Blogiarhiiv

laupäev, 23. oktoober 2021

Tänan Teid piltide eest! Apr 2013.

 

Kunagi, kui oli mahupiirang ja asju ei tundnud, olin sunnitud alustama Eestimaa Blogi 2 ja 3 osadega. Nüüd püüan need postitused kõik siia kokku tõsta.
Täna ja praegu vaatajate arv

Eestimaa Blogi - 381 913

Eestimaa Blogi 2 - 386 393

Eestimaa Blogi 3 - 124 157

24. 10 2012.

***************************************************************

Sunday, April 28, 2013

Tänan Teid piltide eest!!!

Vahel mulle saadetud pilte, mida olen tahtnud mõne teema juures ära kasutada, kuid siiani nad ootel. Nüüd panen neid üles. Kuid kasutusluba ei saa ma anda, sest

MINA POLE AUTOR!

Loodan, et keegi ei pahanda, et pilt nimeta üleval?

Võin vaid tänada ja õnnelik olla, et minul ja Eestimaal selliseid sõpru on, kes ei pea paljuks pilte saata!
























































3 comments:

  1. Päris isuäratavad pildid möned lausa-nämm praad tulemas vist oli??
    Loodus ka ilus nagu alati

    ReplyDelete
  2. Jep, osatakse pilte teha ja ega isu peale ajada ka muidugi...

    ReplyDelete
  3. Pildid tóesti vahvad! Super!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar