Blogiarhiiv

laupäev, 23. oktoober 2021

Inimene! Märts 2013

 

Saturday, March 30, 2013

INIMENE!

Kas ahvist inimese tegi töö või mõtlemine? Nõuka ajal räägiti, et töö, kapitalist räägib et mõtlemine!
Tegelikult aga armastus.... Armastus heade inimeste vastu, kes ei mõtle tihtipeale mitte ainult endale vaid väga palju ka teistele. Selliseid inimesi peab hoidma....













Sellised inimesed ongi need, kes selle maa uhkuseks. Kes hoiavad loodust ja lähedasi, teevad oma tööd südamega.












Friday, March 29, 2013

Bürokraadi surm.


On hetki, kus tunned, et asjad lähevad üle igasuguse normaalse inimese mõistuse! Ja nüüd tean, et kui  Haapsalu raudtee ja Eesti inimene on mulle tähtsad, siis on üks hullem vaenlane kui Alkaida, vene terrotrism kui rehvid.....
Bürokraatia! Meil on rohkemgi kui omasooiharate seadus tähtsaim "delikaatsete isiku....". See on hulleim bullshit (vabandan, kui ameerika keelt ei oska!) kui ükskõik milline oht! Kui Teie lähedane satub haiglasse, mis te teete? Muretsete!?  Ei, annate kellegi kontaktandmed, et saaksite teada, mis ja kuidas. Hiljem aga selgub, et mitte keegi peale kahtlase "kontaktandme " ei saa teada kõige lihtsamatki - kas olete elus või surnud!? ja seda isegi siis kui te pole olnud ise võimeline kontakti jätma ja seda teinud keegi teine!? Isegi siis kui andsite ÜHE  telefoninumbri! Sest bürokraadid vikerkaarevärvilisest sotsministeeriumist on määranud, et lapselaps on "liiga kauge sugulane",  siis tema lapselaps ei tohi midagi teada Teist!? Teeme PERElepinguseaduse, aga ärge hoolige oma lähedastest!!! SEE on sõnum. Võid olla kõige lähedasem hinges, võid olla hea sõber, võid olla hea töökaaslane... INFI saab vaid see kontakt. ..... Ma ei taha liiale minna, aga arstid-õed (kelle palgatõusu eest ka MINA seisin) ei saa või ei taha öelda, mida tunneb INIMENE! Ja sa ei saa mitte mingit infot! Ehk on inimene juba Pärnamäel, kuid vikerkaarevärviline kantsler arendab bürokraatiat, mõistmata midagi inimesest!!! Kuhu on kadunud inimlikkus siin riigis? Kuidas hoida häid inimesi, kui sinul ei lubatagi seda teha!????


Te ei kujutagi ette, mida mina viimasel ajal üle elanud või mis tunne on mul bürokraadi vastu, rääkimata paljudest headest töökaaslastest!....kui Te pole olnud tolerantne! Ja kui te ei mõista teist "inimest", siis võitegi kõngeda infopuuduses kõige lähedasema ja üldse hea inimese vastu. Sest....keegi kuskil kasutanud asju kuritahtlikult! Ja selle asemel, et seda pahtahtlikku ette võtta, olete kannatajad Teie, kümned sugulased ja lähedased.... Nii et kannatate vaid kellegi müstilise halva inimese pärast! Sorry, ma ei suuda praegu mõista telefoni otsas olevaid ametnikke, vaid eeldan inimlikkust oma riigist! Kange tahtmine on kirjutada sotsiaalministrile, aga tean, et sealt tuleb vaid....... Sõna valige ise......

Aga küllap tuleb see probleem käsile võtta, sest muidu saab minna aina hullemaks. Meie kõigi jaoks!

Saturday, March 23, 2013

Haapsalus kevadet otsimas...

Et oli puhkepäev, siis otsustasingi puhata. Ja teha seda taas kord Haapsalus. Otsides kevadet, hinges ja õues....


Tundub, et Haapsalu raudtee ääres siiski elavad inimesed. Küllap nad õnnelikud ja vahel õnnetud, elavad ja sõidavad, aga usun, et nii mõneski kodus oldaks rõõmsad, kui rong mööda sõidab....
















Minu jaoks on üks Haapsalu imeline võlu see, kuis palju on detaile ükskõik kuhupoole vaadates! Katused, aknad, korstnad, tornid ja palju pisiasju.....
























Noarootsi....












Huvitav, kas ka jäälõhkujale kehtiksid need märgid?













Jõudsin mina ukse taha....

..ja olin hetke kohmetuses! Jälle üks koht, mis talvel puhkab ning ei saagi sisse astuda....kuni jõudis kohale, et kevad ju tulebki!!! Piilusinläbi klaasi ja hea haldjas avas ukse! Lubati pildistada ja toimetati, ses aega kevade alguseni vaid veidi üle tunni. Ometi leiti aerga ka minu jaoks! Puhkama Haapsallu ja Hermannuse majja!?



http://www.hermannus.ee/index.htm

















Kevadised haldjad! Ma ütlesin, et leidsin kevade enne selle kohalejõudmist....








Kuke Galeriist ei saanud ma mööda, sest sealgi üks haldjas....










Siin see Haapsalu raudtee säde ongi....










Kevad alguses, 13.02 olin ma Taksi Pubi ukse taga....






Ning siingi oli kevadet inimestes, tähistati hea sõbra suurt juubelit....




















Müüa kogu maailm? Müürlaste ja templiordu unelmate maa....


Väike inimene aga ootab, et see rong sõidaks kaugemale....

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar