Blogiarhiiv

reede, 29. oktoober 2021

Riik ja FB. Mai 2015.




Wednesday, May 20, 2015

Riik ja FB.

Facebook on suhtluskeskkond.

Paljudel valitsusasutustel ja riigiettevõtetel on oma konto. Vist endi reklaamimiseks?
Et juba 2 korda on kellegi õelusest ronitud minu HRT konto kallale ja seetõttu on võimalus pildimaterjalidest ja kommentaaridest ilma jääda, siis postitan säilimiseks mõned suhtlused siia. Üksiti näeb ka kui palju kedagi miski huvitab.

Muidugi pole see kõik. Kuid mingigi ülevaade neile, kes räägivad virisemisest, või ükskõik millest muust. Oma arvamuse saab aga selle järgi igaüks ise kuijundada!

Tasub pöörata tähelepanu ka kuupäevadele. Riik plaanib ehitada ka kiirraudteed, aga ülekäikude torutõkiste probleemi tõstatamisest on möödas ca 1,5 aastat ning tulemust ei ole. Kui ei suudeta isegi torutõkkeid ümber tõsta, siis minul tuleb küll hirm peale mõeldes, milline see RB veel võiks tulla.....

Arvamused muidugi ka siia oodatud! Sest midagi paremaks saab muuta eelkõige siis, kui on rohkem teadmidi ja arvamusi. Erinevalt MKM-st, või mõnest teisest, ma võtan need tõesti arvesse!
Tänud!







Neeme SihvMajandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
5. oktoober 2013. a. ·


Kitsekülas on ohtlik!
Me kõik näeme asju erineva nurga alt. Kui ühes nurgas on tõkistorud, mis peaksid vältima inimeste ootamatut sattumist raudteele, siis miks on võimalus teha seda teiselt poolt ja veelgi ohtlikumalt? Vaadake, kus on rööpad ja millise nurga alt tullakse! SEE inimene nagu väga paljud seal, ei vaadanud kummalegi poole. Kui surma saab, on ise süüdi!? Aga kas ei oleks võimalik seda natukenegi vältida?
Praegune olukord on sarnane, nagu oleks tee kinni pandud ohtlikkuse pärast, aga veelgi ohtlikumalt saab igaüks riskida! Pikalt on Lilleküla poole aeda pandud, äkki jäi jupikene ka siia üle? Või teemegi vaid kampaania korras?






Neeme Sihv
Like · Kommentaar · Jaga · 629


See meeldib kasutajatele Lagle Pohlak, Anne Nigul, Tanja Žemtšužina javeel 3-le.


Neeme Sihv Uued postitused arvutikasutusest jpm, aga see, mis puudutab inimest kõige otsesemalt, ei huvita? Täna sõitsin rattaga läbi Kitsekülast. Ka teisele poole raudted on ilmunud torud. KAS MKM on printsipiaalsust üles näidanud? Kuid torude vahe on jälle nii väike, et see on inimesele lihtsalt ebamugav! Palju on onud relsirallisid, äkki teeks Eesti Raudteel ühe ratastooliralli? Kas MKM ka osaleb?
10. oktoober 2013. a. kell 17:23 · Like · 3


Kadi Kadak Nii kui uus platvorm valmis sai, nii need tõkised ka sinna ilmusid, need on küll mõni cm laiema vahega mitte nii nagu teisel pool kus kukud end ratastooli või ratta katki jne. Kes tahab , see hüppab rongi ette ka ilma nende tõkisteta...
11. oktoober 2013. a. kell 18:07 · Eemalda lemmikutest · 2


Neeme Sihv http://www.ohtuleht.ee/549458








Ratastooliga rongi peale? Vahel ei pääse perroonilegi!
«Nutulugu me sellest ei taha, pigem lihtsalt...
OHTULEHT.EE
12. oktoober 2013. a. kell 12:07 · Like · 1 · Eemalda eelvaade


Kadi Kadak Väga mõtlema panev lugu aga hea see, et ratastooliinimesi nähti ja põhimõtteliselt saavad rongi peale kui nad selleni läbi raskuste jõuavad.
12. oktoober 2013. a. kell 12:53 · Eemalda lemmikutest · 1


Neeme Sihv Kuidas on võimalik, et ajakirjanikule vastab ametnik, kes ei tea tegelikke olusid? Ja kuidas siiani pole suudetud torusid üle Eesti paigaldada? Pean muidugi silmas läbimõeldud paigutamist.http://www.ohtuleht.ee/553702#3








«Eks tal olid klapid kõrvas ja kapuuts peas!»
«Mark oli koolis populaarne poiss ja sõpru oli tal...
OHTULEHT.EE
15. november 2013. a. kell 19:58 · Like · 1 · Eemalda eelvaade


Tarmo Pill Kahjuks selline rada on sisse tallatud inimloomade poolt. Antud ülekäigult võib leida veel taolise raja.
16. november 2013. a. kell 14:31 · Like


Neeme Sihv Nii on. Ja nagu ise tead, vaadatakse viimasel momendil või üldse mitte.
16. november 2013. a. kell 14:47 · Like · 1


Tarmo Pill Kui ikka mööda rööpaid kihutad Laagri poole, siis selliseid radasi on palju. Kõige lahedam rada on Keila jaamas. Paarkümmend meetrit eemal ülekäigukohast on tekkinud iseeneslik ülekäigukoht. Seda polnud isegi nõukaajal. Korra teavitasin ameti asutust. Aga mis kasu? Või milleks üldse oma arvamust avaldada? Et kuulata kellegi kommentaari stilis, sellel vist midagi isiklikuselus viga. Edu. Mul täitsa ükstaspuha.
16. november 2013. a. kell 15:45 · Eemalda lemmikutest · 3


Neeme SihvTabasid naelapea pihta! Ometi ma kasvõi kellegi pinisemise peale mõtlemata (las need, kes ei mõista, pigisegu edasi) igal juhul pidanud õigeks öelda. Kellelegi. Vähemalt ma olen proovinud midagi ära hoida. Sest ega ausalt öeldes ei meeldi pärast parastada.... Kuigi küllap õelust ikka selliste AA - Anonüümsete Ametnike peale kohuneb tasapisi. Vist. Siis tulebki vahel järjest ironiseerida. Ehk hakkab kellelegi AA-st miski mõikama... MKM ON paraku nõrk, operaatorid tihti hoolimatud ja muide, ka nemad, ülemused, üritavad mitte märgata ja edastada. Mina tahaks sellistest parem olla. Eile Jõhvis oli napikas, et mul rongi ette poleks jäänud ema-isa lapsega. Sellised asjad tuletavad meelde, et TULEB öelda.
17. november 2013. a. kell 12:12 · Like · 2


Neeme SihvAhjaa, Jõhviga seoses huvitav nüanss. Tehti uhke promenaad ja tunnel (mida algul ei tahetud teha). Ooteplatvorm, mis peaks olema VÕIMALIKULT LÄHEDAL teistele ühistranspordiliikidele bla-bla, tejakse aga kohta, kust kindlasti üritatakse lõigata. Ja EVR, kes ei suuda ühelegi ettepanekule juba aastaid ise vastata, toob MKM-i kaudu rumalaid põhjendusi. Koht, kuhu peatus vaja teha, asuvat kõveral. No küll neil kõõrdsilmad tööl? Pidavat tekkima vajadus pikendasd kõrvalteed. Miks? Kes selle välja mõtles? Ja veel samas laadis. Ometi on tegemist parima kohaga reisija jaoks, võimalik teha pääs tunnelisse jne.
17. november 2013. a. kell 12:16 · Like · 1


Kadi KadakParaku inimesed teevadki omaalgatuslikke kohti, ei viitsita käia mõned meetrid kaugemale. On veel mingilgi määral arusaadav kui rong käib harva ja lähevad üle aga see ei ole muidugi õigustus. Tunnen ka ühte kutsaga ''preilit'', kes T-Väikese depoo juur...Vaata veel
17. november 2013. a. kell 12:17 · Eemalda lemmikutest · 2


Neeme Sihv Siinkohal poleks ehk midagi omaalgatuslikust rajast, kui SELLE koha peal oleks aed ja rada kulgeks veidi eemalt: Tänagi vaatsin kuskil üht torutõkist, naerma ajas. Paigaldatud kõverale ja loomulikult kõik astusid mööda. Aga linnuke on ju kirjas!? Kus see võis olla?Millegipärast tundub, et Raasikul, aga võin eksida.
17. november 2013. a. kell 12:27 · Like


Kadi Kadak Nagu ka Kitsekülas, milleks need kui porine rada läheb selle kõrvalt niikuinii.
17. november 2013. a. kell 12:30 · Eemalda lemmikutest · 1


Neeme Sihv Aga kes rohkem teemast ei huvitu, on AA? Ehk Anonüümsed Ametnikud? Pole ühtegi kommentaari. Ahjah, Küllap ei teata asju nagu Aardlaski...
17. november 2013. a. kell 12:33 · Like · 1


Kadi Kadak Isegi kui teavad, ei nad ennast vaeva. Või siis teevad alles 5+ aastate pärast nagu ka '' sinu poolt neile peavalu põhjustaud'' 'põõsaga.
17. november 2013. a. kell 12:35 · Like · 1


Neeme Sihv Kardan, et ülejäänud puude-põõsastega ma seal enam sõdida ei jõua.
17. november 2013. a. kell 12:37 · Like · 1


Kadi Kadak Sa ei peagi kõike jõudma !
17. november 2013. a. kell 12:54 · Like


Neeme Sihv Nii pika aja ja pika arutelu peale peaks juba ametkonnas toimuma aktiivne tegutsemine!? Kas siis miski muutub?
20. november 2013. a. kell 11:20 · Like · 1


Neeme Sihv Mõtlesin juba, et ministeerium teeb Hea Talgupäeva! Aga ei midagist...




25. november 2013. a. kell 8:54 · Like · 1


Neeme Sihv Issand jumal, ma ei taha enam kedagi taevariiki saata! Kas seda on tõesti nii raske mõista?
25. november 2013. a. kell 9:05 · Like · 1


Neeme Sihv Vabandan muidugi emotsionaalsise pärast. Aga kui oled läbi elanud mitmeid õnnetusi, siis mõistad ka eriti valusalt ku väga on vaja teha midagi selleks, et neid ära hoida!
25. november 2013. a. kell 14:14 · Like · 1


Kadi Kadak Ylle, rahulolematuid on oioi kui palju rongisõitjaid, mitte ainult HRT. Nii paljud on kukkunud, nii paljud on enam mitte püsti saanud. Olen isegi pikali käinud. Jama vaid see, et rongi ei juhtunud neil minutitel olema.
25. november 2013. a. kell 15:27 · Like


Neeme Sihv Seni muutusteta?
4. detsember 2013. a. kell 20:48 · Like


Neeme Sihv Kui kaugele on jõutud torupiirete nõuete muutmisega? Millal alustatakse nende ümbertegemist? Hiljutisel sõidul Arukülla ja Raasikule oli näha, kuidas senised pigem suurendavad ohtusid kui vähendavad. Sest mugavam ja ohutum (?) on neist mööda sõita! Pilte näeb ka siit!http://eestimaablogi2.blogspot.com/.../02/rongiga-maale.html








Eestimaa Blogi 2: Rongiga maale.
Algus Eestimaa Blogis. h...
EESTIMAABLOGI2.BLOGSPOT.COM
27. veebruar 2014. a. kell 16:37 · Like · Eemalda eelvaade


Neeme Sihv Millal saab valmis uus määrus nõuete kohta? Et paraneks olukord Kitsekülas, kus vedurijuhid aina pasunadavad, Laagris jm?
29. mai 2014. a. kell 21:09 · Muudetud · Like


Kadi KadakLp Majandus ja Kommunikatsiooniministeerium !

Milleks Teile see leht kui mitte mingitki tagasisidet rahvale ei ole?...Vaata veel




7. juuni 2014. a. kell 17:37 · Muudetud · Eemalda lemmikutest · 1


Neeme Sihv KUI KAUA võtab aega ülekäikude kordategemine? Nõuete muutmine?
8. august 2014. a. kell 18:31 · Like · 1


Kadi Kadak Neil ilmselt ''tähtsamatki'' teha.
8. august 2014. a. kell 21:16 · Muudetud · Like


Neeme Sihv Küllap on. Ega Raasikul ja Tartus polenud ka kiiret ajast-arust signalisatsiooni vahetamisega kiiret. Ka T-Väikse jaamas pole kadunud piirete (ülekäigul) asendamisega kiiret.
8. august 2014. a. kell 21:21 · Like · 1




*************************************




Neeme SihvMajandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
5. detsember 2013. a. ·


Millega Te õigupoolest tegelete? http://eestimaablogi2.blogspot.com/…/12/mis-kuradi-riik.html



Eestimaa Blogi 2: Mis kuradi riik?
Algus Eestimaa Blogis. http://eestimaablogi.blogspot.com/ Kommenteerida teemasid saab ka anonüümselt ja olen tänulik igasuguste arvamuste eest! Teadke, et Teie arvamused võivad olla olulised asjade muutumise suhtes Eestimaal! Püüan alati vastata! Jüri poeg.
EESTIMAABLOGI2.BLOGSPOT.COM


Neeme Sihv
Like · Kommentaar · Jaga · 1



Neeme Sihv Ehk ikka saaks teha nii, et valdade meiliaadressid e-riigis oleks ühtsed? Näit. vallavalitsus@.....ee? Linnavalitsus@......ee?
29. mai 2014. a. kell 20:55 · Like






**************************





Tiberi SaboMajandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
6. detsember 2013. a. ·


http://www.tallinnatv.eu/?id=8701







: Tallinna TV : Haapsalu esitas transpordi arengukava ettepaneku raudtee ehitamiseks
Haapsalu linn saatis majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi...
TALLINNATV.EU


Neeme Sihv
Like · Kommentaar · Jaga · 12


See meeldib kasutajale Neeme Jüri P. Sihv.


Tiberi Sabo Meeldetuletuseks...
6. detsember 2013. a. kell 16:55 · Like


Neeme Sihv Haugi mälu....
29. mai 2014. a. kell 20:53 · Like


***********************************************









Neeme SihvMajandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
9. detsember 2013. a. ·


Uute rongide sõiduplaanid on saanud niipalju kriitikat, sellest hoolimata on järgmine (maikuu) kavand veel halvem väga paljude peatuste kasutajatele. Millest tuleneb see, et paljude jaoks sõitmine võimatuks tehakse? Kas on loogiline, et peatusesse, kus kiirrong mööda sõidab, nt Valgast saamiseks tuleb Tartus tunde oodata? Mil moel saab hommikul Keavast Pärnusse? Teate küll, millest on jutt, aga miks midagi ette ei võeta ja ei tehta normaalset, võimalikult kasulikku sõiduplaani nii reisijale sõiduvõimaluste koha pealt ja riigile piletitulu koha pealt?



Neeme Sihv
Like · Kommentaar · Jaga · 11


See meeldib kasutajale Kadi Kadak.


Neeme Sihv Järelikult lähevad asjad hoopis paremaks ja mina näen vaid tonti!
29. mai 2014. a. kell 20:53 · Like


***************







Neeme SihvMajandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
27. veebruar 2014. a. ·


Eri ühistranspordivahendite ühildamine keeruline protsess. Nüüdseks teada, et eurorahade toel seda lihtsam teha. Kuidas lahendatakse tulevikus kõikide rongipeatuste infosüsteemid (stendid? tablood?), kus saaks infot kõigega seotu kohta? Mil moel saavad uuest bussiliinist ja ümberistumisvõimalusest Keilas infot rongisõitjad peatustes Tallinnast Riisipereni jub täna? Tulevikus muidugi ka teiste uute liinide kohta. Peale netiühiskonna, kus info enam tihti oma tohutu mahu tõttu inimesteni ei jõua?
Skeptitsismi tekitab juba see, et praegugi ei suuda Elron tagada täiendavat infot lisandunud rongi kohta jne.
https://laane.maavalitsus.ee/…/asse…/d0QX/content/id/8716121



Avatakse uus Haapsalu-Tallinn bussiliin - Uudised ja teated - Lääne Maavalitsus
Harjumaa Ühistranspordikeskuse ja Lääne Maavalitsuse koostöö tulemusena avatakse alates 1.märtsist 2014 uus bussiliin nr 149 marsruudil Tallinn - Harku - Keila - Rummu – Haapsalu, mis on...
LAANE.MAAVALITSUS.EE


Neeme Sihv
Like · Kommentaar · Jaga · 4



Meelis KompusJuhime kindlasti maakonnaliinide sõiduplaane peatus.ee lehel haldavate maavalitsuste ja ühistranspordikeskuste tähelepanu sellele, et kohtades, kus bussilt rongile ja rongilt bussile ümberistumise võimalused on juba tagatud, saaks vastav info ka peatus.ee avaldatud sõiduplaanide juurde märgitud.

Peatus.ee reisiplaneerija abil otsingut tehes on õigupoolest ka praegu enamik ümberistumise võimalusi leitavad, sest reisiplaneerija pakub välja ka ümberistumisega ühendusi. Seejuures jälgitakse, et ühelt transpordivahendilt teisele ümberistumiseks jääks vähemalt 3-minutine ajavaru.

Koostöös Elroniga püüame leida ka lahenduse, et raudtee ooteplatvormidel, kuhu on juba paigaldatud infoekraanid, saaks kuvatud ka info lähimast bussipeatusest väljuvate busside väljumisaegade kohta.

Lugupidamisega
Meelis Kompus
Maanteeameti avalike suhete osakond
4. märts 2014. a. kell 15:03 · Like · 1


Neeme Sihv Aitäh!
5. märts 2014. a. kell 16:08 · Like


Neeme Sihv Ei näe probleemi?
29. mai 2014. a. kell 20:52 · Like


Neeme Sihv Kas nüüdseks on info Peatus.ee lehel olemas? Kas ja millal ilmub info liini kohta rongipeatustesse?
8. august 2014. a. kell 18:29 · Like


********************



Neeme SihvMajandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
20. aprill 2014. a. ·


On kohti, kuhu iga päev massiliselt ei sõideta. Aga need kohad võivad olla tihti atraktiivsed. On mõistetamatu, et ei leita raha kolme-nelja ooteplatvormi väljaehitamiseks. Piisab ju ka 100 m või hädajuhul isegi 35 m perroonist. Kalevi-Kassinurme.
http://www.ohtuleht.ee/…/galerii-vaata-kuidas-jurioo-ulesto…






GALERII: vaata, kuidas Jüriöö ülestõusu meenutuseks peeti lahinguid ja elustati vanu kombeid
Kassinurme mägedes organiseeriti MTÜ Ajarännak poolt Jüriöö ülestõusu meenutuseks vana aja huviliste kokkutulek, kus peeti lahinguid ja elustati...
OHTULEHT.EE



Neeme Sihv
Like · Kommentaar · Jaga · 13


See meeldib kasutajale Neeme Jüri P. Sihv.


Neeme Sihv Millest ikka valitsus rääkinud? Meil aina paremini ja oleme teel rikkamate hulka ja võime olla kindlad!? Aga meil pole ju kindlust, et tulevik on kindlam ja parem?
29. mai 2014. a. kell 20:51 · Like


Neeme Sihv Millal valmivad Kalevi, Vorbuse ja Sõmeru peatused? Inimesed ootavad juba aastaid?
8. august 2014. a. kell 18:28 · Like


Neeme Jüri P. Sihv Vaata ja imesta, kui palju riigiasutused suhtlevad ja vastavad. Ei huvita neid ühegi küla ega linnaelanike mured.
3. veebruar kell 20:11 · Like


************'''







Neeme SihvMajandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
8. detsember 2014. a. ·


Tänavavalgustuse kaasajastamine eurorahadest lähtub mingil moel valedest alustest. Aeg on seadused ümber teha. Kes oskab öelda, milline oleks kokkuhoid külas, asulas, linnas?
http://eestimaablogi2.blogspot.com/20…/…/inimlik-valgus.html






Eestimaa Blogi 2: Inimlik valgus!
Algus Eestimaa Blogis. http://eestimaablogi.blogspot.com/ Kommenteerida teemasid saab ka anonüümselt ja olen tänulik igasuguste arvamuste eest! Teadke, et Teie arvamused võivad olla olulised asjade muutumise suhtes...
EESTIMAABLOGI2.BLOGSPOT.COM|AUTOR: JÜRI POEG



Neeme Sihv
Like · Kommentaar · Jaga · 2

Populaarseimad kommentaarid




Write a comment...







Neeme Sihv Lp MKM! Palun selgitage artiklis (ja blogi) piltidel olevate näidete varal, miks üldse peavad otse maja ees kõnniteel olema sellised ohtlikud ja segavad asjad, nagu postid?http://www.laanlane.ee/.../piltuudis-v%C3%B5ru-sai...








Piltuudis: Võru sai esimesena uued leedvalgustid tänavale | Läänemaa ja Haapsalu uudised | Läänlane
LAANLANE.EE
Like · Vasta · Eemalda eelvaade · 1 · 28. detsember 2014. a. kell 20:50


Neeme Jüri P. Sihv Ei näe jälle probleemi.
Like · Vasta · 3. veebruar kell 20:07
**************************************************



Ülo MälgandMajandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
12. jaanuar · Tallinn ·


Olgu siis veelkord teema päevakorrale tiritud kui jaanalinnupoliitikud ei näe või taha näha: http://tarbija24.postimees.ee/…/reisijat-sokeeris-kohutav-o… Olen veel üsna hiljuti käinud mitmel korral nii Riia kui Vilniuse raudteejaamas ja ütlen ausalt - Tallinnaga võrreldes on see kõrgem tsivilisatsioon. Rääkimata teistest Tallinna lähimatest metropolidest nagu Helsingi, Stokholm ja Peterburi. Mitte kusagil mujal pole sellist kaost. Tallinna raudteejaam on aga sõna tõsises mõtt... Vaata veel







Reisijat šokeeris kohutav olukord Balti jaamas - Tarbija
Üle hulga aja Tallinnas Balti jaama sattunud proua oli hämmingus selle räpasusest ja reisijavaenulikkusest.
TARBIJA24.POSTIMEES.EE


Neeme Sihv
Eemalda lemmikutest · Kommentaar · Jaga · 231


Populaarseimad kommentaarid
Sulle ja kasutajale Aino Kristelstein meeldib see.

1 jagamine



Write a comment...







Ülo MälgandKummaline on see, et MKMinisteerium ja paljud teised riigiasutused pole siiani aru saanud, misasi on sotsiaalmeedia. No kui te juba olete ennast Facebook-i üles riputanud, siis arvestage, et see eeldab kodanikkonnaga järjepidevat suhtlemist, vastasel j...Vaata veel
Eemalda lemmikutest · Vasta · 1 · 13. jaanuar kell 22:46 · Muudetud


Neeme Sihv Olen täiesti nõus, et tegemist on äärmiselt mittesobiva suhtumisega MKM-i poolt!
Like · 13. jaanuar kell 21:49


Ülo Mälgand Seda ei saagi nimetada suhtumiseks. Tegu on puhtakujulise ignorantsiilminguga. Tavaline riigikodanik ja tema arvamus ametnikku ei näi kottivat (vabandage väljendi pärast).
Eemalda lemmikutest · 2 · 13. jaanuar kell 21:51


Neeme Sihv Ei kotigi, nagu näha.
Like · 8. aprill kell 23:11



Kirjuta vastus...







Neeme Sihv http://eestimaablogi.blogspot.com/.../baltiiskii-vakzal.html








EESTIMAA PÄEVIK - ESTONIAN BLOG: BALTIISKII VAKZAL 6
EESTIMAABLOGI.BLOGSPOT.COM|AUTOR: EESTIMAA BLOGI
Like · Vasta · Eemalda eelvaade · 12. jaanuar kell 18:39


Neeme Sihv Kes uue alkoholipoe lindi läbi lõikas?
Like · 8. aprill kell 23:11



Kirjuta vastus...







Majandus- ja KommunikatsiooniministeeriumKoostöös Tallinna Balti jaamahoone omanikuga läheb see 18. jaanuarist remonti. Ootesaal ehitatakse kaks korda suuremaks ning perroonidele paigaldatakse uus elektrooniline infosüsteem.

Mis puudutab Balti jaama piirkonda laiemalt, siis oleks kahtlemata nii reisijate teenindamise kui linna maine seisukohalt parim variant endise linnalähirongide ootesaali välja ehitamine jaamahooneks. Seda on korduvalt arutatud, sealjuures koos ettevõtjatega, et leida võimalusi avaliku ja erasektori koostööks. Probleem on selles, et kuna antud hoone ei ole riigi oma, siis läheks selle soetamise ja renoveerimise maksumus ebamõistlikult suureks. Lisaks jaamahoone funktsioonile peaks seal seega olema ka teisi funktsioone, mis aitaksid investeeringu ja hoolduskulusid katta. Paraku ei ole seni sobilikku lahendust leitud. Kuigi praegu kavandatud renoveerimine teatud määral probleemi vähendab, siis kindlasti otsitakse edasi ka võimalusi parema lahenduse elluviimiseks. Seda näeb muuhulgas ette ka Transpordi Arengukava 2014-2020.
Eemalda lemmikutest · Vasta · 1 · 14. jaanuar kell 14:30


Neeme SihvSelle hoone peab leidma võimaluse tagasi saada. On ju vaja turismiinfot, politseipunkti jpm. Rendiga saab ju raha tagasi teenida. Infosüsteem? Kas selle funktionaalsus on põhjalikult läbi mõeldud? Kas see tuleb olemasolevate uute tabloode raames? Kas t...Vaata veel
Like · 14. jaanuar kell 15:28


Majandus- ja KommunikatsiooniministeeriumEsimeses järjekorras paigaldatakse elektroonilised tablood perroonide otstesse, kus selleks vajalikud „kastid“ juba olemas on. See võimaldab näidata nii saabuvat, väljuvat rongi, erakorralisi teateid kui ka muud infot.

Kogu jaama info lahendus on aga ...Vaata veel
Like · 15. jaanuar kell 12:40


Neeme Sihv Olemasolevad "kastid" ei asetse kõik õigetes kohtades. Ja just elktrooniliste tabloode kohta mu küsimused olidki. Ühelt rongilt tulev reisija peab nägema tabloosid ka rongi poolt jne. Kõik need pisiasjad on olulised, siiani on aga alati asjad enne ära tehtud, kui nõu küsitakse. Pärast puuduste juhtimisele enam ei reageerita.
Like · 15. jaanuar kell 12:50


Ülo Mälgand Kuidas on tekkinud olukord, kus tegelikult jaamahooneks projekteeritud (s.t. avalikuks kasutuseks mõeldud) ning ehitatud jaamahooned ei kuulu enam avalikule sektorile? Kuidas sai selline olukord tekkida ja kes oli nende otsuste taga? Iseenesestmõistetavalt oleks vähemalt üks jaamahoonetest pidanud jääma avaliku sektori omandisse.
Like · 15. jaanuar kell 14:10


Neeme Sihv Miks asetseb 5. teel kaks tablood? Miks ei vasta Elron oma lehel küsimustele? Ka selle kohta, kas olemasolevatel tabloodel (Keilas,Paldiskis) kuvatakse ka infot sõiduplaani muudatuste, hilinemiste jm kohta? Mille eest saadakse palka, kui ei suudeta oma tööd elementaarsel tasandil ära teha?
Like · 8. aprill kell 23:13


Ülo Mälgand Eestis on elu näidanud, et vastama hakatakse isegi väga kiiresti kui mingi artikkel meediasse imbub. Siis joostakse jalad rakku. See on aamen kirikus. Kõik muu on täiesti juhuse asi.
Eemalda lemmikutest · 1 · 9. aprill kell 9:37


Neeme Sihv Ja millal perroone juurde ehitatakse?
Like · 9. aprill kell 11:06
***************************************************



Virgo VirrojaMajandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
24. jaanuar ·


Saate hakkama või ei saa,et oleks rongi tablool reaalseslt selline kiri??????????????





Neeme Sihv
Eemalda lemmikutest · Kommentaar · Jaga · 411


See meeldib sulle ning kasutajatele Neeme Jüri P. Sihv, Marnet Kokk ja Greete Hiiemäe.

1 jagamine



Write a comment...







Neeme Sihv Millal on analüüsi tähtaeg?
Like · Vasta · 8. aprill kell 23:10


*******************************************************************************************



Neeme Jüri P. SihvMajandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
3. veebruar ·


Balti jaamas kohviautomaat, laste mänguautomaat ja uus viinapood! Mitmes peatuses meil "kohviautomaadivalmidus"? Mitu automaati saaks teha 400 000 euro eest, mida võidaks kulutada kohvinurkade tegemiseks mõnesse rongi? Kui palju kohviautomaate saavad rongipeatused (ühispeatused) eurorahastuse käigus?





Neeme Sihv
Like · Kommentaar · Jaga · 1




Write a comment...







Neeme Sihv Kuhu plaanitakse kulutada 400 000 eurot, mis kulunuks automaatide peale rongides? Või polegi midagi plaanitud?
Like · Vasta · 8. aprill kell 23:09


******************************************************************************



Neeme Jüri P. SihvMajandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
3. veebruar ·


Täna Kiisal liikus lapsevanem kaksikuite vankriga.Küsisin, kuidas raudtee ületamine torutõkiste vahelt (nendesamade, millede nõuete kooskõlastamine ikka veel Brüsselis) ka edeneb. Selgus, et kui hoolega lapsi ei hoia ehk vankrit, siis võib ka uperkuuti lennata. Millal mittekompetentsus uperkuuti lendab?



Neeme Sihv
Like · Kommentaar · Jaga · 1




Write a comment...







Neeme Sihv Mitu aastat veel kooskõlastatakse torutõkete nõudeid Brüsselis? Kuidas on võimalik, et MKM ei suuda pisimategi asjadega hakkama saada ja jätab inimesed endiselt ohtu?
Like · Vasta · 8. aprill kell 23:09


****************************************************************************



Neeme SihvMajandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
4. veebruar ·


Vasalemma raudteeülesõidul endiselt veoautod valdavas enamuses ei täida liikluseeskirju! Mida on nüüdseks selle ülesõidu asjus ette võetud, et ohutus tagada?



Neeme Sihv
Like · Kommentaar · Jaga · 1




Write a comment...







Neeme Sihv Järjekordne tõestus, et ohutus pole oluline.
Like · Vasta · 8. aprill kell 23:08


******************************************************************************************



Neeme SihvMajandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
2. november 2014. a. ·


Millal me jõuame nii kaugele, et asju mitte ei parseldata maha, aga kingitakse muuseumitele?
http://elron.ee/elron-paneb-muuki-ajaloolise-mev-veduri/






Elron paneb müüki ajaloolise MEV veduri
Elron otsustas müüki panna oma depoos seisva manööver-elektri-veduri, mida kasutati vanade, ER2 elektrirongide liigutamiseks Elroni depoos. Antud vedur otsustati müüki panna, kuna sellele ei lei...
ELRON.EE



Neeme Sihv
Like · Kommentaar · Jaga · 1


See meeldib kasutajale Neeme Jüri P. Sihv.
***********************************



Neeme Sihv
5. mai 2014. a. ·


Mis nüüd saab? Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium peab vist midagi ette võtma, sest nii on rongireisijate arv kahekordistunud juba tänavu või tuleval aastal!? ja me teame, mida see tähendab! Rohkem kui 0-20 inimest Haapsalu rongis...
Muidugi, selle valguses ka selge, et Pärnu. Koidula, Elva ja Narva liinidel ei tohigi ronge väga tihedalt käima panna, las parem seisavad...
http://arileht.delfi.ee/…/rongireiside-arv-kasvas-aprillis-…






Rongireiside arv kasvas aprillis 50%
Eesti reisirongiliiklust korraldava Elroni rongidega tehti aprillis üle 460 000 sõidu. Eelmise aasta aprilliga võrreldes kasvas rongidega tehtud sõitude arv ligi 50 protsenti.
ARILEHT.DELFI.EE|AUTOR: DELFI

Like · Kommentaar · Jaga · 319


Kasutajatele Neeme Jüri P. Sihv, Vassili Garibaldi ja Lagle Pohlak meeldib see.


Neeme Sihv Ja oleks piletimüük lõpuks "paika loksunud", oleks piletitulu veel suurem! Aga loksumise asemel oleks vaja hakata ükskord tööd tegema.
5. mai 2014. a. kell 18:12 · Like · 3


Tanel Mazur Siin on vist peidus informatsioon, mida mõned MKMi spetsialistid tegelikult kuulda ei tahaks. Raisad, hakkasidki rongiga sõitma! "Teoreetriline" porgandite lisatellimus riigihankes võib tõeks saada. Aga kui kasv on samas joones, siis tuleb sellelegi veel lisaks osta.
5. mai 2014. a. kell 18:27 · Like · 1


Neeme Sihv Pole midagi. Juba aastaid tagasi ütles üks ametnik teoreetilisele võimalusele vastuseks, et kui ei mahu, tõstame pileti hinda!
5. mai 2014. a. kell 18:41 · Like · 3


Kadi Kadak Siis küsivad: Kus on reisijad ? Vähendame väljasõite.
5. mai 2014. a. kell 19:01 · Eemalda lemmikutest · 2


Tanel Vainumäe Äkki kasvas see reisijate arv uudishimust, et mida see porgand siis endast kujutab. Kõik muu alates sõiduplaanist, ruumist ja hinnapoliitikast tundub selle vastu rääkivat...
6. mai 2014. a. kell 14:26 · Like · 1


Neeme Sihv Mingil määral kindlasti. Tegelikkuses on suurim mõjutaja remondid mullu ning osaline sõiduplaani tihenemine Muidugi ka tasuta transport.
6. mai 2014. a. kell 14:41 · Like · 2


Tarmo Pill Vöibolla eelmine aasta tahtlikult esitati valesi andmeid?
6. mai 2014. a. kell 17:09 · Like


Tanel Mazur See oleks tähendanud ju väiksemat dotatsiooni riigilt. Vaevalt. Aga elektrikate puhul pole muidugi välistatud.
6. mai 2014. a. kell 17:10 · Like


Tarmo Pill Eelmine aasta oli veel üks teine firma.
6. mai 2014. a. kell 17:14 · Like


Tanel Mazur Seda ma mõtlengi, et Edelal ei oleks olnud ju mingit huvi vähem dotatsiooni saada. Elektriraudteel võis trikitamisest ehk isegi millekski kasu olla.
6. mai 2014. a. kell 17:15 · Like


Tarmo Pill Pigem ikka vähem reisijaid ja suurem dotatsioon.
6. mai 2014. a. kell 17:35 · Like · 1


Neeme SihvAlati võib mängida, kuigi ma ei usu, sest ei näe põhjust. Kuigi, kui varem näidati vähem, siis võinuks olla põhjuseks tagada tunne, et pole vaja pikemaid koosseise (sest vagunitega ja remondiga ju koonerdati) ja pole vaja ka rongiliiklust tihendada. Kuigi vaja oli juba aastaid tagasi. Tänavuse numbri tõesus samuti vale, sest väga suur osa jäi lihtsalt viletsa organiseerimise tõttu piletita. Seega tegelik reisijate arv ehk apriliis 10-30 tuhat inimest rohkem.
6. mai 2014. a. kell 18:38 · Like


Neeme Sihv Ka siin ei ole ministeeriumil võimalik tunnistada oma vale lähenemist?
29. mai 2014. a. kell 20:50 · Like


Meelis Allika Raudteeliiklus peaks riigis eelisarengu saama. Miks peaks rahvas ennast Tallinn-Tartu kiirteel roolis väsitama. Selle asemel sõba silmal mugavalt/kiirelt rongiga. Raplast sai minu poisikese aegu rongiga Rumba kalale. Artur Rinnegi põrutas alatihti niimoodi kalavetele. Tallinnas oleks aga viimane aeg hakata metroole mõtlema. Lõpppeatusega Helsingis.
30. mai 2014. a. kell 0:54 · Eemalda lemmikutest · 1


Neeme Sihv Tunnel oleks hea, aga hirmkallis. Aga raudtee peaks tõepoolest olema prioriteet, mitte ainult sõnades. Pühapäevast uus graafik, Tartu suunal parem, mõnest teises halvem
30. mai 2014. a. kell 9:14 · Like · 1


Andrus Metsma Reisijate arvu on veelgi võimalik suurendada, korraldades Tartu rongil Tapal, kas ümberistumise või vähemalt uue pileti müügi, nagu tehakse Tallinn - Tartu - Valga liinil.
30. mai 2014. a. kell 9:20 · Like · 2


Andrus Metsma Ja ümberistumine ongi lahe. Täna hommikuse Pärnu - Lelle rongi klienditeenindaja ei suutnud tuvastada eelmüügist ostetud piletit ja tahtis uue ostmist. Õnneks oli Viljandi liinil kompetentne klienditeenindaja ja naeratades suutis aparaadist ka minu pileti üles leida. Ilma ümberistumiseta oleksin pidanud aga topelt maksama ja Elroni sõitjate arv oleks kasvanud.
30. mai 2014. a. kell 9:25 · Eemalda lemmikutest · 3


Neeme Sihv Ja Kaareste jaoks on ümberistumised põnev väljakutse, nii et lootust on!
30. mai 2014. a. kell 9:26 · Like · 3


Andrus Metsma See jui Kaareste aasta tegu ja loodan et järgmine aasta on ta vabariigi aastapäeval presidendi vastuvõtule kutsutute hulgas.
30. mai 2014. a. kell 9:28 · Eemalda lemmikutest · 2


**********************************************************





Neeme Sihv
7. mai 2014. a. · Muudetud ·


Elron ja Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium!
Käes on maikuu! Õpilastel parim aeg minna ekskursioonidele ja matkajad alustavad. Kus on Piusa rong? Mõistan kui te selle lihtsalt ära unustasite. Teil on täiesti võimalik siin kommenteerida, HRT ei ole teid blokeerinud!



Like · Kommentaar · Jaga · 2015


See meeldib kasutajatele Neeme Jüri P. Sihv, Andres Tammsaar, Liilia Laurimäe ja veel 17-le.


Neeme Sihv Tööpäev algab kell 8 ja siis kuuleme-loemegi nende arvamusi! Natuke kannatust veel!
7. mai 2014. a. kell 22:29 · Like · 2


Neeme Sihv Muidugi tahaks ka selgust, kauaks ma jäöän Elron`i jaoks terroristiks, aga see vaid minu mure. Seni nad vaesekesed vaid kardavad....
7. mai 2014. a. kell 22:41 · Like · 2


Tanel PraakliUus sõiduplaan paistab nüüd ka kinnitatud olevat, sõiduplaaniotsingus on sees, koos kõikide lollustega.

Ma ei saa aru, miks ei võiks rong ikkagi Võrru käia, sobiks ju ka kui Koidula rongid Võruni sõidaksid, nagunii seisavad niisama päev otsa Koidulas. Kiirused pole ju oluliselt madalamad kui Lelle-Pärnu lõigul? Vasalemma-Riisipere vahel käivad küll rongid ikka, missest, et reisijaid on seal vähe ning enne remonti võis rongil rattaga kõrval sõita.
7. mai 2014. a. kell 22:55 · Eemalda lemmikutest · 3


Andrus Metsma Rong ei seisa päev otsa tarbetult ainullt Koidulas, vaid ka Pärnus.Küsimuse peale,miks ei võiks see rong teha ühe päevase lisareisi ka Lelle ,kus oleks olemasolevate sõiduplaanide juures võimalus mõlemasuunalisteks ümberistumisteks, oli Elron i vastus lühike - puudub riiklik tellimus.
7. mai 2014. a. kell 23:09 · Eemalda lemmikutest · 3


Tanel Praakli Kuskilt on mul silma jäänud selline lause:" Sellisel juhul saame teha riigile ettepaneku tellimuse esitamiseks." Veeretavad endalt vastutust ära lihtsalt.
7. mai 2014. a. kell 23:11 · Like · 2


Andrus Metsma Ja nii ongi - terve see Elroni jama saigi alguse just riigipoolsest suhtumisest või õigemini riigi rahakoti paksusest.Usun,etElron püüab omalt poolt teha hästi, aga välja kukub nagu alati. Nii on tavaks meie suure idanaabril juures öelda.
7. mai 2014. a. kell 23:18 · Like · 2


Neeme Sihv Küllap on MKM ja Elron omavahel neid asju rääkinud. Nähakse, et süitjaid vähe (teoreetiliselt oht olemas), samas on see lühinägelik pik. Pane rongid käiku ja inimeste sõiduvõimalused muutuvad paremaks, tuleb ka sõitjaid. Piusalt Tartusse kindlasti. Niigi ei hakka ju ratturid ära mahtuma. Võrru pole perroone, mökutatakse nende ehitusega ja kiirused 60 ning vähemgi.
8. mai 2014. a. kell 8:14 · Like


Neeme Sihv Muidugi, mingigi pildi saaks ette, kus sõidetakse ja kuidas.
8. mai 2014. a. kell 8:15 · Like


Neeme Sihv Alles 1. juunist, aga saab Piusale!
27. mai 2014. a. kell 11:08 · Like · 1


Mirjam Heinmann Kahju vaid, et Piusal vähem, kui kolm tundi olla saab. Tegelikult polegi aru saanud, kellele need kellaajad sobivad? Tartust 10.26 ja Piusalt 14.57. Samas parem, kui üldse mitte midagi. Telk kaasa.
27. mai 2014. a. kell 23:31 · Eemalda lemmikutest · 3


Anne Nigul peaks ka sel aastal sellise matka ette võtma!
28. mai 2014. a. kell 0:02 · Eemalda lemmikutest · 2


Neeme Sihv Kui rattaga minna, siis saab plaanida ka õhtuse rongiga. Ööbimiseks hea ka Ilumetsa metsaonn.
28. mai 2014. a. kell 8:06 · Like · 2


Neeme Sihv Näed, 1. juunist juba ongi see rong. MKM aga ei suutnud üle saada sellest, et ennast kuidagigi süüdi tunnistada. Sest terve kuu pole seda rongi käigus olnud...
29. mai 2014. a. kell 20:49 · Like


Neeme Sihv Ja nagu näha, ei tule ka ühtegi vastust? Kas puudub kompetents?
8. august 2014. a. kell 18:27 · Like


Neeme Sihv Rohkem kui kolme kuu jooksul polegi suudetud kommenteerida, miks Piusa rong käivitati nii hilja!
27. august 2014. a. kell 17:22 · Like


Wednesday, May 20, 2015

Riik ja FB - 2. osa.

Natuke siis veel....



Mis on pildil valesti?
22. 08. 2014.

Kasutaja Neeme Sihv foto.
  • See meeldib kasutajale Alvi Lina.
  • Neeme Sihv

    Write a comment...
  • Neeme Sihv Ütleme, et siis raudteel sõiduks kohandatud auto!
  • Neeme Jüri P. Sihv Nüüd siis kadunud MKM-i vastused?
  • Neeme Sihv Minupoolsed vabandused. Teema blogisse panin sel kuupäeval, kuid sündmus leidis aset päev või paar varem. Tunnistan oma süüd ja et eksitasin teid. Ma loodan, et te vabandused vastu võtate, sest sisuliselt ikkagi tegemist murega ohutuse ja riigi(ettevõtte) maine pärast!?
  • Neeme SihvTundub, et ei arvata ära. Veerenni ülesõidule lähnes see auto (Tallinna poolt) ning tõkkepuud sulgusid. Kui ülesõiduni oli veel sadakond meetrit, tõkkepuud avanesid. Viimasel ajal on sel ülesõidul korduvalt olnud probleeme rikkis signalisatsiooniga. Ja sellistel puhkudel kuuldavasti tegeletakse küll remondiga, kuid autojuhte "sunnitakse" tõkkepuust mööda sõitma. Kes peaks reguleerima liiklust ja tegelema ohutusega kui ülesõit on rikkis ja tõkkepuu all?
  • Neeme Sihv Paistab, et ohutus ei oma mingit tähtsust. Edaspidi on siis selge kuidas vatavatesse sõnavõttudesse suhtuda.
  • ****************************************************
  • Ehk on selles loos natuke mõtlemisainet nii rongi kohvikute, jaama ooteruumide ja bussi - ning rongilikluse sidumise osas. Tahtmatult tekkib küsimus - kas Koidula piirijaam oleks võimeline teenindama rahvsvahelist rongiliiklust näiteks liinil Riia - Peterburi?
    https://www.facebook.com/media/set/…

    "Euroopa  Liidu ja Venemaa vaheline piirijaam"

    "Kilomeetrite viisi laiutav tühjus."
    "Tühjad jaamateed on piiratud  võrkaiaga."
    "Elron 382 Tartu - Piusa on jõudnud piirijaama."
    "Uhke reisiterminal on reisijatele suletud."
    Andrus Metsma lisas albumisse "Rongiga Petserisse" 14 uut fotot — kohasKoidula Piiripunkt.
    Sai ette võetud üks rongireis Raplast Petserisse.
    • Sulle ja kasutajale Anne Nigul meeldib see.
    • Neeme Sihv

      Write a comment...
    • Neeme Jüri P. Sihv Kuidas rahastatakse rongi ja bussiliikluse ühildamist sessamas Koidulas? Ja üldse Koidula-Valga liinile jäävates peatustes?
      • Andrus MetsmaEga see liiklus seal rahastatud vist olegi. Rongi saabumise järel hakkasin jala Petserisse minema, aga piiripunktis nägin kahte liinibussi 989 Tallinn - Pihkva ja 923 Tartu - Petseri, kuid kumbalgi liinil ei ole peatust ei piiripunktis ega ka sissesõitu Koidula raudteejaama. Vene poole peal käib regulaarselt piiripunkti vähemalt linnaliin ja on normaalse raha eest taksogi võtta. Eesti poole peal on aga nagu tõotatud tühi maa, Üks on aga selge - Tartus ootab Koidula rong alati ära Tallinnast tuleva ekspressrongi, molutagu see tee peal palju tahes. Tallinnas aga ei vaevuta isegi paari minutit Viljandi/Pärnu ühendkiirrongi kinni hoidmast, et oleks võimalik ümber istuda. Nii, et kuigi seal Koidula on bussiliiklusega kehvavõitu on sealsed elanikud Elroni silmis eelisseisus ja mis on vastuolus klientide võrdse kohtlemise printsiibiga.
      • Majandus- ja KommunikatsiooniministeeriumRaudteepeatustele juurdepääsu parandamiseks toetatakse kohalikke omavalitsusi kuni 2020. aastani 12,75 miljoni euroga. Selle raha eest saab teha bussi-, ratta- ja autoparklaid, juurdepääsuteid (eelistatult jalgratta ja jalgteid), infosüsteeme ja muid tegevusi, mis parandavad raudteepeatuste kasutatavust.

        Toetust antakse alates järgmise aasta kevadest avatud taotlusvooru(de) raames vähemalt 20le raudteepeatusele. See tähendab, et Koidula peatusega seotud investeeringute tegemiseks peaks Värska vald esitama vastava taotluse, mida hinnatakse võrdluses teiste valdade taotlustega. Tuleb muidugi tunnistada, et arvestades kogu raudteepeatuste arvu, on vähetõenäoline, et Põlvast edasi Koidula poole mõni peatus valituks osutub, kuna üheks projektide valiku kriteeriumiks on ka olemasolev ja potentsiaalne peatuse kasutajate arv. Põlvast edasi jäävate peatuste puhul on see oluliselt väiksem Eesti keskmisest. Kuid juhul kui tegu on väikese investeeringuga, mis oluliselt parandaks juurdepääsu, on see siiski võimalik.
      • *************************************************
    • Kuude viisi mitte ühtki vastust ega mitte ühtki kommentaari. Tundub, et kompetents tõepoolest puudub!
      Muidugi peab kiitma, et Narvas kohe riik appi tõttas kui invaliididel tekkisid probleemid rongi saamisega. Aga muud probleemid lahenduseta. Nagu ka rongipeatustesse saamine. Küllap sellepärast rongi nii vähe invaliide tulebki. Oleks ka Narvas torutõkked ees olnud, poleks olnud probleemi. Kas vastused tulevad aprillis?

      Kasutaja Neeme Sihv foto.
      • Neeme Sihv

        Write a comment...
      • Neeme Jüri P. Sihv Puuetega Inimeste Koda teeb koolitusi invaliidide liikumisprobleemide teemal. Väga huvitav oli sellisel viibida.
      • Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium Palun, kas täpsustaksite, millisele küsimusele endiselt vastust ootate?
        • Neeme SihvÜlekäikude tõkissüsteem on kooskõlastusel Euroopa Liidus, nagu te vastasite. Nende mõõdud peaks tagama läbipääsu, et ehk ei tohiks olla väiksemad teatud piirist. Kas nende mõõtude suurendamine vajab siis eraldi standardit? Kas see standard tagab kõikide jalgratastega, soome kelkudega jm liiklemisvahenditega läbipääsu? Ning kas tõkkeid reaalse vajaduse järgi suuremaks ehitamine ei või toimuda reaalsete vajaduste järgi ehk kohapela iga konkreetse objekti omapära järgides?
        • ************************************************************************
        • FB kustutanud HRT konto. Sellegi poolest, MKM-l peaks olema teada kõik küsimused, mis siia postitatud, nii et vastust ootan endiselt.
          Olen sunnitud Teile meelde tuletama, et korduvalt on räägitud vajadusest ehitada Tartus (vähemalt parkla poolsesse otsa) perroone ühendav ülekäik! Kahjuks näete Teie endiselt asja teisest vaatenurgast ning ei soovi vigu tunnistada, nagu ei tunnista ka Eesti Raudtee! See muidugi ei tähenda, et Eesti Raudtee ei peaks tavaolukorras kõige lihtsamate asjadega toime tulema!
          Eriti oluline on see vankritega, ratastega ja ratastooliga liikujatele. Või peab jälle kohale kutsuma ELIL koos prominentidega, et hakataks märkama puudusi? Puudusi, mida on ometi nii lihtne kõrvaldada ja mis näitaks, et siin tõepoolest hoolitakse inimestest! Sest tunnel võib olla kasutamiskõlbmatu ka muudel juhtudel (uputus jm).



          Vaksal Tartu Postimehe poole pöördus lugeja, kes on nädala jooksul paar korda näinud Tartu...
          TARTU.POSTIMEES.EE
          • Neeme Sihv

            Write a comment...
          • Majandus- ja KommunikatsiooniministeeriumTartu raudteejaama perroone ühendava tunneli osa kohta on Tehnilise Järelevalve Amet teostanud täiendava kontrolli ning selle käigus tuvastati, et mingisugust füüsilist viga sellel tunnelil ja läbipääsul ei ole (st varisemisoht, üleujutus vms). 

            Juurd
            epääsu puudumine seisnes tõenäoliselt selles, et vastavad pääslad töötavad nö automaatrežiimis – avatakse ja suletakse konkreetsel kellajal, mis sõltub rongiliikluse alguse- ja lõppajast. Kui peaks toimuma viimase rongi hilinemine, siis puudub võimalus läbipääsu kasutada. ASi Eesti Raudtee sõnul on neil valmisolek olemas, et manuaalselt pääsla avada, kuid antud juhtumi puhul ei jõudnud vastav info kohale. 

            Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium loodab, et selliseid juhtumeid enam tulevikus ei esine ja reisijate ohutus on rongile pääsul ja mahaminekul tagatud.

            AS Eesti Raudtee on omalt poolt lubanud täiendavalt uurida alternatiivseid lahendusi, et tagada alaline läbipääs.
            • Neeme SihvTänan! Seni on selle tunneli põhjas tõesti vahel vett olnud vaid veidi. Kas see nii jääb, pole kindel. Lisaks võivad probleeme tekitada elektrikatkestused jms. Kindlasti aga soovitaks proovida treppidest liikuda matkaratastega ja lapsevankritega. 21. s...Vaata veel
            • *****************************************************************
            • Tere!
              Millal algab Koidula-Valga raudtee remont ja perroonide ehitus? Mitu peatust peaks sel liinil olema?
              Ja lisaks, kas Vorbuse ja Sõmeru elanikud on loobunud soovimast oma peatust? Mis põhjusel need siiani on tegemata? Regionaalsetel, rahalistel vm põhjustel? Ükskõiksuset tean niigi, aga asjalikku põhjust sooviks ikkagi ka.
              • Kasutajatele Neeme Jüri P. SihvIlmar Põllumägi ja Siim Kilki meeldib see.
              • Neeme Sihv

                Write a comment...
              • Majandus- ja KommunikatsiooniministeeriumKoidula-Valga liinil peatuste arvu üle arutlemine saab hetkel olla ainult teoreetiline, kuna Koidula-Valga raudtee remontimiseks puuduvad rahalised vahendid. Kui kunagi leidub võimalus selle liini kordategemiseks, ei ole mõistlik sellel liinil üle 5-6 peatuse teha.

                Raudteepeatuste rahastamine toimus suures osas Euroopa Liidu fondide vahenditest ning tänaseks on need projektid läbi saanud. Järgneval eelarveperioodil 2014-2020 võib osutuda võimalikuks veel mõne uue peatuskoha ehitamine, kuid täna kindlaid vahendeid selleks ei ole ja eelistatud on kindlasti need peatused, kus on potentsiaalsete kasutajate arv suurem. 2011. aastal elas rahvaloenduse andmetel Vorbuse külas 258 inimest ja Sõmeru alevikus 1216 inimest.
                • Neeme SihvTänan! See ongi Teie viga, et te ei näe elu, vaid numbreid! Sel liinil on vaja maaelu püsimiseks tagada 11-12 peatust, rahalisest vaatenurgast piisaks ka Võrust ja Antslast. Muide, pürime turismiriigiks, aga turist ei soovi jõuda naturaalse maaelu juurde suure ringiga! Vorbuse ja Sõmeru koha pealt tuleb seesama "pimedus" taas välja. Küsimus pole elus vaid elanike arvus, kuigi riik näeb vaeva, et maainimeste arvu vähendada. Üks või tuhat inimest ei tähenda mitte midagi, oluline on rongiga sõidu võimalus. Jänese matkarada Vorbusel on omaette probleem, kuid sellise olemasolu võib aastaid tuhandeid inimesi meelitada tervisliku eluviisi poole, mida riik aina propageerib. Ja needsamad 1216 ja 258 inimest ootavad ka, et neist hoolitaks, et neid märgataks. Parim hetk minu jaoks oli see, kui RIIGIfirma esindaja küsis vallavanema ehk maamehe käest, et kas nende INIMESED tõepoolest sõidaks Sõmerult Rakverre ja maamees vastas, et ei, nende inimesed sõidaks ka Tallinna. See lühinägelikkus viibki meid katastroofini. Nagu muide ka Haapsalu raudtee puhul Inimesed ei sõidaks Haapsallu vaid Tallinnast, vaid lausa Tartust. Seega oleks piletitulu hoopis suurem, kui kuskil kabinetis tundub. Muide, kui palju on riigile jäänud tulu saamata sellest, et pileteid ei suudeta müüa? Tuhandeid või kümneid tuhandeid? Või kui palju tulu toob rongide seismine Koidulas, selle asemel, et elu kolmnurgas edendada?
                • Neeme Sihv Muide, Kassinurmes elab veel vähem inimesi, aga tegemist on väga populaarse kohaga! Ahjaa, Mustjõel elab vaid kaks inimest, aga miks siis ei viidud peatust Mustjõe Kõrtsitalule lähemale, kuhu sõidaks rohkem puhkajaid, kui Mustjõele aasta lõikes üldse sõidab? Seenelistel-marjulistel pole vahet, kus rongist väljuda!? Riigi rahade heauskne kulutamine?
                • **************************************************************
              • Majandusministeerium ei pea õigeks ülekäike Tartus ja mujal. Inimesed peavad õigeks normaalset rongidele pääsu, nii ka Vasalemmas!

                Kasutaja Neeme Sihv foto.
                • Neeme Sihv

                  Write a comment...
                • Neeme Sihv Vahelduva eduga kõrvaldatakse ja taastatakse seda "ajutist ülekäiku ja treppi". Kas MKM ei ole koostöös Eesti Raudteega jõudnud otsusele? Olla või mitte olla? Ehk vajavad vasalemma (ja ka Tartu jpt) elanikud selgust? Millised on tulevikuplaanid?
                • Neeme Sihv Kas delegeeriks selle ülesande Vasalemma vallale, kui Eesti Raudtee ja MKM hakkama ei saa ja ohutusest ei huvitu?
                • Neeme Sihv Mis juhtuks kui targem annaks järele ja Eesti Raudtee teeks sinna ajutise ülekäigu ja trepi?

                  Kasutaja Neeme Sihv foto.
                • *****************************************************************
                • Keila.
                  Midagi sarnast peaks tekkima kõikides Ühispeatustes. Mida saab selle raames ära teha eurorahadest?

                  Kasutaja Neeme Sihv foto.
                  • Kasutajatele Aivo MaibergAlar Ehala ja Anu Arusaar meeldib see.
                  • Neeme Sihv

                    Write a comment...
                  • Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium Tänud ettepaneku eest, kuid palun pöörduge sellega vastavate kohalike omavalitsuste poole. Transpordile eraldatud eurorahadest saame toetada transpordiühendusi ja kui kohalik omavalitsus näeb vajadust, siis ta saab projekteerides arvestada võimaliku laienemisega, näiteks ettevõtlusele.
                    • Neeme SihvTänan! Omavalitsustele teatataud rongi- ja bussiliikluse rahastuse võimalustest ja sellest, millele tähelepanu pöörata. Samas peaks ka riik koordineerima selliste rajatiste tegemist ning otse loomulikult oleks ühise hanke puhul asjad odavamad, seda s...Vaata veel
                    • Neeme Sihv Äkki delegeeriks siis MKM-i ülesanded ka KOV-idele?
                    • ***********************************************************
                    • Mil moel kavatsetakse remondipäevadel sõidutada rattureid ja lapsevankreid, ratastoole jne? Kas olemas iga rongi puhul vähemalt üks buss, mille puhul seda arvestatakse? Ja kas tõesti toimub remont viie kuu jooksul vaid ühel jaamavahel?
                      http://elron.ee/suvel-toimuvad-tallinn-tartu-liinil-raudt…/…


                      Eesti reisirongiliiklust korraldavale Elronile toob suvi kaasa raudteeremonditöödest tingitud ümberkorraldusi. „Taristuomanik AS Eesti...
                      ELRON.EE
                      • See meeldib 
                      • ************************************************************

                      • Kas tõesti mitte kellelegi pole oluline, et turismiinfopunkti asemel tervitab pealinna väravas külalist hoopis teine asutus?
                        Ning üksiti puuduva politseipunkti tõttu transpordisõlmes on perroonid täitunud avalikult alkoholi tarbivate tegelastega!
                        Nii palju siis peame lugu oma inimestest ja külalistest?
                        Kes peaks hea seisma selle eest, et riigi pealinna värav kui visiitkaart näitaks meie riiki parimast küljest?

                        Kasutaja Neeme Sihv foto.
                        • See meeldib kasutajatele
                        • *********************************************************

                        • Miks MKM ei astu vahele kui Elron ei suuda teha vajalikke muudatusi sõiduplaanidesse? Lubati KÕIK head ettepanekud arvesse võtta, tegelikkuses ei huvita ettepanekud ja rongide parem täituvus/ökonoomne majandamine kedagi?
                          Näiteks:
                          1. Miks ei või 585 peale saabumist minna kiirrongina (peatused Laitses ja Vasalemmas) Keilani ja tgada ümberistumise Paldiski-Tallinn rongile 594 ning seejärel kas jääda Keilasse ning 591 sõidab Riisipereni või siis ise tagasi sõita, võttes reisijad sellelt rongilt? Viimane rong Tallinnast enne kl 21 ei võimalda käia mitte mingitel üritustel! Natukene võiks ikka reisijate peale mõelda küll!
                          2. Miks lähtutakse exceli-tabelist (seda võrdlust siin toodud ammu enne exceli-valitsust), mitte vajadusest? Endiselt ei saa Arukülast ega Raasikult nädalavahetusel sõita Tartu suunal enne kui alles lõunast, sest elektrirongi pole ja 0210 ei peatu neis peatustes. On see normaalne ja põhjendatud?
                          3. Miks ei suudeta nihutada ronge nii, et 0510-lt saab Keilas ümber istuda 0501-le? Küsimus on paaris minutis ja pole ühtki põhjust, et seda ei saaks teha!
                          Selline ükskõiksus on see, mis mõjub mainele, mitte ei ole süüdi "meediasõda" vms.
                          Tänan!
                        • **************************************************************************
                        • Kõigile ja avalikult.
                          Meenutaks hella teemat ja valusat haava, milles "austet" ministeerium tänagi ülimas vastuolus oma vaateid selgelt väljendanud.
                          Siinkohal ei oota ma kodanike Ruuda, Laineveeru või Tatteri vastuseid, miks või milleks. Ühtegi mõistlikku vastust sel teemal pole te kunagi kahjuks andnud.



                          Avalik-õigusliku ringhäälingu kodulehekülg
                          ARHIIV.ERR.EE|AUTOR: ERR
                        • **************************************************
                        • Miks ei saa 4-vagunilisi pikemaks teha? Kas selle alla kuulub ka variant, et ei ole võimaliki tellida uusi ronge vagunipikkuse diislisektsiooniga? Kus oleks siis see kohvik ja lisaks ka lisarattakohad?
                          Ning veel, pigem peaks ostma kohe kaugrongi variandi, panna need sõitma Riiani või lausa Vilniuseni (Kaunases ümberistumine tulevikus Euroopa suunale). Osaliselt asendaks need Tartu kiirronge ja seega saaks vabanevad koosseisud suunata teistele liinidele, sh Valga - Koidula! Millal hakatakse nägema terviklikku pilti? Oleks juba aeg lõpetada see häma, mida MKM-i esindajad räägivad tolle suuna kohta!
                          Ja veel, elektrironge telliti rohkem kui vaja, et need ennast ära tasuksid, on vaja taastada Rohuküla raudtee, aga mitte viivitada ja suretada majandust!



                          Elron soovib osta juurde senisest mugavamaid diiselronge, mis hakkaksid sõitma Tallinna-Tartu...
                          TARBIJA24.POSTIMEES.EE
                        • *****************************************************************
                        • Selline on siis ühe ametiasutuse 
                        • kompetentsimaailm ja tema reklaamkonto
                        •  olemus!



                • Siingi on osaline riik, nii Elroni kui MKM-i näol.


          • Neeme Sihv Miks ei või 585 peale saabumist minna kiirrongina (peatused Laitses ja Vasalemmas) Keilani ja tagada ümberistumise Paldiski-Tallinn rongile 594 ning seejärel kas jääda Keilasse ning 591 sõidab Riisipereni või siis ise tagasi sõita, võttes reisijad sellelt rongilt? Viimane rong Tallinnast enne kl 21 ei võimalda käia mitte mingitel üritustel! Natukene võiks ikka reisijate peale mõelda küll!
            • Hide 11 Replies
            • Neeme Sihv Mille järgi hinnatakse, et hilisemat Riisipere ühendust ei ole vaja? Kas selle järgi, et praegu pole sõitjaid, sest.....rongi ei ole? Või on loendatud Keilast autoga edasisõitjaid, bussile istujaid või tehtud küsitlust/koostööd Vasalemma ja Nissi vallaga?
            • Neeme Sihv Lp Elron! See siin on HEA ETTEPANEK, üks kümnetest, mis pidi arvesse võetama. Kusjuures ei ole vaja isegi Tallinnast eraldi rongi käima panna, seega on tegemist ökonoomse lahendusega, mis tagab õhtusele Keila rongile parema täituvuse. Seda peaks lisaks seonduma Elroni sooviga reisijate arvu kasvatada. Kui Elronit aga ei huvita inimeste võimalused käia üritustel, siis keda peaks huvitama? MKM-i?Igal suunal on olemas hiline rong (ka nende jaoks, kelle tööpäev kestab kauem), miks on Riisipere sellest kõrvale jäetud? Eriti kui mingitki uuringut ega loendust pole tehtud ja ei saagi olla.
            • Ülo Mälgand Mina olen aru saanud, et Elroniga vaidlemiseks tuleb kõigepealt saada ministeeriumi vastava osakonna ametnikuks või veelgi parem - ministriks. Siis on teoreetiline lootus saada mingeid vastuseid.
            • Neeme Sihv Seekord tegin kirja vallaametnikele. Nemad ehk hoolivad natuke rohkem. Ei jaksa mina ka uuesti aina kirjutada, tegin siinsest koopia. Ja ega ma peagi kellegi eest palgatööd ära tegema, ega ma minister pole.

              Vasalemma ja Riisipere kandi inimesed on ku
              uldavasti väga rahulolematud, et puudub õhtune rongiühendus Tallinnaga. Et mitte ümber kirjutada, lisan siia oma ettepaneku Elronile, millele vastus muidugi ei ole saanud. Kuigi ettepanek on tehtud juba korduvalt, tundub selle sisu olema arusaamatu. 

              Kuidas on Nissi ja Vasalemma vallavalitsused teemaga tegelenud? Millised on seni olnud küsimused ja vastused Elronilt ja MKM-lt?

              Neeme Sihv Miks ei või 585 peale saabumist minna kiirrongina (peatused Laitses ja Vasalemmas) Keilani ja tgada ümberistumise Paldiski-Tallinn rongile 594 ning seejärel kas jääda Keilasse ning 591 sõidab Riisipereni või siis ise tagasi sõita, võttes reisijad sellelt rongilt? Viimane rong Tallinnast enne kl 21 ei võimalda käia mitte mingitel üritustel! Natukene võiks ikka reisijate peale mõelda küll!

              Like · Vasta · 10. mai kell 18:22
              Neeme Sihv Mille järgi hinnatakse, et hilisemat Riisipere ühendust ei ole vaja? Kas selle järgi, et praegu pole sõitjaid, sest.....rongi ei ole? Või on loendatud Keilast autoga edasisõitjaid, bussile istujaid või tehtud küsitlust/koostööd Vasalemma ja Nissi vallaga?

              Like · 23. mai kell 12:36
              Neeme Sihv
              Lp Elron! See siin on HEA ETTEPANEK, üks kümnetest, mis pidi arvesse võetama. Kusjuures ei ole vaja isegi Tallinnast eraldi rongi käima panna, seega on tegemist ökonoomse lahendusega, mis tagab õhtusele Keila rongile parema täituvuse. See peaks lisaks seonduma Elroni sooviga reisijate arvu kasvatada. Kui Elronit aga ei huvita inimeste võimalused käia üritustel, siis keda peaks huvitama? MKM-i?Igal suunal on olemas hiline rong (ka nende jaoks, kelle tööpäev kestab kauem), miks on Riisipere sellest kõrvale jäetud? Eriti kui mingitki uuringut ega loendust pole tehtud ja ei saagi olla.
              Siin on selged põhjendused olemas. Kas keegi oskaks need väited ümber lükata ja öelda, et näen ( ja ka need, kes mulle kirjutanud, näevad) asju valesti!? Oleksin väga tänulik, kui saaksin tõestuse, et süüdistused hoolimatuses reisijate suhtes on alusetud!?
              Lugupidamisega

              Neeme Sihv
            • Ülo Mälgand Need meie viimaste rongide väljumised on praktiliselt kõikidel rongiliinidel absurdihõngulised, eriti nädalavahetustel kui linnas toimub palju üritusi just õhtul hiljem. Helsingis käivad elektrirongid nädalavahetustel sisuliselt hommikutundideni välja.
            • Neeme Sihv Eks meilgi võiks kaeda hilisemate väljumiste suunas, vähemalt suviti ja R, L. Aga esialgu tahaks absurdi tipugi ära murda! Muidugi ei saa oodata väga palju sõitjaid tänapäevases autoajastus 00. 00 väljuval Haapsalu rongil, kuid kardetavasti kahevagunilisena oleks ka sellel sõitjaid, varahommikusest Riia-Tartu-Tallinna rongist rääkimata....
            • Neeme Sihv Sain vastuse, et Nissi vald on samuti soovinud hilisemat rongi. Aga nagu ikka, head soovid meil täide ei kipu minema....
            • Neeme Sihv Ja Elron ei suudagi selgitada, miks reisija pole oluline või millised on uuringutulemused õhtuste sõiduvõimaluste kohta reisijate hulgas.
            • Elron Tere. Esiteks vabandame, kui ei jõua kõigile sotsiaalmeedia kommentaaridele vastata. Kindlasti sooviksime seda teha, ent Elronis ei ole selleks tööl eraldi inimest ja paraku tuleb seetõttu vahel valikuid teha, mis on primaarne klientide teenindamise ja...Vaata veel
            • Neeme Sihv Tänud! Jah, lõunase pausiga olud tõesti paranevad. Mitte kuidagi aga ei saa nõustuda, et Keila-Riisipere lõigul ühe rongi liikumise lisandumine peaks tähendama teise rongi äravõtmist. See on JUURDEVEDU! Ning siin tuleb leida riigil lahendus ning võimal...Vaata veel
            • Neeme Sihv Ja nagu mainisin, kuna lõuna ajal EI SAA ronge panna, siis tuleb panna Elroni (asendus)bussid! Vähemalt üks nii Riisiperesse kui Paldiskisse ja 2-3 Keilasse. Seda sellepärast, et puudub Balti jaamast otseühendus Nõmme, Pääsküla jt kohtadega. Muidugi peaks selle eest osaliselt maksma Tallinn ja kehtima rongipiletid. See on reisijatekeskne ja hooliv suhtumine.


3 comments:

  1. No Comment, nagu väljamaa keeles öeldakse. Mulle meenutab see võitlust tuldsülitava draakoniga, kellele ühe maharaiutu pea asemele kasvab mitu uut. Või Paunvere kellamehe Lible ja Kirovi kalurikolhoosi lood jõe voolusuuna muutmisest. Kurb, et asjadel lastakse isevoolu minna ja kui keegi julgeb ölda, siis tunub see võitlus olema sama mõttetu.. Väga kahju on, et need mängu toimuvad maksumaksja rahadega ja sisuliselt ei vastuta (väär)otsuste eest mitte keegi.

    ReplyDelete
  2. Mis parata, Andrus. Lolli mängimine ja vait olemine pole ju parem variant, mõistad seda isegi!
    Iga tilkm uuristab kivi, kasvõi natukene see abiks. Äkki lööb kellelgi mingi hetk mõistuse lahti!?




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar