FB grupp Haapsalu Raudteejaam Tagasi jääb peale blokki Läänemaa grupis prioriteediks.
FB grupis Haapsalu & Läänemaa postitasin sellesama Reformierakonda puutuva teema, mis on mu eelmises postituses siin. blogis. Admin kustutas postituse kui poliitilise ja kui see on reeglite vastane, siis õige kah. Küll aga järgnes sellele esimesele reeglite rikkumisele ka grupist väljaviskamine, mida ma kuidagi õiglaseks ei pea. Eriti kui mitmed kohalikud poliitikud jätkuvalt ennast reklaamivad. Aga see ei pane mind mitte kuidagi põdema, näitab pigem grupi adminide taset. Pole vahet, kas on blokeerija Lemmi Kann või keegi teine. Ja ei muutu midagi ka sellest raudtee suhtes, sest Reformierakond on selle vastu ja milleski ma eksinud ses mõttes pole.!
Kommenteerisin viimast korda teiselt kontolt enne lahkumist selle nimega ise:
Grupi adminid on alati seda tublimad, mida rohkem on liikmeid. Oma vabast ajast seda tehakse.Ma ei ole kuidagi selle vastu, et mu teiselt kontolt postitatud poliitilise sisuga postitus kustutati, aga et kohe ka grupis blokeeritakse, on vastuvõetamatu. Seda enam, et üksjagu poliitikuid on siin oma poliitilist reklaami teinud! Ehk siis valitakse, millise poliitilise kallakuga kustutada, millisega mitte?Sellegipoolest ei loob ma sellest, et ausalt kajastada minu tähtsaima tegevusega seonduvat, kuid teen seda edaspidi vaid Haapsalu Raudteejaam Tagasi grupis. Sest rong peab tulema, hoolimata kõigest. Siit grupist aga lahkun selle kontoga ise, kuna blokeeriti isegi ühendust võtmata.Läänlastele parimat!See jääb meiega!https://www.facebook.com/groups/715252738544724
Mis siis ikka!
Haapsalu raudtee teema jääb mulle alles ja mainima peab muudki, mis sealkandis korrast ära. Plaanisin sel teemal nagunii kirjutada, sest Haapsalu linnavalitsus ise on millegipärast kohaliku bussiliikluse arengute vastu! Mis põhjusel, on teadmata. Üldiselt on see probleem samasugune kogu Eestis, olgugi, et suur enamus neistsamadest poliitikutest räägib kliimasoojenemisest, rohepöördest jp, aga reaalsus tõestab siiski hoopis ükskõiksust ja tegevusetust.
Helin Põldve postitas:
Tänan kõiki kes minu postitust toetasid ja minust aru said. Lisan veel, et olen korduvalt linnavalitsuse poole pöördunud. Oma kirjale saan alati vastuse korduva meeldetuletuse peale ja hämava sisuga. Ei saa ju bussifirmade pealikke pahandada. Sotsiaalministeeriumi rahvatervise osakonna ametniku survel tellis linnavalitsus umbes aasta tagasi müra-uuringu. Ainult, et enne uuringut teavitas linnavalitsuse ametnik bussiettevõtteid ette… ja kahjuks juhtus tal selline apsakas, et saatis hoiatuskirja ka kogemata minu abikaasale… loomulikult olen selle kirja alles hoidnud. Sel uuringupäeval seisid enamik busse peatuses väljalülitatud mootoritega…
Enne seda postitas ta ka 9. sept.
Postitan uuesti. Eelmise postituse alt hakkasid libakontode omanikud elavalt kommima ja moderaator eemaldas millegipärast ka. Mis ei muuda probleemi. Enne valimisi linnavalitsus raporteerib igapäevaselt töövõitudest. Täiesti tähelepanu alt on välja jäänud Haapsalu bussijaamas toimuv. Ca 85 saabuvat/väljuvat bussi seisavad keset tänavat. Bussireisijad ootavad pisikeses klaaskabiinis. Raudteejaama hoone on reisijatele mõeldud, aga selle on okupeerinud Läänemaa muuseumid. Bussid seisavad peatuses töötava mootoriga. 15- 20 minutit järjest. Niipalju siis keskkonnahoidlikusest…Keskkonnahoidlikkus pidi algama omavalitsustest… Meil olevat mingi rohepööre.. Bussifirmade juhid on valimisliitudes asjamehed..Neilt ei nõuta midagi. Go Bus Läänemaa välismaalt kasutatuna ostetud bussid on ikka oluline saasteallikas. Eriti vanad on Läänemaa koolibussid…
Läänemaa bussiliiklus vindub juba pikemat aega ja mingeid arenguid ei toimu. Ei tee vajalikke muudatusi ei asjatundmatu PEÜTK ega ka mitte omavalitsused, olgu siis Haapsalu linn või Lääne-Nigula vald. Hoolimata selelst, aks rong jõuab Rohukülla varem või hiljem pidanuks bussiliikluses vajalikke muudatusi tehtama juba eile. Neid pole aga ka täna ja kui sama stagnatsioon jätkub, pole neid ka homme. Kas see näitab oma kodukandist hoolimist?
Mis on Läänemaa bussiliikluse põhiprobleem? Just see, mis haakub tegelikult ka Helin Põldve postitusega. Nimelt ei tohiks enamuse kohalike bussiliinide algus- ega ka mitte lõpp-punktiks olla Haapsalu Jaam. See on põhipõhjus, miks reisijate arv ei näita kasvu ja seega jätkub maksumaksja raha ebaefektiivne kasutamine.
Niisugused liinid Läänemaal siis tänase seisuga on. Haapsalu linn vanas mõistes linnapiirides on küll väike, aga ometi oleks kaasaegne lahendus see, kui enamus bussiliine LÄBIKS HAAPSALUT. Lihtsaim näide on Rohuküla liin ehk et see peaks, nii tänase liini nr 1 variandina kui ka otsemini läbima linna ja lõpetama kuskil kaugemal, minimaalselt Uuemõisas. Loomulikult on veel parem kui Taeblas/Linnamäel ja veelgi kaugemal.
Samasugune lähenemine peab olema ka Lihula jm suundade liinidel ehk siis maakonnaliinid asendaks praegusi linnaliine ja üksiti andma igast suunast võimaluse sõita ka linna "muistse" piirini. Muuhulgas lahendaks see ka sisuliselt selle "tossutamise" jaamas ja ehk pole sii vaja linnavalitsusel mõelda ka järgmisele mõttetule kuluartiklile, nagu korraslikuma ootekoja ehitamisele. Muidugi peab olema tagatud bussijuhtidele elementaarsed võimalused muudes seisupaikades ehk tualeti ja puhkeruumikese olemasolu. Aga ega seegi pole ju linnale oluline?Samamoodi oluline oleks maakonnaliinide ühendamine ehk pikendamine naabermaakondades, Lihulas Pärnusse, Kullamaalt Märjamaa ja Raplani, Ristilt Turba Jaamani jms, ometi pole keegi kohalikest poliitikutest/ametnikest vaevunud seda tegema. Täiesti olematu oli ju hiljuti reageering sellelegi, et Hiiumaa praamisaagaga seotult pakkusin välja konkreetsed võimalused lahendada probleeme ja muuta võimalusi paremaks nii hiidlaste kui läänlaste ja ka külaliste jaoks.
Huvitav siiski, et Jaanus Karilai ei julgenud öelda ühtegi sõna ka Keskerakonna kaitseks? Ning kas HaRi ikka tajub kui ebaaus on ta läänlaste silmis, vaikides samuti raudteeühenduse edasilükkamise teemal?
Ja hea säilitada ka kommentaarid veidi vanemast teemast, kus püüdsin ärgitada Jaanus Karilaidi selgitama, miks KESKERAKOND VAIKIMISI LUBAB RAUDTEE VALMIMISEGA VENITADA!
Aarne KrittEnrik Visla Millal ennem KE on oma lubadusi täitnud??? KE täidab vaid Brüsselile antud lubadusi.....- Neeme SihvAutorHeidi Kärdi see on paraku marginaalne, nagu ka Jaakna. Sõitjaid polnudki seal peale üksikute seeneliste ka 30 aastat tagasi. Kahjuks kohalike võimude abil jääb välja aga Nigula, kuigi see otseim suund Noarootsi, see aga tähendab suuremat autodega tulekut Paliveresse või Taeblasse.Lisasin siia alla blogi lingi, kus on võimalik sõiduplaani variant. Väiksemad peatused jäävad sellegi järgi ära, neisse peab sõitma ümberistumisega.Nt Kulna, Valingu, Kivimäe jt On valida, kas Tallinna 1,5 tunniga või kauem kui 2 tundi. Ekspressid mõnel korral päevas sõidaks tunniga
- Mati OjasildRäiged pidurid ikka, eks eestis on ju tavaks, et kõigepealt pumpame endil rahataskud täis eurorahadest ja siis vaatame kui kaua me seda väikest lõiku ehitame, ise pakun et lõplik valmidus on mingi 2030 alles kui siiski, kuna see riik nii hapu ja valitsus pidevalt vahetub, ennem kui kõigil kõht täis saab siis mine tea kuna see valmis saab
- Vendo JugapuuKurb, et taaskord minnakse isiklikuks ning süüdistatakse inimesi, kes reaalselt ning hingega asjaga tegelevad. Kogu lugupidamise juures hea Neeme jt., tunnista(ge), et vastupidiselt mõnele teisele varasemasele lubajale, on Jaanus Karilaid, Jüri Ratas & Co oma lubadusi ka käega katsutavaks ning silmaga nähtavaks teinud (raudtee Turbani). Miks nii sapine oma kaasmõtlejate suunal? Arvestades majanduse hetkeolukorda, siis olgem pigem tänulikud, et Turba tupikuks ei jää. Mis vahet sel on, kas see valmib 1 aasta varem, või hiljem? Oluline on, et valmib!Anneli AkenVendo Jugapuu Mõtlen ka juba aastaid, miks ei ole Neeme Sihv majandus-, taristu-, misiganesparasjaguraudteeministeeriumi nõunik?!...
- Lemmi KannAdministraatorÜlla Paras uus valitsus pidi hakkama alustuseks tegelema eelarvuaukude lappimisega. ka sellega tuleb arvestada. huvi üksinda ei ehita raudteed, muidu oleks see juba ammu valmis.
- Enrik VislaÜtleme nii, et on põhjust pettunud olla, aga ega poriloopimine päästa...https://pealinn.ee/.../aas-raudtee-voib-jouda-ristini.../
SIINKOHAL JÄRGNES VIID AASA LUBADUSEL, ET PEAGI VÕIVAD KÕIK KA TALLINNAS TASUTA SÕITA.
Nii vahvad on lood. Isegi FB grupi admin L.K. püüdis kommentaarides hämada. Kas asjast aru saamata või teadlikult?
(Pidin kopeerimisel postitusest mõned lingid välja võtma, blogspot ei lase postitust salvestada).
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar