ESTONIAN BLOG

Soovi korral võite kirjutada ka meilile

loodusemees@gmail.com

Kui avaldate arvamust blogis, tuleb raport postkasti Teie külastusest, nii et saan esimesel võimalusel Teile siinsamas vastata.

Olen tänulik nii toetavate kui kriitiliste arvamuste eest. Ka sarnastest teemadest välismaal. Tähtsaim on see, et arvamused olulised mulle kui ka neile, kellest sõltuvad paljud otsused.
Kommenteerige julgelt, see oodatud!

Päikest!

Vaadake ka EESTIMAA BLOGI 2
http://eestimaablogi2.blogspot.com/
ja Looduse Blogi
http://llooduseblogi.blogspot.com/
FACEBOOK
https://www.facebook.com/groups/685489471517376/?fref=ts

reede, 21. oktoober 2011

TOTU KUUL



Mul oli lapsepõlves üks suur lemmikraamat - TOTU KUUL. Ma ei tea, kas autor oli sama Nossov, kellest Luts (Oskar) kirjutas, kuid eks aru ain sellest nagu sain. Kuigi hiigelkurgi kasvatajd olid vist kommunistid ja raha ei tuntud. Pontsu sai kreepsu, kui supilakke eest santiime või midagi sarnast küsiti. Lätlased k...rat, ja jälle on lätlased need, kes pidurdavad miljardiprojekti. Kuid otsingumootorisse luts ja eesnime trükkides tuleb välja üldsegi mitte kommunist.


http://www.epl.ee/news/arvamus/viis-minutit-voitu-207-miljoni-eest.d?id=59998011

Hoopis lugu, mille peale anonüümsed plärajad ambaid kiristavad, sest Päevaleht neid püünele ei luba. Ja ühtki nimega plärajat ma seal ei näe, kes oleks sama õel kui kuu päriselanikud.

Mind hurjutati, sest kiidan ühistransporti. Tule taevas appi (nagu too urjutajagi kirjutas), mõni kiidab veel! Vabandan Lutsude ees ( kõikide!), et ma neid siia blogisse kiskusin, kui mis teha kui neid libedaid on nii palju!? Kuidagi ei suuda ma meenutada, kas need rongilembid või rongilembud või rongilembuseihaldajad. Oli selline lemmiksõna ühel plärajal! No need need, kes peaks ise oma lembuse kinni maksma. Kohutav, kui keegi oma lembuse eest maksumaksjad või dotatsiooniihalejad mängu toob. On üks naljakas asi see, et raudtee nii palju emotsioone tekitab. Eks tabas selle ära üks lastekirjanik, kelle laulu tagajärjel Piilupart jääb hullemasti tagakiusatuks kui  Saagim või Murutar...


http://jerofejev.blogspot.com/2010/01/piilupardi-kati-kiisu-podra-ja-mutionu.html

pole kerge siin kellelgi nagu ütles kõrge ametiühingutegelane...


*******
natuke ehmatasin, et ERL nii palju plärajaid, aga klikkides sain aru, et EPL tagasi pöördunud anomüüm plärajate lainele...
Puhas komm, 18.10.2011 09:09
Sõitsin suvel ühel reedesel päeval Tartust Tallinna.
See asi, mis Tallinna poolt vastu tuli, ei olnud autode kolonn. See oli RONG.
Auto oli autos kinni.
Ja kui nüüd mingi lõik on 4- realine, siis hakkavad seal räiged möödasõidud. See saab olema koht, kus PEAB JÕUDMA!
Pange parem PÄRIS rongid tööle!

SEE ON ÜLIHÄSTI  KIRJUTATUD KOMM!

möttetu jutt, 18.10.2011 09:52
Olen Tartu maantee sagedane kasutaja. Aga ei möista, mis on autori point?
Tösi, et maanteede ehitus on kallis. See on kallis igal pool maailmas. Aga köigis vähegi arenenud riikides on olemas vähemalt möned heal tasemel kiirteed. Isegi vaeses Namiibias, Saksamaast kaks korda suurema territooriumiga riigis, kus elab kaks vöi kolm miljonit inimest, vöib peateedel söita 140-ga pool tundi, enne kui teine auto tuleb vastu. Aga teed on päris korralikud. Kuigi jah, inimesed on veel vaesemad kui Eestis.
Aga on saadud aru, et kui teed sillutamata jätta siis jääb riik veel vaesemaks, sest ukski täie aruga välismaalane sellisesse riiki ei tule ja ka kohalikku majandust ei saa arendada, kui infrastruktuur puudub.
Mis häda pärast peab Eesti olema erandlik riik, kus tuleb hoida kokku peateede ehituselt ja kus peab söites pidevalt eluga riskima? Möte sellest, et ringristmike, trahvide ja kunstlike töketega veelgi aeglustada liiklust on lihtsalt saatanlik ja selle autorit tuleks ka vastavalt kohelda.
Ja väide sellest, et liiklust tuleks asendada raudteega ei kannata mingit kriitikat. Selleks tuleks kas nöukogude kord tagasi kutsuda vöi siis raudtee omanikud kinnimajja saata.
Raudtee oleks konkurentsivöimeline ainult siis, kui ta töötaks nagu Saksa raudtee, vähemalt neli-viis korda päevas ja väga kiiresti. Aga sellise raudtee rajamine ja käigushoidmine läheks veelgi kallimaks ja erafirmal pole selleks vähimatki motivatsiooni.

 Oh, ära sa tule esile, sest peks on hullem, mida karta võisid Mahtra mehhed...

Milline on siis hea tee? See, kus laiust on nii, et iga auto saab sõita omaette? Eluga pole vaja riskida kui mõistus on peas ja ilmaasjata möödasõite ei tee. Üle igasuguse mõistuse on see, kui inimene kutsub  liikluse rahustajat liistule tõmbama! Ja, muidugi, mõistuse ja talentide kojukutsumise asemel paneme mõistlikud inimesed parem kinnimajja ja hullumajja ja ei tea kuhu veel...





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar