Teisipäev, 1. oktoober 2019
Pigem ei nõustu bussiettevõtetega, kuigi tõeterad olemas.
- Neeme Sihv Neeme Tammis esmapilgul toob välja päris põhjused. On tahtmatust ja suutmatust, on olnud ja ehk on ka täna, alapakkumisi ja musta turgu jpm. Samas ei saa kõigega ka nõustuda. Kas vilets palk on ikka vaid riigi süü? Või on ka (osa) bussifirmad ise püüdnud igati töötajaid nöökida? Palga tõstmine, preemia vähendamine? Tööaja kokkutõmbamine, ka sõiduaja lühendamise kaudu? Erinevates firmades muidugi erimoodi, aga pigem tundubki, et rohkem sõltub firmast, mitte riigist?
Küsimuse all ka teema, millest ei räägita - kui palju võidab firma kommertsveo jaoks kui tal on ka doteeritavad liinid "käpa all"? Või kas võidab üldse või kaotab hoopis, "doteerib" ise pealekauba?
- · Vasta
- · Eemalda eelvaade
- · 5 min
- Neeme Sihv Naljakas on ka soov, et bhussijuhid peaks olema mök-mök. Ei, tänan väga, ka tänapäeval on bussijuht teenindaja ja ta PEAB suutma reisijatega suhelda.
Aga ajalehe üks küsimus õigustatud - busse ei peaks ära võtma vaid ATKO-lt vaid lahendus eelkõige ikkagi riikliku ettevõtte loomises! Kui ka palkasid ja kütusehindade rallit ei saa ette ennustada, on vähemalt mõeldav, et riik ei pea vedudelt kasumit teenima!?
Kuidas edasi?
Neeme Sihv Üldse
on omamoodi naljakas. Harjumaal jäeti väike piletihind alles ja nüüd
Sarapuu väidab, et nii palju kulub aega? Kes käskis süsteemi jätta? Kas
teistes maakondades hoopis aega ei võidetud? Süüdi kõik teised, aga
mitte enda suhtumine? Nii tundub tõesti, et riik ainusüüdlane, aga kas
ATKO polnud ammu kuirikuulus palgataseme ja suhtumise koha pealt?
Kui aga maht on kasvanud ja seega ka dotatsioon, siis peaks bussifirma ju õnnelik olema? ja kui nii kangesti ihaldatakse reisijate arvu kasvu ning ei lastud "kohe kuidagi seda tekitada", siis täna peaks ju olema õnne tipul?
Kui aga maht on kasvanud ja seega ka dotatsioon, siis peaks bussifirma ju õnnelik olema? ja kui nii kangesti ihaldatakse reisijate arvu kasvu ning ei lastud "kohe kuidagi seda tekitada", siis täna peaks ju olema õnne tipul?
Neeme Sihv Jah, millega ametnikud tegelevad?
Aga küsimus ka selles, miks AL ja bussifirmad ise ei suuda vastata küsimustele? Ei taheta vastata, sest ebamugavad küsimused püütakse tuulega lasta mööda voolata? Küsimusi bussifirmadele on aga küll ja veel. ka huvipuuduse kohta. Juba 10 ja rohkemgi aastat, ainult et vastata ei tahetud kuidagi. Millega bussifirmad selgitavad oma ükskõiksust?
Ah et kommertsveod olulisimad? ja kus on see kolgas, kus võiks üks avalik liin olla? Ärge nüüd ikka liialdage! Kõigepealt tooge välja, MILLISED LIINID/SUUNAD võiks muuta kommertsliinide alla kuuluvateks? On mõni, Neeme Tammis, Arvo Sarapuu,Hannes Saarpuu jt?
Aga küsimus ka selles, miks AL ja bussifirmad ise ei suuda vastata küsimustele? Ei taheta vastata, sest ebamugavad küsimused püütakse tuulega lasta mööda voolata? Küsimusi bussifirmadele on aga küll ja veel. ka huvipuuduse kohta. Juba 10 ja rohkemgi aastat, ainult et vastata ei tahetud kuidagi. Millega bussifirmad selgitavad oma ükskõiksust?
Ah et kommertsveod olulisimad? ja kus on see kolgas, kus võiks üks avalik liin olla? Ärge nüüd ikka liialdage! Kõigepealt tooge välja, MILLISED LIINID/SUUNAD võiks muuta kommertsliinide alla kuuluvateks? On mõni, Neeme Tammis, Arvo Sarapuu,Hannes Saarpuu jt?
Neeme Sihv Ja
ennäe, Ingmar Roos on kriitiline? Miks siis ise Maanteeametis olles ei
suutnud kuidagi liinivõrku paremaks muuta ega võtnud ettepanekuid
kuulmagi? Viletsalt sai maksumaksja raha eest tööd tehtud, aga nüüd
tahaks maksumaksjat veel rohkem pigistada? Kui palju sain aastate
jooksul Ingmar roosi allkirjaga tühje vastuseid?
https://www.aripaev.ee/.../maanteeamet-bussifirma-mootor...
https://www.aripaev.ee/.../maanteeamet-bussifirma-mootor...
Pühapäev, 6. oktoober 2019
Tallinn - Mustvee.
Et rongiga Kallastele keeruline sõita, sest peab suure ringi tegema,
läksin bussile. Kahju muidugi, et sellisega ei saanud sõita! Oleks
muidugi ääretult äge, kui ka täna tehtaks selliseid busse.
Tallinna Bussijaamas reisiraamatukogu "tühjaks loetud"!
Mitmed Peterburi bussiliinid sõidavad nüüd Balti vaksali kaudu. Muidugi mitte Tallinnas....
Setrat peetakse väga tasemel bussifirmaks.
Ja läkski sõit lahti. Rakvereni ühe numbriga ja edasi juba teisega.
Peatus.ee paraku seda liini ei näita, kui otsingusse panna Tallinn -
Kallaste. Vaid pühapäeviti, kui number ei muutu. Kuuldavasti peaks
portaali uue versiooniga sellised vead kaduma.
Loodetavasti siis hakkab portaal näitama ka rongide ja busside seoseid?
Nagu selgi reisil selgus, siis ikka on inimesi, kes ei tule selle
pealegi, et näiteks Mustveesse Jõgeva kaudu sõita.
Siitkaudu sõites on selgemast selgem, et trammiliini siia on vaja!
Paraku sellelt valitsuselt on raske loota panustamist ühistranspordile.
Bussipeatuste ootekojad, nagu ikka, pole suuremat väärt! Ja muidugi pole ka parkimisruumi.
Aga parklaid siiski leidub. Nii metsakaid kui tavalisi.
Koormas, mis tahes, ikka saab hagu anda!
Nii pidanuks ka Mäo välja nägema, mitte ei pea terminale viima maanteest ülikaugele! Kas Puhu Ristis tehakse paremini?
Mõnes parklas paistavad ka pingid-lauad. Katuseta.
Polnud siin mingit probleemi. Rahulik liiklemine, ei mingeid möödasõite.
Liinil ka peatus "Teater", aga ainult väljumiseks. Eks iseenesest võiks ikka ka sisenemine olla lubatud?
Sellel liinil kenasti aega, nii jõudis ka suitsupausi ära teha. Väga hea, kui sõiduaega pole viimse vindini kruvitud.
Sügisevärvid olid aga imelised! Hoolimata vihmastki!
Kalevipoeg?
Avinurme.
Ulvi vana pood ammu suletud, nüüd pani poe kinni ka Meie kett.
Enne Mustveesse sissesõitu on koertele ja varestele mõeldud kaart ikka alles.
Et Kallastel pole söögikohti, siis võtsin nõuks siin lõunatada, et üksiti ka kohaliku liiniga tutvuda.
Sõitjaid aga Mustvees küllaga.
Aitäh bussijuhile hea sõidu eest!
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar