Pühapäev, 23. mai 2021
Rakverest tagasi bussiga läbi kõrbe.
Kai
Rimmel (EKRE) kirjutas hiljuti Lääne Elus, kuidas "nende teenäitamine
ehk kiire 4-realiste valmisehitamine oleks Eesti õitseng"! Selline
lühinägelikkus oleks muidu naljakas, kui selle taga poleks nii tohutud
loodusvarad kui palju muud.
Haljala
Tee bussipeatuses saab imehästi aimu, kui ebamugav on see Haljala
inimeste jaoks ja sama on see olenemata kohast. Ausalt öeldes ei
kujutagi ette, kas Haljalast keegi üldse mingit teed pidi jala siia
tuleb?
4-realised
oma üüratule materjalide raiskamisele lisaks lõhuvad kõik: looduse,
põllumeeste sõidud ja inimeste jalgsiliikumised, ettevõtluse ja
loomulikult ka bussitranspordi. Pole vist väiksemat kohta, mille
ühistransporti need teed poleks halvendanud. Mingist õitsengust siin
rääkida on lihtsalt kohatu ja mida rohkem EKRE sellist suhtumist
propageerib, seda vähem ta toetajaid leiab.
Päris
kõrbega siin muidugi tegu pole, pigem viitasin kõrbena asustuse
puudumisele nende teede kõrval. Värve aga oli, rapsi õitsemise aeg toob
alati vaatepilti ilusa kollase.
Kuskil
oli taas mõnusat alleed näha, küll aga ei näinud eriti kergteid.
4-realistesse maetakse hiigelrahad kuid heade kergteede jaoks enam ei
jätku.
Kadrinast
(ekspressi puhul Tapalt läbi Kadrina) võiks küll rongide ajal olla
bussid Viitna kaudu Võsule ja Käsmu. Vaevalt küll, et Tallinn - Võsu
busside puhul iga kell reisijaid teelt lisandub, enamus vast ikka
Tallinnast. Ning et sinna minna, ongi hea kui valikuid on päeva sees
rohkem, sest nii saab ÜT sõita ühel päeval mitu kohta läbi.
Omamoodi
hea näide reisijatest hoolimisel on ka siinne ootekoda. populaarne
koht, ka matkajaid palju, aga koht pole siin mitte selline, kus saaks ka
ilma eest varju minna! Aga eks selline ole ametnike suhtumine pea
kõikjal.
Sellised
teed on aga muidugi head selleks, et saaks harrastada rahvussporti -
möödasõite! Alles oli kuskil uudis, et juhte meil häirivad just
aegalsemad liikujad. Närvid läbi?
Ma
mõistaks küll seda, kui ükskõik kus jäetakse praegune maantee 90 km/h
alles ühe suuna jaoks ja ehitataks 1 või 2 rada uuena JUURDE, kuid
mingil tingimusel ei tohi lubada 100% uut teed ehitada. Me ei jõua seda
üleval pidada tulevikus ja see raha tuleb kõige muu vajaliku arvelt.
Neile, kes aru ai saa- ARVELT tähendab seda, et neid asju ei tule!
Jäävad ära!
Kas kõik ja alati võidavad 4-realisest?
Siin ka vaid võideti sellest maanteest?
Linna sees bussil vaid 2 peatust. On see ikka hea?
Trammi
tagaotsast kostis kahehäälselt"Auh-auh ja siis malbe häälega Jebaaat"
ja nii aina uuesti. Telefonihelin? Kui see kadus, ilmus inimene, kes
vene keeles teavitas kõigile, et tema sugulased teevad maailmaklassi
lennukeid kõikidele maailma presidentidele ja igal pool öeldakse, et
siinsed inimesed on kõik hullud...
Et siis jah.....
Et siis jah.....
Kus aga turu värvas peaks kaubaautod peatuma? Siin või hoopis alloleval pildil näha oleva märgi taga?
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar