Blogiarhiiv

kolmapäev, 25. jaanuar 2012

MEDIAANPALK


Blogis on üks lemmikumaid otsingusõnu, kuidas mind või mu blogi leitakse, MEDIAANPALK! Ehk ongi see väike lemmiksõna, millega leitakse erinevus esimese ja teise Eesti vahel Kui suudaks ma vaid leida sobiva pildi selle sõna juurde!? Muidu olen nagu lemmikametnik. Kuigi ma pole....Aga see raskelt astuv ja maitshvat toitu otsiv ... lind ehk parim näide Eestimaast!!!???

4 kommentaari:

  1. Milline toit on lindude jaoks maitsev??:D:D
    Kas teine lind vöi siis leidub kuskil möni toiduraas tänaval ka pardikesele???

    VastaKustuta
  2. Puhas looduse ringkäik. Part sööb saia, tuhane rasva, kullid parte ja tihaseid.
    Ega see lindude toitmine alti hea pole, eriti luikede puhul.

    VastaKustuta
  3. Nii nad räägivad jah et linde toita ei tohi aga kust saaab siis suurem lind toitu et ellu jääda keset sellist pakast talve??? Ma annaks hea meelega neile saiakest. Inimene on ometi see, kes saab palju ära teha vahel!!

    VastaKustuta
  4. Ja inimene oma segamisega ehk looduse kuningana võib väga palju ära rikkuda. Eriti lihtne on looduse tasakaalu rikkuda. Ning linde ei tohi ära harjutada, kui kord ikka ilm väga karm, siis määrame nad hukule. Ja ei aita saiake! Mitmekülgset toitu on vaja, eriti nii suurtele lindudele nagu luik!
    Aga eks head südant tunneb ikka ära...

    VastaKustuta