Pühapäev, 31. mai 2020
Viljandi - Võru bussiliiklus.
Aga mis siis ikka. Hommik käes ja aeg Võrru sõita. Eelmises postituses
juba kirusin seda jubedust. Et pole mingeidki otsesõitmise võimalusi ja
maakonnapiirid on nagu aiad pullidele, millest meie ametnikud kuidagi
üle ei saa! Isegi Otepäält Võrru ei saa! Vaenlased või?
Mingi 125 km sõitmiseks peab kõigepealt sihiks võtma Tartu, sest Valgas pidanuks pool päeva passima. Tartus oleks lootust vähemalt alla tunniga hakkama saada. Ning pole bussiliiklust isegi Pikasilla, Võrtsjärve lõunatipu kaudu. Kuidagigi otsemini. Tõsi, koroona hõrendas võimalusi, mõni päev hiljem saaks Tartust rohkemate bussidega. Aga minu sõit kujunes lausa 5-tunniseks. Kuigi otse saaks kõvast kiiremini ja nt Viljandi - Mustla - Palupera Jaam - Otepää - Võru võtaks aega vaid paari tunni jagu. Vähe sellest, saaks vajadusel Paluperaski Valga rongile istuda, või Tallinnast tulles samas istuda Otepää bussile. Ja palju muid võimalusi. 4 korda päevas rongide ajal oleks väga kõva sõna!
ja kuna kommertsfirmad kipuvad liine veelgi kaotama, peakski riik jalad p.... alt välja võtma ja ajusid liigutama hakkama!
Mingi 125 km sõitmiseks peab kõigepealt sihiks võtma Tartu, sest Valgas pidanuks pool päeva passima. Tartus oleks lootust vähemalt alla tunniga hakkama saada. Ning pole bussiliiklust isegi Pikasilla, Võrtsjärve lõunatipu kaudu. Kuidagigi otsemini. Tõsi, koroona hõrendas võimalusi, mõni päev hiljem saaks Tartust rohkemate bussidega. Aga minu sõit kujunes lausa 5-tunniseks. Kuigi otse saaks kõvast kiiremini ja nt Viljandi - Mustla - Palupera Jaam - Otepää - Võru võtaks aega vaid paari tunni jagu. Vähe sellest, saaks vajadusel Paluperaski Valga rongile istuda, või Tallinnast tulles samas istuda Otepää bussile. Ja palju muid võimalusi. 4 korda päevas rongide ajal oleks väga kõva sõna!
ja kuna kommertsfirmad kipuvad liine veelgi kaotama, peakski riik jalad p.... alt välja võtma ja ajusid liigutama hakkama!
Võrtsjärv
Tartu ja Tartu ümbruski aina kasvab.
Tartus jäi maakonnaliinini veidi aega.
Kui aga see kribu buss ette sõitis ja ligi 50 reisijat peale ronis....
Mulle tähendas see üle paaritunnist ootamist kokku. Tõnis Piiri ega vist ka Kagu ÜTK mehi siin sõitmas polnud? Kahjuks ei saa vist ka noor Go Busi logistikajuht oma tööga piisavalt hakkama? Kuigi potentsiaali peaks ju olema? Või on "kasvanud" reisijakesksest ja pilti nägevast mehest bussifirma pilgu läbi nägevaks bürokraadiks?
Mulle tähendas see üle paaritunnist ootamist kokku. Tõnis Piiri ega vist ka Kagu ÜTK mehi siin sõitmas polnud? Kahjuks ei saa vist ka noor Go Busi logistikajuht oma tööga piisavalt hakkama? Kuigi potentsiaali peaks ju olema? Või on "kasvanud" reisijakesksest ja pilti nägevast mehest bussifirma pilgu läbi nägevaks bürokraadiks?
Siin aga läksin einestamisega küll alt! Ääretult maitsetud pelmeenid koos juurdekuuluvaga.
Tallinn pidavat tegema ideekorjet, millised võiks olla bussipeatused.
Head nahka sealt nagunii ei tule, paistab, et ka Tartus, heade mõtete
linnas, niipea ei tule?
Tartu - Võru see kommertsliin teeb aga linnas vaid ühe peatuse ja Võrus
kesklinna ega ammugi kaugemale ei vii. Paljud armastavad rääkida, et
riik halb peremees, aga ole eraomanik targem ühti.
Ilus allee talutee ääres.
Ei saanud pilti teravustada, bussi aknad ju putukate sodi täis. Aga
sellistes kohtades tekib küsimus - kas keegi siia ostma ka midagi
sõidab? Ääretult ebamugav sisse- ja väljasõit ju? Ja, mugav ja soodsam
müüjale, otse kodust, aga...?
Kas siinset lahendust võiks mööndustega parkimisvõimaluseks pidada?
Ka külapoe asukoht ja teeala ei ole klientide peatumist soodustav.
Tasemel lahendust ei tekkinud ka Savernas nagu eelmisel korral siin oodates ennustasin.
Võru. Nagu teada oli, tuleb linnas edasi kõmpida jala. Endiselt. Kuigi
usun, et iseenesest see absurdsus peaks juba ÜTK-ski mõistetav olema. Ja
ebavõrdus. Osadelt suundadelt saab otse linnapeatustesse, osadel aga
visatakse linnaservas välja....
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar