Sain
ühe käkiga hakkama. Aga õnneks, ega mu jutt polegi kõige olulisem ja
seda saan alati juurde vadrata. Kuid kogemata arvasin, et EESTIMAA BLOGI 2
postitused on nüüd kopeeritud siia. Tuhkagi, 2017 ja pool 2018 aastast
puudub ning .... kustutasin blogi.
Lugejate kommentaaridest ju ka kahju. Õnneks on fotod enamuses kõvakettal ja saan vähemalt need üles panna. Mingid mõtted ka juurde.
Lugejate kommentaaridest ju ka kahju. Õnneks on fotod enamuses kõvakettal ja saan vähemalt need üles panna. Mingid mõtted ka juurde.
Ärge muretsege, see pole Elroni ooteruum...
Eesti riik polnud võimeline isegi litsaimat ooteruumi tegema, kuigi tunenli juures on küllaga võimalusi.
Tänaseni pole Eesti Raudtee ka Sõmeru peatust välja ehitanud. Üpris huvitav, et riik üldse ei huvitu oma inimestest ega sellest, et rongide täituvus oleks maksimaalilähedane võimalikust?
Kiviõli peatuse planeerimine valesse kohta õnnestus ümber lükata ja nüüdseks on õige otsus ennast ammu tõestanud. Tõsi, KIK ei andnud Kiviõli linnale raha ühispeatuse väljaehitamiseks, kuid bussipeatus siin siiski olemas. Bussiliinid küll on halvasti ühendatud.
Jõhvis perrooni õigesse kohta ei saanudki, nüüdseks aga on vähemalt Jõhvi Vaksali bussipeatus olemas ja mitmed liinid ka rongidega seotud. Väheseid kohti Eestis, kus ÜTK on oma tööga enam-vähem hakkama saanud.
Tuua bussijaam ikkagi siia üle?
Siitkaudu saab siis promenaadile ja bussijaama.
Siin aga jättis Eesti Raudtee alles üliohtliku ülekäigu.
Perroon pidanuks olema aga siin, kus algab sirge. Lühim pääs ka promenaadi tunnelisse.
Promenaad küll üpris uhke ja kindlasti paljud kohalikud rahul.
Mina aga seadsin sammud Talupoodi. Väga tublid, et siin selline asi olemas.
Teete te jee.....
Kui perroon tehtuks siia, oleks bussidele ytulek kukepea. Vallavalitsus oli poolt, aga Eesti Raudtee jauras ja valetas nii et akendest tuli suitsu...
Nagu ikka, pildistasin palju maanteel. Puudused on tegelikult enam-vähem samad kõikjal Eestis.
* Bussipeatustes peaaegu ei ole parkimiskohti
* Ootekojad on valdavalt mittesobivad ega anna sisuliselt kaistet ilmastiku eest.
* Bussipeatused suurendavad liikluse ohtlikkust, sest puuduvad aeglustus- ja kiirendusrajad, kojad ei ole paigaldatud nurga alla ja puudub kaasaegne bussipeatuste silt (mis aitaks bussijuhtidel pimedas varakult ootajaid märgata).
* Kergteid ei ehitata samal ajal teeremontidega.
* Teeäärsete müügikohtade tekitamiseks ei kasutata bussipeatusi.
* Rekaparklaid on vähe.
* Ootekodades (maapiirkondades) oleks kohati mõttekas võimalikult laiad istepingid tekitada, mis annaks matkajatele võimaluse vajadusel selga sirutada ja mõneks hetkeks ka ilmastiku eest varjuda.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar