ESTONIAN BLOG

Soovi korral võite kirjutada ka meilile

loodusemees@gmail.com

Kui avaldate arvamust blogis, tuleb raport postkasti Teie külastusest, nii et saan esimesel võimalusel Teile siinsamas vastata.

Olen tänulik nii toetavate kui kriitiliste arvamuste eest. Ka sarnastest teemadest välismaal. Tähtsaim on see, et arvamused olulised mulle kui ka neile, kellest sõltuvad paljud otsused.
Kommenteerige julgelt, see oodatud!

Päikest!

Vaadake ka EESTIMAA BLOGI 2
http://eestimaablogi2.blogspot.com/
ja Looduse Blogi
http://llooduseblogi.blogspot.com/
FACEBOOK
https://www.facebook.com/groups/685489471517376/?fref=ts

reede, 24. juuni 2011

PAALA JA VILJANDI

Viljandi uus platvorm nihkub ülesõidule lähemale. Selle lahenduse eest peaks Edelaraudteed kiitma. Kiita tahaks ka Viljandi linna ja maakonda. Selle kiituse ärateenimiseks tuleks bussipeatus  üle tuua siia! Just selle katusealuse piirkonda. Tõenäoliselt saaks isegi selle mõnevõrra omapärase katusealuse ära kasutada!?

Siit oleks väga mugav alustada bussisõitu rongilt tulles Viiratsisse, Peetrimõisa, Abja-Paluojale, Soomaale...
Mis saab aga Paalast? Kas jäävadki siia jooksma vaid rebased või astub kunagi ka rongireisija jalg?

Viljandi puhul lisaks Paala küsimusele olemas ka Bussijaama asukoha probleem. Õigemini, probleemi polegi. Ometi võiks vähemalt mõelda Bussijaama asukohana rongijaama!? Või vähemalt võimalikult paljude busside peatumist rongijaama peatuses.  Eks siingi tekiks sarnased probleemid teiste linnadega, kus rongijaam äärelinnas. Samas saab tasemel ümberistumise tagada vaid koos eksisteerides. Eriti kui arvestada, millised kulutused tehakse raudtee remondiks. Seda enam, et sarnaselt teiste linnadega, saaks ka siin vajadusel teha lisapeatusi linna sees.

Ometi on just Sakalas ilmunud artiklite pläralas kõige rohkem mainitud "bussijaamamahviat" jms. Miks? Miks mõnede inimeste arvates on ühistranspordi eri liikide ühildamisel edasiviiv jõud ja teiste jaoks hoopiski teema, millest ei huvituta?
Uus platvorm ehitatakse siia.

2 kommentaari:

  1. Kui lapsele antakse tasuta kommi ,siis ta ikka võtab. MKM tahtis koos Edelaga rajada Paala platvormi aga vat linnale see ei sobinud.Linnale ju rahalisi kohustusi poleks järgnenud, ehk natuke parkla rajamist pidanuks toetama.
    Minu jaoks linna keeldumine kummaline.

    VastaKustuta
  2. Tänud Tiberi!
    Seda enam kummaline!!! Kusjuures lisaks on halb see, et Linnavalitsus isegi ei selgita vastuskirjas, miks näiteks ei tehta küsitlust Paalalinnas!? Kui 100 % kindel, et pole vaja, siis võta kätte ja vähemalt näita, et inimestest hoolid ja tee küsitlus või uuring!
    Olgu siin tagatubades mis on, aga selline käitumine ja ükskõiksus minu jaoks üks halvemaid näiteid kahepalgelisusest. Oma inimeste ees!
    Kahju, et ka teistel selgroost antud puhul puudu jääb. Võiks lihtsalt öelda, et siia tuleb platvorm, rusikas lauale ja valmis! Vähemalt Postimehe lugejate hulgas oldi küll üpriski Paalalinna peatuse poolt meelestatud.
    Saatsin hiljuti uue kirja, eks näis, mis vastatakse. Kui endiselt nönn-nönn-nönn, siis vaatab, mis sellise suhtumisega ette võtab ja kus probleemi tõstatab!

    VastaKustuta