Blogiarhiiv

reede, 3. juuni 2011

RONGISÕIT 2

Oraval. Poolel platvormil käsipuud juba läinud ja nagu ikka ei tea keegi, et kasutusel rongil vaid üks uks. Müstiline e-riik meil! Nii et küll tuleb reisijaid (matkagruppe) kes rongilt maha ei saa. vaat nii vähe on vaja meie riigile reisijaid!
Põlvas veel rohkem läinud. Isegi ülekäiku pole. Võiks ju piletiraha küsida seiklusradadele lubamise eest!
Taevaskojast siis paarkümmend-paarkümmendviis inimest. Õnneks mitte ratastega. Keskmine reisijate arv lubab ehitada piimapuki. Eks näis.

Ennäe! Tuleb teisigi ronge vastu. Tõsi küll, kuna Jõgeval jälle läks fooride paigaldamine veidi nihu või pole raha või ei tea, mis veel, siis pidime niikaua seisma kuni teine rong jaama jõudis. Ja siis uuesti seisma platvormi ääres.

Matk aga mõnus. Nüüd taspisi meeldetulemise järjekorras lisan ehk siia väikseid tähelepanekuid. Eileõhtune räägu prääksumine tuletas mulle meelde, et terve matka jooksul ei kuulnud ma kordagi rukkirääku! Ja vähevõit nägin loomi-linde. Mitte ühtegi lehmakarja karjamaadel. Peale Tsäimaja ja Piusa, mitte mingeid müügikohti. Praktiliselt mitte ühtegi parklat katusealuste/istumiskohtadega väljaspool asulaid.

Hea oli aga, et 7 venda ehk 7 valla esindajad tuliselt olla arutanud reisirongiliikluse teemadel. Vaja õli tulle valada? Kuigi mõni pole nõus, tean ma väga hästi, et ronge (ja busse) vaja külalistele. Veel rohkem kohalikele. Obinitsas ja Meremäel. Värskas ja Räpinas. Koidulas ja Kolodavitsas. Saatses ja Oraval. Lepassaares ja Rõuges. pikki ronge ja lühikesi ronge. Kiireid ronge ja kapsausse.

2 kommentaari:

  1. Nagu näha matk õnnestus? :)

    VastaKustuta
  2. Tänud, Tiberi!
    Ei lase millegipärast mul signeerida.
    Aga väga rahul! Ilmad nagu alati head mu matkadel. Rohkemgi tahaks rännata. Kurvastab ja häirib vahel vaid ükskõiksus ja pohhuism. Ju on neil kergem, kes kulgevad elus midagi märkamate ja ümber vaatamata. Mina paraku nii ei oska.

    VastaKustuta