Puud on istutatud üpris tihedalt ja see ehk päästab veidi seda, et võrad neil väga kaharaks ei kujune. Muidugi tahaks juba kevadet ja rohelust, seda enam, et uued puud kasvamas.
Kahju, et tänava remondiga valmis ei saadud, sõita saab hetkel siin mitte 30 vaid 3 km/h. Eriti kahju bussijuhtidest!
Mul aga ees bussile minek ja miks mitte minna ringiga? Uued hetked, uued pildid.
Müüriääre Pagarisse ma seekord sisse ei astunud, aga usun, et endiselt see hea kvaliteediga koht. Igal juhul kliente liikus.
Ma ei tea, miks, aga mulle meeldivad sellised vaated. Lihtsalt selle pärast, et pildile saab palju detaile, maja taga on teine ja kindlasti ka kolmaski. Pole oluline, et see kolmas ei paista, aga vaadates tead, et see olemas.
Väiksel Viigil jää, aga selle tugevus igal pool erinev. Põhjavajunud autol pidi olema katus näha, aga Tagalahele ma siiski ei läinud.
Väikse Viigi kõrval kõnnitee ka nüüdseks asfaldi all.
Selliste piltide võlu minu jaoks ongi nii paljude erinevate asjade koosolemine ühel pildil. Ja värvid on jällegi need, mis eriti rõõmu teevad.
Kohati pidin aga väga ettevaatlikult liikuma ja osaliselt käisingi sõiduteel.
Vareseid me ei lase, me kaitseme neid!
Kuidagi väga äge oli suurtükk koos varesepesaga pildile saada.
Kuidagi väga äge oli suurtükk koos varesepesaga pildile saada.
Krimmi Holm sobiks ühe eriliselt ägeda väiksema spaa jaoks.
Väga äge!
Lahe Külalistemajas on mul ööbimata.
Õhtu-Kallas. Üks võrratu maja nüüd korda saanud.
Ühe plaani järgi võinuks Rohuküla rong sõita siiani ja kabiinivahetuse järgselt siis Rohuküla peale. N.ö Üle mere rongiga sõitmine oleks isegi nii lühikesel lõigul olnud muidugi superäge!
Linnusitasaar.
Fra Mare.
Jaama oja suue.
Ei, see pole tänase valitsuse tehtud raudtee. Seda polegi veel ühtainumastki meetrit, nii hädine on kahjuks see valitsus ja Ratase suured sõnad ei tähenda midagi. Kui pole tegusid, ei saa uskuda ka sõnu!
Suur tee õnneks valdavalt kuiv, eks kaasa aitas ka see tugev tuul. Taeblas bussipeatuses aga tuul ei aidanud - jää. Ja see tekib ikka viletsast töötegemisest. Iga-aastane mure, lahendust leida ei soovitagi?
Kahjuks ka täna veel ei sõida kohalikud bussid Turba Jaamani. Rohukülast eelkõige. Küll lugesin uudist, et millalgi Flixbus hakkab kaks korda päevas läbi Tallinna Narva sõitma. Iseasi, kas läbi Tallinna just parim idee. Linnavalitsus aga kohalike liinidega ennast ei vaeva. On nagu on.
Nii, linnukese jaoks tehtuna, ei ole valgustusest suurt abi. Aga mis teha, meil ju "teeme nii, sest teised teevad ju ka". Millal ilmub esimene, kes ütleb, et teeme peaga, nii nagu vaja!?
Kergtee mõnusalt pikalt olemas. Hetkel küll rohkem uisutajate jaoks, aga hea, et on.
Sellisel teel peavad bussid aga sõitma Paliveres.
Tore! Hoone tagumises otsas ka pakiautomaat. Ainult bussipeatuse silt naljakas suunas.
Bussipeatuse platvorm teisel pool teed oli aga täisjääs!
Ja väga tahaks loota, et raudteeviadukti ehitamisest loobutakse ning raha suunatakse metsloomade elude hoidmiseks.
Ups!
Kaks korda ups!
Kas Olerexi tankla juurde tuleb ka väliturg? Kohalikul kohati veidi kaugem sinna minna, aga see-eest aitaks möödasõitjad kaasa parema valiku tekkele?
Ohoh, rong juba ees!
Ratas käis Läänemaal, kas nüüd juba siin "maad mõõtmas"? Töö käib?
Tegu siiski jalutajatega....
Töödega venitatakse endiselt.
Aga viimane aeg maanteede ja viaduktide ehitamisega piiri pidada - asjad lähevad kohutavalt kalliks. Kardetavasti kallineb muidugi ka Rohuküla raudtee ehitus. Poleks nii kohutavalt mökutatud, olnuks see juba valmis!
Laitse vajab aga lisapeatust. Täpsemalt jaama, möödasõiduteede pärast.
Bussipeatus peaks tehtama ülesõidu kõrvale. Seni pole sellega alustatudki. Ootepaviljon tuleb nagunii uuena ehitada, sest neid käkerdisi pole mõtet teha, mis täna püsti.
Ratastele tehakse siin-seal kinnituskohti, aga kuhu riputada uisud rongile tulles?
Tallinn Gate.
Ohoo, inglise keel vene keele asemel!? Tore!
Puhkama tasub ikkagi minna Haapsallu!
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar