Blogiarhiiv

laupäev, 23. oktoober 2021

Avapauk Haapsalu raudteel. Jaan 2013.

 

Saturday, January 19, 2013

Avapauk Haapsalu raudteel.


Tegelikult pole see päris avapauk, Neeme Suur juba aastaid teemaga püüdnud tegeleda, kuid teatud mõttes see olnud nagu Tongi Otu võitlus tuuleveskitega. Mida rohkem tuleb aga toetust, seda selgemaks muutub tulevik. Püüan selle Haapsalu-reisi pilte ja juttu järjest siia üles panna.
Ahjaa! Tegelikult on juba otsus kindel, raudtee tuleb Tegime selle Jaanusega kohapeal selgeks, mees mehe vastu. Mitte, et kimbki meist vastu oleks. Lihtsalt pildi tegemiseks läksime siis koos rööbast mööda kõndima. 

Mina lihtsameelne arvasin, et olen ikka kõvem, kuid Jaanus tegi kohe psühholoogilise nokaudi - ütles, et kui tema võidab, tuleb raudtee! Muidugi ei saanud ma ikkagi alla anda ja võitsin. Kuid ma ei saanud seda teha ebaausalt, dopinguga... Tunnistasin, et teglikult toetasin kanna maha.... Nii et kaotus on tõsiasi, aga selle kaotuse vastu pole mul midagi...


Bussisõit oli tore. Ristil säras europäike üle vallamaja ja teadsin, et Ristilt on toetus olemas.




Kui raudtee valmimas, siis tuleb see ootekoda kindlasti uude ühispeatusesse üle viia!

Möödusin ka uuest Kunstiakadeemiast. Tervitused Signe Kivile, kes marmorisse igaveseks raiutud...











Otsustasin, et ega nii pidulikule koosolekule saa siis eneseharimiseta minna. Ometi sattusingi kohe peale esimesele intervjuule! (Muide, ütlen kohe üra - ma ei ole absoluutselt rahul sellega, et üles võetakse asjalikku juttu päeva jooksul kümneid minuteid, kuid ekraanile jõuab ülinülitud variant!).


Tegelikult, kui Haapsalus küsida raudtee tagasisaamise kohta, siis mitte 9 inimest 10-st pole nõus, vaid palju rohkem. Ka proua, kes suuskamast tulnud, sealhulgas.

Kes teab, see sai juba ammu sotti, et tee viib....






...spaasse muidugi....



Üldiselt pole mul midagi selle vastu, et puhata saab rahulikult, vaikses õhkkonnas. Samas ei saa seda kaugeltki normaalseks pidada, et külastajaid põhimõtteliselt polegi. Pean silmas just päeva-spaad. 10.50 (E-N) võib olla odav või kallis, kuid tahaks näha seda, kes väidab, et rongiga poleks rohkem tulijaid. Loota võiks ka, et kui külastajate arv oleks kordades suurem, võiks isegi nädlavahetuse 14 eurot samuti allapoole lasta.
Olgu mis on, aga mingis mõttes olen ma MKM-ga nõus. Vahel on eestlase huvi ikka väga leige. Kus on spaaliidu avaldus? Miks vaikitakse?



Mina vaid võin kiita seda mõnusat naudingut, mis saunades, basseinides saab. Tegelikult on äärmiselt oluline ka võimalus soojal kivitoolil vedeleda ja muusikat kuulata...






Tõsi küll, ma ei teadnudki, et näen UFO moodi välja.  Püüa veel atleeti mängida basseinis. Ah, tegelikult nagunii keegi ei vaata...

Ei ole ma ingel! Eks minagi olnud keges masenduses kui millegi lihtsa saavutamine nii keeruline tundub ja lained üle pea kipuvad kokku lööma...
Tea, et tuleb lihtsalt üle olla. Spaa on kindlasti see, mis aitab pingeid maha võtta, ka enne koosolekut.










Aga koosoleks ootab. Fra Mare jääb selja taha ning veidi kõndmist ja jõuangi kauaoodatud rahva tahte väljenduse kohani...




Siin see M-Klubi on! Ja tore, et on!

Janus Karilaid.





Maavanem Unnar Mäesalu.







Hiiu maavanem Riho Rahuoja.

Riigikogu saadik Läänemaalt Lauri Luik.


Juhan-poiss, kes muu. Aga nojah, analüüse juba küllalt tehtud...


Marek Rannal, endine skeptik Tehnikaülikoolist.



Neeme Suur.



Nissi vallavanem Peedo Kessel.

Ja allkirju jätkus kauemaks...














Nii see päev otsa sai, et hommikul ärgata päiksesäras...




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar