Blogiarhiiv

reede, 6. jaanuar 2012

PALGATÕUS



http://www.ohtuleht.ee/458950

Naiste tublidus?
Naised saavad paljuski miinimumpalka ja see natuke suurem Teie palgatõusust. Tublidus toob kaasa kiirmakaronid ja kaotatud tervise. Ja kindlasti mitte sellist talvepuhkust!

Häbi mõelda lihtsalt! Jah, õnn ei peitu rahas! Aga ilma sandikopikate eest rikutakse tervis või põgenetakse välismaale. Aga ega sel teemal rääkida pole mõtet, sest pole veel näinud riigikogulast, kes ütleks, et ta ei tee tavakodanikust kümneid kordi rohkem tööd. Terminaatorid vist...

Kas aus maailmavaade ongi kadunud???

Liisa Pakosta tubli naine ja jõuab palju. Ma tõesti ei te, kas jõutakse niipalju, sest talvepuhkus ja suvepuhkus ja muud puhkused...

Miinimumpalgast ma ei räägi. Võtke, head Riigikogu liikmed ja pange paberile keskmine palk. Ilma kuluhüvitisteta. Ja öelge, mida te saate ja millest ilma jääte. Selle hulgast, kuidas praegu tarbite! Kas peale eluasemekulutusi ja autodele kuluvat arvestades jääb ka söögiks üle? Olen kindel, et ei jää!

Minul ei jää ei auto jaoks ega reisideks. Ei hea söögi jaoks ega sõpradega/tuttavatega kohtumiseks. Ei riiete jaoks ega Eestis puhkamiseks. Kõike peab näpistama millegi arvelt.

Muidugi Te ei lasku nii madalale, et hakkate arvutusi tegema.

Muide, annetan ka mina. Kasvõi natukene, aga annetan.


*******************

Evelin tark ja kena, aga vist ei tunne inimest...
http://www.ohtuleht.ee/459143

************************

Ilu pärast?

Ilus võib ju olla,, aga...
http://www.ohtuleht.ee/459141

Kus oled, ilus naine?

2 kommentaari:

  1. Ma usun et meie kallaid riigikogulased saaks suure ehmatuse kui ühel päeval oleks nende panga arvel ainult miinimumpalk!!!?? Meie lihtinimesed oleme elu näind ja saame alati hakkama, kasvöi maatoiduga- s.t kasvatame juurikaid ja lähme metsa elama, harima maad ja loomi kasvatama!!

    VastaKustuta
  2. Jah, Pirtsu, saame hakkama, aga kas see õige elu? Mul pole kahju kui riigikogulased kuuluvad 1% maailma rikkaimate hulka! Kuid mul kahju neist, kes oma töö eest saavad tunduvalt vähem kui võiks. Ja muidugi pole heaoluriikide sekka jõudmine nii kerge, kuid nii s...l tasemel, vabandan väljenduse pärast, pole me riik ometi ka!?
    Ja muide, seda maatoitu ma tahaks tõesti osta kui ma Eestimaal ringi sõidan. Heietan siin vaikselt mõtteid, et ükskord tahaks kõigele sellel närvilisele tööle ja suhtumisele käega lüüa ja teha just selline teeäärne müügikoht...

    VastaKustuta