Teisipäev, 1. detsember 2020
Viljandimaa ÜT uuring - peaasi, et õppust võetaks!
Lisada liinile 16 lisada üks õhtune väljumine nt kell 18.
Olen rahul!:)
Enne
läks Planeedi peatusest enne kella 17:00 rohkem busse. Nüüd vist
teedeehituse tõttu on neid vähemaks võetud. Aga tahaksin vihmaste
ilmadega kesklinnale lähemale saada, et kell 17 algavasse trenni jõuda.
Sellist bussi enam pole.
Paistu
ja Viljandi vahel on bussiühenduse sagedus küll paranenud ja selle eest
suur aitäh, kuid õhtusel ajal on see ikkagi olematu. Vanemad bussijuhid
(näit liinil nr 50) on tihti närvilised ja kurjad. Bussiistmed,
käepidemed on sageli räpased, istmed logisevad.
Uus variant (peatus.ee - Minu märkus) on ikka täielik saast! Ta ei tundnud isegi alguses Viljandi bussijaama ära.
Ilusat suve ja tihedamaid liine.
Ühte
sorti busside toolid on sellised, et selg vastu tooli pannes tool
pragiseb. Ei saa aru 70 km/h liikumise vajadusest-sõiduajad on liiga
pikad. Ümberistumiste vahed on liiga pikad-läbi mõtlemata.
Uus
versioon peatus.ee'st vajab harjumist.. pigem on vana otsing mugavam.
Bussijuhidon kõik väga toredad ja asjalikud. Uus peatus.ee on harjumatu,
ei ole veel suutnud leida kohta, kust närks tervet bussi marsruuti,
näitab ühest otsingupunktist teise, aga mõnikord oleks vaja
eelmisi-järgmisi peatusi ka näha. Jama, kui vans peatus.ee üldse kinni
pannakse
Elan kesklinnas ja ei oma autot. Kõikidesse kohtadesse Viljandis on võimalik liikuda jalgsi.
Bussid
sõidavad õhtuti liiga harva. Ajutisest bussipeatusest läheb buss korra
tunnis. Info sõidugraafiku kohta teetööde ajal ei ole lihtsasti leitav.
Näiteks ei ole lihtsasti leitavad ajutise bussipeatuse ajad
internetist.
Paalalinna
ning Peetrimõisa-Kösti vaheline suund on praktiliselt nullitud. Eakamal
või liikumisraskustega inimesel ei ole näiteks Paalalinnast
Metsakalmistule võimalik liikuda.
Peatus.ee
uues verisoonis ei ole võimalik infot üldse leida. Kiirest otsingust ei
saa enam rääkida, kõik on peapeale keeratud. Olen läbi rakenduse
tagasisidet ka andnud. Bussijaamades võiks olla elektroonsed bussiajad,
et näha kaua bussi tulekuni aega on ja milla järgmine tuleb. Viiratsist
on väga halb bussikorraldus, eriti kui laps käib Jakobsoni kooli.
Tagasitulek koolist ei ole võimalik kuna buss läheb alati 5 min enne
tunni lõppu ära, ja järgmine tuleb heal juhul 40 min pärast ja siis peab
ka linnas teist bussi ootama kuna ei ole otseliin. Suvel ei peaks
bussis soojapuhurid töötama, seda on paar korda ettte tulnud kui väljas
25 kraadiga bussis puhub kuumaõhtu ja aknad kõik kinni. Kõnniteed on
kehvas korras ja jalgrattaga linna tulemine on ka ikka väga keeruline.
Tegelikult ei ole võimalik rattaga Viljandi linnas ohutult liikuda.
Linna piires on võimalik jalgsi saada igale poole.Ühistranspordiga sõitude puhul planeerin oma käigud sõiduplaanide järgi.
Isiklikult
sooviksin, et nr 15 graafik arvestaks nt ka Tallinna väljuvate
bussidega. Mitu nii, et mõni minut jääb puudu. Seega tuleb palju varem
linna tulla et plaanitule jõuda. Uus peatus.ee võttis aega harjuda.
Kuid
kiri väike ja teatud probleeme sihtkoha kirju valikuga -jutt eelkõige
noortelt,.mittekohalikelt, kes tglt väga heade arvutioskustega.
Korduvotsing muidugi teadjal sujub. Nr 15 liinil pühapäeva õhtuti, kui
noored Vana-Võitu kooli naasevad, ei tohiks liinil küll väikebuss olla.
Korduvalt kogetud-selgelt liiga kitsas, pealegi tulkakse suure pagasiga.
Maapiirkonnas,
kui tuleb tulla bussi peale kaugemalt ja seda mööda porist/kruusast
teed, peaks olema bussipeatuses tingimusteta (sõltumata sellest, kui
suur on bussipeatust kasutavate inimeste hulk) kasvõi väikegi ootekoda,
kus saaks varjus bussi oodataja vajadusel eelnevalt ka oma jalanõud
porist puhtaks harida.
Kõpust
võiks hommikul kella kuueks buss linna tulla ja õhtul võiks väljuda
viljandist kõpu poole viimane buss kella kümmne paiku.
Kui
Viljandi linnas liiguks mõni buss 7.30 Paalalinnast Männimäe poole
oleks hea. Bussiühendus Põltsamaaga võiks olla parem. Et saaks ka
hilisemal kellaajal sõita Viljandist Põltsamaale. Praegune kell 14. on
liiga vara.
Olen üldjoontes bussiliiklusega rahul
Linnaliini
bussid võiksid sõita ühesuguseid marsruute, et ei peaks kogu aeg
mõtlema, kust ringiga selle kellaaja väljumine sõidab. Nii raisatase
vaid reisijate aega. Näiteks liini 9 puhul õhtuse ringiga Viiratsisse
sõitmiseks tuleb enne pool linna läbi sõita.
Vastemõisas võiks hommikul 11.00.mõni buss ka käia. Vahepeal bussidel suur vahe linna poole minnes.
Reisijate arvu ja bussi suuruse vastavus vajavad korrigeerimist, samuti busside kliimasüsteemide korrashoid
Sooviksin tihedamat bussiliiklust Võhma ja Suure-Jaani vahel
Tihtipeale
häirib see, et bussipeatusesootepaviljoni on hõivanud mustad ja
haisevad alkohoolikud. Ja proovi sa neile midagi öelda
Võtke
uus peatus.ee kasutusele ainult laua-ja sülearvutites ning jätkegi vana
m.peatus.ee alternatiivina toimima nutiseadmetes. Uus peatus.ee ei ole
kasutajasõbralik puutetundlike ekraanidega seadmetes, sest kaardilt
peatuste valimine ei ole mõistlik. Samuti ei toimi, uuel lehel, sama
efektiivselt enam ka otsing, sest nüüd kuvatakse otsingutulemustes sama
nimega, kahel pool autoteed olevad, bussipeatused eraldi ningneid aaab
eristada ainult nimede järel olevate koodidega, kuid keskmine peatus.ee
kasutaja ei tea peast bussipeatuste koode. Probleem seisneb selles, kui
valida marsruuti planeerides kogemata valel pool teed (vale suunaga)
peatus, kuvatakse tulemuseks veateade. Vanas m.peatus.ee otsingus kuvati
otsingutulemused palju selgemalt ja arusaadavamalt.
Kas
see on võimatu,et kõik bussid sõidaksid Päri asulasse sisse? Kahju
vaadata kui eakad linnast tulles oma raskete kottidega peavad päris pika
tee jala tulema koju.Päril puudub kauplus.
Kui
buss sõidab minu kodust mööda ja peatus asub üle kilomeetri kodust
edasi kaugemal,siis võiks bussijuht võimaldada nõudepeatust.Praegusel
juhul seda ei lubata
PÕHJA-SAKALA
vallas soomevere külas võiks Olla ka vôimalus paaksima tee otsast Peale
minna ja maha saada. Olen liikumis puudega ja bussijaama on ikka raske
liikuda ja kauge.
BUSSIDE PUHTUS, MAAKONNALIINIDEL ANNAB VÄGA SOOVIDA, ISTMED,AKNAD,AKNAÄÄRED.
Teisipäev, 8. detsember 2020
Otsebussid Tallinnas on prioriteet!
Juhtusin linnas sõitma ja on lihtsalt mõnus, kui põhisuundades saab liigelda otsetranspordiga. Trolliga Õismäele.
Muide,
Balti jaamas on palju busse sageli seismas ja siinkandis peaks olema ka
tellimussõitude algpunkt, kuskohast siis edasi Rahvusraamatukogu juurde
jms. Plats selle jaoks on olemas, aga linn midagi ei tee.
Nende kahe vahe küll 2m pole....
Õismäe
pole tänapäevane selles mõttes, et tollal esimene korrus oli ka
elamiseks, mitte teeninduspindadeks. Seepärast on kioskid siin üpris
olulised.
Vahepeal
näeb aga ära, et apteeke nii palju vaja poleks, aga tänu Isamaale,
EKRE-le ja mõnele poliitikule Keskerakonnast oleme seal, kus oleme -
ebaefektiivse apteeginduse juures. Pole ime, et nende mahitusel ka
hinnad kõvasti üles aeti, just toidulisanditel.
Otsebussiga Õismäelt Marja poe juurde.
Sealt
Balti jaama küll ümberistumisega Tehnikas, sest nii parajasti oli
kiirem. Aga kui liinivõrku paremaks muuta ja Tallinn katta tavaliinide
kõrval ka ekspressidega ning läbi linna ulatuvate maakonnaliinidega,
võib tulevikku olla küll.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar