Eestimaa Blogi 3. osast.
Laupäev, 27. aprill 2019
Mustvee - Lohusuu - Mustvee
Promenaadile. Kõike siit ei näe, eriti kui puud lehte lähevad. Ka siin
tuleb ehk rohkem mõelda vaadetele ja nende avamisele. Mitte palju, aga
mõnevõrra ehk siiski, vähemalt minna, vaadata ja mõelda!
Mõnulemise välivoodi??
Tuttpütid.
Väike ringkäik Mustvees.
Siin ongi see Kalameestemaja! Muu kõrval ka rattalaenutus.
Kõnniteed siiski kohati väga head ei ole.
Kesklinnas avastasin aga tamme-kirjurähni, kes okupeerinud puukoristaja
kodu. Too tegi küll hädakisa, aga rähn ennast häirida ei lasknud.
Aga aeg sõita Lohusuu poole.
Selge, et kohalikud vajavad kliente, kui ohutu see aga on? Samas ma
pooldan seda ikkagi, sest ei ole siin liiklus vast nii hull, et ei saaks
peatunud autost mööduda!? Aga võib olla ikkagi saaks mõnesaka meetri
raadiuses koha leida ja ehk ei ole ka kaupa raske sinna viia? Keeruline
küsimus, mõistetav.
Samas oli rõõmustav näha erinevaid kioskeid ja müügikohti. Kindlasti
oleks siin aga kasuks riigi ja KOV-i abi, tagamaks turvalisema
peatuskoha, bussitasku pikenduse vm.
Hea lahendus.
Kõike ei jõua sõiduajal tähele panna, aga tundub, et parklad ja bussipeatused pea alati erinevates kohtades?
Möödasõites ei saa arugi, et siin asula.
Avijõgi, vaade allavoolu.
Ei saanud aga sotti, kas Avijõe suudme juurde ka pääseb?
Avijõgi, vaade ülesvoolu sillalt.
Ühel pool teen nn vene küla, teisel pool eetlaste.
Päris äge oleks sellistega talvel järvel sõita!?
Kaupluski olemas, aga keerulise ligipääsu tõttu on siin vist küll möödasõitjate peale raske loota!?
Rannapungerjal aga kõik endistviisi. Kaks müügikohta ehk suured
konkurendid? Üks mugavamas peatuskohas, parklas, teine ohtlikum ja
ebamugavam? Loomulikult mõlemad ühel pool teed, sest teisel suunal vist
peatujaid peale kümneid müügikohti ei loodeta?
Kas maantee on hiljuti saanud uue katte? Ja ometi pole lisarada sellistes müügikohtades kasvõi ühel suunal, et saaks peatuda?
No kus siin peatuda? Ka<s teeremondi käigus tõesti ei saaks väikest
taskut teha? Või pole see kellegi asi lihtsalt? Muidugi võib küsida, et
kas keegi peabki eraettevõtjaid aitama. Aga piirkonna huvides? OMA
INIMESTE huvides?
Siin aga juba parem variant.
Tagasi Mustvees ja aeg einestada! Polnud ka prael väga viga midagi! Vast ehk sibulat võinuks kuhjas olla....
Esmaspäev, 29. aprill 2019
Bussiga Sibulateele ei saa, aeg ette võtta siis kodutee.
Puhkuse ajal ilma üle nuriseda ei saanud. Aga bussiliikluse üle küll ja
nagu juba kirjutasin, minu rahakott jäi seekord Alatskivil jm avamata.
Kui külalised pole oodatud, ei ole ka raha.....
Enne minekut siis veel pilk sellele, kuis puukoristaja hädas, aga
tamme-kirjurähn lõi elamise üle. Ja on tähelepanelikke inimesi, kes neil
pilku peal hoiavad!
Üllatav aga, et siinse kalapeo pidamine pühapäevaks plaani võeti? Ehk olnuks mõttekam ikka laupäeval, kalakohvikute päeval?
On see maantee Jõgevale siis populaarne rattamatkajatele või mitte?
Tormas jupike rattateed siiski on.
Mutso ja Jõgeva vahel pole ühtegi peatust ( ja ei peatus buss ka mujal
linnas, ikka veel) nii et Jõgeva aleviku inimeste jaoks bussiliiklust
sisuliselt ei eksisteeri. Üllatav, et vallas pole sellest ka
aastakümnete jooksul aru saadud?
Pedja jõgi, ülesvoolu vaade sillalt
Vihitaja vist.
Vaade allavoolu.
Ja ei vallas ega Eesti Raudteel saada aru ka vajadusest rohkemate
ülekäikude järele? Kas tõesti arvatakse, et inimesed peaks kõmpima siit
raudteejaamani? Kui nii, siis tõepoolest, sellistest ametnikest midagi
head pole oodata. Parimal juhul ehk õnnetuse puhul taas räägivad, et
"raudteed tuleb ületada bla-bla-bla...."? Aga et mõtleks inimestele?
Ohutusele päriselt?
Jah, mul oli õigus, bussipeatust ei paista ka seal! Muutusteta. Ei tea, kas neil arengukava valmis ja papp magama pandud?
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar