Blogiarhiiv

reede, 10. juuni 2011

RONGIDE SÕIDUPLAAN

Lehtse. Foto: mina
10:55, 10. juuni, 2011
Täiesti on unustatud kunagine kuulsaim rand-Klooga-Rand, kus oli vesi kõige puhtam ja rand samuti. Taasiseseisvusega unustati kaunis kohake ja hakati "äri" tegema. Maa on osaliselt müüdud, restoran hävitatud, rongid sõidavad paar korda päevas..olid ajad, kus rongid sõitsid suvel iga 15.minuti tagant. Kõige suurem arv müüdud pileteid ÜHELE päevale oli siis 62000 jaa, õige arv. Loodame, et nüüd, kui Keila vallas on uus vallavanem, taastab ta vanad kombed ja elu muutub seal kardinaalselt. Kui rand korda teha, siis puhtamat vett pole kusagil.

Sellise plära leidsin artikli juurest.

antslamiis, 19:54, 10. juuni, 2011
Kiisler peale peldiku ehitamist muud tööd ei mõista.Regionaalpoliitika on tema jaoks tume ja pime nagu polaaröö!

Ja ka sellise.

09:19, 10. juuni, 2011
Ma sõidan Tartusse küll ainult rongiga. Varem käisin autoga, aga seda polnud mõtet enam pidada, sest elan kesklinnas ja ühiskondlik transport bon Tallinnas talutav. Peale seda, kui 2 aastat tagasi ühel talveõhtul poeg viis mind oma autoga Tallinnast Tartusse, ma ei lähe enam Tartu maantelle ka siis, kui mulle miljon peale makstaks. Liikluseeskirju seal ei täideta, viisakusest pole juttugi.Mujal maailmas on ainuüksi viisakuse puudumine juba šokeeriv sündmus, Eestis pole sellest vist kuuldudki. Ma sõidan hommikuse kiirrongiga, aga väga kahju, et see ei käi laupäeviti ja pühapäeviti. Kiirrong võiks ikkagi iga päev käigus olla, hommikul ja õhtul. Mind häirib just see, aga ma pigem muudan oma plaane, kui lähen bussiga.Tihti jätan lihtsalt sünnipäevadele jms minemata, sest teine rong on rist ja viletsus pikema maa sõitjale, just kaasreisijate poolest. Vahest on rongis ka joodikuid, huligaane ja kaasreisijaid tülitavaid tüüpe, ka kiirrongis.

Ja selline oli ka.

http://www.ohtuleht.ee/430531

Ega jutt vale ole. Oleme tegelikkuses ikka üdini maha jäänud. Ja mitte ainult rongide suhtes, vaid just sõiduplaanide osas. Eks iga inimene mõtle ise, keda selle eest rohkem kiruda. Siiski on häbi, et siiani ka viimaste aastate jooksul pole riik midagi ära suutnud teha. Narva vaid üks rong - see on tõesti eriline tase!



Ootamatu oli ka Koidula jaama valmimine. Sest muidu oleks ju olnud loogiline, et peale liikluse avamist oleks vähemalt Piusani ka rong sõitnud. Koheselt. Muide, regionaalministrit pole nagu üldse kuulnud sõna võtvat? Või olete?

Aga mis siin oodata ja loota? Isegi rongidele 0013 ja 0016 ei peetud vajalikuks Rakke peatust lisada.

Väikseid muutusi siiski on. Kasvõi see, et (põhiplaani puhul) saab nüüd 0015-lt ümber istuda Türi rongile. Küll aga mitte Rakvere rongile Tapal 0213-lt. Ja mitte Valga rongile Tartus järgisõitvalt kiirrongilt.

Väheks jääb kui igal aastal paraneb sõiduplaan "millimeetri" võrra. Just nagu tiguajamiga liiguvad meil asjaajamised!

Eks Klooga-Ranna rand ja liiklus sinna võiks tõesti olla tasemel. Ka paljud muud asjad.

Tegelikult oleks mul hea meel kui blogi lugeja ka siia oma arvamusi kirja paneks. Ehk aitab seegi mul proovida midagi tulevikus paremaks muuta.

Muide, omal ajal vaadati imelikult ja vildakalt kui pakkusin Viljandi rongidele peatusi T-Väikses ja Liival. Või Tartu rongidele Ülemistel ja Tamsalus. Või ehitada peatusi Taikses ja Pullis. Või muuta mingit bussiliini ja siduda rongidega. Millegipärast pole peaaegu ükski ettepanekutest valeks osutunud.

Muide, bussifirmadest pole midagi head loota. Mitte ükski neist pole isegi suvatsenud vastata ümberistumiste teemal. Mitte ükski. Neile jääb vist arusaamatuks, et koostöö oleks positiivne. Sest siis kasvaks ka bussireisijate arv. Vastasel juhul või bussist saada...

...kanala. Foto: Jorven R.

Olen kindel, et ka pakutud Hageri-Nõmme liin korjaks korralikud reisijanumbrid. Aga meil vaid räägitakse ja räägitakse. Tegijad on vist välismaal talentideks...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar