Blogiarhiiv

reede, 29. oktoober 2021

EKRE ja Haapsalu raudtee, rongiga Lihulasse ja Ossipi ebakompetentsus. Okt 2014.

 

Friday, October 10, 2014

Uus samm Läänemaal paremuse poole.


Konservatiivid on natuke hiljaks jäänud, Keskerakond jõudis ette. Kuid see ei vähenda konkreetse olukorra tähtsust, sest seni pole mitte keegi olnud sama konkreetne. Kõik viimased 19 aastat!



Mis edasi? Huvitaval kombel järgnes õige pea vähemalt ühe Haapsalu raudtee toetaja selge seisukoht. Kahjuks küll vaid isiku tasandil, mitte erakonna. Ja seda ma hindan samamoodi nagu seniseid, aastaid kestnud ütlusi: "Toetan Haapsalu raudtee taastamise protsessi JÄTKUMIST!".

No kui aus olla, siis natuke pean seda olulisemaks. Sest koostöö nendega, kes asjast huvitatud, paneb neist ka paremini arvama.


Mulle muidugi väga meeldib sõna MEIL!

MINUL oli juba ammu plaan!


Aga ega ma pole kade inimene. Kes mind tunneb, see teab!
 
************************************************************ 

neljapäev, 16. oktoober 2014

Lihula.


Lihulasse (ja Virtsu ja Saaremaale) sõiduks on erinevaid võimalusi. Mina tahtsin Ristil bussile istuda, aga kuna Ristini rong ei lähe, läksin Laagri ja Haapsalu kaudu.
Nüüdseks vähemalt pilt selge, et ka Lihula jaoks on rong oluline. Nii sellepärast, et nii ütlesid Lihula inimesed, kui sellepärast, et mul on omal silmad peas ja mõistus kodus.
Haapsalu rong annab lisaks kõigele muule suuremad valikuvõimalused. Võib istuda sealt Virtsu või ka Saaremaa bussidele. Mis ei tähenda muidugi, et otsebusse ei võiks olla, aga iga buss nüüd kindlasti praamile ei pea minema. Seda enam, et riigi tegevuse tagajärjel pidi 60 milj kokku hoitama, seega on raha raudtee jaoks justkui olemas!?
Muidugi saab ka vabalt auto Ristile jätta ja rongile istuda...



Laagris sealpool ülekäiku ei ole. Inimesed ega ohutus polegi nii olulised.


Pargi ja Sõida Laagris




Haapsalu rong vähendaks ka autode arvu ja leevendaks ummikuid.


Siit ta nüüd läheb! Võsa vahelt alustab sõitu, samal ajal, kui teised pikisilmi ootavad, et poliitikud ka neid märkaks!


Tee remonti tehti. Miks küll hoitakse kokku, selle asemel, et asfaldiriba panna ka kruusa ulatuses, laiendades teeveert ja andes võimaluse rattaga turvalisemalt sõita?






Teeäärne peatuskoht. Kus on teeäärsed müüjad, pakendikonteinerid, katusealused matkajatele, tualett, joogivesi?




Rongilt oleks ju tore bussile istuda ja lisaks paraneks ka busside täituvus.





Haned endiselt lähevad ja isegi sookurgi oli veel näha.




Kasari vana sild.



Lihulas uus ja uhke kalasuitsutus ettevõte. Ei märganud ma reklaami ei maantee ääres ega linnas!




Lihula hääbub vaikselt, kohalik pood aga pakub vaateaknal leevenduseks säravaid vahuveinipudeleid...



Väike kohvik.











Miks kõik on erinevates kohtades? Üks kalakiosk, teine, kiltsu-kaltsu müüjad? Miks ei ole ühtset platsi?





Siia mahuks kõik turukaubandus ära. Ühe korra tuled ja ostad kõike, auto parkimisest rääkimata.






















































Nii me elu ja ajalugu laguneb. Kas teeme seda selleks, et siia lähiaastate jooksul oleks kohti kümnetele tuhandetele migrantidele?
 
*****************************
 
 

Thursday, October 16, 2014

Kuidas leida kompetentsi?

Kompetentsi ei hoita selja taga, vahel võib see hoopiski nina all olla!


1. Miks lubatakse rääkida juttu, mis tõmbab alla ettevõtte ja riigi maine?

2. Miks lubatakse rääkida juttu, mis näitab kompetentsi puudumist?

Kaua võib veel? Peaks olema lihtsalt häbi! Kasvõi juba sellepärast, et igal transpordiliigil on ööpäevas tipphetki ja vaiksemaid perioode! Ja miks siis samal ajal Pärnus, Narvas, Koidulas rongid seisavad? Kui ei suuda hakkama saada, astuge tagasi!

2 comments:

  1. Jutt ikka samast, mida juba tüdimuseni on korratud : veeremi reserv !
    Elronil on see olemas vaid elektrirongide puhul ja väga õigesti tehtud, et on olemas. Diiselrongide puhul on aga ronge puudu ja mingit reservi pole ollagi. See, et reserv enamuse ajast tühjalt seisab, on loomulik, see ongi tema ülesanne , olla valmis liinile minema SIIS KUI ON VAJADUS !

    Näiteks Leedu rahvuslikul rongikompaniil on veeremi reservi niipalju, et nad rendivad seda isegi välja - ettevõtetele, turismigruppidele, kasvõi pulmadele, kes tahavad suure pulmaseltskonnaga Vilniusest/Kaunasest Klaipedasse sõita.Tõsi küll, see reserv on veneaegne, kuid töökorras ja renoveeritud.

    Tegelt ka meil peaks olema piisavalt sõidukorras reisivaguneid, rääkimata jõude seisvatest Edela DMU-dest . Kui Edelalt rentida ei taheta, saab rentida neid kuskilt mujalt .Go Rail paneb jõulude ajaks kokku hiigelpikad rongid Moskvasse ja tagasi, tähendab, on võimalik vajadust rahuldada kui see tekib..

    Mis keelaks ka Elronil rentida samasugust veeremit ja panna reedestele Tallinn-Tartu,Tallinn-Viljandi liinidele kasvõi 8 tavavaguniga rongi, kus kohti nii 500-le inimesele ja mida tõmbab vedur.?Pluss veel restoranvagun lisaks Tallinn-Valga pikale liinile .Selline rong on läbikäidav täies ulatuses nii et ka lühike perroon pole probleemiks, saab liikuda esimesse vagunisse aegsasti . ( mida kokkuhaagitud Elroni rongide puhul teha ei saa ).

    Ainus püõhjus, miks seda ei tehta on: Ei soovita pingutada reisija heaolu nimel.

    Reply
  2. Tänud, Anonüümus ja väga vabandan, et see kommentaar oli bloggeri poolt rämpsu hulka lükatud....

    Igati Sinu arvamusega nõus. Vähe sellest, tegelikult peaks lausa ostma (riik) endale paar vana koosseisu, üks neist n.ö. reservide reserviks, ja need ümber ehitama nii, et sobiks kasutada nii reisijate veoks kui erisündmusteks. Seegi kõik jääb ükskõiksuse ja kompetentsusevähesuse taha!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar