Pühapäev, 2. juuni 2019
Pärnust bussid+rong ja peatus Toris.
Liin 40 viis mind Sinti. Ei saa ma aru, miks Pärnumaal nii palju erinevaid liine, piletisüsteeme jm
Raekülla jõudes teadustas reibas hääl bussis: "Raeküla Raudteejaam"...
Paleed ja lossid...
Supeluse peatus. Ma polnud kunagi mõelnudki, et Sindis maakonnaliinid ja
liin 40 sõidavad erinevaid teid pidi. Kuidas see sobitub juurdeveoga
väiksematest peatustest maakonnaliinidele ja kaugliinile 333? Võib olla
see on hea variant, aga paraku ei oska ma seda kuidagi kinnitada!
Ei vaadanud sõiduplaani ja jäin veidi hiljaks, buss oli juba läinud. Aga eks vana raudteejaama kompleksi oli ka ilus vaadata.
Mõtlesin küll kohvikus aega parajaks teha, aga nagu karta oligi, olid uksed kinni...
Lõpuks aga buss tuli ja sõit Torisse läks lahti.
Hea näide jälle meie tasemest. Parkla tankla juures. Aga hea, et sellinegi.
Kaitseb ilmastiku eest?
Jälle, ei mingeid parkimiskohti bussipeatustes.
Ja ei mingit kergliiklusteed! Ometi, maantee kaitsevöönd ju olemas ja
ideaalne kergteeks? Isegi kohati puud, mis muudab päikselisel ajal
sõitmise mõnusamaks? Sageli öeldud, et Pärnu rongi kadumine tähendab
lööki rattaturismile. Aga kas ratturid ikka väga huvitavadki?
Tee remont. SOR-iga siin väga ikka ei kihuta. Õnneks väga suurt
hilinemist ei kaasne. Ometi aga ei ole ka siin remondi käigus näha ei
kergtee ehitamist, ei laiemaid teepervi, ei parklaid bussipeatustes ega
muud vajalikku! Joogivee võimalustest ma ei räägi üldse!
Urumarja Spordibaas ja rand.
Kohtume 2018 aasta kevadel? Pagan, hiljaks jäin....
Apteek jäi Toris õnneks alles.
Püha Jüri võitlus lohega.
Tori kirik.
Pärnu jõgi.
Tori Põrgu.
Poes kohvi ei saa, aga rahvamajas see võimalus mingil ajal õnneks olemas,
Toril peaks potentsiaali olema!?
Kas sinka-vonka on hea või saanuks hoopis teed veidi õgvendada? Aga peaasi, et miski paremaks muutub.
Tori rdtj viidal hetkel nagu otstarve puudub?
Mul ikka veab! Ilma pidas ja alles tagasiteel sadas veidi vihma.
Taas Tootsis. Siiani pole ma veendunud, kas 333 peab siia sisse sõitma?
Vändra jaoks aga selge, et praegune süsteem on võit! Küll levivad
kuuldused, et otseliin Tallinna võib kaduda, aga ei tea, palju sellel
tõepõhja all. Kui juhtubki nii, siis on selge, et vaja on lisada mitu
liini (Pärnust) Eidapere kaudu Lelle Jaama ja mitu Järvakandi kaudu
Rapla Jaama!
Kui ohutu on siin kiire sõit?
Eidaperest pole sõitjaid? Mis jutt see on? Tee sõiduplaan veel
tihedamaks ja sõitjaid aina lisandub! Praegused võimalused on kindlasti
alla arvestuse.
Miks ikkagi on bussi sildil Lelle, kui buss sinna ei sõida? Või näen ma
valelt poolt ja teisel küljel õigesti? Jäi kahjuks vaatamata.
See on aga teema, kus tuleb sigadused ja ükskõiksus lõpetada. Reisijate väljumiseks (põhiline) peab olema otsustajaks bussijuht!
Kehtnas ilmus selja taha teine buss. Aga ei tekkinud väga arusaama, et
ristümberistumine siin tagatud? Lelle Teel küll saab ka Vändrast tulija
Tartu bussile istuda.
Kus on vaba maa seisvast bussist mõlemale poole 15 meetrit? Kas Maanteeamet on pime?
Paras aeg suitsupausiks.
Raplas parkla ka teisel pool raudteed, tore!
Õige, Justhiine!
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar