Blogiarhiiv

esmaspäev, 25. oktoober 2021

Sammhaaval. Edelaraudtee ajastu lõpu eel. Nov 2013

 

Wednesday, November 6, 2013

Sammhaaval edasi.

Vaikselt läheneb talv ja 1. jaanuar. Tundub, et asjad kulgevad päris toreda plaani järgi. Võimalik, et ees ootab pikem puhkus, aga peale nii pikka töömehepõlve see mööda külge maha ei jookse.

Nüüdseks siis osadel töökaaslastel selgus majas, mis ja kuidas edasi, osadel aga tulevik kindlusetu. Kes sel etapil tööle ei saanud, lohutati, et võimalus ehk veel kevadel. Taas ei midagi täpsemat, aga see ka mõistetav mingil määral, sest ega pole ju mingit kindlust ja teadmist ka juunist lisanduvate rongide osas. Kahju, et paljudel mure majas ja ega kuidagi lohutada ka ei oska. Niipalju selge, et ERAÜ-l tuleb edasi tegutseda, uurida ning võimalikult kiirendada mingigi konkreetsema info saamist. Tegelikult pole huvitaval kombel kuulnud midagi AÜ Koostöö tegemistest, peab liikmetega konsulteerima...

Levib muidugi ka erinevat infi toimunu suhtes. Inimesed on nii erinevad, et lihtne "ei" vastus (kus kirjas ka ebamäärane, kuid ikkagi lubadus tuleviku kohta), tekitab  arvamusi laadis "räigelt näkku, et te pole meile vajalikud"... Igat asja ei saa seega kuidagi uskuda. Kuid kuuldused, et tegemist ülikõrkide ametnikega ja hoolimatusega...kas need tulevad kõik põhjuseta? Öeldakse ju, et kus suitsu, seal tuld!? Kahju kui kasvõi osagi sellest tõeks osutub! Kohati aga võibki nii olla, mitmedki pisiasjad teevad ettevaatlikuks.

Muidugi hoian silmad-kõrvad lahti, võib ju vahepeal mingi hea võimalus tekkida. Eriti kui logistiku moodi asjamehi ei vajata ja lepitakse tasemega, mis pole soliidse firma jaoks eriti kõrge. Soliidsus nõuaks justkui parimat!? Mine aga tea, ehk see hoopiski millekski hea. Kasvõi näeb ära, kes su sõbrad ja milliseid inimesi hinnatakse. Ning tekib võimalus midagi hoopis meeldivamat ja paremat teha? Mitte ainult enda huvides. Sest see on ja peaks olema oluline. Ma ei pea siin vaid end silmas.

Muidugi haakub kogu praegune olukord vägagi siinse eelmise teemaga. Ja tee mis tahad, sellest tuleb aru saada, sest seda muuta ikkagi äärmiselt raske. Küsimus pole ju ainult asjatundmatuses vm, vaid kogu lähenemises. Kirjutavad ju nüüd poliitikudki peale valimisi demokraatia, kaasamise vm vähesusest-puudumisest, eriti need, kes "konkurssi ei läbinud". Aga ometi paljuski neil ju õigus?

Põnevad ajad ees, igatahes lootust ei kaota!

******************************''
07.11. 13
Mida edasi areneb eesti elu,seda rohkem tuleb seda "negatiivsust", mida ametnikud mulle ette heidavad.Aga KUST see siis tuleb?
Ei tohi ikka inimesi kokku lasta! Nüüd, näe, piilupardid tahavad ikka puldi taga olla!? Mis see kaasa toob? Esialgu reisijatele mitte midagi head. AÜ (mitte Koostöö, sest sellest pole midagi kuulda) kohtub natuke,ehk natuke "kaasatakse". Elroniga kohtub. Mis on tulemus? Null! Et natuke muuhulgas kerkis minu küsimus, on vale. Küsimus on TEISTES, kes on solvunud, sest neisse inimlikumalt ei suhtuta.. Mina seda ei loodagi. Nähes, kui eemaldunud on võim rahvast. Mainiks, et mina ei tahtnud selle sodi sisse astuda peale uusaastaööd, vaid soovisin vaid kahte asja. Et reisija ei kannataks ja et riik ei astuks s...odi sisse. Mõnigi endine kolleeg mainib ikka, et SEE on parem kui senine. On ja ei ole ka. Sest mingis mõttes on, aga väärtushinnangud kannatavad veel rohkem. Aga seda RIIK ei mõista. Pole ime, et Ansip ei mõista, miks õiguskantsler kritiseerib. Sest ta on muutunud....
Kui ma kuulen midagi Elronist viimastel päevadel (paar kolleegi välja arvatud), siis see ongi vaid negatiivne. Mina pole süüdi, ma ei räägi, vaid kuulen! Mitte keegi pole öelnud ühtki head sõna uuest juhtkonnast! Jälle mina süüdi? Hea küll, olen siis nõus! KEEGI peab ju süüdi olema!

Ometi, isegi suhtlemine on selline, et korduvatele tagasihelistamistele ei vastata mitte kunagi. Ikka mina halb? Võtke parem kätte peegel! Ja vaadake! Kui midagi näete, siis olete arenguvõimelised!

Ärge väga uskuge jõuluvanade lubadusi, sest olukord siin ilmas kipub minema vaid hullemaks. Mina midagi paremat lubada ei saa!

http://okkalisedarutlused.wordpress.com/2013/11/06/avalik-kiri-ev-sotsiaalministrile/

See siis vahelduseks. Kardavad. Nagu kardeti mulle tagasi helistada....

Ma ei teagi, kas on tegemist ägeda nakkusega? Millest siis tuleb, et riigi halb tervis aina ägeneb? Vaatasin sõiduplaani, mille kooskõlastamist Elron ootab. See siis mai lõpust. Asi läheb veelgi hullemaks, niipalju, et ma jätsin selle vaatamise pooleli. Siin ei aita enam muud kui peksta kõik laiali (nagu mulle tänagi öeldi) ja kõik algusest üles ehitada. Kas riigil on nii palju jõudu ja tahtmist?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar