Blogiarhiiv

esmaspäev, 25. oktoober 2021

Keeruline kurvakstegev maailm ... Joodikud maanteel. Nov 2013.

 

Sunday, November 10, 2013

Keeruline kurvakstegev maailm.....

Mõni päev tagasi oli üliränk liiklusõnnetus Haapsalu lähistel. Olen ka vahel sattunud sel maanteel liiklema, rattaga või bussi- ja autosõitjana. Üldiselt rahulik, ainult vahel harva torkab silma mõni ajudeta rullnokk....
Kuigi ei tunne ma vist ühtki kannatanut ega nende lähedasi lähemalt, ometi olen segaduses ja kurb. Sest millegi- või kellegpärast kannatavad väga paljud inimesed. Ning FB-s mõnedki asjad panevad mind kirjutana ja ehk ka (ülekohtuselt?) karm olema.

Paljud asjad jäävadki vist lõpuni selgeks saamata...
*Politsei peatas juhi 2 korda öösel eeskirjade rikkumise pärast. Olevat olnud kaine. Kas saan selles kindel olla, et ta ikka pandi puhuma? Ja miks ikkagi teistkordsel peatamisel ei võetud kasutusele midagi radikaalsemat? Hea küll, "dozdravstvujet estonskii politsija, samõi gumannõi politsija v mire....

*KORDUVALT rikkunud eeskirju, eiranud märke (ja kaasinimesi?), "rallimees" ja võimalik et joonud? Sõprade sõnul. Tegelikult ei olegi suurt vahet, kas ta (SEEKORD) oli joonud. Tähtis, et pidas ennast ühiskonnas ässaks ja...üritas seda kompleksides igapäevaselt demonstreerida?

Muide, minu järeldused on tehtud vaid muule liiklusele, inimkäitumisele ja meediale tuginedes.

* Mingil ajal peale õnnetust pani üks neiu FB-sse üles paari sõbra pildi, koos kirjaga laadis:....kas tõesti nemad, kellel elu alles ees,...Miks ometi?.... Ja pildil olid minu arusaamist nööda noored, käes viinapudel jm!? Kas ikka on see iseloomulik, et tuttav ei leia paremat pilti, kui joomapidu?

Ja nüüd näen postitusi, kus paljud südamest kaastunnet avaldavad ning kui keegigi julgeb vihjata kellegi süüle, siis järgneb kohe:....palun ärge praegu olge selline.... Milline? Kas peamegi olema võltsvagadusest nõretavad? Mitte ei või need, kellede lähedaste elud katkenud rullnokkade, joodikute jt süü läbi, öelda välja hoiatavaid sõnu? Öelda, et MÕELGE OMETI, INIMESED!?

Minul hinges (või olen süüdi?) mitmed surmad, emata jäänud laps jpt. Ka justkui võõrad ja kauged, ometi lähedased inimesed. Kui ikka hukkub kolm inimest ja üks ülikriitilises seisus, kellegi süül!? Kas pean leppima? Ei, ei lepi!.....

Paraku siiani ma olen veendumusel, et õnnetus eelkõige kellegi süül, kes lihtsalt ei hooli. See kumab läbi paljudest kirjutistest. Kas ma eksin? Ja kui mulle ainsa õnnetute inimeste pildina paisatakse ette pilt joovatest noortest, mida ma pean siis mõtlema? Kas äkki nemad need, kes lärmavad Africa  ees ja kaklevad bensukas? Ehk viimased Läänemaa inetuimad uudised?  Ikkagi, pean ütlema, et üks asi veel häirib mind selle juhtumi juures.  Kui üks rullnokk paneb bambusesse, vabandan, mul ei ole kahju. Sest ehk see hoidis alles kellegi elud! Aga kui selline inimene võtab kaasa veel paljusid....

Vabandan südamest, kui kellelegi haiget teen sellise otsekohesusega, aga...

Inimesed hoidke ja õpetage ka oma lapsi hoidma teisi. Lähedasi ja kaugeid. Inimesi!

Õhtuleht on meil muidugi väga erilise tasemega!

 http://www.ohtuleht.ee/553148

Ja ometi jään ma veendumusele kindlaks! Isegi kui osaline oli alkohol (kas siis juht jõi hommikul kulinal või ikkagi politsei öösel ei mõõtnud?), siis põhisüüdlane tundub olema hoolimatus ja poosetamine!....

 http://www.delfi.ee/news/paevauudised/110_112/haapsalu-surmaautot-juhtinud-madis-kruusmad-oli-varem-kiiruseuletamise-eest-korduvalt-karistatud.d?id=67068308


Isagi hoiatas, et sinust saab mõrvar...

http://www.ohtuleht.ee/553308

***************************

13. 11.

Vot kurat!

 http://www.postimees.ee/2595574/haapsalus-surmasoitu-teinud-juht-oli-2-2-promillises-joobes


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar