ESTONIAN BLOG

Soovi korral võite kirjutada ka meilile

loodusemees@gmail.com

Kui avaldate arvamust blogis, tuleb raport postkasti Teie külastusest, nii et saan esimesel võimalusel Teile siinsamas vastata.

Olen tänulik nii toetavate kui kriitiliste arvamuste eest. Ka sarnastest teemadest välismaal. Tähtsaim on see, et arvamused olulised mulle kui ka neile, kellest sõltuvad paljud otsused.
Kommenteerige julgelt, see oodatud!

Päikest!

Vaadake ka EESTIMAA BLOGI 2
http://eestimaablogi2.blogspot.com/
ja Looduse Blogi
http://llooduseblogi.blogspot.com/
FACEBOOK
https://www.facebook.com/groups/685489471517376/?fref=ts

kolmapäev, 29. veebruar 2012

IKKA VANAMOODI, VÄIKESTE MUUTUSTEGA


On üllatav või tegelikult pole üllatav, et info edastamise kohta tehakse kõiksugu eeskirju, aga info inimesteni ikkagi ei jõua. Või jõuab "valetades". Selliste kokkupõrgete puhul on teada, et kohapealne uurimine võtab enamasti 1-2 tundi. Seega ei peaks reisijatel rääkima"müstilisest tehnilisest rikkest, vaid kohaletulnud politsei (oma kogemustest lähtudes) teavitab koheselt umbkaudse aja, mis võib kuluda uurimiseks. See info edastatkse koheselt reisijatele ja seal, kus võimalik soovitatakse kaaluda bussidele või muule transpordile ümberistumisvõimalust. Sauel peaks see võimalus olema, nagu ka Pääskülas.

http://www.tallinnapostimees.ee/754866/tallinnas-rongi-alla-jaanud-mees-suri/

On ebanormaalne kui 5.35 juhtunud õnnetuse korral veel 6.02 teatatakse reisijatel tehnilisest rikkest! Ja ka tund hiljem seisab rong veel peatuses.
Siinon ka selgelt politsei (või eeskirjade tegijate tegemata töö). Aasatid tagasi oli õnnetusi, kus politsei tulles tehti mõned pildid, kannatanu eemaldati teelt ja rongiliiklus dispetsheri loal jätkus. Nii kulus vahel vaid paarkümmend minutit. Ja eriti oluline see, kui tead, et suuri probleeme võub tekkida sadadel inimestel, olgu siis töölejõudmisel, ümberistumistel jne.
Nüüdseks on aga bürokraatia nii suureks aetud, et igasugu fotosid teevad mitu politseinikku, viimast oodatakse võib-olla voodist või hoopiski kümnete kilomeetrite kauguselt. Siis on vaja ka mõõta kriimustusi rongidel ja ei tea mida veel. Vajadusel võiks seda vabalt teha lähimas jaamas, kuhu liiklust takistav rong suunatakse. Minul näiteks õnnestus õnnetusjärgselt see selgeks teha ja sõitsin lähimasse jaama. See seisuaeg peaaegu eimõjutanud teisi ronge, vaid minu rongi reisijad pidid järgnevale rongile istuma, kuid teiste rongide reisijad oma plaane ümber tegema ei pidanud.
Muidugi on iga õnnetus isesugune, kuid kindlasti saaks asju paremini teha.

Eilse tuisuga tulin Tartust ja et oli teada mõne rongi läbivusprobleemidest ning isegi ai,atav, et pööerangud võivad mitte töötada, ei trüginud ma Kitsekülas foorist mööda, kuna Lilleküla foor oli suletud. Kindluse mõttes otsustasin Kitsekülas peatuse teha, et võimaliku pikema seisu puhul saaks reisijatel võimaldada väljumist. Õnneks seda vaja ei läinud, aga Lillekülas seismine olnuks neile kindlasti problemaatilisem.

Hea töö eest pean tänama Eesti Raudtee mehi, kes paljudes kohtades lumetuisus oma tööd tegid.

Ja hilinemiste vähenemine seotud just sellega, et kohati lumetõrje organiseerimine paremini korraldatud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar