Blogiarhiiv

esmaspäev, 7. märts 2022

Miks jätkan eelkõige näoraamatu grupis Haapsalu Raudteejaam Tagasi? Sept 2021..

 

FB grupp Haapsalu Raudteejaam Tagasi jääb peale blokki Läänemaa grupis prioriteediks. 

 

 
 
  •  FB grupis Haapsalu & Läänemaa postitasin sellesama Reformierakonda puutuva teema, mis on mu eelmises postituses siin. blogis. Admin kustutas postituse kui poliitilise ja kui see on reeglite vastane, siis õige kah. Küll aga järgnes sellele esimesele reeglite rikkumisele ka grupist väljaviskamine, mida ma kuidagi õiglaseks ei pea. Eriti kui mitmed kohalikud poliitikud jätkuvalt ennast reklaamivad. Aga see ei pane mind mitte kuidagi põdema, näitab pigem grupi adminide taset. Pole vahet, kas on blokeerija Lemmi Kann või keegi teine. Ja ei muutu midagi ka sellest raudtee suhtes, sest Reformierakond on selle vastu ja milleski ma eksinud ses mõttes pole.!

     Kommenteerisin viimast korda teiselt kontolt enne lahkumist selle nimega ise:

    Grupi adminid on alati seda tublimad, mida rohkem on liikmeid. Oma vabast ajast seda tehakse.
    Ma ei ole kuidagi selle vastu, et mu teiselt kontolt postitatud poliitilise sisuga postitus kustutati, aga et kohe ka grupis blokeeritakse, on vastuvõetamatu. Seda enam, et üksjagu poliitikuid on siin oma poliitilist reklaami teinud! Ehk siis valitakse, millise poliitilise kallakuga kustutada, millisega mitte?
    Sellegipoolest ei loob ma sellest, et ausalt kajastada minu tähtsaima tegevusega seonduvat, kuid teen seda edaspidi vaid Haapsalu Raudteejaam Tagasi grupis. Sest rong peab tulema, hoolimata kõigest. Siit grupist aga lahkun selle kontoga ise, kuna blokeeriti isegi ühendust võtmata.
    Läänlastele parimat!
     
    See jääb meiega!

    https://www.facebook.com/groups/715252738544724

    Mis siis ikka!

    Haapsalu raudtee teema jääb mulle alles ja mainima peab muudki, mis sealkandis korrast ära. Plaanisin sel teemal nagunii kirjutada, sest Haapsalu linnavalitsus ise on millegipärast kohaliku bussiliikluse arengute vastu! Mis põhjusel, on teadmata. Üldiselt on see probleem samasugune kogu Eestis, olgugi, et suur enamus neistsamadest poliitikutest räägib kliimasoojenemisest, rohepöördest jp, aga reaalsus tõestab siiski hoopis ükskõiksust ja tegevusetust.

    Helin Põldve  postitas:

     Tänan kõiki kes minu postitust toetasid ja minust aru said. Lisan veel, et olen korduvalt linnavalitsuse poole pöördunud. Oma kirjale saan alati vastuse korduva meeldetuletuse peale ja hämava sisuga. Ei saa ju bussifirmade pealikke pahandada. Sotsiaalministeeriumi rahvatervise osakonna ametniku survel tellis linnavalitsus umbes aasta tagasi müra-uuringu. Ainult, et enne uuringut teavitas linnavalitsuse ametnik bussiettevõtteid ette… ja kahjuks juhtus tal selline apsakas, et saatis hoiatuskirja ka kogemata minu abikaasale… loomulikult olen selle kirja alles hoidnud. Sel uuringupäeval seisid enamik busse peatuses väljalülitatud mootoritega…

    Enne seda postitas ta ka 9. sept.

    Postitan uuesti. Eelmise postituse alt hakkasid libakontode omanikud elavalt kommima ja moderaator eemaldas millegipärast ka. Mis ei muuda probleemi. Enne valimisi linnavalitsus raporteerib igapäevaselt töövõitudest. Täiesti tähelepanu alt on välja jäänud Haapsalu bussijaamas toimuv. Ca 85 saabuvat/väljuvat bussi seisavad keset tänavat. Bussireisijad ootavad pisikeses klaaskabiinis. Raudteejaama hoone on reisijatele mõeldud, aga selle on okupeerinud Läänemaa muuseumid. Bussid seisavad peatuses töötava mootoriga. 15- 20 minutit järjest. Niipalju siis keskkonnahoidlikusest…Keskkonnahoidlikkus pidi algama omavalitsustest… Meil olevat mingi rohepööre.. Bussifirmade juhid on valimisliitudes asjamehed..Neilt ei nõuta midagi. Go Bus Läänemaa välismaalt kasutatuna ostetud bussid on ikka oluline saasteallikas. Eriti vanad on Läänemaa koolibussid… 

    Läänemaa bussiliiklus vindub juba pikemat aega ja mingeid arenguid ei toimu. Ei tee vajalikke muudatusi ei asjatundmatu PEÜTK ega ka mitte omavalitsused, olgu siis Haapsalu linn või Lääne-Nigula vald. Hoolimata selelst, aks rong jõuab Rohukülla varem või hiljem pidanuks bussiliikluses vajalikke muudatusi tehtama juba eile. Neid pole aga ka täna ja kui sama stagnatsioon jätkub, pole neid ka homme. Kas see näitab oma kodukandist hoolimist?

    Mis on Läänemaa bussiliikluse põhiprobleem? Just see, mis haakub tegelikult ka Helin Põldve postitusega. Nimelt ei tohiks enamuse kohalike bussiliinide algus- ega ka mitte lõpp-punktiks olla Haapsalu Jaam. See on põhipõhjus, miks reisijate arv ei näita kasvu ja seega jätkub maksumaksja raha ebaefektiivne kasutamine.



    Niisugused liinid Läänemaal siis tänase seisuga on. Haapsalu linn vanas mõistes linnapiirides on küll väike, aga ometi oleks kaasaegne lahendus see, kui enamus bussiliine LÄBIKS HAAPSALUT. Lihtsaim näide on Rohuküla liin ehk et see peaks, nii tänase liini nr 1 variandina kui ka otsemini läbima linna ja lõpetama kuskil kaugemal, minimaalselt Uuemõisas. Loomulikult on veel parem kui Taeblas/Linnamäel ja veelgi kaugemal.
    Samasugune lähenemine peab olema ka Lihula jm suundade liinidel ehk siis maakonnaliinid asendaks praegusi linnaliine ja üksiti andma igast suunast võimaluse sõita ka linna "muistse" piirini. Muuhulgas lahendaks see ka sisuliselt selle "tossutamise" jaamas ja ehk pole sii vaja linnavalitsusel mõelda ka järgmisele mõttetule kuluartiklile, nagu korraslikuma ootekoja ehitamisele. Muidugi peab olema tagatud bussijuhtidele elementaarsed võimalused muudes seisupaikades ehk tualeti ja puhkeruumikese olemasolu. Aga ega seegi pole ju linnale oluline?


    Samamoodi oluline oleks maakonnaliinide ühendamine ehk pikendamine naabermaakondades, Lihulas Pärnusse, Kullamaalt Märjamaa ja Raplani, Ristilt Turba Jaamani jms, ometi pole keegi kohalikest poliitikutest/ametnikest vaevunud seda tegema. Täiesti olematu oli ju hiljuti reageering sellelegi, et Hiiumaa praamisaagaga seotult pakkusin välja konkreetsed võimalused lahendada probleeme ja muuta võimalusi paremaks nii hiidlaste kui läänlaste ja ka külaliste jaoks.


    Huvitav siiski, et Jaanus Karilai ei julgenud öelda ühtegi sõna ka Keskerakonna kaitseks? Ning kas HaRi ikka tajub kui ebaaus on ta läänlaste silmis, vaikides samuti raudteeühenduse edasilükkamise teemal?


    Ja hea säilitada ka kommentaarid veidi vanemast teemast, kus püüdsin ärgitada Jaanus Karilaidi selgitama, miks KESKERAKOND VAIKIMISI LUBAB RAUDTEE VALMIMISEGA VENITADA!



    Aarne Kritt
    Enrik Visla Millal ennem KE on oma lubadusi täitnud??? KE täidab vaid Brüsselile antud lubadusi.....


  • Mati Alasi
    Enrik Visla. Need kaks varga ja korruptsiooni erakonda pole kunagi oma lubadustest kinni pidanud. Täna lubab ja homseks on lubatu unustatud.


  • Neeme Sihv
    Autor
    Jaanus Karilaid, milles on probleem? Kui Keskerakond ei saa kuidagi millegagi hakkama, siis on aeg ehk areenilt taanduda? Nii lihtsat tööd tehakse 10 aastat?


    Risto Koch
    Neeme Sihv neil on vaja karoonapasse printida. Tähtsad asjad kõigepealt.


  • Märt Randoja
    Sellise positiivse agendaga nagu Haapsalu raudtee ei saa ju kiirustada vaid tuleb noppida profiitiu nii kaua kuni võimali, ikkagi teevad justkui.....Muud positiivset ju ei paista kusagilt. Maailmas tuntud praktika on teadlik venitamine otsustajate poolt, ennegi kohanud.




  • Madris Metsakuiv
    Kõige vajalikumad asja? See on küll nüüd hea nali. Minu arust poleks seda üldse vaja. Eestil palju suuremaid probleeme kui üks tühine raudtee.


  • Sander Liitmäe
    Madris Metsakuiv mine häbene nüüd nurgas veidi😀😀


  • Neeme Sihv
    Autor
    Eks aruga ole lood erinevad. Sama hästi võiks täna minna Kohilasse, Aegviitu, või mujale ja öelda, et pole vaja. Teadagi, kuidas reageeritakse, ikka sõrm oimukohale!
    Nii on paraku lood vajadusega.


  • Alari Susi
    Madris Metsakuiv See, et sul vaja pole, ei tähenda, et kellegil vaja pole. Piinlik lugeda selliseid läänlasi. 🤔


  • Madris Metsakuiv
    Sander Liitmäe mis mul häbeneda. Näha ju mis eesti riigis toimub. Usun et tead seda isegi.


  • Madris Metsakuiv
    Alari Susi olen seda kuskil õelnud et mul seda vaja pole,ei ole seda kuskil maininud. Muidugi võiks rongiga tallinnas käija aga see pole nagu nii tähtis asi kui siis mõned muud probleemid.


  • Alari Susi
    Madris Metsakuiv Eesti, mitte eesti! Normaalne raudtee tasuvuse teadur peaks seda ometi teadma!!


  • Madris Metsakuiv
    Alari Susi ma pole tähenorija,nii et väga ei huvita.


  • Märt Randoja
    Madris Metsakuiv et siis,... mida sa silmas pead? Kui on üks asi mida tõesti oleks vaja teha aga panustatakse kõiksugu sita peale...


  • Märt Randoja
    Madris Metsakuiv mis probleemid oleksid tähtsamad kui pakkuda läänlastele v'imalus mujal tööl käia kui siinsed juhtoinad vastava elukorraldusega hakkama ei saa. neljarealised???


  • Märt Randoja
    loomulikult, vähmuste SA'de rahastamine, palkade upitamine ja pagulased.


  • Elikar Mustonen
    Tallinn Tartu Riia Eesti Ekspress pruuli ruunal ootame millal salongivagunid ilmuvad resto ja rattavagunid


  • Hellat Aavik
    Madris Metsakuiv Rsudtee ei ole nüüd küll tühine asi.
     
     
     
    Lemmi Kann
    Administraator
    juba eelmisel aastal räägiti valmimisaastast 2026:


    Neeme Sihv
    Autor
    Lemmi, räägiti küll, kuid täpsemalt räägiti, et Ristini 2023, Haapsaluni 2024 ja Rohukülani 2026. Ja tegelikult polegi vahet, tegelikkuses oleks Aas jt oma palga eest pidanud selle juba tänaseks valmis ehitama. S... töö eest palka palju maksta ei tohiks!


  • Lemmi Kann
    Administraator
    ma usun, et kui te küsite näiteks Rein Riisalu käest, kes ei ole valitsuse palgal, siis ta selgitab teile, miks ei ole reaalne seda raudteed kuni Rohukülani 2023. aastaks valmis saada.


  • Neeme Sihv
    Autor
    Lemmi Kann mulle pole vaja seda selgitada, sest tean väga hästi, et ON reaalne.
    Sama pikk lõik ehitati Türilt Viljandisse ühe aastaga. Vaid ilma kontaktvõrguta. Mitte mingeid takistusi selleks pole olnud, puudus vaid tahtmine ja asjad on venima jäänud. Õigemini jäetud.
    Tuleva aasta agusest oleks aega 2 aastat ja see on täiesti piisav.


  • Lemmi Kann
    Administraator
    Neeme Sihv kontaktvõrguga ja kontaktvõrguta on ikka väga suur vahe. lisage siia juurde veel viadukti ehitus.


  • Neeme Sihv
    Autor
    Lemmi Kann pole see miski suur vahe. Kuigi 1 aasta ja 2 aastat on ka vahe. Vähe sellest, alustada saanuks tänavu või isegi eelmisel aastal.
    S.t. et venitatud on sellega juba pikka aega.


  • Märt Randoja
    Lemmi Kann miks küsida? Loll kes vabandust ei leia


  • Lemmi Kann
    Administraator
    Märt Randoja sest minu esimene eelistus on alati kuulata eksperte, kes on reaalsete olude ja asjade käiguga kursis.
    aga kedagi lolliks nimetada on muidugi alati imelihtne.


  • Neeme Sihv
    Autor
    Siis küsi ta käest, kas seda raudteed saab 4 aastaga ehitada valmis. Ta teab, et saab, kaks korda saaks.


  • Neeme Sihv
    Autor
    Viadukti järgi puudub muide vajadus.


        • Neeme Sihv
          Autor
          Lemmi Kann viadukti (ääretult loodusvarade mahukas) järgi vajadus ei tule elust vaid bürokraatide paikapandud nõuetest liiklussagedust lähtuvalt. See on aga pigem näide teoorias ohutusega tegeleda, kui reaalsest vajadusest. Ülesõidu kinniolek paar minuti ei ole mitte mingisugune probleem.
          Igasugused mõttetud viaduktid ei sobi rohepöördega ju, eks?
          Selle asemel peaks mõtlema ulukitarale Ellamaa - Risti lõigul, aga ka loomade tapmine ei pane mõtlema ei valda, ega ministeeriume
    Anneli Niinemets
    Tõepoolest on raudtee vajalikkus küsitav. Pannakse suured rahad hakkama ja sõidab pärast käputäie inimesi. Jälle 1 loosunglik projekt. Peatusi ta väiksemates kohtades ei tee, nii et milleks. Autostumist ei peata rongiliiklus. Turistidele, ja milleks seda lärmakat ja tüütut rahvamassi igale poole segama vaja.


  • Neeme Sihv
    Autor
    Anneli Niinemets millistes väiksemates kohtades ei peatu?
    Mil moel autost rongi tulev reisija ei jäta autot maha?
    Kas mõni tuhat sõitjat päevas on käputäis?


  • Alari Susi
    Anneli Niinemets Miks te Selgeltnägijate tuleproovi ei lähe? Ilmselgelt olete te selgeltnägija. Ehk oskate te ütelda, millal ma miljardäriks saan? Miljonär on juba väsitav olla..


  • Rein Ojala
    Üks õige mees, kui annab lubaduse, siis ka täidab,nii et tehke järeldus valimis päeval, penskarite poolt saab kindlasti omad vitsad, lubati ju erakorralist pensioni tôusu ja aidata vanurid vaesusest välja.




  • Madis Lints
    Anneli Niinemets Mudugi et raudtee on vajalik....Sinujaoks võibolla pole,aga väga-väga suur hulk inimesi ootab seda ammu juba


  • Muuga Tonis
    Neeme Sihv mõni tuhat päevas😂
    Tuleme maa peale tagasi, hea et sada päeva jooksul tuleb neid inimesi kokku kes otse Haapsalust Tlna minemas on rongiga.


  • Neeme Sihv
    Autor
    Muuga Tonis vaata, rong ei peatu vaid Tallinnas ja Haapsalus. Kuid isegi nende kahe koha vahel sõidaks päevas SADU inimesi.
    Seda kõike muidugi eeldusel, et ronge on piisavalt. Kunagi Elron pakkus välja 6 rongi päevas, tegelikult vaja üle 2 korra rohkem.


  • Neeme Sihv
    Autor
    Anneli Niinemets küsin aga uuesti, millistes väiksemates kohtades rongid ei peatu?
    Kas mõni tuhat on käputäis?
    Kas auto asemel rngi tulemine ei vähenda autostumist?


  • Indreko Anni
    Anneli rong see sõitis tsuh tsuh tsuh… 😃


  • Heidi Kärdi
    Neeme Sihv Metsapeatus nt.


  • Taivo Šitov
    Anneli Niinemets ära inise see on äge


  • Muuga Tonis
    12 rongi päevas😃
    Mille põhjal on tehtud selline vajadus 12 rongile?
    Kas teie isiklik arvamus või tasuvus analüüsist see välja võetud?
    Tln-Trt suunal on päevas 7 väljumist ja sel liinil vähemalt 100 korda rohkem inimesi kui oleks Hpsl ja Tln liinil


  • Neeme Sihv
    Autor
    Muuga Tonis tasuvusanalüüs muide oli vigane. Piisavalt polnud asjatundjaid ning nii jäid näiteks üritustest osavõtjate arvu üldse välja jpm.
    Kogu taasiseseisvumise järgne areng on näidanud ühte - põhivõrgustiku aluseks on 4 rongi (bussi mujal mis igane… 
     
     
    • Neeme Sihv
      Autor
      Heidi Kärdi see on paraku marginaalne, nagu ka Jaakna. Sõitjaid polnudki seal peale üksikute seeneliste ka 30 aastat tagasi. Kahjuks kohalike võimude abil jääb välja aga Nigula, kuigi see otseim suund Noarootsi, see aga tähendab suuremat autodega tulekut Paliveresse või Taeblasse.
      Lisasin siia alla blogi lingi, kus on võimalik sõiduplaani variant. Väiksemad peatused jäävad sellegi järgi ära, neisse peab sõitma ümberistumisega.
      Nt Kulna, Valingu, Kivimäe jt On valida, kas Tallinna 1,5 tunniga või kauem kui 2 tundi. Ekspressid mõnel korral päevas sõidaks tunniga


    • Neeme Sihv
      Autor
      Muuga Tonis ühe olulise märkuse unustasin lisamata. ka edela- ja idasuunal on näha, et tipptundidel korra tunnis rongidest ei piisa, see ei kutsu inimesi autodest ära. Haapsalu on siiski nii kaugel, et veel saame mängida aegadega ja loota. Inimesed hindavad oma aega ja nt kolmveerand tundi hommikul ja teist õhtul ei ole nende jaoks hea aeg, mida kaotada.
      Ja et vaja on ka tõelisi ekspresse, tunnise sõiduajaga, on blogiplaanis lausa 14 rongi.




    • Neeme Sihv
      Autor
      Raido Leemet oled suuteline asjast rääkima? Tasuvusuuring pole minu tehtud, seega sooviks teisedki teada.
      Tühjad kraaksatused pole pennigi väärt


    • Raido Leemet
      Neeme Sihv elame, näeme. Ma lähen üks päev sinu jaoks reisijaid kokku lugema. Saame siis arutada.


      • Neeme Sihv
        Autor
        Raido, väga tore! Kuid ma tahaks, et see juhtuks homme, mitte aastate pärast. Iga kaotatud aasta on 365 korda hullem piirkonna jaoks kui kaotatud päev.

       Tanja Žemtšužina

      See on nii pikk aeg et ma ei jõuagi ära oodata peaks ikka kiiremini!

       

       



      Neeme Sihv
      Autor
      Pealkiri on Risti kohta


    • Silja Kivinuk
      Neeme Sihv ega ma väga ei süvenenud,kuskilt mingi nr läbi käis


    • Neeme Sihv
      Autor
      Silja Kivinuk too number on käinud jah erinevalt läbi nii Haapsalu kui Rohuküla kohta.
       
      Siinkohal järgnes Lääne Elu link sellest, et raudtee jõuab Haapsallu 2024 ja Rohukülla 2026.
       
       
      • Mati Ojasild
        Räiged pidurid ikka, eks eestis on ju tavaks, et kõigepealt pumpame endil rahataskud täis eurorahadest ja siis vaatame kui kaua me seda väikest lõiku ehitame, ise pakun et lõplik valmidus on mingi 2030 alles kui siiski, kuna see riik nii hapu ja valitsus pidevalt vahetub, ennem kui kõigil kõht täis saab siis mine tea kuna see valmis saab😄🤔🤔🤔


      • Tõnu Parbus
        Kuulge, rahunege maha nüüd palun. Raudtee ehitus ei ole mingi värava, aia või maja ehitus. Ja selle maksumus ei ole mingi 3,50. Ilma Jaanus Karilaid i, Jüri Ratase ja Keskerakonna toetuseta ei näeks seda raudteed ka 2036 aastal...


        Neeme Sihv
        Autor
        Toetus on üks asi ja see on tõesti väärt asi!
        Kuid ei maksa hämada, raudtee võimalikud ehitamise ajad on teada, seega, kui juba enam-vähem kindel oli paar aastat tagasi, siis jõudnuks väga lopelt ehitada? Kes keelab juba praegu tammi ette valmistada? Keeruline töö? Turbasse jõudes kohe jätkanuks?
        Ning kui Rail Balticule vm suuri rahasid ei raisataks, oleks ka rahadega lihtsam. Ja meil on raha, oluline, et seda osataks säästlikult ja otstarbekalt kasutada!
        Ainuüksi Tartu maantee ehitus normaalses mahus võimaldaks sealt POOL raha kokku hoida, kui mitte rohkem.
        Jätta olemasolev maantee ühe suuna jaoks ja ehitada uuena vaid teine suund - see on rohepööre! Mitte üüratu loodusvarade kulutamine


      •  



        Neeme Sihv
        Autor
        Pealkiri on Risti kohta


      • Silja Kivinuk
        Neeme Sihv ega ma väga ei süvenenud,kuskilt mingi nr läbi käis


      • Neeme Sihv
        Autor
        Silja Kivinuk too number on käinud jah erinevalt läbi nii Haapsalu kui Rohuküla kohta.
         
         
        • Vendo Jugapuu
          Kurb, et taaskord minnakse isiklikuks ning süüdistatakse inimesi, kes reaalselt ning hingega asjaga tegelevad. Kogu lugupidamise juures hea Neeme jt., tunnista(ge), et vastupidiselt mõnele teisele varasemasele lubajale, on Jaanus Karilaid, Jüri Ratas & Co oma lubadusi ka käega katsutavaks ning silmaga nähtavaks teinud (raudtee Turbani). Miks nii sapine oma kaasmõtlejate suunal? Arvestades majanduse hetkeolukorda, siis olgem pigem tänulikud, et Turba tupikuks ei jää. Mis vahet sel on, kas see valmib 1 aasta varem, või hiljem? Oluline on, et valmib!


          Anneli Aken
          Vendo Jugapuu Mõtlen ka juba aastaid, miks ei ole Neeme Sihv majandus-, taristu-, misiganesparasjaguraudteeministeeriumi nõunik?!...


        • Volli Traat
          Vendo, Eesti riigi majandusel pole kunagi nii hästi läinud kui nüüd. Vaata EP( eesti pank). Kuld kullaks. Aga enne kui raudtee käima ei saa siis Estonia etendusi ei vaata lõpuni keegi Haapsalu elanik ( polegi kunagi vaadanud- versus Tartu). Olgu see ka… 
          Vaata veel
  • Lemmi Kann
    Administraator
    Volli Traat Eesti majandusel ei lähe praegu kindlasti väga hästi.


  • Neeme Sihv
    Autor
    Vendo Jugapuu tunnistangi seda ju!
    Kuid probleem ON selles, et piltlikult lükati tupik võsast välja asustuse servale. Samal aja öeldi, et "peame analüüsima muutusi Turba näitel".
    Tegelikult asi jäigi soiku, selle hea tehtu paistel saab ju peesitada. EI TUNNISTATA seda, et analüüsid ammu enne tehtud ja töö pidanuks jätkuma KATKEMATULT. Mõnikümmend miljonit Ristini polnud raske leida, kui on tõsine tahtmine!
    Siin on tegu venitamisega ja kuna ma tean, et 2 aastat on küll ja veel, siis oleksin südametu kui vaikiksin, lugedes juttu 2024 aastast.


  • Neeme Sihv
    Autor
    Anneli Aken kunagi soovitati Eesti Raudteele ühele ametikohale. Kõrgem ülemus hõikas appi ja ütles, et tema ei taha hakata nii suurt tööd tegema nagu siis vaja oleks....
    Simson surus läbi ühe suure asja, aga needsamad Ratas või mõne teise erakonna tegelased on 20 aastat ise rääkinud ka bussiliikluse muutmisest. Parem integreerumine eri transpordiliikide vahel, P&S, jne. Tegelikult ei ole seda siiani tehtud. Ja põhjus on sama, mis HR puhul. Siiani piisab poliitikule kõvast jutust ja piskust töötegemisest. Ning 10 aastat selgitusi saavad samasuguse reaktsiooni nagu see raudtee teema - eiratakse teemat.
    REGIONAALARENG ⟩ Neeme Sihv: bussiühendusi parandaksid radiaal- ja ringliinid
    ARVAMUS.POSTIMEES.EE
    REGIONAALARENG ⟩ Neeme Sihv: bussiühendusi parandaksid radiaal- ja ringliinid
    REGIONAALARENG ⟩ Neeme Sihv: bussiühendusi parandaksid radiaal- ja ringliinid


  • Neeme Sihv
    Autor
    Volli Traat just nimelt. Jüri Ratas sõitis autoga mööda Eestimaad ja rääkis kõikjal kuidas ÜT on tähtis jne. Ise rääkis ja kirjutas pidevalt siingi.
    Aga EI LIIGU asjad!!! Mul on üle Eesti kõikide piirkondade jaoks lahendused olemas. Paar asjakest tehti isegi ära. Mujal vaikus enesekiitmise kõrval. Ka Läänemaal ei reageerita bussijutule grammivõrdki. Mitte ühtegi bussiliini pole kokku pandud!
    Muust rääkimata.
     
    Siinkohal järgnes link mus postitusest TAAS KÄRDLASSE JA TAGASISÕIT.
    • Neeme Sihv
      Autor
      Vendo Jugapuu olen ALATI olnud objektiivne ja pole ka oma tööd teinud venitades. Nii et olgu kriitika kuitahes karm, peaasi, et see on objektiivne ja tõene!

     

    Ülla Paras
    Halloo, numbrid muutusid kui peaministriks sai KK ja rahandusministriks KPR. Lp teemaalgataja võiks pisut avarama pilguga protsesse jälgida ja tänulik olla nendegi numbrite eest. Pole märganud, et reformierakonda Haapsalu-Rohuküla raudtee huvitaks väga. Aga loodan, et eksin.


    Lemmi Kann
    Administraator
    Ülla Paras uus valitsus pidi hakkama alustuseks tegelema eelarvuaukude lappimisega. ka sellega tuleb arvestada. huvi üksinda ei ehita raudteed, muidu oleks see juba ammu valmis.


  • Neeme Sihv
    Autor
    Ülla Paras ei huvitagi. Kuid Turbavalmimisel oli jutt pea sama, siis oli eelmine valitsus.
    Pisku eest saab olla tänulik pisku aega. Ja tegu pole minuga, vaid Eesti inimestega. Sisuliselt neljandikuga


  • Neeme Sihv
    Autor
    Lemmi Kann asi sai alguse juba eelmisest valitsusest, uue jutt lappimisest on paras bluff!
    Maanteede ehitamisel polnud ainult huvi, ehitatigi. Kulukamat ja loodusvaenulikumat asja rohkem kui loodussäästlikku?
    Ehk ongi Keskerakonna käed täna seotud RE vastuseisu tõttu rohkem, kuid otsuseid saanuks teha eelmises valitsuses.
    Kui oleks tahetud, oleks tänaseks vähemalt trassi ettevalmistustööd käinud - tehnika, kruus jm peale! SEE nõudnuks vaid mõned miljonid ja täna või homme (2022) saanuks vabalt alustada Risti lõigu ehitust.


  • Lemmi Kann
    Administraator
    Neeme Sihv olge hea, vaadake ka eelmise valitsuse ajal alustatud projekteerimis- ja ehitushangete tähtaegu. jube lihtne on niimoodi lahmida.


    • Neeme Sihv
      Autor
      Lemmi Kann veel kord, süvenege teemasse rohkem ja ärge siiski ise lahmige. Elu ei koosne vaid hangetes ning nendegi tähtajad on inimeste võimuses.
      Jutt on sellest, et üle-eelmised valitsused RE juhtimisel ei teinud üldse midagi, Läänemaa jaoks suurima töö tegi sisuliselt omal algatusel ära Merle Mäesalu, RE juhitav maavalitsus Harjumaal sama ei teinud. Kuid Ratase valitsuse tulekuga olid teed valla ja siin on igasugune viivitamine vaid nende enda süü. Juba ENNE võimule tulekut oli optimistlikum lubadus Savisaarelt - raudtee valmis 2018. Kui julgeti juba siis LUBADA, tähendas see, et võimu juurde saades alustatakse lubaduse täitmist! Poolt olid ka EKRE ja osa Isamaast. Ja ometi aastaid möödas ja valmis ainult üks jupp! Muus osas ei ole ühtegi töömeest trassil näha.
      Ja veel kord, keegi ei keelanud hange ettevalmistuseks vähemalt kiiresti teha - tammi ettevalmistamine ja pinnasevedu. Selliste asjade jaoks ei lähe aastaid aega ju!? Näed, mõnel pool võetakse "mets" maha õige kiiresti!

     

    • Matti Talbonen
      Jätke see railbalticu bushimine!!!! Ja tehke korda riigile vajalikud objektid ja ongi rahu maapeal ning taevastel meist hea meel !!!🙂


    Neeme Sihv
    Autor
    Matti Talbonen RB asemel saaks ehitada Keilast kõrvuti maanteega tavaraudtee Pärnuni ja Iklani. 2 või isegi 3 korda väiksema raha eest ning seega jääks RB-st üle sadu miljoneid!


  • Neeme Sihv
    Autor
    Ja asi pole vaid bussiliikluses. Isamaa ja Reformierakond tahaks likvideerida eeltasutud bussiliikluse, Keskerakond aga ei arenda hoolimata lubadustest seda edasi. Praegu toimuvad uuringud, neid lubatakse jätkata tuleval aastal ja ületuleval proovida pilootprojekte käivitada. Selle asemel, et väiksemad vajalikud MUUDATUSED kohe ära teha.
    Analüüsides on viited, et plaanitakse aastate PÄRAST teha seda, mida ma aastaid tagasi juba rääkisin. MIks suuga suur linn, käega ei kärbsepesagi?

SIINKOHAL JÄRGNES VIID AASA LUBADUSEL, ET PEAGI VÕIVAD KÕIK KA TALLINNAS TASUTA SÕITA.

Neeme Sihv
Autor
Ja huvitav, et seekord siinse teema juures pole ühtegi kommenteerijat, kes pori loobiks. Üpris asjalik vaidlus.

Raivo Leemet
Kellele krt.seda raudteed vaja on?
Mida või keda sellega vedama hakatakse?
Mina arvan et need miljonid kuluksid kusagile mujale palju rohkem ära.


Neeme Sihv
Autor
Raivo Leemet kui veel täna nii küsida, vaevumata natukenegi uurima, siis on see hetk, kus selgitamine mõttetu.

Kersti Kaasik
Õige, Raivo Leemet
Need mõned miljonid võiksime kahekesi omavahel ära jagada. Mina nõus. Vaat, kui palju klammi saaks osta. On ju?

Raivo Leemet
Neeme Sihv siis oled sina see kes kõik prioriteedid selle raudteega on paika pannud

Külli Kiholane
Raivo Leemet see on lihtsalt üks valimislubadus. Ja kuna sinna on juba nii palju pappi kulutatud, siis vot seda "rongi" enam pidama ei saa. Õigemini keegi ei julgegi öelda, et ärme ikka tee.

Erki Lauri
Raivo Leemet nu mõnele on ehk tähtsusetu koht Lääne-Eesti ja arusaaav siis, teised aga tahaks võimalikku minekut nii Tallinna ja muud raudteidpidi juba aastakümneid.
Oli meil ka kunagi võimalus raudteidpidi minna päälinna, oli soodsam siis, kuid aega võttis. Kuid nüüdsetes võimalustes ehk vähendab pisutki ummikuid kes käivad tööl iga päev Tallinnas kuid elavad Läänemaal.
Nu kaubatransporti võimalikku mahti ei maini.
Loogika, et just rohkem ummukuid sõiduteedel ei oma just punkti ega arusaadavust. Parem logistika, parem kõigile.

    • Neeme Sihv
      Autor
      Raivo Leemet see rong pole vajalik mulle vaid Eestile. Muuhulgas selleks, et mõne aja pärast ei hakataks nõudma 4-realist.
      Kogu piirkonna jaoks on hea ühendus üliloluline ja seda pole mina "avastanud". Ma lihtsalt olen toonud välja kõik seonduva, ka selle, mida teised ei näinud.

 Neeme Sihv

Autor
Külli Kiholane nii on, kuid mitte kõigi jaoks. See oli üllatav, kuidas juba aastsid tagasi pea kõik poliitikud kogu piirkonnas poolt olid. Lubadus on see olnud vast vaid RE poliitikute jaoks, kes use aastaud mitte midagi ei teinud. Sotsudel ehk ka, sest nende hulgast oli maavanem, aga asjad ei liikunud.
Isamaa ja KE tegutsesid, EKRE oli poolt.

 

Raimo Rotberg
Miks ma ei imestaks kui juhtivate erakondade äriplaanides on dolja sees läbi erinevate skeemide


Kunnar Kodres
Raimo Rotberg kui sul fakte pole, siis pole mõtet iniseda.

Neeme Sihv
Autor
Raimo, võib olla, aga alati ei pruugi Kindlasti on neidki, kes annaks...
Aga samas on meil "asjatundjate" ametnike hulgas küllalt selliseid, kes ei tea neist asjust tuhkagi, aga usub ehk kedagi, kes nagu mustlane su oma jutuga ära võlub. Ja siis usubki seda "tõde"!

  • Raimo Rotberg
    Kunnar Kodres sinu inisemist või targutamist isiklikult võtmata! ..Raplamaal tekkis RB projekti valguses kaks kaevandust juurde, teades nende organiseerijatele tausta siis julgen arvata et aated ja moraalsus ei ole siin just prioriteetsed. Tegelikult on tegevusi mitmeid veel mille põhjal “iniseda” ja oma arvamust välja öelda

 

Neeme Sihv
Autor
Vähemalt asi on selge, et KE paendub RE soovide järgi ja venitavad asjaga. Kuigi ma pole otsinud, siis kindlasti KE lubab läänlastele täna ka palju?

Administraator on kommenteerimise ajutiselt välja lülitanud.

Nii vahvad on lood. Isegi FB grupi admin L.K. püüdis kommentaarides hämada. Kas asjast aru saamata või teadlikult?

(Pidin kopeerimisel postitusest mõned lingid välja võtma, blogspot ei lase postitust salvestada).


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar