Kolmapäev, 16. juuni 2021
Haapsalu raudteest.
Venitatakse! Kui ta liigub siiski!
https://forte.delfi.ee/artikkel/93758511/eesti-raudtee-rongiga-saab-haapsallu-taas-aastal-2026
https://forte.delfi.ee/artikkel/93758511/eesti-raudtee-rongiga-saab-haapsallu-taas-aastal-2026
Tean,
kui oluline see riigile ja eriti inimestele! Seepärast ei ole ma selle
aastanumbri üle eriti rõõmus. Eriti kui mõelda, et kui tehnika kohale
tuleb ja tööga pihta hakatakse, ei tohiks lubada ühtegi pausi, sest
pidev töö on efektiivsuse alus! Või on poliitikutele tähtsam vähem teha
ja pikemat aega loorberid lõigata? Haljad loorberid on need, kui rongid
sõidavad!
Teisipäev, 22. juuni 2021
Eesti Raudtee uudiseid - juuni 2021.
Uudiseid iroonilises võtmes, mis näitavad, kuidas asju teha ei tohiks!
Balti
jaamas jätkub uute teede ehitus. Et neid teid liiga palju ei saaks,
teeb Eesti Raudtee vanaviisi - perroon + tee + perroon + tee. Mitte 2
teed kõrvuti.
Kuigi keegi avaldanud arvamust, et muidu perroonid oleks rahvast umbes...
Kuigi keegi avaldanud arvamust, et muidu perroonid oleks rahvast umbes...
Laagri
peatuse kandis tasapisi valmistutakse lõigu kaheteeliseks ehitamisega.
Kuna kontaktvõrgu kapitaalremondi ajal Eesti Raudteel vist unustati ära,
et see lõik lubatud ammu kaheteeliseks ehitada, saab nüüd mõni aasta
tagasi paigaldatud uued postid vahetatud UUTE vastu! Raha nagu raba!
Et
keegi ei arvaks, nagu ma eksiksin, siis vaatame ka Urdas ringi? Alla 10
aasta tagasi ehitatud perroon lammutatakse ja ehitatakse kaks uut. No
ei osatud ju siis ette näha, et kahe tee puhul vaja kahte perrooni ja
ehitati toonane lausa valele poolele!?
Ootetingimuste
parandamiseks Eesti Raudteel plaanitakse võib-olla puid juurde
istutada? Veel ei ole uudiseid sel teemal kuulda olnud, kuid Eesti
Raudtee võtab järjest uusi inimesi tööle, seega ei kahtlegi, et küllap
hakatakse usinalt siingi tööd tegema! Keegi kahtleb või? Sest Eesti
Raudtee juba nii reisijatel oodata ei lase nagu lastakse Vana-Pääsküla
bussipeatuses (alumisel pildil).
Isegi kivide asemel on Eesti Raudteel rauast istmed!
Kuna
Laagris ehitatakse lõik kaheteeliseks, ehitatakse ka uus sild Pääsküla
jõele. Ennetan ka siin ja teatan, et Eesti Raudtee ehitab selle silla
nii, et sedakaudu saab raudtee kõrval asuvalt kergliiklusteelt OTSE
ülesõiduni ja tunnelini!
Üks rõõmustav uudis on veel!
Eesti Raudtee andis teada, et tormiliselt jätkatakse ka Rohuküla raudtee ehitamist (nad küll pole vist tormi näinud ja ajavad selle teo hingeõhuga segamini?)! Üksiti antakse uudises teada, et muuhulgas vahetatakse välja ka need truubid, mille seisukord halb.
Uudise postitamisel ei jätkunud siiki ruumi pikemaks teavitamiseks, kuid liiguvad sahinad, et nii uued kui vanad olijad Eesti Raudteelt teevad rohelise matka Riisiperest raudteeäärset kergteed pidi Turbani ja Terviseteed pidi Ristini. Sest plaanis olevat rajada raudtee kõrvale teenindustee, midamööda saavad inimesed sõita rattaga vm moel loodust vaatama ja üksiti ka ajaloolisi väga tasemel truupe ja sildu! EVR töötajaskond on sellest väga elevil ja kõik soovivad ise üle vaadata! Pealegi, et vältida massilist metsloomade tapmist, plaanitakse ka aiad kahele poole püstitada! Raha ju nagu raba?
Eesti Raudtee andis teada, et tormiliselt jätkatakse ka Rohuküla raudtee ehitamist (nad küll pole vist tormi näinud ja ajavad selle teo hingeõhuga segamini?)! Üksiti antakse uudises teada, et muuhulgas vahetatakse välja ka need truubid, mille seisukord halb.
Uudise postitamisel ei jätkunud siiki ruumi pikemaks teavitamiseks, kuid liiguvad sahinad, et nii uued kui vanad olijad Eesti Raudteelt teevad rohelise matka Riisiperest raudteeäärset kergteed pidi Turbani ja Terviseteed pidi Ristini. Sest plaanis olevat rajada raudtee kõrvale teenindustee, midamööda saavad inimesed sõita rattaga vm moel loodust vaatama ja üksiti ka ajaloolisi väga tasemel truupe ja sildu! EVR töötajaskond on sellest väga elevil ja kõik soovivad ise üle vaadata! Pealegi, et vältida massilist metsloomade tapmist, plaanitakse ka aiad kahele poole püstitada! Raha ju nagu raba?
Kuigi
raha nagu raba, siis nii kallist aeda tingimata pole vaja ja väravadki
saab lihtsamad teha. Enamasti ju vaid inimesel vaja jalgväravast läbi
marssida, et teisele poole saada. Loodusturism, korilus jm.
Kuigi
ma võin muidugi raha suhtes ka eksida, sest Ellamaa ülesõidule
topelttõkkepuu asemel plaanitakse paar milli kulutada mittevajaliku
raudteeviadukti jaoks, see aga tähendab, et raha veel rohkem kui raba!
Või
ehk ma levitan valeuudiseid, sest Eesti Raudtee ju ei vasta kui küsida!
(Vastaja puudus neil ka 10, 20 ja 30 aastat tagasi, need kes vastasid,
enamasti valetasid või hämasid! Polnud ju ka siis asjatundjaid. Nüüd
pidevalt tööpakkumised!).
Küll aga on nad tõepoolest teavitanud, et kümnetele ja sadadele ülesõitudele, kus rongide kiirus ületab 140 km/, paigaldataksegi topelttõkkepuud! Seega, ma vast väga ei valetagi? Kuigi vastuseta seegi küsimus, kui paljudele? Sest kui ikka nii ennast kiidetakse ohutuse tõstmise eest, peab tegu olema sadadega?
Nüüd ma juba läksin ise ka sassi neid uudiseid jagades....
******************************
Meenub
uute perroonide planeerimise aeg, kui Eesti Raudtee neid kooskõlastas.
Põhimõttel: "Teil on õigus ettepanekuid esitada, meil on õigus kõik
tagasi lükata"!
Ka
praegu on Eesti raudteel sama tase ja ei majandusminister ega keegi
teine EI HUVITU sellest, kuidas asju paremini teha. Põhjenda kuidas
tahad, kui on pähe võetud, siis...
Väga heas seisus sillad-truubid jäävad alles? Ajaloolised ju?
Raudteetammi kõrval tehakse seekord ka teenindustee, mida saavad ka ratturid jt kasutada?
Loomadega
kokkupõrgete vältimiseks tagatakse siiski ka loomatunnelid Risti -
Ellama lõigul? Usun, et teate, et tegu ühe loomaderohkeima piirkonnaga?
Ellamaa viadukt kui mittevajalik jäetakse tegemata?
Millise analüüsi järgi valiti Taeblas raudteetrass?
Nigula peatus siiski taastatakse ka?
(Kuigi väga ja väga aeglaselt tehakse tööd)
Eesti Raudtee
Tere, Neeme Sihv! Täname küsimuste eest.
Vanad
sillad/truubid asendatakse uutega projekteerimisnõuete tõttu, kuna vana
ei vasta enam tänapäeva standarditele ning teenindustee tehakse
raudteekõrvale ainult nendes lõikused kus piirnevatele kinnistutele
ligipääs piiratud, kogupikkuses teenindusteed ei rajata.
Vastavalt tehtud keskkonnaanalüüsile loomatunneleid Risti-Ellamaa lõigul plaanis rajada ei ole.
Taebla
raudteetrassi valik (Trass A - kehtivas Riisipere-Haapsalu-Rohuküla
teemaplaneeringus edaspidi TP) tuleneb 160km/h raudteetrassi rajamise
nõuetest (ERTMS) ja peatuskoha asukohas piisava ruumi olemasolu
raudteemaal (parkla ja ligipääsuteed jms). Lisaks oleks kaasanud (Trass
B1-TP-s) valiku puhul väga suured maadevõõrandamised ja raudteetrass
oleks kulgenud läbi tiheasustusala.
Nigulasse peatuskohta ei tule, kuid ülekäik jääb.
Lõhutakse, hävitatakse, tapetakse jne.
SÜÜDLASTEKS MAJANDUSMINISTER OMA AMETNIKEGA JA LÄÄNEMAA POLIITIKUD, KES MIDAGI ETTE EI VÕTA!
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar