Blogiarhiiv

pühapäev, 6. märts 2022

Järlepas jaanipäeva vaikuse lummuses. 2021.

 

Neljapäev, 24. juuni 2021

Järlepas jaanipäeva vaikust otsimas.

 

 
Järlepa on küla, mis on hoopis ilusam ja tähtsam kui hiljutine Postimehe anekdoot seda näitas. Viimati siin esinenud kolm suurkuju - Kuldne Trio, Smilers ja kolmandana oli Vaikus.
 
 
Äike oli üle käinud....


 
...ilusast torikust ka keegi loll üle käinud....

 
.... aga ilu oli alles. Enamjaolt.

 
Minu istutatud mänd ka alles. Puistab käbisid? No aga palun, istutage ümber? See on MINU mänd!

 
Ja maja. Tänu naabrimehe perele aina ilusam.

 
Iga uue maja korteriomanik sai ka 4 õunapuud, kille vahel aiamaa. hiljem aiamaa varjus enam ei toiminud...

 
Aga lillekesed ei kao kuhugi!



 
Jaanipäev ja grill ja grillmeister!

 
Siilid elavad ka.

 
See park ei ole võrreldav mõisapargiga. Aeg midagi ette võtta!?


 
Vaated enne ja .... pärast.... Küll näeb!


 
Äkki siit ongi pärit mu soov mõista vajadust varjulisuse järgi? Bussi oodates oli alleel jalutada parim!

 
Uhvo? Ei, inimesed, kes midagi panustanud ja jälg neist.

 
Aga hea lõkkekoht tuleb veel luua!Mitte pidutsemiseks ega pralletamiseks, vaid nautimiseks.






 
Ooo! Minu auto, mille kunagi maha müüsin!Oli sellega alles nauditav sõita....







 
Järve äärde ei saa aga minna alati tramp-tramp!

 
Minu jaoks ullupööra palavuse vastu aitas väga aeglane kulgemine ujuma.





 
Muide, ma irisen sageli, et paljudes kohtades ei mõisteta pinkide tähtsust. Siin mõistad, kui pole triatlonisportlane.




 
Konnaosi, ujuv-penikkel ja kõik muu on osa elurikkusest. Mitte sellest, mis mõne arvates rikastab vaid päris elust!!


 
Vesi soojem kui õhk ja seega isegi mina olin vees!!!










 
 

Vaikust sai VAADATA, KUULDA JA TUNDA ka ujumast tagasi tulles.

















 
Kuskilt aga üks tubli mees lasi muusikat, mitte tümpsu! Ometi oli see nagu osa vaikusest!



 
Võib ka peast kinni hoida....







 
Parim jaanipäev?
Igatahes saab aimu, et legendid võivad tümistada, aga naturaalsus, muusikas ja kõiges, on parim. Eestlase jaoks. Not business.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar