Laupäev, 2. oktoober 2021
Tartusse.
Plaan
oli minna taas Kallastele. Ühel sügisel juba olin seal ja seegi kord
mõtlesin taas sügisvärve vaadata. Et aga Tallinnast pole just head
võimalused Kallaste kanti sõitmiseks, just läbi Jõgeva, alustasingi
Tartust. Aga sellest juba järgmistes teemades.
Raudtee remont on pikale veninud, seega tuli asendusbussiga alustada.
Ajutine
sõiduplaan tähendab ka sassiläinud ümberistumisvõimalusi. Ei saa aga
igakordselt ka busside sõiduplaane muuta, seegi mõistetav.
Kärknas pole aga siiani bussipeatust perrooni juurde tehtud.
Pole ka Vorbuse peatust taastatud.
Aga
näed, Humala kindlameelsusele peab au andma - endiselt sooviks ta sadu
miljoneid Tartu raudtee ümberehitamiseks kulutada, kuigi iga võidetud
minut võib maksta kümmekond miljonit. Ehk siis ebaproprtsionaalne kulu.
Seega on parem kui ta püünele ei pääseks, ka kohalikus poliitikas.
Üldse kipub Isamaa arusaam olema vildakas, raha sajaks nende arvates
justkui taevast ja loodusvarad neid üldse ei huvita.
Maakonnaliinide
bussipeatust pole siiani ka Tartu jaamas, kuigi üpris paljud enne
valimisi räägivad suurest tahtest ühistransporti arendada. Kui ei tea,
mida ja kuidas teha, siis võibki üldsõnalisi lubadusi jagada, sh ka
trammist.
Maakonnaliine
Tartumaal on aga palju, kuid liinivõrk ei arene. Muidugi ei tee ka uus
ÜTK juht üksi midagi, vaja on selget riigi tuge. Täna hõikas ka Jüri
Ratas valimisreklaamis, et arendavad edasi ühistransporti, tegelikult
venitavad ja see on kurb. Seda kurvem, et tegelikult saaks olulisi
muudatusi üpris lihtsalt sisse viia.
Ilus vaade on üpris mõnus, kui puhkad.
Ja väike jalutuskäik ei tee ka paha.
Emajõe-äärne on ilusamaks muutunud.
Sellist parki mõne aasta pärast enam olla ei pruugi, sest heade mõtete linna hiilib aina rohkem halbu mõtteid.
Kettidega kiikpingid on kahjuks kadunud.
Kahjuks
pole Tartus aga bussijuhtide töötingimusi paremaks muudetud. Samas
peaks selline vaatepilt kiiresti möödanikuks muutuma, sest
maakonnaliinid tuleb läbi linna suunata. Nii et igast suunaks saaks otse
sõita Pauluse jt peatustesse, teistest aga Männi jt peatustesse. Ning
loomulikult nendesamad maakonnaliinidega sõita ka linna sees. Eeltasutud
süsteemina edaspidigi.
Enne tuleb aga kiiresti ja tõsiselt sellised käsile võtta - käed lahti ja mobiiliga!
See majutus küll hea polnud. Mingi hääl öö läbi, justnagu telefoni kutsungi toon, nõrgalt, aga häirivalt.
Väga maitsev õhtusöök
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar