Blogiarhiiv

esmaspäev, 7. märts 2022

Tartusse. Okt 2021.

 

Laupäev, 2. oktoober 2021

Tartusse.

 

 
Plaan oli minna taas Kallastele. Ühel sügisel juba olin seal ja seegi kord mõtlesin taas sügisvärve vaadata. Et aga Tallinnast pole just head võimalused Kallaste kanti sõitmiseks, just läbi Jõgeva, alustasingi Tartust.  Aga sellest juba järgmistes teemades.
 

 
Raudtee remont on pikale veninud, seega tuli asendusbussiga alustada.


 
Ajutine sõiduplaan tähendab ka sassiläinud ümberistumisvõimalusi. Ei saa aga igakordselt ka busside sõiduplaane muuta, seegi mõistetav.

 
Kärknas pole aga siiani bussipeatust perrooni juurde tehtud.


 
Pole ka Vorbuse peatust taastatud.

 
Aga näed, Humala kindlameelsusele peab au andma - endiselt sooviks ta sadu miljoneid Tartu raudtee ümberehitamiseks kulutada, kuigi iga võidetud minut võib maksta kümmekond miljonit. Ehk siis ebaproprtsionaalne kulu.  Seega on parem kui ta püünele ei pääseks, ka kohalikus poliitikas. Üldse kipub Isamaa arusaam olema vildakas, raha sajaks nende arvates justkui taevast ja loodusvarad neid üldse ei huvita.



 
Maakonnaliinide bussipeatust pole siiani ka Tartu jaamas, kuigi üpris paljud enne valimisi räägivad suurest tahtest ühistransporti arendada. Kui ei tea, mida ja kuidas teha, siis võibki üldsõnalisi lubadusi jagada, sh ka trammist.


 
Maakonnaliine Tartumaal on aga palju, kuid liinivõrk ei arene. Muidugi ei tee ka uus ÜTK juht üksi midagi, vaja on selget riigi tuge. Täna hõikas ka Jüri Ratas valimisreklaamis, et arendavad edasi ühistransporti, tegelikult venitavad ja see on kurb. Seda kurvem, et tegelikult saaks olulisi muudatusi üpris lihtsalt sisse viia.
 



 
Ilus vaade on üpris mõnus, kui puhkad.



 
Ja väike jalutuskäik ei tee ka paha.











 
Emajõe-äärne on ilusamaks muutunud.

 
 
Sellist parki mõne aasta pärast enam olla ei pruugi, sest heade mõtete linna hiilib aina rohkem halbu mõtteid.

 
Kettidega kiikpingid on kahjuks kadunud.









 
Kahjuks pole Tartus aga bussijuhtide töötingimusi paremaks muudetud. Samas peaks selline vaatepilt kiiresti möödanikuks muutuma, sest maakonnaliinid tuleb läbi linna suunata. Nii et igast suunaks saaks otse sõita Pauluse jt peatustesse, teistest aga Männi jt peatustesse. Ning loomulikult nendesamad maakonnaliinidega sõita ka linna sees. Eeltasutud süsteemina edaspidigi.

 
Enne tuleb aga kiiresti ja tõsiselt sellised käsile võtta - käed lahti ja mobiiliga! 

























 
See majutus küll hea polnud. Mingi hääl öö läbi, justnagu telefoni kutsungi toon, nõrgalt, aga häirivalt.






 
Väga maitsev õhtusöök

















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar