Blogiarhiiv

teisipäev, 31. jaanuar 2012

AITÄH TEILE, KES TE PILTE SAADATE...

Vahel saan meilile mõned pildid. Ma ei tea nende piltidega kaasnevaid emotsioone, kuid need on kahtlemata minuga seotud pildid... Õigemini  minu blogi ja siinsete teemadega.

ILU!


Matkal tahaks süüa... Midagi maitshvat...


 Ja näha midagi PÄRIS....





5 kommentaari:

  1. Wauuu, väga kobedad pildid!! Millised loodusevölud meil taevas ja valgusemäng jumalik! Kellel köht tühjaks läks??:D

    VastaKustuta
  2. Kellegil on ahvatlev tagumik?? Kas mees vöi naine??

    VastaKustuta
  3. Pirtsu, tead väga hästi, kelle tagumik ja kelle käed.... Ja kelle kõht...
    Selline tunne, et tahaks külmkapi kallale minna...
    Mee või naine? Ahvatlev lumememm... vei taat?....
    Ära nori piltide kallal, mis keegi saatnud! Aga armsad pildid ju!?

    VastaKustuta
  4. Ma ei nori, armsad pildid töesti, sellised lihtsad ja armsalt omapärased!!!

    VastaKustuta
  5. Ma tean, et ei nori. See niisama norimine minu poolt...

    VastaKustuta