Blogiarhiiv

laupäev, 15. oktoober 2011

TERE AUSTATUD LUGEJAD!

Tegelikult on eriti hea tunne näha statistikas kui mu blogil on lugejaid. On hea, et paljud otsivad Piusa rongi või Palupera-Otepää bussi. Või Ilumetsa metsaonni. Või tahavad osta kanu. Või maasikaid. See tähendab, et osagi siin kirjutatust on kasulik kellelegi! Eriti kui miski muutub paremaks.

Kuid lugejad jäävad kaugeks, kui ei kirjuta vastu!

Nõuka ajal polnud internetti ega tvitterit ega fatsebuuki. Oootasid kirju vaid postiljonilt (sügaval nõuka ajal) või postkastist. Nüüd on hea tunne kirju saada, olgu siis netis vüi sms-i telefonis.

Mida mõtled, kui otsid mingit bussiliini ja satud siia? Mida mõtled kanade ostmise soovi korral? Või lausa kukkede soovi phul? Mida mõtled Eestimaast?

Mina mõtlen vaid, et Eestimaal on parim elada. Uudiseid lugedes vahel kihvatab, kuid poliitikud muutuvad nagu meie elugi. Nii muutub või püsib meie Eestimaa sellisena nagu meie seda tahame. Kui tahtmist väljendame...

3 kommentaari:

  1. Ma sattusin ka juhuslikult kunagi ammu siia, siis ma ei teadnudki et selline blogi üldse olemas vöib olla!! Samuti mulle meeldib meie eestimaa, meie kauni looduse poolest oleme juba rikkad-paljud vöiks selle peale möelda!

    VastaKustuta
  2. Väga tore koht kus inimesed saavad enda arvamust avaldada-usun et isiklik arvamus ei tohiks kellegi asi olla?? Kui kellegile ei meeldi siis ärgu lugegu! Päikest:D

    VastaKustuta
  3. Tänud Pirtsu!

    Mul hea meel, et loed ja kirjutad!

    VastaKustuta