Blogiarhiiv

teisipäev, 31. jaanuar 2012

AI, SEE MULLE MEELDIB...


Maahärra ütles M-Klubis, et Zimbabves on ka rohkem euroopat kui Sillamäel...
Aga kas Sillamäel ka mitte ei valetata ja kokkuleppeid ei sõlmita? Olgu see kohaliku uraanimäe otsas või linnavalitsuses. Muide, võin öelda, et Sillamäe linna (või Linnavalitsust, kas see pole üks ja see sama?) ei huvita üldse ühistransport, seega ka linnaelanikud. Kas siis huvi vaid võimu vastu? Aga mis on erinevat Zimbabve valedes Sillamäe valedest? Kas põhjus pole üks? Ahnus?

http://sport.postimees.ee/722232/pea-kogu-zimbabwe-jalgpallikoondist-kahtlustatakse-kokkuleppemangudes/

Eetikakriis? Sillamäel, Toompeamäel, Zimbabves... Mäe otsas?
Markii ütles:"Kui saame kokku 7 miljonit dollarit, oleme omadega mäel!" Keegi küsis: "Aga kui ei saa?" Markii: "Siis on mägi omadega meil...." Ja itsitas vaid talle omapäraselt.... Kui vandenõuteoreetikud seda loeks, siis leiaks nad seose Muhhamedi ja mäe vahel. Ja siit edasi olen ma rassist....

Muide, ei ole. Aga minarette ma Eestis ette ei kujuta küll....

3 kommentaari:

  1. M-Klubi mu kunagine lemmik!!:D

    VastaKustuta
  2. Minu ja tegelikult meie kõigi ka! Täna puhkepäev, peakski tegelikult vaatama midagi head taas.

    VastaKustuta
  3. Sellise pakasega hea vedeleda ja olla soojas telekas ees-eriti kui midagi head tuleb!!

    VastaKustuta