Pühapäev, 24. jaanuar 2021
Bussiga 1A.
Ei
ole igal vabal päeval tahtmist ennast välja ajada. Aga vahel peab või
sundima, kuigi tegelikult sellised väiksedki käigud on head ja kasuks.
Pildil paistab üks ülekäik, kus aastaid sai jalakäija/rattur rohelise tule ainult nupule vajutades. Kuigi võinuks automaatne lülitus olla, sellel ülekäigul see eriti oluline ja mõjus. Aga kardan, et pole siiani midagi tehtud. Kui oleks miljon..... haha...
Pildil paistab üks ülekäik, kus aastaid sai jalakäija/rattur rohelise tule ainult nupule vajutades. Kuigi võinuks automaatne lülitus olla, sellel ülekäigul see eriti oluline ja mõjus. Aga kardan, et pole siiani midagi tehtud. Kui oleks miljon..... haha...
Terminalis suht vaikne.
Muidu aga üpris mõnus siin. On bussini aega, astud kohvi ostma R-Kioskisse vm. Infotablood olemas.
Väga
oluline - puutetundlik ekraan! Sellised peaks olema ka enamuses
suuremates maakonnaliinide peatustes. Vaadake või Tartu bussijaama - on
tabloo aga tolku sest sama palju kui jänesele tripperist.
Üks
mure liinil on. Tulles trammiga, peaks bussi istumiseks kobima kas
terminali või Pronksi peatusesse. Tegelikkuses peaks alati kui võimalik,
peatused asuma kohakuti. Liiga vähe ruumi? Ka siis tuleb mõelda, sest
pikk maa ümberistumiste puhul on selge miinus. Tagasisuunal on see
Hobujaamas hoopis mugavam.
Ja kindlasti on vaja (osa linnaliine asendades?) maakonnaliine nagu Viimsi - Tabasalu, Viimsi - Keila, Viimsi - Lagedi Jaam - Jüri jne. lisaks peab kaaluma liini liitmist mingi teise linnaliiniga, Laagrisse, tabasallu vm
Ja kindlasti on vaja (osa linnaliine asendades?) maakonnaliine nagu Viimsi - Tabasalu, Viimsi - Keila, Viimsi - Lagedi Jaam - Jüri jne. lisaks peab kaaluma liini liitmist mingi teise linnaliiniga, Laagrisse, tabasallu vm
Bussirada
on siin aga väga hea asi! Ning kui bussijuht kogenud ja tunneb liini
nagu oma viit sõrme, siis pole ka eriti palju seismisi fooride taga,
sõit on sujuv.
Ja
hea muidugi kui peatus foori lähedal, saab peatusest väljasõiduhetke
ajastada ning jääb lisapidurdus ja kiirendus foori juures ära.
Nii
hea kohviku puhul oleks küll hea, kui saiakesi-kohvi kaasa ostes saaks
ilusti ja kenasti kõnniteed mööda mere äärde, mitte ringiga koperdades.
Eriti kui selgub, et pole isegi vana ja viletsat kõnniteed!
Vana
bussipeatus, mis kindlalt kaitses ilmastiku puhul paremini kui
praegused putkad. Ehk saaks selle siin ümber ehitada, jättes kiviseina
alles vm moel? Klaasseintega osaliselt mere poolt?
Ohoo, nüüd siis juba "euroopalikum"? Kaks keelt ja teiseks loogiline inglise keel.
Midagi ehitatakse?
Hobujaamas siis ümberistumine taas trammile, lipsti ja olingi Balti jaamas tagasi. Maakonnaliiniga olnuks veel kobedam....
2 kommentaari:
Tänud!
Seda küll. Kuid sinna ei sõida kõik trammid ja see mõnevõrra halvendab valikuid.
Balti jaamast Pirita poole sõites on mõttekas tulla trammiga nr 1 ja ümber istuda Koidula peatuses. Seal on trammi pealt bussi peale tõesti vaid paar sammu.
Vasta