Eelmise teema lõpetuseks:
Väga
hea arutelu. Väga õige jutt piirete planeerimise põhjustest! Nii
tekibki mulje, et selle tegijad igati õige nägemuse ja suhtumisega.
Ja sii ilmub kõrvalmaanteede nimekiri ratturitele. Lollimat juttu annab välja mõelda!
Aga
see teeb ÜHE asja hästi selgeks - planeerijad kui tegelevad piirdega,
siis nad unustavad hasardis kõik muu - ratturid, kiirabid, loomad jne.
Silmaklappidega poolpimedad!
******************************
Facebook on teatud piirini ikka väga oluline ja vajalik, sest annab aimu inimeste mõttemaailma kogu keerukusest ja et kui erinevad võivad olla ikkagi arusaamad ükskõik mis teemadel. Olen aja jooksul üsna palju õppinud!
Tänud ja edu Teile kõigile!
*****************************************
Sa püha müristus! 8. märts - Naistepäev. Pilt Tallinna linna FB-lehelt koos mölluga!
- Ehk oligi see luuletus naistele mõeldud?Vastuseks aga maailmama möll! Nagu M-Klubis kuldsed sõnad: LÕHNAB NAGU FEMINISMI JÄRELE?
- Vasta
- 3 t tagasi
- Vasta
- 3 t tagasi
- Vasta
- 3 t tagasi
- Vasta
- 2 t tagasi
- Vasta
- 2 t tagasi
- Vasta
- 2 t tagasi
- Muudetud
- Vasta
- 2 t tagasi
- Vasta
- 2 t tagasi
- Vasta
- 2 t tagasi
- Vasta
- 2 t tagasi
- Vasta
- 1 t tagasi
- Muudetud
- Vasta
- 1 t tagasi
- Vasta
- 1 t tagasi
- Vasta
- 1 t tagasi
- Vasta
- 1 t tagasi
- Vasta
- 1 t tagasi
- Vasta
- 1 t tagasi
- Muudetud
- Vasta
- 1 t tagasi
- Vasta
- 50 min
***********************
TSENSORID AGA TEGUTSEVAD? Mitmekümne kommentaari juures teised näevad vaid mõnda? Kiida naisi ja see on lubamatu nähe?
Most Relevant is selected, so some replies may have been filtered out.
******
MIS ON EGOISM VÕI HOOLIVUS?
Pilt
ühe linna keskväljakust aastakümneid tagasi ja paljude jaoks häiriv
kivi ja raud sel väljakul. Mulle see raud isegi meeldib, aga nõustun, et
haljastust/rohelust võiks olla rohkem.
Härra:
- Kui ma tahan loodust nautida sõidan rattaga ümber Tamula järve,õnneks järvi pole ümber ehitatud2
- Vasta
- Vasta
- 5 t tagasi
- Vasta
- 3 t tagasi
- MuudetudMina:
sa oled lihtsalt üks kiuslik vanamees, võiksid nautida oma pensionipõlve, tunda rõõmu et sul on see võimalus ..kuhu paraku kahjuks paljud ei jõuagi.
Mingis
mõttes on sellist arusaamise nõrkust ülipaljudel! Ja ometi ei suuda ma
seda kuidagi mõista! Jutt on ju PALJUDEST, kelle jaoks rohelus oluline,
pink ja vahel kindlasti varjus ning palju muud? Miks me ei suuda
keskteed leida, pakkuda enam-vähem kõigile midagi? Kas seepärast, et ei
oska teisi näha ega mõista?
***************
"Vanasti"
ehk aegu tagasi oli suhtlusmeedias huvitav jälgida suhtlusstiili. Vahel
oli huvitav jälgida mõnda kirjutajat, kelle jutus oli ikka ja jälle
tõeterasid. Mingil hetkel selle (enamasti) OHTRASÕNALISUSE sees hakkas
silma torkama tendents, kus korrutati omi mantraid, asjast ei räägitud
ehk teiste jutus küsimusi ja teatud SÕNU justnagu ei märgatud! Tasapisi
alles hakkasin taipama, et see oli nende puhul teadlik demagoogia ja
tunnusmärk. Selle järel hakaksid ka tõeterad tunduma väheasjalikumad,
sest eesmärk oli oma vaadet peale pressida. Ja kui kirjutasid sõnu, nagu
RAISKAMINE, KESKKOND, KARJÄÄRID, LOODUSE MITMEKESISUS, PÕHJAVESI jpm,
siis ükskõik mil moel ka kirjutasid, nendest mindi mööda. Aferistlik
värk ja ega alati teagi, mis põhjuseks - kas siis absoluutne teadmatus
neist ja nende olulisusest või teadlik soov n.ö. lobbitöö nimel neid
eirata! Tegelikult isegi pole vahet, sest kui egoistlik lähenemine ja
arusaam on peamine, polegi ju teistele ega oma elukeskkonnale mõtlemine
oluline. See ju ongi EGOISM! Püüda rõhuda ohutusele või veel hullem,
imelisele eduvõtmele majanduskasvus, tundub siinkohal eriti totter. Ja
muuhulgas, väärtus on keskmiste kuludega raudteel rongidega kulgemine
peasuundadel, mitte autosõit, ükskõik kui laial teel ja millise
kiirusega!.Ja nii kopeerisingi ühe väga iseloomuliku vaidluse. Muide,
Kristina Kallas ses ühes kommentaaris kirjutas justkui asjalikult, aga
eriliselt lapsikute ja eluvõõraste ulmeideedega torkabki viimasel ajal
silma just Eesti 200. Rohkemgi kui isamaalased.
RAIL BALTIC
Huvitavaid arvamusi Rohuküla raudtee teemal Hiiumaa Heaks FB grupist. Tõnis Paljasma (EKRE) küünib peaaegu suurimate rumalusliidrite tasemele! Ja sellised tegelesid meil ÜT arendamisega?
Vasta
Tõnis Paljasma ühe rongisõidu raha eest saab ca 1,2 lennureisi või 1,5 laevareisi Heltermaa-Rohuküla või ca 6 laevareisi Sõru - Triigi. nii muuseas mainisin....
3
Peida või teavita sellest
Meeldib
· Vasta · 21 h
Peida 39 vastust
Tõnis Paljasma
Tõnis Paljasma või siis ühe päeva maakonna bussiliiklust, või 5 bussireisi Kärdla Tallinn, tasuta piletiga, tavabussiga. 4 reisi kahekorde bussiga või Lux Expressiga
Peida või teavita sellest
Meeldib
· Vasta · 21 h · Muudetud
Tõnis Paljasma
Tõnis Paljasma Eks see rong on maailmavaate küsimus, aga nagu ma juba mõnikord siia kirjutanud, et Rohukülast Haapsalusse läheb tavainimene häda korral jalgsi, üle mere ujuda suudavad väga vähesed, nii lihtne ongi
Peida või teavita sellest
Meeldib
· Vasta · 21 h
Neeme Sihv
Neeme Sihv Tõnis Paljasma , kas tõesti Haapsalu - Rohuküla rongisõit on nii kallis???
Logistikuna peaksid mõistma, et tegu oleks rongiga, mis NAGUNII Haapsallu sõidab? Nii et sellist demagoogiat ei ole tõesti mõtet ajada. Nagu ka juttu, et Rohukülast Haapsallu jalgsi minnakse.
Su numbrid on üldse imelikud. Kuskohast sa sellised välja võtad? Kas sealtsamast, kus Eesti Raudtee võttis ja ütles, et Haapsalu raudtee ülalpidamine aastas 5 miljonit, hiljem selgus, et vähemalt 5x vähem? Miks sa ei võrdle ka kuupileti hinnaga?
Ning miks peaks üle mere ujuma? Naiivsevõitu? Huvitav, et meil olnud ametnikke, kes teps mitte ei taha inimeste jaoks elu paremaks muuta?
Nii muuseas mainin, et rongi olemasolul ja kui oleks olemas ka hea bussiliiklus Hiiumaal, oleks rongi kasutajaid küll ja veel! Ning küllap oleks rohkem elanikkegi...
3
Muuda või kustuta
Meeldib
· Vasta · 20 h
Tiit Kerves
Tiit Kerves Tõnis Paljasma Ma elupõline hiidlane. Aga ma ei näe neid reisijatehorde Rohukülast rongile. Sest neid pole. Hiiumaalt Tallinna juba pool sajandit igapäevaselt sõitnud kiirbussid. Kõik mahtusid peale ka 1970ndate algul. Siis sõitis iga päev 2 bussi, Emmaste poolt teine ka. Hiidlased jõudsid normaalse ajaga Tallinnasse. Hiljem jõudsin oma tööasjad ka toimetuses aetud ja olin õhtul juba 20.45 kodus. Hommikul lahkusin kodust 7.45. Tallinnas käidud nii kui niuhti kümneid kordi. Ja see igati tore, et neid praami- ja bussiaegu uuel aastal ei muudeta. Mul on küll hea Tallinnas käia. Vahel mulle eripeatusigi tehtud Vabaduse puiesteel mõnes linnaliini peatuses, sest mul oli kiire õigeks ajaks Õismäele mälumängu jõuda. Võtsin takso, jõudsin õigel ajal mängu ja pärast jälle õigeks ajaks Bussijaama. Õhtul kodus tagasi.Nissi grupis huvitav arusaam vallavanemalt liiklusohutuse ja rattatee asjus. Küsimuseks, kas tuleb ka uus Tervisetee (kes ei tea, siis see tammil asuv rattatee)
-----
Andres Laisk Ei taha olla jälle see tujurikkuja, aga kuna on näha, et ega see eesti inimese tuju üle paari päeva püsi nagunii, siis kinnitan veelkord, et valla arengukavas ei ole mingit plaani mingit uut terviseteed rajama hakata, ei raudtee kõrvale ega pikamates lõikudes ka sealkandis kuhugi mujale. (lühemad lõigud on kavas Turba ja Lehetu aleviku/küla siseselt). Raudtee kõrvale seda ei saa (ega ole mõistlik) rajada erinevatel põhjustel, mis tulenevad raudtee piirangutest ( ei saa ma siin mõne inimese arvamust küll sellega ilmselt muuta) ning kindlalsti ei ehita keegi ka 13 kilomeetrit uut terviseteed kuhugi metsade ja põldude vahele. Kutsun samas lihtsalt ja inimlikult üles rõõmu tundma sellest mis olemas ja natuke kainelt asju hindama, mõeldes realistlikult investeeringute suurusele, sisulisele mõttekusele ja kasusaajate tegelikule arvule, samuti joosvatele (sh talvistele) ülalpidamiskuludele. Samuti alternatiivsetele investeerimisvajadustele, sest iga asi tuleb millegi arvelt. Ja neid kohti, kus peidus aastatepikkune tegelik investeerimisvajak on omajagu (hakkamata siinkohal loetlema neid asju, mis on kahe aasta jooksul ära tehtud, või tegemisel sest mull ekohe ei meeldi loetelud) ja see kõik maksab. Panustame nendes kohtades nii palju kui jaksu on. Mis puudutab tervist, siis alati on abiks värskes õhus mõõdukas töötegemine ja tegelikult on sealkandis omajagu erinevaid metsas jooksmise ja jalutamise radasid. Nii et soovin kõigile südamest ja siiralt põsepuna palgele ja jalad maa peale.
8
Meeldib
· Vasta · 6 h · Muudetud
Neeme SihvPraegu aktiivne
Neeme Sihv Andres Laisk kergteed peaks olema nii suure maantee jaoks LOOMULIK nähe. Kui arengukavas ei ole, siis see vilets ehk tegemata töö!
Muide, kergteed on vankritega emmede jpt majsumaksjate jaoks elementaarne osa elukvaliteedist. Vallaametnike jaoks vast tõesti mitte.
Meeldib
· Vasta · 5 h
Neeme SihvPraegu aktiivne
Neeme Sihv Ning maksumuse koha pealt - tiba rihkem silumist raudtee ehituse RAHADEGA ja saaks rattaga Nissist Turbasse. Ei mingeid lisakulutusi.*********************************
VastaKeskkonnaamet
11 tundi ·
Kas soovid valgeid jõule?☃️🎊 Ka Sina saad sellele kaasa aidata. Eelista kraanivett💦🥛 pudeliveele - nii on soodsam ja keskkonnasõbralikum.
👉Keskmine inimene Euroopa Liidus tarbib 106 pudelit vett aastas. Lisaks kõrgetele pakendamis- ja transpordikuludele põhjustab probleeme ka plastpudelite rohkus.
👉Loe lähemalt https://bit.ly/34jG1BF. Vähendame keskkonnajälge ning leevendame kliimamuutusi.
Mina:
Miks meil keskväljakute, peatuste, rattateede jm tegemisel üldse kaevudele ja veevärgile ei mõelda? Propaganda tegemise asemel peaks Keskkonnaamet rohkem tööd tegema??
Kahjuks ei saada sageli aru ka sellest, et eriti igapäevaste töölesõitude jm puhul ei kutsu ümberistumised autot koju jätma!
Ja pange tähele:
Massid sõidavad Papiniitu? Siis oleks ju eriti tähtis,. et Tõstamaa jt suundade bussidega saaks OTSE sinna? Või kuidas ikkagi ei nähta, kui nähakse? Igapäevaselt näeb, aga ei saa näha seda, kui bussidest "reisijad kesklinnas välja visatakse"?
- Vasta
- Vasta
- Muudetud
- Vasta
- Vasta
- Vasta
- Vasta
- Vasta
- Vasta
- Vasta
- Vasta
- Muudetud
- Vasta
- Vasta
- Vasta
- Vasta
- Vasta
- Vasta
- Muudetud
- Vasta
ARB lehel toodi RB-ga võrdluseks Helsingi - Piiteri teema. ARB kommenteeris, aga küsimusele vastata ei suuda? Muidugi kasutavad nad ka oma lemmiksõna "olemasolev", aga ei täpsusta, on tegu Piiter - Riia vm suunaga....
Avalikult Rail Balticust See Soome rongi liin ehitati just nii nagu me oleme soovitanud ka RB-d ehitada: mitte otse vaid ringiga läbi suurte linnade, olemasolevat raudteed õgvendades ja uus lõik maantee ääres.
6
Peida või teavita sellest
Ohhoo!
· Vasta · 6 h · Muudetud
Neeme Sihv
Neeme Sihv Avalikult Rail Balticust ohoo! Millise maantee ääres?
************************************************