Pühapäev, 6. oktoober 2019
Kallaste - Alatskivi
Kallaste - Tartu bussiga sõitsin Alatskivile. Selge on aga see, et
üldiselt peaks siin bussid sõitma Tartust mitte Kallasteni vaid Mustvee
kaudu Jõgevale. Vähe sellest, et Alatskivi ühendus Tallinnaga on
olematu, peaks nii mõnigi bussiliin olema teisel suunal. Näiteks
Kallaste - Alatskivi - Särgla - Pataste - Tabivere Jaam. Seda muidugi
juhul kui asjapulgad nii kaugele jõuavad, et kiirrongid ka Tabiveres
peatuks.
Kindlasti peab mõtlema ka Alatskivi - Kallaste - Kääpa - Jõgeva liinile.
Seda enam, et kõvasti panustatakse Kääpal Kalevipoja muuseumi jm
loomisel. Tuleb leida võimalused kahe kandi liinide ühildamiseks.
Praegu on eriti nadi, et Jõgevalt väljub üks buss 15. 35, 3 min enne
Tallinnast rongi saabumist. No mida? Järgmine buss aga pea pool tundi
peale rongi, kl 17.30. Hommikupoole Tallinnast tulles Kääpale üldse ei
saa sõita.
Õnneks on vastassuunast parem, hommikul jõuab üpris täpselt Tallinna
rongile. Õhtusel ajal tuleb siiski kõvasti oodata, vaid P saab napilt
rongile.
Uskumatus kohas ohutussaareke. Isegi värviliste toigastega suhteliselt märkamatu!
Sellisel päeval ei saanud jätta kasutamata võimalust sõita Alatskivile jalutama.
Värskelt metsa harvendatud?
Väga maitsev koorene sibulasupp kukeseentega.
Haugikotletid. Puder siiski polnud minu jaoks hea valik.
Väga suur käsitööpood.
Pühapäev, 6. oktoober 2019
Kääpale ja tagasi.
Et pole kunagi Kääpal käinud, siis otsustasin selle sõidu ära teha. Et
üksiti näha, kuidas liini kasutatakse. Sõitjaid oli, aga eks see sõltub
ka pensipäevast. Paraku oleks vaja rohkemat, sest Kallaste ja Alatskivi
ühendused (Tartuga välja arvatud) on ääretult viletsad.
Selge
on aga see, et üldiselt peaks siin bussid sõitma Tartust mitte
Kallasteni vaid edasi Mustvee kaudu Jõgevale. Vähe sellest, kuna Alatskivi
ühendus Tallinnaga on olematu, peaks nii mõnigi bussiliin olema teisel
suunal. Näiteks Kallaste - Alatskivi - Särgla - Pataste - Tabivere Jaam.
Seda muidugi juhul kui asjapulgad nii kaugele jõuavad, et kiirrongid ka
Tabiveres peatuks.
Kindlasti peab
mõtlema ka Alatskivi - Kallaste - Kääpa - Jõgeva liinile. Seda enam, et
kõvasti panustatakse Kääpal Kalevipoja muuseumi jm loomisel. Tuleb leida
võimalused kahe kandi liinide ühildamiseks.
Praegu
on eriti nadi, et Jõgevalt väljub üks buss 15. 35, 3 min enne
Tallinnast rongi saabumist. No mida? Järgmine buss aga pea pool tundi
peale rongi, kl 17.30. Hommikupoole Tallinnast tulles Kääpale üldse ei
saa sõita.
Õnneks on vastassuunast
parem, hommikul jõuab üpris täpselt Tallinna rongile. Õhtusel ajal tuleb
siiski kõvasti oodata, vaid P saab napilt rongile.
Lisaks peaks bussid Tartus alustama sel suunal raudteejaamast. Hommikul
näiteks jõuab rong Tartusse 8.37, buss sõidab välja 8. 50. Ka teiste
busside puhul pea sama lugu. Asi pole ju ainult Alatskivis, kuhu
mõistlikum sõita Jõgevalt ja Tabiverest, vaid üldse liinile jäävates
peatustes.
Hommikulgi saaks kenasti Alatskivi suunalt rongile, kui buss jaamani sõidaks. Paraku on aga Tartumaa ÜTK jaoks tegu vist metafüüsikaga või siis tahtliku tegevusetusega.
Hommikulgi saaks kenasti Alatskivi suunalt rongile, kui buss jaamani sõidaks. Paraku on aga Tartumaa ÜTK jaoks tegu vist metafüüsikaga või siis tahtliku tegevusetusega.
Kui kommertsvedajatel ei ole piisavalt reisijaid, siis peab riik vaatama mäe otsast alla ja midagi hakkama märkama.
Saatsin kirja ka Jõgeva linnale, Mustvee vallale ja Jõgeva ÜTK-le.
Viimaselt sain kiiresti vastuse, milles pole vastuseid ühelegi
küsimusele. On vaid häma ja kõrvalehiilimine teemast. pole siis ka ime,
et aastatega pole mitte midagi apremaks tehtud või et Jõgeva ÜTK Eestis
PARIM tagantpoolt - kodulehel ei anta isegi infot sõiduplaanide
muudatuste kohta. Muide, seda ei anna mitte mingil moel ka Jõgeva linn
oma kodulehel!
Tere!
Aega on kulunud palju, et teha olulisi muudatusi. Aga ei midagi? Miks:
Liin 185 väljub 32 min peale rongi.
Liin 200 sõidab ära 12 min enne rongi.
Liinid 201 ja 210 sõidavad ära 3 min peale rongi.
Mustveest liin 207 saabub 5 min peale rongi.
Palamuselt seotus palju parem, saab vaid kiita! Aga Palamusele
Liin 191 väljub 1 min peale rongi.
Liin 180 väljub 3 min enne rongi.
Liin 234 väljub 7 min enne rongi.
Nii võib jätkatagi loetelu, olgu siis Põltsamaa, Kääpa või mis iganes suuna busside kohta.
Urmas Jaagant: kuidas eksperdist sai loll
Poliitikute eesmärk on viia ellu oma lubadusi, selleks on valijad neid
valinud. Need lubadused on enamasti antud laest võetud andmete põhjal.
Kes ikka enne valimisi hakkab raha kulutama uuringutele, et teada saada,
kas mingit probleemi saab just selliselt lahendada või kas juba välja
mõeldud lahenduse jaoks üldse leidub sobivat probleemi.
Asja selgitab värske Postimehe lugu! Just nii ongi! Ja mitte ainult
poliitikute vaid ka paljude ametnike puhul. Nende puhul, kes oma tööga
hakkama ei saa!
Ilm võrratu ja sama võrratu ka bussisõit, erinevad vaated, valguse muutumine jpm.
Isegi kiivitajad veel kohal!
Bussiakendest pildistades vahel vaid peegeldused jäävad segama. Aga emotsiooni see ei riku üldjuhul.
Kalevipoja Koda avatakse tuleval aastal. Loodetavasti leitakse raha ka vana vallamaja remondiks? Et saaks ka kohapeal majutust?
Taamal vihmapilved muutsid taas valgusemängu.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar