Blogiarhiiv

teisipäev, 1. märts 2022

Tallinna ööl ja päeval, Elroni reisiterminal Ülemistel ning T-Väiksest Tondile. Okt 20.

 

 

Laupäev, 26. september 2020

Paljassaarde, sept 2020

 


Mõtlesin hommikul ja mõtlesin, kas vedada kargud alla. Ei kahetse.



Kuid bussi oodates raha raiskamisest aru ei saanud. Milleks selline ekraan, kui seal ei näita muud infot? Või näitab?
Buss 66 läks selle järgi küll kõvasti varem aga minema.
 
 

Esmaspäev, 5. oktoober 2020

Tallinna öös.

 


Nagu ikka, tõden, et linn ja linnaelu pole minu jaoks, aga ikka leiab ka midagi positiivset. Nagu valgus ja öine linn.


Ja Tallinnas on ju ka loodust ehk haljastust!



































 
 

Esmaspäev, 5. oktoober 2020

Elroni porgandite ja maakonnaliinide busside ooteruum Ülemistel.

 


Ülemiste Keskuses on esimene ruum, millesse satute rongilt tulles, selline. Olemas siin pakiautomaadid, lähedal ka tualett, söögikohad jm Vägagi sobiv ooteruumiks. Ja mitte ainult rongiootajatele vaid ka bussireisijate jaoks.








Ometi peab kurjemat pilku kasutama. Sest nagu ikka, ei tunne Elron ega PEÜTK mitte mingisugust huvi oma reisijate vastu! Kõrgepalgaliste ametnike (juhtkonnad) suhtumine on äärmiselt inetu!


Peatus Ülemiste Jaam (imede ime, et peatuse nimi selline nagu olema peabki, selle eest küll kiitus!) asub parimas kohas rongide suhtes ja on väga hea võimalus rongide ning busside sidumiseks. Aga ka selles osas on ametnike laiskus ja asjatundmatus üüratu! Pean siin silmas eelkõige PEÜTK ametnikke, kes küll ennast ja oma taset väga tähtsaks ja kõrgeks peavad! Muidugi võiks süü ajada ka Maanteeamet kaela, kuni ministrini välja ja osalt see nii ongi. Mind aga ei huvita, kes rohkem, kes vähem süüdi vaid peamine on küsimus - miks ei suudeta või ei taheta oma tööd hästi teha? Teha on ju keskkonnaga, muuhulgas Tallinna linnaga, kes ka ennast rohelisena haibib ning maksumaksjate rahaga ja ühistranspordi atraktiivsusega. Kõik kohustaks justkui ametnike panustama täie rauaga, aga reaalsuses on olukord s....!



Olemas isegi infoekraan!






Kuid maakonnaliinide kooserdab siin vaid 113 ja seegi on pikendamata. Kesklinna asemel peaks see sõitma kuhugi kaugemale, nagu valdav enamus maakonnaliine - suuresti LÄBI Tallinna! Aga kõrgetasemelised ei saa aru, et ümberistumised peasuundadel on aegunud strateegia!
 
 





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar