Blogiarhiiv

pühapäev, 6. märts 2022

Saare vallal tegusad aastad või laisklemine? Veebr 21.

 

Pühapäev, 14. veebruar 2021

Saaremaa vallal tegusad aastad või laisklemine?

 
Leidsin vana artikli, millel aga palju kommentaare ehk siis inimestel tõsine huvi. Kas vald on lahendanud mõne probleemi?
 
 
  1. Tiina

    Täiesti mõttetu!! Kas teate kui paljud koolilapsed nt Valjalast Kuressaarde kooli lähevad või isegi Ratlast ? Inimesed sõidaks vb Tagaverelt ka rohkem linna bussiga aga kulla vald, vaadake bussigraafikut !!!???? Ainult mandrile sõitvad bussid mõõda seda maanteed sõidavadki..seega väga väga väga suur osa inimesi tasuta bussiga sõita ei saa !!!! Mõtekas on ikka kampas autoga tööle minna kuigi sõidaksin hea meelega bussiga.

    Nõndaviisi. Kommenteerijal täiesti õigus. Kuigi otseliinide puudumise põhjus teada - eeldatavalt ei soovita kahjustada kuidagigi kommertsliinide täituvust. On see õige või vale lähenemine? Omajagu on siin tõesti justkui õige teoga tegu. Oletades, et kui ikka praeguste kaugliinide mugavus kaob, võib see mõjuda vägagi negatiivselt.
    Kuid on muidki nüansse. Kas suured bussid peavad ikka praamil ruumi võtma? Kas neil on mõte regionaalsuse koha pealt kui ei raatsita Lihulasse pöörata või kui Turbast Tallinnani sisuliselt pole kuskil peatusi ega kedagi teenindada? Keilassegi ei saa?
    Tegelikult peaks täna olema olemas ka kohalikud liinid. Neis on piisavalt ebamugavust, mis siis kompenseeritakse tasuta sõiduga. Selliseid "käkke" saab tekitada meelega, et bussiliine ei saaks süüdistada ebaausas konkurentsis. Nt sissepõige Kudjape - Pihtla, Kaali, praamile jala minek, Virtsus kohalik liin (tasuta) jätkamiseks - täna Turba Jaamani, tulevikus Ristini..

    .
    Halvim mulje asjast ongi see, et vallajuhte ei huvita saarlaste rahakoti kõhnus maakohtades.

     

  2. Karmo

    mul laps alustab esimeses klassis ja on küll kahju et tasuta bussiga sõita ei saa. Peab ka kasutama mandriga ühenduses olevaid busse sest muid busse ei ole.

  3. orav

    Okei,see tuli küll natuke üllatusena et nn kõige tähtsama maantee ja suure asustusega ala bussiliiklus on ikkagi tasuline. Ma ausaltõeldes pettusin.. vald võiks siis suunata sinna rohkem nn maaliini busse et inimestel oleks võrdsed võimalused tasuta bussisõiduks. Miks ma ei saa Sagaristest tasuta linna sõita..? Mina kui maksumaksja maksan kinni teiste inimeste sõidud aga ise pean Tallinna bussiga sõites ikka mitmed eurid välja käima..

     Veel üks näide. Tegemist tõepoolest ebavõrdsusega?

  4. vaene

    Lapsed sõidavad ju tasuta

  5. pettunud..

    Kas vald ikka teab, et Kuressaarest Tagaverele ei sõida mitte ühtegi maaliini bussi ainult mandrile sõitvad bussid…hind 5 euri . Oleks aeg ka see marsuut üle vaadata,
    Pühapäeval ei saa samuti Tagaverelt Kuressaarde maaliiniga, kuigi see päev tahaksid paljud linna tagasi sõita… olen samuti vaga pettunud, sest meil ei muutu midagi..

     Kas valda pani mõtlema valija pettumine? Tänaseni ei ole pannud ju!

     

    1. ema

      lapsel linnas trennid vahel seitsmeni ja vahel isegi kaheksani ja leisi poole läheb viimane buss 17,30 nii tore nii tore!!!!!

       Täna küll 18.20, aga see vast väike lohutus

    2. pettunule

      Ole mureta, enamusele ei muutu midagi ja asi muutu enne,kui bussiliinide graafikud ümber ei tehta.Samas- hilja! Enamusel on autod. Oli aeg, kui sai liinide mõttetuse tõttu pöördutud asjameeste poole, kes kõik peapeale keerasid, siis ei muudetud midagi, sest tolleaegsesed vallajuhid ei astunud oma rahva kaisteks välja.

       Peab nõustuma, vähemalt põhimõttelises osas. Kuigi päris hilja pole ka täna, aga kui valdades ei saa võimule need, kes tõeliselt inimestest hooliks, ei muutugi midagi!

    3. MäeKer

      See tasuta bussisõidujama on ju vaid kesikute nõme valimistrikk, ei midagi muud. Kuna tasuta lõunaid olemas ei ole, siis maksavad teised maksumaksjad sele jama kinni.

       Jama? Seega on ka praamiliiklus jama? Sest enamus selle kinnimaksjaid ei sõida võib olla kunagi?

    4. Olend

      Täpselt, mis tasuta ja tasuta. Maksame selle kinni mõne maksu või aktsiisi tõstmise näol.

    5. Mauno

      suht häbi sellist asja välja reklaamida kui tegelikult inimesed tasuta oma marsruudil sõita ei saa..!

    6. kah ema

      Seda, et bussid linnas sõidavad vaid teatud huvigrupi (pensionärid) tarbeks, on ammu räägitud. Aga see ei huvita neid, kes liinigraafikuid koostavad.

    7. pensionär

      Ükski heategu ei jää karistuseta. Olge õnnelikud, et paljud saavad kasutada tasuta bussi. Küll leitakse nnende jaoks ka lahendus, kellele praegused kellaajad ei sobi. Laste sõidud kooli ja huvikooli olid ju seni ka tasuta valla toetusel. Aitäh, ütlen mina. Sain Tallinnas korra olles veenduda kui hea on tasuta transport.

      Nõus pensionäriga. Ainult ühes asjas ta eksib, Saaremaa vallas ei otsita lahendusi!

    8. töötav isik

      Mille eest ma äitäh ütlen, kui makskumaksjana sellest toredusest mitte ühte senti ise kasutada ei saa?

    9. maalt linna töölkäija

      Suur, suur tänu prooua Simsonile!

    10. maainimene

      Tiitsonil oli maa ja ilm aega bussiliinide graafikuid korrigeerida, vajadusel tihendada. Riik eraldas selleks raha. Nagu nimme seda ei tehta, ikka edasi samad bussisõidugraafikud mis Pihel&kompanii … keerasid, nagu sõjajärgne aeg oleks. Ju Tiitson loodab paari suvekuuga, mil puhkuste aeg on tõestada, et tasuta bussisõit ei tasu end ära, vähe sõitjaid jne. Läheb, või juba käis see härrake välismaal ju nutipõhist liiklemist õppima.

      Ehk on tõepoolest ka Tiitson selle süsteemi vastu ja see üks põhjus, miks asjad ei muutunud? Nüüd tegeleb asjaga keegi teine. Kes? Ja kas ta siinsete kommentaaridega või üldse inimeste arvamuste ja vajadustega kursis?

    11. Lapsevanem

      Tasuta? Huvikooli? sa pensionär ilmselt ei tea, mis ajani huvikoolid tegutsevad. Kahjuks siis pensionär ammu kodus, kui laps huvikoolist-ringist tuuakse, mitte mingi tasuta bussiga! Ikka papa-mamma rahakotiga, sest kõik lapsed ei saa korraga muusikakoolitunnis olla või kõik ringid üheaegselt spordihoones. Ei tasu rääkida, kui päris elu ei tea.

      Karta on, et iga inimene pole teemaga kursis. On siis tänaseks midagi muutunud mingiski piirkonnas? Ja kas peale kl 19 või 20 tõepoolest ühegi kandi inimene ei lõpeta tööd Kuressaares? Kõigil tööpäeva lõpp kl 17?

    12. Timo

      jah ja siis õeldakse et toetame laste huvikoolides käimist..täielik jamps. Pm enda viga kui linnast väljas elada last edasi tagasi tassida vaja on. Bussid sõidavad tõesti X kellaaegadel ja tavalised inimesed neid kasutada ei saa!! Meil on igas asjas tagasiminek..ei suudeta korralikult midagi korraldada/sättida enam.

       Ei suudeta või ehk ka ei soovita?

    13. ma tunnen

      end igatahes diskrimineeritu ja petetuna. Ma tahan ka tasuta sõita, pole võimalik. Pean kasutama autot, et käia tööl, ise kuidagi ära elada ja riigile maksud ära maksta. Minu maksudest läheb ju ka raha selle paganama tasuta bussisõidu peale. K….pea kolmandik palgast kulub kütusele ainuüksi. Vähemalt aktsiisivaba kütust võiks mulle ja sadadele minusugustele võimaldada. Mille poolest olen ma sitem kodanik? Selle pärast, et püüan maal elamisega hakkama saada, selle kiuste, et valitsus vägisi tahab maaelu välja suretada.

    14. Kadri

      Au keskerakondlikule kolhoosikorrale, tuli õnn ka meie õuele!

    15. 123

      Tahab jah välja suretada.. PAKUB tasuta trantsporti ei tea kellele..neile pentskaritele kes nagunii niisama sõidavad. Just lootsin et saan Tagaverelt linna tööle tasuta sõita ja vot ei saagi.. Enda viga et siin elan eks!? Aga ma ei ole ka sellega nõus et pool Saaremaad sõidab niisama tasuta aga mina pean maksma. Miks vallas elavad inimesed võrdsed ei ole ? Kas pannakse siia ka maaliini bussid käima ükskord!?

    16. M.A

      Lihtne statistika: Inimesed sõidaksid hea meelega bussiga aga esiteks vallal on kellaajad paika panemata et see plaan reaalset töötaks ja tööl käivad inimesed saaks teenust kasutada ja teiseks, kui on tasuta bussisõit Saaremaal välja reklaamitud siis valla asi on ka igal marsruudil see võimalus ka tagada. Nii ei saa et õeldakse ups me Kuressaarest-Orissaarde sõitjatele teenust ei võimalada sest ala mandriliini bussid pole meie rida. Aga kui see mandrile minev buss on Saaremaa pinnal ja inimene teostab sellega maakonna sisest sõitu siis peaks ka see tasuta olema!!!!! Mis vahe tegemine see on siis siin. Tahan ka tasuta koju ja tööle!! See Kairit Lindmäe võiks ka ükskord tööd tegema hakata..! Ei saa inimene sünnikirjade peo kutsete saatmisega hakkama ja tekitab inimestes pettumust ja nüüd ei saa ka inimestele trantspordis võrdseid võimalusi tagada… Palun vallal tööle võtta inimesed keda reaalselt vallas elavad inimesed ka huvitavad !!!!

       On siis tänaseks vald võtnud tööle inimesed, kes tööga hakkama saavad? Või on vigade algpõhjus valijates, kes pole enne valimisi konkreetseid vastuseid küsinud? Ehk annaks hääle vaid sellele, kes kindlameelselt ütleb - JAH, MA KAVATSEN SELLE TEEMAGA SÜDAMEST TEGELEDA!?

    17. to vaene

      koolilapsed ei sõida enam tasuta

    18. insener

      Siis on näha, et bussijuht on ikka tööd ka teinud. Muidu võib ju tööle tulla, bussi võtta ja sellega koju garaaZi minna ja seal jalkat vaadata.

    19. to pensionär

      Lg penskar. Sul on see jah ehk kasulik aga mõtle ka sellele, et väga paljudele on oma auto ja mitte keegi ei hakka seepärast bussi sõitma, et see on “tasuta”. Oma auto omamine on luksus ja sellega saab lisaks palju kiiremini kohale. Kuskil … penskaritega bussis loksuda… eiii aitäh!

      Näide sellest, kuidas "teadjad" kõike väga hästi teavad?

    20. Volli͈

      Ma tahaks näiteks Nasva kauplusest tasuta õlut saada peale tööd. Küsi palju tahes, ikka ei anta. Eks meil kõik ole omad mured. Mõnel suuremad, mõnel väiksemad :)

    21. 123

      Sõit on vaja registreerida nullpiletga, et liiniveo korraldajad saaksid bussiliini käigushoidmise vajalikkuse hindamiseks statistikat liinil reisijate arvu kohta.

       Ja mis see annab? Statistika, kui palju Tagaverest sõidetakse olematute bussidega?

    22. imestaja

      Täiesti kummastav on lugeda millist vihkamist tuntakse pensionäride vastu. Ometi on nad ju kellegi vanemad, vanavanemad. Oma panuse Essti riigile on nad juba andnud. Ütleb ju laulgi, et kõik me jääme vanaks. Jääte ka teie, kes te vanu inimesi siin mõnuga siunate ning halvustate!

    23. Volli͈

      Niiviisi ongi.
      Riigipoolne rahaeraldus on kolmest osast:
      1) Senini olnud “dotatsioon”.
      2) Senini kehtinud lepingutega kaetud liinivõrgu reisijapileti kompenseerimine vedajale — see ongi see hetkel nähtav [TASUTA] värk.
      ja
      3) Liinivõrgu ajakohastamise (suurendamise) lisaraha.

      1) ja 2) on väga lihtsad asjad, 1) jaoks pole vaja midagi muuta ja 2) jaoks piisab sildist [TASUTA], probleem on aga 3). See viimane ongi see, mis nüüd tuleb järgmise asjana ära teha ja on kõige keerulisem selle asja juures ning selleks ongi vaja teada nii kuidas sõidetakse ja lisaks kuidas soovitakse sõita.

      4 aastat tagasi tahtis kohalik IRL Saaremaal teha “tasuta” ühistransporti nii, et (1) oleks tulnud Riigi poolt, (2) oleks tulnud omavalitsustelt ja (3) hoopis ära jäänud. Sarnast lahendust taheti teha ka mujal Eestis ja seda ei võimaldanud IRLi enda minister Juhan Parts ja väga lihtsal põhjusel — Tallinna ühistransport saab Riigilt 1),2) ja 3) summana täpselt 0€! Siis oleks tulnud Riigil hakata doteerima ka Tallinna ühistransporti.

      Punkt 2) on tehtud Kadri Simsoni poolt, nüüd on aeg teha punkt 3), seda keegi teine teha ei saa — https://arhiiv.saartehaal.ee/2013/02/02/tasuta-uhistransport-oleks-moeldav-ka-saaremaal/#comment-164298 , sest ilma selleta on asjal vähe mõtet. (Kui ei saa sõita sinna, kuhu ja milla vaja, siis pole mõtet sõita tasuta muul ajal mujale. Sama, mis Olukorrast Riigis Andrus Karnau toodud näide — päris tasuta on ainult Ruhnu laevaliiklus hetkel, kui laev ei sõida aga sellisest tasuta asjast pole kellegi kasu!)

      PS. Kogu “doteerimise” asi keerleb tegelikult “riigiabi” mõiste ümber. Näiteks mõned nädalad tagasi valitsus eraldas ligi 150K€ Saaremaa vallale laevaühenduse korraldamiseks Abruka ja Visandiga. Raha eraldamise otsus mahtus paari lausesse aga sellele järgnes mitu lehekülge põhjendust, miks on see vajalik ja kuidas asja teha nii, et ELi silmis ei oleks tegemist keelatud riigiabiga. Selleks tuligi punktid 2) ja 3) lahus hoida — kehtivad ju üle Eesti vedajatega sõlmitud lepingud. Riigiabi probleem ka näiteks selle lennuliiklusega, mille hanketingimused lõpuks paika said. Kui võrrelda kasvõi Läänemere B7 saari, siis Saaremaa ja Hiiumaa on ainsad saared, kust saab lennata ainult ühel suunal ja samas on need ka ainsad saared, kus lennuliiklust doteeritakse. Riigiabi tohib anda ainult tingimustes, kus pole konkurentsi ja konkurentsi ei saa tekkida, kui keegi saab kõrvalt “dopingut”. Suletud ring — mida rohkem doteerida üht vedajat, seda väiksem on lootus, et vedajaid tuleb juurde.
      Tanel Talve ühistranspordi “bussiUBERi” asi sai Saaremaa valla volikogult üksmeelse “JAH”i ning sinna see jäi ja pole näha, et kuhugi liiguks ka — isegi Saaremaa vallas ei saa kasutada seda 3) lisaraha sellise asja jaoks, sest seadused seda ei võimalda ning Riigikogu pole ühtegi seadusemuudatud Tanel Talve selle pilootprojekti jaoks teinud. Juba räägitakse sotsiaaltranspordi korraldamisest sellise lahendusega aga sotsiaaltransport ja ühistransport on täiesti erinevad asjad ning sotsiaaltranspordi kuidagi mahutaks kirjeldatud raamisesse just tänu sellele, et sotsiaaltranspordi puhul ei kehti ühistranspordi ranged seadused.

      Tore näha ka põhjalikumat kommentaari, kuid see on mõnevõrra ekslik. Liinivõrgu arendamise lisarahastus ei ole riigiabi! Teiseks, IRL on erakond, kes põhimõtteliselt vihkab tasuta busse. Ja kolmandaks eks vallavanem oli ju samas erakonnas kui Tanel Talve. Sotside põhimõte on aeg-ajalt rääkida õigetest asjadest, aga tegijaid neist pole ja kui ongi, siis tegu ei vasta sõnadele!

    24. ...

      Imestajaga 100% nõus. Noorena jõuab palju, jõudsime ka meie. Nüüd, vanaduses sooviks vaid, et lastel läheks hästi ja kusagilt ei valuta. Ei hakka me bussidega niisama ringi paarutama, olge mureta.

       Muide, pensionärid "paarutavad" küll. Iseasi, kui ilmaasjata see on, sest võimalus rohkem sõita, kedagi külastada jms - see on osa elukvaliteedist.

    25. Saarlane

      Ja Tagaverelt Kuressaarde saab aind kell 10.25 …

    26. Saarlane

      Kuressaarest Sörve ja Kihelkonna poole läeb ka öhtuti busse.Samas Kuivastu maanteele ei saa enam öhtul millegiga .
      Tuleb käiku panna nii varahommikune Kuivastu – Kuressaare kui ka öhtune Kuressaare – Kuivastu . Ja seda ikka läbi Valjala,Tagavere.

       Tuleb! Ja rohkem kui varajane ja õhtune. Minimaalne sagedus saab IGAPÄEVASELT olla vähemalt 6x päevas, veel parem kui rohkem. Pealegi, läbi Valjala komertsliinidele ju nagunii ei sobi, sest kõige tähtsam on ju kiirus?

    27. to to pensionär

      to to pensionär sulle on penskarid ebameeldivad, ei kõlba samas bussis loksuda – no, loodame, et ise ikka pensionini välja vead.

    28. Vingujad

      Mulle jääb arusaamatuks, et tehti tasuta ja ikka ving. Oleks varem võinud mõelda, et muidugi tasuta sõita ei saa, kui sõidad kaugiinibussiga vallas. Tallinnas ka ei saa tasuta sõita, kui inimene soovib sõita Tallinnast-Haruteele, kuid kasutab Tallinn-Kuressaare bussi, kuigi linnaliinibussiga, trolliga, trammiga ja elektrirongiga Tallinna piires saab.

    29. kakspluskaks

      Einoh , Sa vist ei saa aru et jutt käib sellest et nt Tagaverele saadki vaid mandri bussiga..sinna ei lähe ühegi maakonnasisest bussi ! Inimesed kes elavad kaugel..linnast 30 jne km..nemad kasutaksid kindlasti teenust kõige rohkem..lausa eluks vajalik ka neile kes vaesemad. Ja kui on Saaremaal tasuta bussisõit siis vald peaks ikka üle vaatama graafikud ja marsruudid et igasse nurka tasuta kasvõi korra päevas sõita saaks.

       Võib olla eelnev kommenteerija on vallaametnik? Nemad sageli aru ei saa. Näe, ka Jaanus Tamkivi nt ei saa kuidagi aru, miks Virtsus peaks saama peatusest bussile vaid soovitab seda teha praami peal....

    30. Kuule

      Kuidas sa kujutad sellist võimalust kaugliinibussides???

    31. iminene

      Sama on Mustjala suunaga, viimane buss koju väljub 17.15. Kui jõuda päevase bussiga näiteks Sauverest 14.30 liikuma hakates ja kell 16.00 linna, ei jõuakski vahepeal kusagile trenni ega huviringi enne bussi tagasisuundumist.

       Ka Mustjala suunas ei ole tänaseni muutusi.

    32. to to to

      Erinevalt mõnest siin- või siis pigem enamikust. Kavatsen mina ka pensionil olles end pesta ja ka riideid vahetada. Mõne penskari riietuse puhul ei saa küll aru kas on veebruar või juuli. Pole ime, et see higi haisema läheb.

    33. Volli͈

      Räägi enda eest– ma joon end libalakku täis ja lähen kõige pikema bussiliini peale. Siis hakkan seal laulma ja räuskama ja oh õudust, kui bussis WC-d ei ole.

    34. kingisepp

      kui meeldi tasuta siis void endise pileti raha nüüd iga sõidu järel riigile ule kanda ju siis jääb süda rahule.olge õnnelikud sest märtsist tuleb proua kallas ja saate maksta uuesti ja rohkem kui ennem

    35. evi

      Tööpäevadel kell 07.04 väljub Tagaverelt buss linna, millega sõidavad ka kaugemalt peatustest inimesed tööle.

      Et siis tööpäev kõigil kl 8-17-ni?
      Kuidas on lood puhkepäevadel? Istugu kodus?

    36. mina

      lgp. “to pensionär”!

      Sulle ei sobi koos penskaritega koos bussis loksuda……Kunagi saad ka sina pensionäriks. Kas siis hoiavad inimesed sinust ka eemale?

    37. Gunnar

      Kuule Volli, pea nüüd ikka natuke hoogu. Ega sa pea ju igat artiklit siin purjuspeaga kommenteerima. Mis sa mehikene pidevalt jahud, saa kõigepealt kaineks ja pohmakast priiks, alles siis torka oma räpased näpud arvutisse.

    38. mina

      Tagaverelt ju saab hommikuti tasuta linna. Buss läheb kell 07.04

    39. tööori

      Just nimelt! Valige oma reformierakond valitsema ja igasugune tasuta transport kaob! Kaob ka enamus raha teie pisikesest rahakotist ja rändab rikkurite suurde kotti kokku! Nii lihtne see kõik ongi! Valige jälle reform ja “ettevõtjad” ning pankurid löövad jälle õitsele, teie aga närite küna

    40. anneli

      Minu arvates oleks pidanud bussiliinid uuesti tagasi panema mis omal ajal ära jäeti, et oleks ka hilised ja varased bussid igale poole saaremaa nurka ja päevas iga teatud aja tagant, sellised liinid, mis sõidavad igast külast läbi vähemalt buss käib, mõtlesime hiljuti et läheks Sõrve majaka juurde bussiga ja tagasi ja kuidagi ei leidnud sellist bussiliini mis iga päev sõidab. Läheks nädalavahetusel üheks päevaks külla, siis isegi Laimjalga saad paariks tunniks. Selle asemel, et tasuta peaks olema võimalus igast Saaremaa nurgas elada, et saaks bussiga tööl käia ja kõigil ei ole tööaeg 9-17, kusjuures väga raske on leida sellise tööajaga kohta

       Istuge kodus, eks ole! Ja üldse Saaremaa ei ootagi külla mingeid autodeta kehvikuid, muideks, eks ole!
      Tegelikult õiged mõtted. Paraku vallaametnike palk ei sõltu sellest, kuidas lood Saaremaal puhkamisega. Aga vallamajas on küll tööaeg umbes selline, nii et tuleb seal rohkem töökohti luua, näiteks mõni market kinni panna ja töötajad vallamajja üle tuua. Vallamarket?

    41. Peatustes pole bussi aegu!

      Kui ma liigun väljas ilma arvuti ja telefonita, polegi võimalik ühegi bussi sõiduaega teada,bussigraafikuid ei ole väljas või on need aegunud, 10 aasta tagused.Ühtegi viita, kus linnas bussijaam on, pole samuti, kui keegi soovitab bussijaamast vaadata. Kus on Kuressaares bussijaam? Ma olen väga rahul, et sõit on tasuta, aga selle “kokkulugemise” asemel võiks tõesti tööd paremini korraldada. Kust saab Kuressaarest osta bussigraafikute kohta teavet andvat infovoldikut? Ma nägin arvutis mingit paariaasta tagust asja, aga kahjuks annavad need juba nüüd valeinfot.
      Saarebussijaam.ee arveldatakse EEK-dega????? Sellist raha pole ammu käibel enam. Kas Lehtsi ei tea seda? Euro tuli 2011…

      Jah, ka infoga, nii laias ilmas kui netis on lood halvasti. Ka muutuste kohta ei suudeta infot jagada. Ups, äkki muutusi polegi, sest vallavalitsus jätkab laisklemist?

     

 Iseenesest on need väga head kommentaarid ja konkreetsed küsimused õhus. Saarte Hääl, kas tasuks uurida, mis muutunud ja kui ei ole, miks ei ole? Konkreetselt, selgelt ja põhjalikult, lubamata vallaametnikel keerutada ja hämada?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar