Teisipäev, 9. veebruar 2021
Ohoh, Eesti Raudtee tegi nagu 10 a tagasi rääkisin?
Foto FB grupist Eestimaa Transport & Turism.
Pidin istuli kukkuma!
Kui
hakati porgandite jaoks möödunud kümnendi algul planeerima perroone,
selgitasin nii Eesti Raudteele kui kõikidele teistele osapooltele,
millised peavad olema infoekraanid. Selgitasin sisuliselt igas kirjas!
Punkte polnud palju.
Kahepoolsed, peavad võimaldama operatiivset infot hilinemiste, muudatuste jm kuvamist. Asukoht peab olema mitte perroonil vaid ülekäikude läheduses, ka ühispeatuse bussipeatuse koha juures jne. Põhjused nende nõudmiste jaoks olid lihtsad ja loogilised. Paraku, mitte ühegi ametniku suust (EVR, MKM jt) ei saanud vastust, et jah, pole vaja selliseid elemnetaarseid asju selgitada
Selle asemel telliti kalli raha eest (Maanteeamet?) täiesti mõttetuid ekraane. Täna ei vastuta keegi vastu taevast visatud raha eest!?!? 10 aastat ei ole 10 päeva ega isegi mitte 10 kuud. 10 aastat aega, kus reisija ei tähendanud mitte midagi, oli tühi koht!
Loodetavast ei pea ma järgmised 10 aastat ikka veel selgitama, et sellesama infoekraani vahetus läheduses peab olema ka stend paberkandjal sõiduplaani jm info jaoks! Kas Eesti Raudtee on sellestki aru saanud?
Kahepoolsed, peavad võimaldama operatiivset infot hilinemiste, muudatuste jm kuvamist. Asukoht peab olema mitte perroonil vaid ülekäikude läheduses, ka ühispeatuse bussipeatuse koha juures jne. Põhjused nende nõudmiste jaoks olid lihtsad ja loogilised. Paraku, mitte ühegi ametniku suust (EVR, MKM jt) ei saanud vastust, et jah, pole vaja selliseid elemnetaarseid asju selgitada
Selle asemel telliti kalli raha eest (Maanteeamet?) täiesti mõttetuid ekraane. Täna ei vastuta keegi vastu taevast visatud raha eest!?!? 10 aastat ei ole 10 päeva ega isegi mitte 10 kuud. 10 aastat aega, kus reisija ei tähendanud mitte midagi, oli tühi koht!
Loodetavast ei pea ma järgmised 10 aastat ikka veel selgitama, et sellesama infoekraani vahetus läheduses peab olema ka stend paberkandjal sõiduplaani jm info jaoks! Kas Eesti Raudtee on sellestki aru saanud?
Tähtsaim aga, et lõpuks jõudis kohale! Ning ikka oli minul õigus!
Pühapäev, 14. veebruar 2021
Tegin ära jupikese Tallinna linna tööd.
Kuigi
ilm häbemata ilus, siis täna siiski kuhugi kolama ei lähe! Küll aga
oleks patt sellest üldse loobuda, sp otsustasin natukenegi linnatööd ära
teha, nii palju kui tervis lubab. Lumerookimine on iseenesest üks
mõnusamaid tegevusi, aga iga ja tervis pole enam see. Ometi on kasvõi
killukese millegi tegemisest hea tunne, kui tead, et see tehtud teiste
heaks!
FB-s oli tore ettepanek. Oleks ju vägev, kui ei peakski üksi asju vuntsima ja majaelanikud kaasa lööks!
.olen
mõelnud, et äkki peaks mingi välksalga moodustama (nt vabatahtlikud ja
muidu tervist, värsket õhku ja seltskonda hindavatest kohalikest)... Ehk
kui see lühike ja sel korral imeline talv meile kuskil ülekäigukohas
vôi ükskõik kus Kalamajas meelehärmi teeb, siis reageerime ja läheme
lükkame jupi teed (kus siis vaja) puhtaks. Põhineks vabatahtlikusel, soovil head teha kogukonnas ja lumelabida olemasolul
Raimond
Kaljulaid on nüüd väga aktiivseks muutunud. Omal ajal olla ta sõlminud
linnaosas lepingu, mis olevat halb ja ei võimalda lundki ära vedada. Ei
tea, aga tema ettepanekuga, et kõnniteed peaks olema omavalitsuse rida,
nõustun igati.. Ja erinevalt temast pole minu puhul siin populismiga
tegemist.
Kust
võtta raha? Väga lihtne, omavalitsus peab saama õiguse sobivatel
tänavatel loobuda sõiduteede valgustamist ja kõnniteede valgustus
lükkuks vastutasuks kinnistuomanike kaela. Kokkuhoid oleks üüratu!
Ülemisel pildil näha, et isegi siin saaks maja küljes oleva valgustusega valgustada ukseesised, aga ka kõnniteed. Ja ühistu või majaomanike jaoks oleks kulu olematu, eriti kui algselt valgustuse paigalduse maksaks kinni omavalitsus. Võidaksid mõlemad!
Kui
piisavalt hea tehnika lükkaks enam-vähem õigel ajal ära põhilise lume,
oleksin igati nõus siin-seal labidaga üle käima. Tasuta spordisaal!
Tõsi,
on kohti, kus tänagi keegi ei suuda oma tööga hästi toime tulla, aga
peab meeles pidama, et palka peab ikka töötegemise eest maksma ja
mugavusametnikud/juhid tuleb töölt minema kupatada.
Ka need ametnikud ja juhid ei vääri oma kohta, kelle arvates "ei tasu muretseda endale lamborghinisid"....
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar