Laupäev, 29. august 2020
Botaanikaaias.
Ei saa vaid vedeleda, natuke peab ka liikuma. Põikasingi korraks Botaanikaaeda.
Seal nägi ka palju erinevaid tomatisorte. Kahju, et osta ei saanud.
Palju küll ei käinud, aga kasuks see tuli ikka.
Kohvikus tuli miihu sülle!
Neljapäev, 27. august 2020
Tervise tee. Perearsti poolt.
Tervis. Ta ütles Tervis!
Seega tuleb sammud seada kuhugi. Minul sellega ikka väga hea valik - rongiga Kitsekülla! Väike marssimine vaid jala.
Bensukas sobiv koht?
Vanast depoost mööda. Mõelda, kui taas oleks siin kitsarööpmeline ja raudtee viiks näiteks Vääna?
Aga liikluses tuleb ettevaatlik olla, võib ju kohtuda mobiliseeritud
kopaga! Või siis et, mobiilse kopaga täpsemini? Kuidas seda nimetada ui
roolis on kopajuht mobiiliga? Isesõitev kopp äkki?
Linnasüda, nagu RB demagoogid väidavad?
Hea oli aga näha, et siingi puid istutatud.
Sihtkoht.
Hea kui vereproovi andmisel on kaks töötajat. Et pilt eest ei läheks,
peab miski tähelepanu kõrvale juhtima, näit naisterahvast medtöötaja?
Koht on aga vist populaarne, polnud mina ainuke pildistaja. Hetkeks
tekkis tunne, et saab ehk Eesti Raudteed kiita (uue ministri ja nõukogu
juhtimise all?)! Et äkki tunnistatakse oma mõnesajatuhandest viga ja
hakatakse Kitsekülla peatust siiapoole üle tooma? Aga vist mitte,
niisugust tarkust sealt ei oota. Kui isegi signalisatsiooni jaoks läheb
aega AASTAID!
Kuid selge, et Kitseküla perroonid tuleb kokku pakkida ja siia tuua. Sest Lilleküla vajab omi perroone. Kui Eesti raudteel sellest aru ei saada, siis võib endiselt olla veendunud, et kaasaegset mõtlemist seal ei sünni.
Kuid selge, et Kitseküla perroonid tuleb kokku pakkida ja siia tuua. Sest Lilleküla vajab omi perroone. Kui Eesti raudteel sellest aru ei saada, siis võib endiselt olla veendunud, et kaasaegset mõtlemist seal ei sünni.
Siis oleks siin ka bussipeatus Kitseküla Jaam.
Depoo teisest küljest. Sisuliselt see polegi kahjuks enam raudtee depoo.
Endine Auru pood.
Ja vanad rongid saadetudki vanarauda. Kuigi paar neist pidanuks
renoveerima. Nüüd jääb pigem mõelda hoopis vanade kapsausside ehk
ungarlaste tagasitoomisele. Nii turismi huvides, kui ka vajadusel
lisasõitude jaoks.
Üks "külapood" ikka toimib. Tõsi, idioodid on siin kunsti viljelenud....
Järgmine peatus Magdaleena polikliinik. Siin töötas pikalt üks mu väheseid sugulasi Tallinnas.
Remondiaegsed plaanid suunasid mind rongi asemel aga trammile. Nagu
sipsti on kahed analüüsid antud. Kuigi vahemaad polnud üldse pikad, siis
kõndimine natuke hakkas ikka tervisele.
Muidugi võinuks ka Magdaleena kohvikus turgutava kohvi teha, aga hoidun
sellest enamasti, joon nüüd vaid harva. Mitte et ma enne väga tihti
oleks joonud.
Ilmastiku eest kaitset pakkuvad ootetingimused?
Retrotramm väga lahe! Piletite müüki ei toimu? Aga mittetallinnlased?
Mihhail Kõlvart ei tee kuulmagi KE lubadust, et peagi võivad kõik ehk
tasuta sõita, aga küllap enne valimisi ka sellest kaagutama hakatakse,
nagu praegune majandusminister tegi enne eelmisi valimisi.
Päeval bussid muidugi üpris tühjad, eriti paistis see maakonnaliinide osas maasuunas. Loogiline paraku.
Miks nemad tohivad punasega üle tee minna? Sest neil pole mõistust!
Kuigi tunnistan ausalt, et ma teen seda ka vahel. Näiteks Kitsekülas, kus selline huvitav lahendus: Vajutad nuppu ja lähed üle, sest autosid pole ega tule. Aga miks siis nuppu vajutada? Miks sinna foor? Selleks et peale tee ületamist hilisemad autod niisama seisma jääks?
Kuigi tunnistan ausalt, et ma teen seda ka vahel. Näiteks Kitsekülas, kus selline huvitav lahendus: Vajutad nuppu ja lähed üle, sest autosid pole ega tule. Aga miks siis nuppu vajutada? Miks sinna foor? Selleks et peale tee ületamist hilisemad autod niisama seisma jääks?
Ilmastikukindel jah.....
Ja ongi ring peale tehtud! Tasub veel osta imelisi kurke ja tomateid, tõeliselt imeliselt häid!
Ja seejärel, ravima, seltsimehed! Et õigustada usaldust!
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar