Blogiarhiiv

teisipäev, 1. veebruar 2022

Viljandi - Tartu - Elva - Tartu. Jaan 2020.

 

Kolmapäev, 29. jaanuar 2020

Viljandi - Tartu - Elva - Tartu







Väga sageli näeb bussipeatustes autosid seisma, küll aga ei näe P&S parkimiskohti!? 



Ohoh, Maarjamõisas ikka täielik autode uputus? Tartumaa ÜTK juht Tõnis Piir ka pargib siin?






Tartus aga sõites on selgelt näha, et vahel on linna sees maakonnaliinidel peatusi, kus sisenejaid ja väljujaid rohkem kui bussijaamas. See tõestab ka seda, et maakonnaliinid peavadki hakkama linna läbima, igalt suunalt, nii et põhimass sõitasoovijaid ei pea mõtlemagi ümberistumistele. Seda enam, et linnaliinid ei sõida nii tihedalt kui oleks selleks vaja ja just IGAPÄEVASÕITJA jaoks võib bussisõit tähenda tund või kaks kaotatud aega ja nii valitaksegi auto. Linna läbimine tiheda bussivõrgu puhul on võimalik isegi mitmel suunal. Näiteks Elvast saaks linna läbida ehk lausa 3 trassi pidi? Linnas sõites Riia mnt mööda kuni Raadini, Soinaste - Ihaste kaudu bussijaamani ja Võru või Turu tn pidi?
Või kui vaadata Kõrveküla ja Lähte suunalt tulevaid busse, siis nendega ei saa isegi "poole linna peale", enamus vajalikke kohti jäävad sõitjale kaugeks. Ometi võiksid needki sõita Ülenurmeni, Ilmatsaluni, Haageni või muud?



Muidugi, Elva suuna puhul võib läheneda ka ebapopulaarset varianti pidi, kus kiirbussid oleks kommertsvedajate käes ja aeglasemad siis avalike liinidena. Näiteks läbi Nõo sõitvad bussid eeltasututena.

7.35 saabub Elvast Tartusse rong ja kolm bussiliini!? Ning järgmised bussid alles 8.30 alates? Ehk siis on tunnine paus? Ning kõik need bussid saabuvad ühte teed pidi?










Hea oli aga näha, et tegeletakse uue pika rattatee tegemisega.




Kuhu siia spaad plaanitakse?




Huvitaval kombel näeb igal pool palju salajasi peatusi!?



Saabunud bussi juht näeb ka seda tablood. Väljuv mitte. Aga pole ka vahet, sest see ei näita bussijuhile nt rongi hilinemist. Milleks siis kulutati hiigelrahad selliste ostmiseks ja valedesse kohtadesse paigutamiseks?


Tartu - Elva rongilt tuleb reisijaid isegi Elva - Tartu bussile. Tundub ehk naljakas, aga tegelikult loogiline. Samas on jälle imelik, et rongiga sisuliselt ühes ajalõigus saabub mitu bussi tartust. Miks?









Bussipeatustes tehakse aga endiselt kõik selleks, et bussijuht ei näeks ootavajaid?



Riigiettevõtted, turismiga seotud, reklaamivad ennast küll, aga riik ei tee midagi nendeni juurdepääsu paremaks muutmiseks?










Aga mis siis ikka. Aeg ka majutusele mõtlema hakata.











Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar