Monday, January 11, 2016
Lõug ripakil - Eesti Turism!
Googeldasin ja otsisin siis infot, kuidas meie riik tegeleb turismisektori arendamisega. Minu lõug vajus ripakile, nagu siiamaani on meie turismiarendajatel....
https://www.mkm.ee/et/tegevused-eesmargid/turism
Turism
Eestit külastab aastas ligi kolm miljonit (riigis ööbivat)
välisturisti ja üle kolme miljoni ühepäevakülastaja, kes kulutasid 2014.
aastal meie turismiteenustele 1,39 miljardit eurot.
- Suurendada Eesti tuntust reisisihina.
- Mitmekesistada turismitoodete ja -teenuste valikut ning parandada kvaliteeti.
- Tõsta turismiettevõtjate teadmisi uute ärimudelite rakendamise võimalustest ja teenuste disainist.
- Tagada põhjaliku ja huviväärse turismiinfo olemasolu ning turismiinfo kättesaadavus kogu külastaja teekonna vältel.
- Parandada turismi seisukohast olulisi transpordiühendusi.
- Arendada piirkondlikke turismitooteid.
Valdkonnad
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium pöörab kõige enam tähelepanu järgmiste turismi arendustegevustele:Eesti tutvustamine
Eesti turismi rahvusvahelisekonkurentsivõime tagamiseks on oluline suurendada Eesti tuntust reisisihina
ennekõike Euroopa turgudel. Vaata lisa Eesti tutvustamise lehelt »
- Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus »
Tutvustab Eestit
- Eesti Konverentsibüroo »
Konverentsiturismi katuseorganisatsioon
Majutusteenused
Aastas kasutab majutusteenuseid ligi kolm miljonit turisti. Nad ööbivad meie ligi 1600 majutusettevõttes, kus on üle 40 000 voodikoha - enamus Tallinnas.Vaata lisa majutusteenuste lehelt »
Reisiettevõtlus
Eestis tegutseb ligi 400 reisiettevõtjat, kellest umbes pooled on reisikorraldajad ja ülejäänud reisibürood, mis vahendavad teiste ettevõtjate pakettreise.Vaata lisa reisiettevõtluse lehelt »
Tootearendus
Eesti atraktiivsuse tõstmiseks arendame turismitooteid, rahvusvaheliselthuvipakkuvaid turismiatraktsioone ning piirkondlikke turismisihtkohti.
Vaata lisa tootearenduse lehelt »
Turismiinfosüsteem
Turismiinfosüsteem pakub hästikorrastatud, kliendisõbralikku ja kvaliteetset turismiinfot Eesti turistidele, väliskülastajale
ja ettevõtjatele.
Vaata lisa turismiinfosüsteemi lehelt »
Turismiinfo kogumist, korrastamist ja jagamist korraldab Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse Turismiarenduskeskus koostöös kohalike omavalitsuste ning regionaalsete ja piirkondlike turismiorganisatsioonidega.
Mis see on???
MKM ütleb, et "....selleks tuleb turismisektoris tegutsejatel....."
!?
Need, kes turismisektoris tegutsevad, tuleb kõik ISE teha? Aga kaen perra, mida põnevat siis lingid räägivad!
Klikkides EAS lingile, näitab nett
Oops! That page can’t be found.
Vot sulle UPS!Aga siiski, just TÄNA!
Liitusin uudiskirjaga..... Püüan ennast rohkem kursis hoida, mida reaalset ära tehakse.....
*******************************************
Tuesday, January 12, 2016
Koordi savimajake ja Maanteeamet
Hea soovitus!?:(
Põlvasse saabub õhtune rong kell 18:01, ümberistumine Põlva jaamas Põlva kesklinna suunduvale bussile nr 2H kell 18:07.
Artiklis viidatud buss on mõeldud inimestele, kes saabuvad Koidula suunalt ja soovivad Põlva kesklinna sõita.
Samas kohalik linnaliin väljub rongijaamast linna poole kell 17.11.Kaks korda päevas. võiks ikka korraldatud olla maakonna inimestele võmalus Tartu suunas rongiga sõita.
5 comments:
Ja ehk peaks Mikitamäele saama ikkagi Ilumetsast, mitte Verioralt? Mulle on too piirkond tundmatu, kuid hea oleks saada selgem pilt.
Rääkimata sellest, et Ilumetsalt ei saa Värskasse ja/või Iluemtsa perroon tehti kaugele ülesõidust ja bussipeatusest. KÕNNI ja saad siiski! Ca 2 tunniga!
Kohalik bussiliiklus peaks olema tihe, võimalikult paljudest punktidest tagama võimalikult otsese ja kiire tee ning ümberistumise! Siis on loota ka kohalike busside suuremale täitumisele, mitte neid vaikselt aina käigust ära võtta.
http://www.peatus.ee/#route_search;30327,30328,34061,34194;27855
http://www.peatus.ee/#route_search;30327,30328,34061,34194;27855***********************************************************
Thursday, January 14, 2016
Saue ühispeatus.
Kas see on Saue? Ei, ei ole! Ma ei eeldagi, et modernne klaasist ootekoda kõrgustes peaks olema Sauel. Ülemistel ehk, aga sinna ei ole keegi plaaninud mingeidki elementaarseid ootetingimusi. Kui just eurorahasid kuskilt tilkuma ei hakka!Tilgub küll kuhugi. Sauele näiteks.
Rongiga Sauele sõites võib näha siis peagi uut ühispeatust! Millisena?
Mina ei tea. Ega tea veel vist keegi! Sauel peaks olema tehtud eelprojekt, sest selleta raha poleks saanud.Rajatakse ka parkla?
Siin on ju parkla olemas!?Oleks vägagi huvitav teada, kas meil on kombeks "üks president korraga"? Või siiski, kõik teevad asju oma mätta otsast? Paneks küsimused kokku, kuid neid on üksjagu keeruline täpselt esitada. Püüan siiski.1. Kas Saue Ühispeatusesse lisandub veel üks parkla? Kas see saab olema ülemisel pildil olevate puude asemel? Ehk siis Tallinna poolses perrooni otsas, kus on olemas ka bussipeatus (ja kuhu suundub valdav enamus reisijatest)?2. Kas bussipeatus(t)e asukohta muudetakse?3. Kas planeering sisaldab ka ootekoda? Millises asukohas?4. Kui jah, siis kas ootekoda (asukoht jm) võimaldab seda kasutada nii bussi- kui rongireisijatel?5. Kas ühispeatus saab ka (reaalaja liiklust) kajastava infotabloo?6. Kui jah, siis kes hakkab sellel infot kajastama ja kas see info on ühine teiste rongipeatustega liinil?7. Perroonile on paigaldatud elektrooniline tabloo, mis veel ei tööta. Kas kahe või enama tabloo (erineva omandisuhtega?) olemasolek on majanduslikult mõttekas?8. Kui paigaldatakse uus tabloo, siis kuhu?9. Kui uut tablood ei paigaldata ja jääb vaid olemasolev, siis kas sellelt saab infot ka bussiootaja?10. Kui paigaldatakse uus tabloo, siis millise tehnilise lahendusega? Kuidas seda saavad näha nii rongi- kui bussipeatuses viibijad? Ootekojas viibijad?11. Kus saab olema rattaparkla? Millise lahendusega?12. Kas parklas/ootekojas saab olema ka elektrijalgrataste laadimisvõimalus?13. Millised täiendused peatuses tekivad seoses (ratta)matkajatega?14. Kas lisaks (elektroonilisele tabloole) koondatakse ühte kohta (kuhu?) kogu vajalik info - busside ja rongide sõiduplaanid, kohalik-, turismi- jm info? Millises mahus ja millise lahendusega? Kas tagatakse ka nähtavuseks vajalik valgustus?15. Kas uue parkla järgi on vajadus? Millised on loenduste või analüüside tulemused ja/või prognoosid vajaduste kohta tulevikus?16. Kas tulevikus saab parkla, perrooni, kergliiklusteede jm (talvine) hooldus olema ühe haldaja käes?17. Kas ja milline tabloo hakkab edastama ka infot rongi- ja bussiliikluste ajutiste muudatuste, hilinemiste jm vajaliku kohta?18. Kus saab olema võimalus tulevikus ühispeatuses saada joogivett?19. Kas muutub ka kaupluse kõrval oleva välimüügikohtade asukoht? Kuhu? Milliseid lisavõimalusi soovitakse pakkuda tulevikus?20. Kas parkla(d) omavad ka planeeritud ruumi tellimus- ja teenusbusside peatumiseks ja parkimiseks?
Edastan küsimused mitmele asjaosalisele ja eks näis, milliseid vastuseid tuleb.
Ärgem unustagem:
* 14 PEATUST EI SAANUD TOETUST.
* RIIGI RAHA ON MAKSUMAKSJA RAHA. KA EURORAHA.
* TEGELIKKUSES NEED KÜSIMUSED ON PÕHIMÕTTELT SAMAD IGA ÜHISPEATUSE KOHTA.
Ja juhin Teie tähelepanu veel ühele olulisele nüansile ehk täpsustan sõnastust:
SENI EESTI RAUDTEE POOLT PERROONIDELE KOHATI PAIGALDATUD ELEKTROONILISED TABLOOD EI TÄIDA OMA OTSTARVET JUST SELLE TÕTTU, ET NEID EI SAA KASUTADA (ÜHISPEATUSTES, MILLEKS SISULISELT KÕIK PEATUSED MUUTUNUD VÕI MUUTUVAD) VAJALIKUL MÄÄRAL JA OTSTARBEL. SEEGA ON JUBA PRAEGU TEGU PÕHJENDAMATU RAHAKULUTAMISEGA (KEILAS, SAUEL JA EHK KA MUJAL), SEDA ENAM, ET TÕENÄOLISELT ON TEGU VÄGAGI KALLITE LAHENDUSTEGA NING LOODAN VÄGA, ET SEE PROJEKT ON PEATATUD. SELLEKS PEAKS OLEMA OLNUD PIISAVALT MÕTLEMIASAEGA, SEST NENDE SOBIMATUS JUST ASUKOHAGA PERROONIL OLI AMMU TEADA! TEGELIKKUSES VÕIKS SEDA KLAASSIFITSEERIDA JUBA (KURI)TAHTLIKUKS HOOLETUSEKS!
http://eestimaablogi.blogspot.com.ee/2012/07/aegviidu-matkarada.html
Aasta siis oli 2012.
Täpselt! (- minu märkus!)