Esmaspäev, 9. detsember 2019
Uus Turba rongi sõiduplaan alates ......?
1 kommentaar:
Andres
LaiskÜhistransport selle pärast ongi ÜHISTRANSPORT, et see kunagi ei
saa lähtuda iga üksiku vajadusest. Liin on pikk ja muudatus Turba otsas
ühe pettunu pärast muudab tuhandete rutiini. Keegi jääb hiljaks, keegi
saab vara. Kindlasti tuleb veel korrigeerimisi, aga need ei saa olla
takso tellimise põhimõttel.
1
Peida või teavita sellest
Meeldib
· Vasta · 21 h · Muudetud
Viive Suursalu
Viive
SuursaluAndres Laisk hommikune kaheksane ei too ühele pettumust , vaid
paljudele. Meil õnneks on alevikus ka tootmist ja lähiümbruses. Miks ei
võiks see Laitsest, Vasalemmast või mistahes punktist ka meie tööjõu
leevendamiseks liikuda. Ta ju sõidab oleks, et vajame päris uut liini.
Ka õpilasele on rong mugavam sõiduriist, seda enam, et varsti saab
valmis uus riigi-gümnaasium Laagris. Vabaaja veetja ootab nädalavahetuse
hilisemat rongi, millega saaks teatrist kontserdilt koju ja usun, et
targa ja hea juhina, nagu oled, ükskord need läbirääkimised tulevad ja
saavad õigema lahenduse. Kõike ei peagi kohe saama.
Peida või teavita sellest
Meeldib
· Vasta · 20 h · Muudetud
Neeme Sihv
Neeme
SihvVäga imelik arusaam, aga KOVi juhtidele ehk tavapärane. Puudub
arusaam, kus üksikud, kus kümned? Mitu Küteks töötajat tulevad
linnasuunalt? Mitu sõitjat on Jaanikal? Milline rongide intervall
Valingul? Kes sõidab hommikul Kibunalt Turbasse? Muide, peale kl22
jagelemist oli ka edelasuunal. Ometi paljude töö lõpeb 22.
Huvitav,
et ikka püütakse õigustada, mitte teha? See näitab, et ühistranspordist
kõrvalseisja või autosõitja aru ei saa. Ning aastakümned ka nöidanud, et
mingi seletamine ei aita. Ehk vaid see kui iga päev tark auto ütleks:
"teile sobivas suunas väljun 40 .... vm minuti pärast"......
Muuda või kustuta
Meeldib
· Vasta · 10 h
Viive Suursalu
Viive
SuursaluAsi vist selles, et kella 22.00 algab öötöö ja see on juba
teise palga tariifiga. Võib olla ei taheta või ei tohi personali
koormata.
Peida või teavita sellest
Meeldib
· Vasta · 35 min · Muudetud
Neeme Sihv
Neeme
Sihv Ei, see on kinni Elroni juhtide peas ehk et saadakse asjadest
valestui aru. Näed, Saue vallavanem ka üks parimaid Eestis, aga ometi
stampides kinni. Saue peatuse rahakulutamise juures sai ETTE hoiatatud,
mida ja kuidas teha, ei midagi. Ohutus kannatab. Polnud vaid minu
arvamus. Bussiliikluse kohta kümneid kordi ettepanekuid teinud, ei
kuulata. V.a. bussipeatuste nimed. Kiitus!
Ta teadis ülihästi, et
alati valmis aitama ja küsimustele vastama. Kas tuli mõni küsimus? Ei,
uhkus ei luba. Eksin? Ei, vaid otsekohene!
Elroni puhul on Ossip jt
juhid olnud vanas kinni. Nõuandjad viletsad. Ilma mingite kuludeta saaks
palju asju paremaks teha, aga ... nagu ütlesin, autoga sõites ilma ei
näe!
Muidugi mängib rolli ka endine aeg. On olnud küllaga näiteid,
nii rongide kui busside puhul, et mingid tehtud lahendused ei toimi.
Sõitjaid pole. Siis arvataksegi, et viga kellaajas. Mitte selles, et
halvasti tehtud. Ja ükski selline asi ei hakka toimima ühe nädala või
kuuga!
Nii et puhas asjatundmatus, valede arussamade kuulamine jne.
Muide, kuiSimson alustas eeltasutud bussidega, olid suurimad vastased
Isamaa erakonnast. Paljud neist rääkisid, et selle asemel vaja "paremat
liinivõrku, optimeerimist jm", aga paraku nad ise maavanemate, KOVi
juhtide jt sellega aastaid ei tegelenud. Poliitika! Ja nüüdki sama lugu,
bussiliiklusest ei jagata maad ega ilma ning tulemuseks on raha
raiskamine. Kuigi selleski süüdistasid nad teisi!
Nii on lood!
Teisipäev, 10. detsember 2019
"Liiprid, Mis Võiksid Kõnelda" - kokkuvõte esimesest Turba rongist.