ESTONIAN BLOG

Soovi korral võite kirjutada ka meilile

loodusemees@gmail.com

Kui avaldate arvamust blogis, tuleb raport postkasti Teie külastusest, nii et saan esimesel võimalusel Teile siinsamas vastata.

Olen tänulik nii toetavate kui kriitiliste arvamuste eest. Ka sarnastest teemadest välismaal. Tähtsaim on see, et arvamused olulised mulle kui ka neile, kellest sõltuvad paljud otsused.
Kommenteerige julgelt, see oodatud!

Päikest!

Vaadake ka EESTIMAA BLOGI 2
http://eestimaablogi2.blogspot.com/
ja Looduse Blogi
http://llooduseblogi.blogspot.com/
FACEBOOK
https://www.facebook.com/groups/685489471517376/?fref=ts

reede, 17. juuni 2011

KLIENT ON KUNINGAS? 2

http://www.parnupostimees.ee/472058/silvia-paluoja-info-bussiliikluse-kohta-ajab-e-riigis-pea-segi/

Ehk sunniks kommertsvedajaid tagama sõiduplaanide muudatustest teatamise? Ja kui ei meeldi, siis jääb liiniloata.

Sel lihtsal põhjusel, et mitte rahvas pole bussifirma jaoks vaid bussifirma on teenindaja, seega on ta rahva jaoks!

2 kommentaari:

  1. See jutt pole õige, et kommertsliinivedajad ei teavita muutustest. Kui tegemist on maakonnasisese kommertsliiniga, siis kinnitab just maavalitsus selle sõiduplaani ning kinnitab ka aja, millal muudatus kehtima hakkab. Kui tegemist aga maakonnapiire ületava kaugliiniga, siis kinnitab liini uue sõiduplaani Maanteeamet, andes ühtlasi sellest teada ka maavalitsusele (eelnevalt on maavalitsus alati seotud liinimuudatuse kooskõlastamisena, liinimuudatus ei tohiks tulla nagu päris välk selgest taevast).

    VastaKustuta
  2. Tänan anonüümus
    Ehk ei tohiks, aga ikka...
    Imedemaa ehk?

    VastaKustuta