Pühapäev, 3. november 2019
Jõhvi Vaksal - Sillamäe - Sinimäe - Jõhvi - Kohtla-Järve.
Jõhvis ei tekkinud tunnet, et oleks õhtul ilus jalutada linnna peal.
Kuid Sillamäele tahaksin ikkagi minna, nagu mitmesse teisegi kohta.
Apartemendis olid laual küpsised ja kommidki.
Küll ma algul nuputasin, kus siis on kirjas 14. 15 väljuv buss. Aga
lõpuks sain aru - peab nooli jälgima! Väga lihtne sellise lahenduse
puhul eksida ja muidugi siis bussist ka maha jääda! Just ringliini
puhul. Mõistlikum oleks ikka peatused teist kordagi tulpa laduda ja
ülevalt alla...
Küll aga on siingi kindlalt vajalik Vaksalist alustamine ja lõpetamine ning kui vähegi võimalik, lõpetada see erinevate sõiduplaanide kasutamine erinevatel päevadel.
Küll aga on siingi kindlalt vajalik Vaksalist alustamine ja lõpetamine ning kui vähegi võimalik, lõpetada see erinevate sõiduplaanide kasutamine erinevatel päevadel.
Jalutasin aga raudteejaama poole, et "mängult rongilt bussile minna"!
Kuigi jah, just siin pidanuks olema Jõhvi rongipeatus. Lähemal
bussijaamale, kontserdimajale ja promenaadile.
Talupood tundub ka täna toimivat. Väga tore!
Ja promenaad muidugi kena.
Huvitaval kombel on siin alles väga ohtlik ülekäik, kuigi mõneski kohas Eesti Raudtee usinasti ohutuse nimel neid kinni paneb!
Tahaks loota küll, et seegi jaamahoone kord tehakse korda!
Bussipeatus Vaksal ehk siis Jõhvi Vaksal. Tore oli näha sõiduplaane, kus
mitmed bussid siin alustavad või lõpetavad. Ja nagu kuulda sain, siis
ongi sõitjaid juba täna, kes seda võimalust kasutavad.
Küll aga peaks siin olema ka rongide sõiduplaan, et ei peaks seda vaatama minema perroonile.
Vabandan, et sõidu ajal tehtud pildid pole kõige kvaliteetsemad.
Paljudes bussipeatustes puudus sildil peatuse nimi. Aga siin vähemalt kobedam ootekoda, kuigi tõsi, alt samuti avatud.
Toila ilus ja puhas.
Et aga jõuda Sinimäele, pidin kõigepealt kaugliiniga Sillamäele sõitma. 5
eurot ja pole ka ime, et reisijaid peaaegu ei tulnudki peale. Ja ennegi
oli selles bussis vaid mõni.
Mõned pildid teelt. Tahame ikka 4-realisi, tunnistamata endale, kas me
neid üleval jõuame pidada? Piisaks eraldatud 1+1. Ja vahel siis
lisarajad , ristmikust, bussipeatusest vm järgmise peatuseni või
kõverani? Tekiks seisuvõimalused rekadele, autode jätmiseks
bussipeatusesse jne jne.
Sillamäel jäi aega natuke ringi vaadata, aga mitte kaua.
Ohoh, siin ka ujula olemas!
Püha müristus! Kas üldse bussi peale mahun? Aga meeldivalt uskumatu, et sõitjaid siinkandis jagub!
Sinimäe.
Kunagi kaalusin, kas peaks ehk taastatama ka Sinimäe rongipeatus, aga see veidike kaugel asulast ja elanikke siin vähevõitu.
Memoriaalil jäi ajanappuse tõttu kahjuks käimata.
Promenaadi tahaks aga kindlasti vaatama tulla.
Kohtla-Järve. Ka kaevandusmuusumisse ei jõudnud. Peaeesmärk olid ikkagi bussiliinid.
Ida-Virumaa linnade kuvand on endiselt tööstuslinnad. Ja seda on raske
muuta, nagu ka eestlaste soovi siia puhkama tulla. Aga vaeva peab nägema
ja ka nähakse.
Muuhulgas aga pole ma sugugi ühel nõul nendega, kes tahavad Kohtla-Järvele veekeskust ehitada. On ju siinsamas lähedal plaanis Aidu Puhkekeskus ehitada ja veekeskus ei ole lihtne ülal pidada. Ehk peaks ikkagi keskenduma Aidule ja soodustama igati ka Kohtla-Järve inimestel sinnapääsuvõimalusi? "igal külal oma veekeskus" kõlab ju uhkelt, aga... Ärgu muidugi K-Järve inimesed solvugu, küla on siin piltlik mõiste!
Muuhulgas aga pole ma sugugi ühel nõul nendega, kes tahavad Kohtla-Järvele veekeskust ehitada. On ju siinsamas lähedal plaanis Aidu Puhkekeskus ehitada ja veekeskus ei ole lihtne ülal pidada. Ehk peaks ikkagi keskenduma Aidule ja soodustama igati ka Kohtla-Järve inimestel sinnapääsuvõimalusi? "igal külal oma veekeskus" kõlab ju uhkelt, aga... Ärgu muidugi K-Järve inimesed solvugu, küla on siin piltlik mõiste!
Igatahes oli puhkus mõnus ja kasulik.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar