Blogiarhiiv

pühapäev, 31. oktoober 2021

Kaasautor Kärdi esimene postitus ja oktoobrikuu postitused blogis.

Tere kõigile lugejatele. 

Kuna olen olnud siinse blogi kaasautor (seni teoorias, aga mitte praktikas), siis oleks justkui aeg midagi postitada. 

Aga seda ei saa kuidagi teha end enne tutvustamata. 

Minu nimi on Kärt Kerkel ja olen Iirimaal elav eestlasest kunstnik ja käsitöö armastaja - neid mõlemaid pean nii enda hobiks, kui ka tööks. Igav ei hakka mul kunagi, sest ideid tuleb nagu Paliverest saelaudu... Ajaga on muidugi kurvem lugu, sest tunde ei ole kunagi päevas piisavalt palju.

Eestis olen pärit Turba alevist, Harjumaalt, kuid osa lapsepõlvest olen elanud ka kaunil Läänemaal, Kullamaa ja Koluvere kandis ning noore täiskasvanuna ka Tallinnas.

Nüüd olen oma pesa loonud Iirimaa lõunapoolseima linna Corki lähistel.


Kuigi COVID minu töökohas mingeid muutusi kaasa ei toonud, vähemalt mitte tööaja suhtes, leidsin sel aastal lõpuks aega panna üks oma ammustest ideedest töösse ja luua oma kodulehekülje - poe minu kunsti ja käsitöö jaoks.

Kiigake sinnagi! www.happykartstore.com

Postitan siia mõned pildid oma loomingust!







Ja natuke mu käsitööd...












Aitäh lugemist ja vaatamast! Jään nüüd mõtlema, millest oma esimeses "päris" postituses kirjutada:) Võib-olla oleks huvitav Eesti ja Iirimaa elu võrrelda. Kui teid huvitab mingi kindel teema, jätke kommentaar!

 ********************************************************

 

Siit leiate aga otselingid oktoobrikuu postituste juurde. Sai neid palju, kuid ehk on see abiks.

  https://eestimaablogi.blogspot.com/2021/11/eestimaa-blogi-okt-2021-postituste.html

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar