Blogiarhiiv
-
▼
2021
(576)
-
▼
oktoober
(385)
- Kaasautor Kärdi esimene postitus ja oktoobrikuu po...
- VABANDUST POSTITUSTE UPUTUSE EEST! Lingid-pealkirjad.
- 2013 - Kabli ja maale saabus lõpuks talv.
- Sept 2013 - Matsalust Rõudeni.
- 2013 - Linnupildid kuni 2013
- Aug 2013 - Kadi ja Prangli ning pilvepildid.
- Juuli 2013 - Hiiu- ja Läänemaa loodus ning Järlepa...
- Juuli 2013 - Liblikad ja kiilid.
- Märts 2014 - Ridamisi pilte ja kuidas sebida Lääne...
- Märts 2014 - Presidendimatk ja Paljassaare
- Dets 2016 - Aivar Kokk ja RB ning "äsjasündinud" p...
- Dets 2016 - RB vastu, siis kelle EEST ja Maris Lau...
- Dets 2016 - Jääaja Keskus.
- Dets 2016 - 88 km/h = loll roolis ja Simmermann ni...
- Dets 2016 - Tasuta transport = varastamine ning Os...
- Dets 2016 - Teine ERM-is käik ja bussiga Viljandisse.
- Dets 2016 - Viljandi ja rongiga Tallinna.
- Dets 2016 - Tartu Jõululaat.
- Nov 2016 - Rekajuhid ja RB ja 4-päevane töönädal E...
- Nov 2016 - Ringsõit Kuressaares.
- Nov 2016 - Turismikonverents Kuressaares.
- Nov 2016 - Rohelised ja rongid ja Tiit Riismaa ühe...
- Nov 2016 - Taikse peatuse 10 aastat, lootus tasuta...
- NOV 2016 - ERM ja selle puudused.
- Nov 2016 - Eesti Looduskaitse Selts 5 ja ERM.
- Nov 2016 - Põllumajandusmuuseum Ülenurmel ja uue v...
- 2016 - Veel RB-st, spa metsas, jahituristid-mõrtsu...
- Okt 2016 - bESTonia autoratastel, RB olemus ja lah...
- Okt 2016 - Tartu, Kohila jaamalaat ja Keila OTT Sa...
- Okt 2016 - Kiviõli ülekäigud, Kaunissaar ja RB-käg...
- Okt 2016 - ERM ja toit, kalaturg, Tallink spa ja E...
- Okt 2016 - Kabli Linnujaam ja Pärnu jaama "raudtee...
- Okt 2016 - Rail-Via Balticuga Kablisse.
- Sept 2016 - 101 pöördumine RB vastu, samal ajal no...
- Sept 2016 - Kelle huvide eest seisab Ossinovski, p...
- Sept 2016 - Saue + KIK = häbiplekk, konverents Keh...
- sept 2016 - Postimehe lisa Maa Elu, ametkonnad Tal...
- aug 2016 - Eestimaise kurgi (maasika) mõru mekk, T...
- Aug 2016 - Glasnost tõi kaasa uute ajalehtede mass...
- Aug 2016 - Tööviljakust Eestis ei mõisteta, Transp...
- Aug 2016 - uute perroonide planeerimise vigade lüh...
- Juuli 2016 - Tartu Toidufestival
- Aug 2016 - Kumna mõis ja Loodustoode ning suveniir...
- Aug 2016 - HR planeering kinnitatud, kallid mängum...
- Juuli 2016 Seened ja marjad Eestimaa puhtast loodu...
- Juuli 2016 - LUS, Olustvere, 3. osa
- Juuli 2016, LUS, Olustvere 2. osa
- Juuli 2016 - LUS, Olustvere, 1. osa
- Juuli 2016 - autoga Lõuna-Eestis 1959 ja jala Tall...
- Juuli 2016 - Äksi, Tabivere, Saadjärv, ERM ja võõr...
- Juuli 2016 - Kuidas kaupa Paunveres pähe määritakse.
- Juuli 2016 - Merepäevad versus ERM-i toitlustus, k...
- 07. 2016 - 2-3x palgatõus, Postimees suurtulekahju...
- Juuni 2016 - Aegviidu "matkarada", Vembu-Tembumaa ...
- Juuni 2016 - järved - Kõrnumäe, Tammemäe ja kolmas...
- Juuni 2016 - Rõugest Haanjani ja spordist looduseni.
- Juuni 2016 - Rõuge ja Võru.
- Juuni 2016 - Lasnamäe paepealsel, Elroni asendusbu...
- Juuni 2016 - Parklad kui puhkealad ja sõit maantee...
- Mai 2016 - Põlva ja Ilumetsa. Järlepa väike pildiv...
- Mai 2016 - Maale kalale, Kiidjärve, Kassioru Puhke...
- Mai 2016 - Taevaskoja ja edasi Piusale.
- Mai 2016 - Pelgulinna päevad ja Kalaranna.
- Mai 2016 - Tartu rongi asendusbuss, Maanteede peat...
- Mai 2016 - Kalamaja päevad ja hoovikohvikud.
- Mai 2016 - vanavanemate fotoalbumid 3
- Mai 2016 - vanavanemate fotoalbumid 2
- Mai 2016 - (vana)vanemate fotoalbumid
- Mai 2016 - Reidi tee, Hannes Lux-Saarpuu tuld andm...
- Mai 2016 - väärtused Eestimaal, ettevõtjatel võtab...
- Apr 2016 - Lilleküla ja Eesti Raudtee aasatepikkun...
- Apr 2016 - vastused HR teemaplaneeringu kohta,miin...
- Apr 2016 - Andrei Vesterinen ja Eesti rahvas, Väge...
- Apr 2016 - Maaleht, Postimees koos Maa Elu lisaga ...
- Märts 2016 - Aus piim?, suured tõllas, väikesed võ...
- Märts 2016 - Maslennitsa Stroomis, Urda ning Kivim...
- Märts 2016 - Haapsalu raudtee läänlaste käeulatuse...
- Veebr 2016 - Tõrvikurongkäik, Elron pilditu, mille...
- Veebr 2016 - mina ise läbi aja, Energia Avastuskes...
- Veebr 2016 - Sotsid Haapsalus, Rannarootsi Perepäe...
- Jaan 2016 - kohvik "Sõbrad", Looduse Omnibuss ja 5...
- Jaan 2016 - endiselt saan pakkuda läänlastele vaid...
- Jaan 2016 - vanad fotod - Põrnikad, EOÜ, Interrinn...
- Jaan 2016 - Eesti Turismil lõug ripakil, Koordi sa...
- Jaan 2016 - Head uut aastat Läänemaa, Vikman ja Õh...
- Raha investeeritakse, tulemus nõrk, Pomerants-KIK ...
- Leedu kitsarööpmeline - 100, Fra Mare, RAM raudtee...
- Argumentideta raudteevastased meie oma raudteel ja...
- Nõmme turg ja "imelikud" rohelised Vabaduse plats...
- Maa peale, arvamusliidrid, allveerobot Haapsalus j...
- Veidi õhtust Tallinnat ja pilte läbi ajaloos, sein...
- Vanu pilte digitaliseerides ja Looduse Omnibuss Põ...
- Tuhala kui lakmus ja mina, ELKS liige. Dets 2015.
- Läänlastega Mardilaadale ja tagasi Läänemaale 2015...
- Tallinna kalaturg, Kadriorus ja Telliskivi kvartal...
- Stroomi laat, õhtu Haapsalus ja Läänemaa seeneretk...
- Soome raudteest, rekad ja kujundus, tagurpidi täna...
- Vigalamail Tallinna tagasiteed otsides ja sissevaa...
- Virtsu raudteed otsimas ja Haapsalu rongita 20 aas...
- Ülle Rajasalu RB propa ei veena, Togo Sushi veenab...
Põtrade arengukava 2014-2020. 19.12.2012
Tulevaks aastaks valiti meil esmakordselt Aasta Loom - Hunt. Loodetavasti valitakse järgmiseks aastaks põder. Siis ehk võib tekkida lootus, et kirjutisi põtradest ( ja teiste metsloomade hukkumisest ehk hukkamisest) märgatakse. Iseaasi, kas sellest siin riigis ka midagi kasu saab olema.
Kui kuskil on koht, kus 150 km pikkusel trassil liiguvad põdrad ülitihti vaid umbes 10 km lõigul, siis on olulisem tõsta sel lõigul rongide kiirus 100, 120 või rohkemagi km-ni tunnis. Sest siis on inimene ehk looduse kroon võitnud mõne minuti! Ei ole mingilgi moel mõeldav hoopiski kiiruse alandamine 60-ni seoses metsloomade eriti tiheda kontsentratsiooniga! Sest siis kaotaks firma konkurentsieelise, rahvas loobuks ühistranspordist ja kõik väärtused lendavad kuradile. Peale inimlike muidugi. Need juba kuradile saadetud...
******************************
21. 12. 10225
Hommikuse rongiga tormas põder otse rongi ette, pasundasin ja pidurid, oli nii nibin-nabin, et kadus vaateväljast ja hing tahtis kinni jääda....kui peeglist nägin, et ikkagi jäid sentimeetrid puudu ja pööras tagasi ning mühinal läbi lume metsa poole... Hinges kergem...
Ja ikka seal samas kandis muidugi...
********************
26. 12. 10226.
Paar päeva tagasi siis jälle põder surnuks sõidetud, sedakorda siis selle lõigu piiri lähedal. Minul läks täna hommikul õnneks, sõitsin aeglasemalt ning põder oli, kuid jõudis eespool rahulikult tee ületada.
Häid pühi!
****************************
29. 12. 10226
Nüüd siis lisaks põtradele samas ka paar kährikut alla aetud. See, et see piirkond (km 12-21) vajab eri lähenemist, on selge igale raudteelasele, kes seal sõidab ja natukenegi mõtlemist omab.
Kaks sõitu sellel lõigul ja kohtumised:
Kusjuures jah...
ReplyDeleteAga las see lubatud kiirus olla see 120 vöi 160, aga plaan olgu tehtud 60 peale, siis pole tavaolukorras vaja kimada? Kui seda kimamist vahel juhtub (plaanile järgisõitmise juhtumil) on väike tõenäosus mõne looma allajäämiseks.
Olen kogu aeg tagunud seda rauda et soiduplaan peab olema tehtud reserviga. Isegi Soomes kui on vinged ja uued rongid tehakse plaanid 10% reserviga. Sellist hullust (kusjuures nende rimakatega mis meil siin on) nagu Lelle-Viljandi seal ei kohta.
Tänan, Veiko!
ReplyDeleteMeil juba pea igalpool plaanide tegemine nagu silmaklaapidega hobuse traav - aina vähem mõistetakse, mis on raudtee ja rongid, nähakse vaid müütilist konkurentsi ja raha kõliseb kõrvus...
Kuid plaan peab ikka realne olema, täiesti nõus.