ESTONIAN BLOG

Soovi korral võite kirjutada ka meilile

loodusemees@gmail.com

Kui avaldate arvamust blogis, tuleb raport postkasti Teie külastusest, nii et saan esimesel võimalusel Teile siinsamas vastata.

Olen tänulik nii toetavate kui kriitiliste arvamuste eest. Ka sarnastest teemadest välismaal. Tähtsaim on see, et arvamused olulised mulle kui ka neile, kellest sõltuvad paljud otsused.
Kommenteerige julgelt, see oodatud!

Päikest!

Vaadake ka EESTIMAA BLOGI 2
http://eestimaablogi2.blogspot.com/
ja Looduse Blogi
http://llooduseblogi.blogspot.com/
FACEBOOK
https://www.facebook.com/groups/685489471517376/?fref=ts

pühapäev, 12. veebruar 2012

UUED RONGID TURVALISED?


Kuulduste järgi uued rongid ei pidavatki olema väga tugevad. Juba väiksem kokkupõrge võib olla raskete tagajärgedega.
Ka ei taheta kuuldagi võtta, et uute rongide kaugtuled oleks eriti mõjusad ning valgustaks ka teeveeri. Et natukenegi varem saaks märgata metsloomi jms. Sest kahjuks tapame me ülimalt suurel määral loomi ja linde.
Eks peab hakkama otsima shokeerivaid pilte, et natukenegi mõjutada. Muidugi see võimalik vaid siis kui süda olemas...

**************************
16. 02. 10225
Raudteelaste foorumis pilt uue Flirdi esiosast, mis tundub tõesti suht tugev (edasiarenenum)!
Jutud, et põdrakartjad peaks pool- või lausa terve tooni maha võtta, on vist natuke silmas ka mind peetud. Jah, eks natuke kartma pea ikka, aga eelkõige olen mures selle pärast kui peame sadu metsloomi tapma ja selles suhtes natukenegi midagi ette võtta ei taheta! Nii, et kui uus nina, siis võiks olla ka arenenum kaugtulede süsteem!

Täna. kui sõitsin rongiga, mille tuled vähe paremad oli ka kindlustunne suurem, et võin varem loomi näha ja vähemalt proovida neile otsasõitu vältida. Seda enam, et ega loomadele otsasõidudki nii kerged pole, hinge jääb tükiks ajaks kribima...

http://raudteehuvilised.eu/pages/foorum/viewtopic.php?f=17&t=141&start=225

Aga tänud MR-ile "rahustamise" eest! Asjatundjate arvamusi ikka hea teada!

6 kommentaari:

  1. Uued rongid vastavad mingitele euro-ohutusnormatiividele, milledele ükski endises Varssavi bloki maal toodetud rong ei vastanud, seepärast nad konkursil ei pädenud ka, ehkki olid odavamad. Nägin kunagi mingit NG dokfilmi rongide ohutusest. Näiteks on FLIRT-il kartulikrõpse meenutavad soonilised puhvrid, mis väldivad kokkupõrke korral rongide teineteise selga kargamist, nagu see juhtus 1980 Balti jaamas, lisaks näidati veel erilisi lahendusi, näiteks otstest siksakiliselt sooniliseks freesitud raamitalasid mõttega, et need kokkupõrke korral koos tamburitega lõõtsaks löödaks, et paugu energia seal leevenduks ja salongiosad inimestega terveks jääks jne jne. Uskumatult peen oli see ohutusteema seal.

    VastaKustuta
  2. Tänud, Soobel!

    Kindlasti ohutusele mõeldakse palju. Mingid jutud küll käivad kokkupõrgete kohta Soomes.

    VastaKustuta
  3. Pötust on kahju aga juhtub ikka mis teha:D

    VastaKustuta
  4. Vahel saab teha küll. Kui õigel ajal märgata. Nii on mul mitmed põtud ja kitsed pääsenud. Ja kindlasti paljudel teistelgi.

    VastaKustuta
  5. ega need vanad rongid turvalisemad ei ole kui uued vähemalt on uues mugav sõita ja kui see sust mööda läheb siis maa ei värise ja kui öeldakse et uued rongid on turvalised siis need on turvalised. Ma ei mõtle sellele kui eba turvaline see võib olla vaid lihtsalt usaldan vedurijuhti

    VastaKustuta
  6. Tore! Paraku ei saa vedurijuht pahatihti mitte midagi teha. Ohutus ei ole naljaasi!

    VastaKustuta