Blogiarhiiv

teisipäev, 1. veebruar 2022

Turba rongi sõiduplaan ja LVMK saade Turba rongist. Dets`19.

 

Esmaspäev, 9. detsember 2019

Uus Turba rongi sõiduplaan alates ......?


Teine päev. See rong sõidab Turbasse, eelnev ei sõitnud. Nii ei saa (Küteks jt) rongiga tööle ja mis veel halvem, Turbast ei saa Tallinna elementaarsel moel, nagu peaks saama iga suuna pealt - enne kl 8, 9 ja 10!

Elron tegi sõiduplaanides apsakaid, jätmata arvestamata vajalikud ühendused. Näiteks hommikul Turbasse tööle sõitmine, õpilased päevasel ajal koolist tulles ja hilisõhtuse rongi puudumine, mida pikisilmi oodatakse kõikjal peale Keilat. Kas saaks midagi muuta?

Rong 505 E-R
Urda 7.20
Saue 7.24
Keila 7.32
Vasalemma 7.40
Riisipere 7.49
Turba 7.54

Rong 516 E-R Turbast saabub Keilasse 5 min varem ja teeb seisuaja, kui ei õnnestu seda Tallinna 5 min varem tuua.

Rong 522 E-P
Turba 8.06
Jaanikal ei peatu, edasi tavasõiduplaani järgi. 

Lõunaste rongidega (555, 558 ja 564) saab teha samal moel. Teine võimalus, vahetada rongid 551 ja 555 (vahetus rongiga 558 Vasalemmas), sel juhul saabuks Turbasse 15.38 ja väljuks tavapäraselt.

ÕHTUL.

Turbasse kl 22.24 saabuv 591 ei peatu Valingul ja  Jaanikal, saabub Turbasse 22.20 ja sõidab tagasi Keilani peatusteta:
Turba 22.30
Keila s. 22.50.
Keilas ootab Paldiski - Tallinn rong 596, ssabumisega Keilast 22. 45, Turba rongilt ümberistumine ja välj 22.51. Võimalusel kaaluda ka õhtuste Paldiski rongide ajalist nihutamist, et seisuaega vältida.

Sama rong sõidab tagasi Turbasse (sel juhul rongilt 597 ümberistumine) või teise variandina, jääb ööbima Keilasse ja 597, mis väljub Tallinnast 22.25, sõidab Turbani. Seda siis juhul kui saab sobitada brigaadide töötuure ja rongikoosseisude ringlust.
Keila 23.02
Vasalemma 23.10
Riisipere 23.20
Turba 23.25

Vajadusel saab muidugi lisada peatused Laitses jm, juhul kui on eeldada sinnasõitjaid hilisel ajal.

Muidugi saab ka õhtuste rongide aegu mõnevõrra kohendada, et seisuajad oleks lühemad jms. Ja loomulikult on ka teisi võimalusi, puudub aga Elroni soov inimestele mõelda kuid olemas oskus Saue vallale öelda, "et ei saa"!!!

Saab ikka küll! Mis kuupäevast muudatused jõustuvad?
Tänan juba ette võimalikele vigadele viitamise eest!



1 kommentaar:

Andres LaiskÜhistransport selle pärast ongi ÜHISTRANSPORT, et see kunagi ei saa lähtuda iga üksiku vajadusest. Liin on pikk ja muudatus Turba otsas ühe pettunu pärast muudab tuhandete rutiini. Keegi jääb hiljaks, keegi saab vara. Kindlasti tuleb veel korrigeerimisi, aga need ei saa olla takso tellimise põhimõttel.
1
Peida või teavita sellest
Meeldib
· Vasta · 21 h · Muudetud
Viive Suursalu
Viive SuursaluAndres Laisk hommikune kaheksane ei too ühele pettumust , vaid paljudele. Meil õnneks on alevikus ka tootmist ja lähiümbruses. Miks ei võiks see Laitsest, Vasalemmast või mistahes punktist ka meie tööjõu leevendamiseks liikuda. Ta ju sõidab oleks, et vajame päris uut liini. Ka õpilasele on rong mugavam sõiduriist, seda enam, et varsti saab valmis uus riigi-gümnaasium Laagris. Vabaaja veetja ootab nädalavahetuse hilisemat rongi, millega saaks teatrist kontserdilt koju ja usun, et targa ja hea juhina, nagu oled, ükskord need läbirääkimised tulevad ja saavad õigema lahenduse. Kõike ei peagi kohe saama.
Peida või teavita sellest
Meeldib
· Vasta · 20 h · Muudetud
Neeme Sihv
Neeme SihvVäga imelik arusaam, aga KOVi juhtidele ehk tavapärane. Puudub arusaam, kus üksikud, kus kümned? Mitu Küteks töötajat tulevad linnasuunalt? Mitu sõitjat on Jaanikal? Milline rongide intervall Valingul? Kes sõidab hommikul Kibunalt Turbasse? Muide, peale kl22 jagelemist oli ka edelasuunal. Ometi paljude töö lõpeb 22.
Huvitav, et ikka püütakse õigustada, mitte teha? See näitab, et ühistranspordist kõrvalseisja või autosõitja aru ei saa. Ning aastakümned ka nöidanud, et mingi seletamine ei aita. Ehk vaid see kui iga päev tark auto ütleks: "teile sobivas suunas väljun 40 .... vm minuti pärast"......
Muuda või kustuta
Meeldib
· Vasta · 10 h
Viive Suursalu
Viive SuursaluAsi vist selles, et kella 22.00 algab öötöö ja see on juba teise palga tariifiga. Võib olla ei taheta või ei tohi personali koormata.
Peida või teavita sellest
Meeldib
· Vasta · 35 min · Muudetud
Neeme Sihv
Neeme Sihv Ei, see on kinni Elroni juhtide peas ehk et saadakse asjadest valestui aru. Näed, Saue vallavanem ka üks parimaid Eestis, aga ometi stampides kinni. Saue peatuse rahakulutamise juures sai ETTE hoiatatud, mida ja kuidas teha, ei midagi. Ohutus kannatab. Polnud vaid minu arvamus. Bussiliikluse kohta kümneid kordi ettepanekuid teinud, ei kuulata. V.a. bussipeatuste nimed. Kiitus!
Ta teadis ülihästi, et alati valmis aitama ja küsimustele vastama. Kas tuli mõni küsimus? Ei, uhkus ei luba. Eksin? Ei, vaid otsekohene!
Elroni puhul on Ossip jt juhid olnud vanas kinni. Nõuandjad viletsad. Ilma mingite kuludeta saaks palju asju paremaks teha, aga ... nagu ütlesin, autoga sõites ilma ei näe!
Muidugi mängib rolli ka endine aeg. On olnud küllaga näiteid, nii rongide kui busside puhul, et mingid tehtud lahendused ei toimi. Sõitjaid pole. Siis arvataksegi, et viga kellaajas. Mitte selles, et halvasti tehtud. Ja ükski selline asi ei hakka toimima ühe nädala või kuuga!
Nii et puhas asjatundmatus, valede arussamade kuulamine jne. Muide, kuiSimson alustas eeltasutud bussidega, olid suurimad vastased Isamaa erakonnast. Paljud neist rääkisid, et selle asemel vaja "paremat liinivõrku, optimeerimist jm", aga paraku nad ise maavanemate, KOVi juhtide jt sellega aastaid ei tegelenud. Poliitika! Ja nüüdki sama lugu, bussiliiklusest ei jagata maad ega ilma ning tulemuseks on raha raiskamine. Kuigi selleski süüdistasid nad teisi!
Nii on lood!

 

 

Teisipäev, 10. detsember 2019

"Liiprid, Mis Võiksid Kõnelda" - kokkuvõte esimesest Turba rongist.


Foto: Tiiu Kammiste.
(Aitäh!)

 

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar