Blogiarhiiv

teisipäev, 18. oktoober 2011

18. okt. 10224.

Mis siin ikka, hea päev! Sain teisel katsel juhieksami tehtud. Tegelikult ju lihtsald ja loogilised küsimused, tõsi küll, paar küsimust nõuaks nagu teist vastust, aga mis siin praegu vaielda. Eks esimesel korral oma lohakus rohkem apsaka põhjuseks. Aga oli kasu ka, mõni kuu abina sõita hoidis kätt elu pulsil. Sest ei näe vagunisse ega platvormile ei kabinetist ega kabiinist. Nii võikski kõik "raudteelased" mõne aja abina ja klienditeenindajana ja teemehena ja... töötada, siis midagi ka jagatakse asjast...

Ma ei nori. Tõenduseks, et keegi, sh ka mina ei näe asju esimesel korral, on nii palju nüansse, mida näha. Või mida vahel näha ei taheta. Ja kuigi eksamiärevus sees, ometi torkab üht-teist silma.




...Kui just ennem aastakümneteks ehitatud platvorm ära ei lagune! Sest hirmutav on praod ja mitte vähe (odav)paneelides. Ehk see ongi võimalik, aga usaldust ei tekita. Ka Parila püstpaneelides olid suured praod, lakuti ilusti üle ja eemalt tipp-topp...




Mõnes kohas viihmaveetorud ummistuvad, sest ega linnulennult ülevaade ju puudub. Kui sama lugu tiivakeste katusel? Kas kohe tegeleda katuste puhastamisega, platvormide pesemisega, töövahendite eraldamisega, nendele hoidmisekoha loomisega - ehk tuleb odavam? Või vähemalt inimlikum?
Kuhu viiakse ja kuidas, prügi prügikastidest? Osa platvormikoristajaid peavad selle panema trepi alla, osa ise "utiliseerima", näiteks metsa alla...  On see normaalne? Odavam kindlasti, aga kas ka normaalne?




Mis ehitatakse?
1. Ootekoda?
2. töövahendite hoidlat?
3. infotahvlit?
4. müügilette?
5. suveniiride müügikohta?
6. pakendikonteinerite hoidlat?
7. külaplatsi?
.......





Info elektrirongides oluliselt parem kui diiselrongides.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar