Wednesday, May 20, 2015
Riik ja FB.
Facebook on suhtluskeskkond.
Paljudel valitsusasutustel ja riigiettevõtetel on oma konto. Vist endi reklaamimiseks?
Et juba 2 korda on kellegi õelusest ronitud minu HRT konto kallale ja seetõttu on võimalus pildimaterjalidest ja kommentaaridest ilma jääda, siis postitan säilimiseks mõned suhtlused siia. Üksiti näeb ka kui palju kedagi miski huvitab.
Muidugi pole see kõik. Kuid mingigi ülevaade neile, kes räägivad virisemisest, või ükskõik millest muust. Oma arvamuse saab aga selle järgi igaüks ise kuijundada!
Tasub pöörata tähelepanu ka kuupäevadele. Riik plaanib ehitada ka kiirraudteed, aga ülekäikude torutõkiste probleemi tõstatamisest on möödas ca 1,5 aastat ning tulemust ei ole. Kui ei suudeta isegi torutõkkeid ümber tõsta, siis minul tuleb küll hirm peale mõeldes, milline see RB veel võiks tulla.....
Arvamused muidugi ka siia oodatud! Sest midagi paremaks saab muuta eelkõige siis, kui on rohkem teadmidi ja arvamusi. Erinevalt MKM-st, või mõnest teisest, ma võtan need tõesti arvesse!
Tänud!
Neeme SihvMajandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
5. oktoober 2013. a. ·
Kitsekülas on ohtlik!
Me kõik näeme asju erineva nurga alt. Kui ühes nurgas on tõkistorud, mis peaksid vältima inimeste ootamatut sattumist raudteele, siis miks on võimalus teha seda teiselt poolt ja veelgi ohtlikumalt? Vaadake, kus on rööpad ja millise nurga alt tullakse! SEE inimene nagu väga paljud seal, ei vaadanud kummalegi poole. Kui surma saab, on ise süüdi!? Aga kas ei oleks võimalik seda natukenegi vältida?
Praegune olukord on sarnane, nagu oleks tee kinni pandud ohtlikkuse pärast, aga veelgi ohtlikumalt saab igaüks riskida! Pikalt on Lilleküla poole aeda pandud, äkki jäi jupikene ka siia üle? Või teemegi vaid kampaania korras?
Neeme Sihv
Like · Kommentaar · Jaga · 629
See meeldib kasutajatele Lagle Pohlak, Anne Nigul, Tanja Žemtšužina javeel 3-le.
Neeme Sihv Uued postitused arvutikasutusest jpm, aga see, mis puudutab inimest kõige otsesemalt, ei huvita? Täna sõitsin rattaga läbi Kitsekülast. Ka teisele poole raudted on ilmunud torud. KAS MKM on printsipiaalsust üles näidanud? Kuid torude vahe on jälle nii väike, et see on inimesele lihtsalt ebamugav! Palju on onud relsirallisid, äkki teeks Eesti Raudteel ühe ratastooliralli? Kas MKM ka osaleb?
10. oktoober 2013. a. kell 17:23 · Like · 3
Kadi Kadak Nii kui uus platvorm valmis sai, nii need tõkised ka sinna ilmusid, need on küll mõni cm laiema vahega mitte nii nagu teisel pool kus kukud end ratastooli või ratta katki jne. Kes tahab , see hüppab rongi ette ka ilma nende tõkisteta...
11. oktoober 2013. a. kell 18:07 · Eemalda lemmikutest · 2
Neeme Sihv http://www.ohtuleht.ee/549458
Ratastooliga rongi peale? Vahel ei pääse perroonilegi!
«Nutulugu me sellest ei taha, pigem lihtsalt...
OHTULEHT.EE
12. oktoober 2013. a. kell 12:07 · Like · 1 · Eemalda eelvaade
Kadi Kadak Väga mõtlema panev lugu aga hea see, et ratastooliinimesi nähti ja põhimõtteliselt saavad rongi peale kui nad selleni läbi raskuste jõuavad.
12. oktoober 2013. a. kell 12:53 · Eemalda lemmikutest · 1
Neeme Sihv Kuidas on võimalik, et ajakirjanikule vastab ametnik, kes ei tea tegelikke olusid? Ja kuidas siiani pole suudetud torusid üle Eesti paigaldada? Pean muidugi silmas läbimõeldud paigutamist.http://www.ohtuleht.ee/553702#3
«Eks tal olid klapid kõrvas ja kapuuts peas!»
«Mark oli koolis populaarne poiss ja sõpru oli tal...
OHTULEHT.EE
15. november 2013. a. kell 19:58 · Like · 1 · Eemalda eelvaade
Tarmo Pill Kahjuks selline rada on sisse tallatud inimloomade poolt. Antud ülekäigult võib leida veel taolise raja.
16. november 2013. a. kell 14:31 · Like
Neeme Sihv Nii on. Ja nagu ise tead, vaadatakse viimasel momendil või üldse mitte.
16. november 2013. a. kell 14:47 · Like · 1
Tarmo Pill Kui ikka mööda rööpaid kihutad Laagri poole, siis selliseid radasi on palju. Kõige lahedam rada on Keila jaamas. Paarkümmend meetrit eemal ülekäigukohast on tekkinud iseeneslik ülekäigukoht. Seda polnud isegi nõukaajal. Korra teavitasin ameti asutust. Aga mis kasu? Või milleks üldse oma arvamust avaldada? Et kuulata kellegi kommentaari stilis, sellel vist midagi isiklikuselus viga. Edu. Mul täitsa ükstaspuha.
16. november 2013. a. kell 15:45 · Eemalda lemmikutest · 3
Neeme SihvTabasid naelapea pihta! Ometi ma kasvõi kellegi pinisemise peale mõtlemata (las need, kes ei mõista, pigisegu edasi) igal juhul pidanud õigeks öelda. Kellelegi. Vähemalt ma olen proovinud midagi ära hoida. Sest ega ausalt öeldes ei meeldi pärast parastada.... Kuigi küllap õelust ikka selliste AA - Anonüümsete Ametnike peale kohuneb tasapisi. Vist. Siis tulebki vahel järjest ironiseerida. Ehk hakkab kellelegi AA-st miski mõikama... MKM ON paraku nõrk, operaatorid tihti hoolimatud ja muide, ka nemad, ülemused, üritavad mitte märgata ja edastada. Mina tahaks sellistest parem olla. Eile Jõhvis oli napikas, et mul rongi ette poleks jäänud ema-isa lapsega. Sellised asjad tuletavad meelde, et TULEB öelda.
17. november 2013. a. kell 12:12 · Like · 2
Neeme SihvAhjaa, Jõhviga seoses huvitav nüanss. Tehti uhke promenaad ja tunnel (mida algul ei tahetud teha). Ooteplatvorm, mis peaks olema VÕIMALIKULT LÄHEDAL teistele ühistranspordiliikidele bla-bla, tejakse aga kohta, kust kindlasti üritatakse lõigata. Ja EVR, kes ei suuda ühelegi ettepanekule juba aastaid ise vastata, toob MKM-i kaudu rumalaid põhjendusi. Koht, kuhu peatus vaja teha, asuvat kõveral. No küll neil kõõrdsilmad tööl? Pidavat tekkima vajadus pikendasd kõrvalteed. Miks? Kes selle välja mõtles? Ja veel samas laadis. Ometi on tegemist parima kohaga reisija jaoks, võimalik teha pääs tunnelisse jne.
17. november 2013. a. kell 12:16 · Like · 1
Kadi KadakParaku inimesed teevadki omaalgatuslikke kohti, ei viitsita käia mõned meetrid kaugemale. On veel mingilgi määral arusaadav kui rong käib harva ja lähevad üle aga see ei ole muidugi õigustus. Tunnen ka ühte kutsaga ''preilit'', kes T-Väikese depoo juur...Vaata veel
17. november 2013. a. kell 12:17 · Eemalda lemmikutest · 2
Neeme Sihv Siinkohal poleks ehk midagi omaalgatuslikust rajast, kui SELLE koha peal oleks aed ja rada kulgeks veidi eemalt: Tänagi vaatsin kuskil üht torutõkist, naerma ajas. Paigaldatud kõverale ja loomulikult kõik astusid mööda. Aga linnuke on ju kirjas!? Kus see võis olla?Millegipärast tundub, et Raasikul, aga võin eksida.
17. november 2013. a. kell 12:27 · Like
Kadi Kadak Nagu ka Kitsekülas, milleks need kui porine rada läheb selle kõrvalt niikuinii.
17. november 2013. a. kell 12:30 · Eemalda lemmikutest · 1
Neeme Sihv Aga kes rohkem teemast ei huvitu, on AA? Ehk Anonüümsed Ametnikud? Pole ühtegi kommentaari. Ahjah, Küllap ei teata asju nagu Aardlaski...
17. november 2013. a. kell 12:33 · Like · 1
Kadi Kadak Isegi kui teavad, ei nad ennast vaeva. Või siis teevad alles 5+ aastate pärast nagu ka '' sinu poolt neile peavalu põhjustaud'' 'põõsaga.
17. november 2013. a. kell 12:35 · Like · 1
Neeme Sihv Kardan, et ülejäänud puude-põõsastega ma seal enam sõdida ei jõua.
17. november 2013. a. kell 12:37 · Like · 1
Kadi Kadak Sa ei peagi kõike jõudma !
17. november 2013. a. kell 12:54 · Like
Neeme Sihv Nii pika aja ja pika arutelu peale peaks juba ametkonnas toimuma aktiivne tegutsemine!? Kas siis miski muutub?
20. november 2013. a. kell 11:20 · Like · 1
Neeme Sihv Mõtlesin juba, et ministeerium teeb Hea Talgupäeva! Aga ei midagist...
25. november 2013. a. kell 8:54 · Like · 1
Neeme Sihv Issand jumal, ma ei taha enam kedagi taevariiki saata! Kas seda on tõesti nii raske mõista?
25. november 2013. a. kell 9:05 · Like · 1
Neeme Sihv Vabandan muidugi emotsionaalsise pärast. Aga kui oled läbi elanud mitmeid õnnetusi, siis mõistad ka eriti valusalt ku väga on vaja teha midagi selleks, et neid ära hoida!
25. november 2013. a. kell 14:14 · Like · 1
Kadi Kadak Ylle, rahulolematuid on oioi kui palju rongisõitjaid, mitte ainult HRT. Nii paljud on kukkunud, nii paljud on enam mitte püsti saanud. Olen isegi pikali käinud. Jama vaid see, et rongi ei juhtunud neil minutitel olema.
25. november 2013. a. kell 15:27 · Like
Neeme Sihv Seni muutusteta?
4. detsember 2013. a. kell 20:48 · Like
Neeme Sihv Kui kaugele on jõutud torupiirete nõuete muutmisega? Millal alustatakse nende ümbertegemist? Hiljutisel sõidul Arukülla ja Raasikule oli näha, kuidas senised pigem suurendavad ohtusid kui vähendavad. Sest mugavam ja ohutum (?) on neist mööda sõita! Pilte näeb ka siit!http://eestimaablogi2.blogspot.com/.../02/rongiga-maale.html
Eestimaa Blogi 2: Rongiga maale.
Algus Eestimaa Blogis. h...
EESTIMAABLOGI2.BLOGSPOT.COM
27. veebruar 2014. a. kell 16:37 · Like · Eemalda eelvaade
Neeme Sihv Millal saab valmis uus määrus nõuete kohta? Et paraneks olukord Kitsekülas, kus vedurijuhid aina pasunadavad, Laagris jm?
29. mai 2014. a. kell 21:09 · Muudetud · Like
Kadi KadakLp Majandus ja Kommunikatsiooniministeerium !
Milleks Teile see leht kui mitte mingitki tagasisidet rahvale ei ole?...Vaata veel
7. juuni 2014. a. kell 17:37 · Muudetud · Eemalda lemmikutest · 1
Neeme Sihv KUI KAUA võtab aega ülekäikude kordategemine? Nõuete muutmine?
8. august 2014. a. kell 18:31 · Like · 1
Kadi Kadak Neil ilmselt ''tähtsamatki'' teha.
8. august 2014. a. kell 21:16 · Muudetud · Like
Neeme Sihv Küllap on. Ega Raasikul ja Tartus polenud ka kiiret ajast-arust signalisatsiooni vahetamisega kiiret. Ka T-Väikse jaamas pole kadunud piirete (ülekäigul) asendamisega kiiret.
8. august 2014. a. kell 21:21 · Like · 1
*************************************
Neeme SihvMajandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
5. detsember 2013. a. ·
Millega Te õigupoolest tegelete? http://eestimaablogi2.blogspot.com/…/12/mis-kuradi-riik.html
Eestimaa Blogi 2: Mis kuradi riik?
Algus Eestimaa Blogis. http://eestimaablogi.blogspot.com/ Kommenteerida teemasid saab ka anonüümselt ja olen tänulik igasuguste arvamuste eest! Teadke, et Teie arvamused võivad olla olulised asjade muutumise suhtes Eestimaal! Püüan alati vastata! Jüri poeg.
EESTIMAABLOGI2.BLOGSPOT.COM
Neeme Sihv
Like · Kommentaar · Jaga · 1
Neeme Sihv Ehk ikka saaks teha nii, et valdade meiliaadressid e-riigis oleks ühtsed? Näit. vallavalitsus@.....ee? Linnavalitsus@......ee?
29. mai 2014. a. kell 20:55 · Like
**************************
Tiberi SaboMajandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
6. detsember 2013. a. ·
http://www.tallinnatv.eu/?id=8701
: Tallinna TV : Haapsalu esitas transpordi arengukava ettepaneku raudtee ehitamiseks
Haapsalu linn saatis majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi...
TALLINNATV.EU
Neeme Sihv
Like · Kommentaar · Jaga · 12
See meeldib kasutajale Neeme Jüri P. Sihv.
Tiberi Sabo Meeldetuletuseks...
6. detsember 2013. a. kell 16:55 · Like
Neeme Sihv Haugi mälu....
29. mai 2014. a. kell 20:53 · Like
***********************************************
Neeme SihvMajandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
9. detsember 2013. a. ·
Uute rongide sõiduplaanid on saanud niipalju kriitikat, sellest hoolimata on järgmine (maikuu) kavand veel halvem väga paljude peatuste kasutajatele. Millest tuleneb see, et paljude jaoks sõitmine võimatuks tehakse? Kas on loogiline, et peatusesse, kus kiirrong mööda sõidab, nt Valgast saamiseks tuleb Tartus tunde oodata? Mil moel saab hommikul Keavast Pärnusse? Teate küll, millest on jutt, aga miks midagi ette ei võeta ja ei tehta normaalset, võimalikult kasulikku sõiduplaani nii reisijale sõiduvõimaluste koha pealt ja riigile piletitulu koha pealt?
Neeme Sihv
Like · Kommentaar · Jaga · 11
See meeldib kasutajale Kadi Kadak.
Neeme Sihv Järelikult lähevad asjad hoopis paremaks ja mina näen vaid tonti!
29. mai 2014. a. kell 20:53 · Like
***************
Neeme SihvMajandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
27. veebruar 2014. a. ·
Eri ühistranspordivahendite ühildamine keeruline protsess. Nüüdseks teada, et eurorahade toel seda lihtsam teha. Kuidas lahendatakse tulevikus kõikide rongipeatuste infosüsteemid (stendid? tablood?), kus saaks infot kõigega seotu kohta? Mil moel saavad uuest bussiliinist ja ümberistumisvõimalusest Keilas infot rongisõitjad peatustes Tallinnast Riisipereni jub täna? Tulevikus muidugi ka teiste uute liinide kohta. Peale netiühiskonna, kus info enam tihti oma tohutu mahu tõttu inimesteni ei jõua?
Skeptitsismi tekitab juba see, et praegugi ei suuda Elron tagada täiendavat infot lisandunud rongi kohta jne.
https://laane.maavalitsus.ee/…/asse…/d0QX/content/id/8716121
Avatakse uus Haapsalu-Tallinn bussiliin - Uudised ja teated - Lääne Maavalitsus
Harjumaa Ühistranspordikeskuse ja Lääne Maavalitsuse koostöö tulemusena avatakse alates 1.märtsist 2014 uus bussiliin nr 149 marsruudil Tallinn - Harku - Keila - Rummu – Haapsalu, mis on...
LAANE.MAAVALITSUS.EE
Neeme Sihv
Like · Kommentaar · Jaga · 4
Meelis KompusJuhime kindlasti maakonnaliinide sõiduplaane peatus.ee lehel haldavate maavalitsuste ja ühistranspordikeskuste tähelepanu sellele, et kohtades, kus bussilt rongile ja rongilt bussile ümberistumise võimalused on juba tagatud, saaks vastav info ka peatus.ee avaldatud sõiduplaanide juurde märgitud.
Peatus.ee reisiplaneerija abil otsingut tehes on õigupoolest ka praegu enamik ümberistumise võimalusi leitavad, sest reisiplaneerija pakub välja ka ümberistumisega ühendusi. Seejuures jälgitakse, et ühelt transpordivahendilt teisele ümberistumiseks jääks vähemalt 3-minutine ajavaru.
Koostöös Elroniga püüame leida ka lahenduse, et raudtee ooteplatvormidel, kuhu on juba paigaldatud infoekraanid, saaks kuvatud ka info lähimast bussipeatusest väljuvate busside väljumisaegade kohta.
Lugupidamisega
Meelis Kompus
Maanteeameti avalike suhete osakond
4. märts 2014. a. kell 15:03 · Like · 1
Neeme Sihv Aitäh!
5. märts 2014. a. kell 16:08 · Like
Neeme Sihv Ei näe probleemi?
29. mai 2014. a. kell 20:52 · Like
Neeme Sihv Kas nüüdseks on info Peatus.ee lehel olemas? Kas ja millal ilmub info liini kohta rongipeatustesse?
8. august 2014. a. kell 18:29 · Like
********************
Neeme SihvMajandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
20. aprill 2014. a. ·
On kohti, kuhu iga päev massiliselt ei sõideta. Aga need kohad võivad olla tihti atraktiivsed. On mõistetamatu, et ei leita raha kolme-nelja ooteplatvormi väljaehitamiseks. Piisab ju ka 100 m või hädajuhul isegi 35 m perroonist. Kalevi-Kassinurme.
http://www.ohtuleht.ee/…/galerii-vaata-kuidas-jurioo-ulesto…
GALERII: vaata, kuidas Jüriöö ülestõusu meenutuseks peeti lahinguid ja elustati vanu kombeid
Kassinurme mägedes organiseeriti MTÜ Ajarännak poolt Jüriöö ülestõusu meenutuseks vana aja huviliste kokkutulek, kus peeti lahinguid ja elustati...
OHTULEHT.EE
Neeme Sihv
Like · Kommentaar · Jaga · 13
See meeldib kasutajale Neeme Jüri P. Sihv.
Neeme Sihv Millest ikka valitsus rääkinud? Meil aina paremini ja oleme teel rikkamate hulka ja võime olla kindlad!? Aga meil pole ju kindlust, et tulevik on kindlam ja parem?
29. mai 2014. a. kell 20:51 · Like
Neeme Sihv Millal valmivad Kalevi, Vorbuse ja Sõmeru peatused? Inimesed ootavad juba aastaid?
8. august 2014. a. kell 18:28 · Like
Neeme Jüri P. Sihv Vaata ja imesta, kui palju riigiasutused suhtlevad ja vastavad. Ei huvita neid ühegi küla ega linnaelanike mured.
3. veebruar kell 20:11 · Like
************'''
Neeme SihvMajandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
8. detsember 2014. a. ·
Tänavavalgustuse kaasajastamine eurorahadest lähtub mingil moel valedest alustest. Aeg on seadused ümber teha. Kes oskab öelda, milline oleks kokkuhoid külas, asulas, linnas?
http://eestimaablogi2.blogspot.com/20…/…/inimlik-valgus.html
Eestimaa Blogi 2: Inimlik valgus!
Algus Eestimaa Blogis. http://eestimaablogi.blogspot.com/ Kommenteerida teemasid saab ka anonüümselt ja olen tänulik igasuguste arvamuste eest! Teadke, et Teie arvamused võivad olla olulised asjade muutumise suhtes...
EESTIMAABLOGI2.BLOGSPOT.COM|AUTOR: JÜRI POEG
Neeme Sihv
Like · Kommentaar · Jaga · 2
Populaarseimad kommentaarid
Write a comment...
Neeme Sihv Lp MKM! Palun selgitage artiklis (ja blogi) piltidel olevate näidete varal, miks üldse peavad otse maja ees kõnniteel olema sellised ohtlikud ja segavad asjad, nagu postid?http://www.laanlane.ee/.../piltuudis-v%C3%B5ru-sai...
Piltuudis: Võru sai esimesena uued leedvalgustid tänavale | Läänemaa ja Haapsalu uudised | Läänlane
LAANLANE.EE
Like · Vasta · Eemalda eelvaade · 1 · 28. detsember 2014. a. kell 20:50
Neeme Jüri P. Sihv Ei näe jälle probleemi.
Like · Vasta · 3. veebruar kell 20:07
**************************************************
Ülo MälgandMajandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
12. jaanuar · Tallinn ·
Olgu siis veelkord teema päevakorrale tiritud kui jaanalinnupoliitikud ei näe või taha näha: http://tarbija24.postimees.ee/…/reisijat-sokeeris-kohutav-o… Olen veel üsna hiljuti käinud mitmel korral nii Riia kui Vilniuse raudteejaamas ja ütlen ausalt - Tallinnaga võrreldes on see kõrgem tsivilisatsioon. Rääkimata teistest Tallinna lähimatest metropolidest nagu Helsingi, Stokholm ja Peterburi. Mitte kusagil mujal pole sellist kaost. Tallinna raudteejaam on aga sõna tõsises mõtt... Vaata veel
Reisijat šokeeris kohutav olukord Balti jaamas - Tarbija
Üle hulga aja Tallinnas Balti jaama sattunud proua oli hämmingus selle räpasusest ja reisijavaenulikkusest.
TARBIJA24.POSTIMEES.EE
Neeme Sihv
Eemalda lemmikutest · Kommentaar · Jaga · 231
Populaarseimad kommentaarid
Sulle ja kasutajale Aino Kristelstein meeldib see.
1 jagamine
Write a comment...
Ülo MälgandKummaline on see, et MKMinisteerium ja paljud teised riigiasutused pole siiani aru saanud, misasi on sotsiaalmeedia. No kui te juba olete ennast Facebook-i üles riputanud, siis arvestage, et see eeldab kodanikkonnaga järjepidevat suhtlemist, vastasel j...Vaata veel
Eemalda lemmikutest · Vasta · 1 · 13. jaanuar kell 22:46 · Muudetud
Neeme Sihv Olen täiesti nõus, et tegemist on äärmiselt mittesobiva suhtumisega MKM-i poolt!
Like · 13. jaanuar kell 21:49
Ülo Mälgand Seda ei saagi nimetada suhtumiseks. Tegu on puhtakujulise ignorantsiilminguga. Tavaline riigikodanik ja tema arvamus ametnikku ei näi kottivat (vabandage väljendi pärast).
Eemalda lemmikutest · 2 · 13. jaanuar kell 21:51
Neeme Sihv Ei kotigi, nagu näha.
Like · 8. aprill kell 23:11
Kirjuta vastus...
Neeme Sihv http://eestimaablogi.blogspot.com/.../baltiiskii-vakzal.html
EESTIMAA PÄEVIK - ESTONIAN BLOG: BALTIISKII VAKZAL 6
EESTIMAABLOGI.BLOGSPOT.COM|AUTOR: EESTIMAA BLOGI
Like · Vasta · Eemalda eelvaade · 12. jaanuar kell 18:39
Neeme Sihv Kes uue alkoholipoe lindi läbi lõikas?
Like · 8. aprill kell 23:11
Kirjuta vastus...
Majandus- ja KommunikatsiooniministeeriumKoostöös Tallinna Balti jaamahoone omanikuga läheb see 18. jaanuarist remonti. Ootesaal ehitatakse kaks korda suuremaks ning perroonidele paigaldatakse uus elektrooniline infosüsteem.
Mis puudutab Balti jaama piirkonda laiemalt, siis oleks kahtlemata nii reisijate teenindamise kui linna maine seisukohalt parim variant endise linnalähirongide ootesaali välja ehitamine jaamahooneks. Seda on korduvalt arutatud, sealjuures koos ettevõtjatega, et leida võimalusi avaliku ja erasektori koostööks. Probleem on selles, et kuna antud hoone ei ole riigi oma, siis läheks selle soetamise ja renoveerimise maksumus ebamõistlikult suureks. Lisaks jaamahoone funktsioonile peaks seal seega olema ka teisi funktsioone, mis aitaksid investeeringu ja hoolduskulusid katta. Paraku ei ole seni sobilikku lahendust leitud. Kuigi praegu kavandatud renoveerimine teatud määral probleemi vähendab, siis kindlasti otsitakse edasi ka võimalusi parema lahenduse elluviimiseks. Seda näeb muuhulgas ette ka Transpordi Arengukava 2014-2020.
Eemalda lemmikutest · Vasta · 1 · 14. jaanuar kell 14:30
Neeme SihvSelle hoone peab leidma võimaluse tagasi saada. On ju vaja turismiinfot, politseipunkti jpm. Rendiga saab ju raha tagasi teenida. Infosüsteem? Kas selle funktionaalsus on põhjalikult läbi mõeldud? Kas see tuleb olemasolevate uute tabloode raames? Kas t...Vaata veel
Like · 14. jaanuar kell 15:28
Majandus- ja KommunikatsiooniministeeriumEsimeses järjekorras paigaldatakse elektroonilised tablood perroonide otstesse, kus selleks vajalikud „kastid“ juba olemas on. See võimaldab näidata nii saabuvat, väljuvat rongi, erakorralisi teateid kui ka muud infot.
Kogu jaama info lahendus on aga ...Vaata veel
Like · 15. jaanuar kell 12:40
Neeme Sihv Olemasolevad "kastid" ei asetse kõik õigetes kohtades. Ja just elktrooniliste tabloode kohta mu küsimused olidki. Ühelt rongilt tulev reisija peab nägema tabloosid ka rongi poolt jne. Kõik need pisiasjad on olulised, siiani on aga alati asjad enne ära tehtud, kui nõu küsitakse. Pärast puuduste juhtimisele enam ei reageerita.
Like · 15. jaanuar kell 12:50
Ülo Mälgand Kuidas on tekkinud olukord, kus tegelikult jaamahooneks projekteeritud (s.t. avalikuks kasutuseks mõeldud) ning ehitatud jaamahooned ei kuulu enam avalikule sektorile? Kuidas sai selline olukord tekkida ja kes oli nende otsuste taga? Iseenesestmõistetavalt oleks vähemalt üks jaamahoonetest pidanud jääma avaliku sektori omandisse.
Like · 15. jaanuar kell 14:10
Neeme Sihv Miks asetseb 5. teel kaks tablood? Miks ei vasta Elron oma lehel küsimustele? Ka selle kohta, kas olemasolevatel tabloodel (Keilas,Paldiskis) kuvatakse ka infot sõiduplaani muudatuste, hilinemiste jm kohta? Mille eest saadakse palka, kui ei suudeta oma tööd elementaarsel tasandil ära teha?
Like · 8. aprill kell 23:13
Ülo Mälgand Eestis on elu näidanud, et vastama hakatakse isegi väga kiiresti kui mingi artikkel meediasse imbub. Siis joostakse jalad rakku. See on aamen kirikus. Kõik muu on täiesti juhuse asi.
Eemalda lemmikutest · 1 · 9. aprill kell 9:37
Neeme Sihv Ja millal perroone juurde ehitatakse?
Like · 9. aprill kell 11:06
***************************************************
Virgo VirrojaMajandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
24. jaanuar ·
Saate hakkama või ei saa,et oleks rongi tablool reaalseslt selline kiri??????????????
Neeme Sihv
Eemalda lemmikutest · Kommentaar · Jaga · 411
See meeldib sulle ning kasutajatele Neeme Jüri P. Sihv, Marnet Kokk ja Greete Hiiemäe.
1 jagamine
Write a comment...
Neeme Sihv Millal on analüüsi tähtaeg?
Like · Vasta · 8. aprill kell 23:10
*******************************************************************************************
Neeme Jüri P. SihvMajandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
3. veebruar ·
Balti jaamas kohviautomaat, laste mänguautomaat ja uus viinapood! Mitmes peatuses meil "kohviautomaadivalmidus"? Mitu automaati saaks teha 400 000 euro eest, mida võidaks kulutada kohvinurkade tegemiseks mõnesse rongi? Kui palju kohviautomaate saavad rongipeatused (ühispeatused) eurorahastuse käigus?
Neeme Sihv
Like · Kommentaar · Jaga · 1
Write a comment...
Neeme Sihv Kuhu plaanitakse kulutada 400 000 eurot, mis kulunuks automaatide peale rongides? Või polegi midagi plaanitud?
Like · Vasta · 8. aprill kell 23:09
******************************************************************************
Neeme Jüri P. SihvMajandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
3. veebruar ·
Täna Kiisal liikus lapsevanem kaksikuite vankriga.Küsisin, kuidas raudtee ületamine torutõkiste vahelt (nendesamade, millede nõuete kooskõlastamine ikka veel Brüsselis) ka edeneb. Selgus, et kui hoolega lapsi ei hoia ehk vankrit, siis võib ka uperkuuti lennata. Millal mittekompetentsus uperkuuti lendab?
Neeme Sihv
Like · Kommentaar · Jaga · 1
Write a comment...
Neeme Sihv Mitu aastat veel kooskõlastatakse torutõkete nõudeid Brüsselis? Kuidas on võimalik, et MKM ei suuda pisimategi asjadega hakkama saada ja jätab inimesed endiselt ohtu?
Like · Vasta · 8. aprill kell 23:09
****************************************************************************
Neeme SihvMajandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
4. veebruar ·
Vasalemma raudteeülesõidul endiselt veoautod valdavas enamuses ei täida liikluseeskirju! Mida on nüüdseks selle ülesõidu asjus ette võetud, et ohutus tagada?
Neeme Sihv
Like · Kommentaar · Jaga · 1
Write a comment...
Neeme Sihv Järjekordne tõestus, et ohutus pole oluline.
Like · Vasta · 8. aprill kell 23:08
******************************************************************************************
Neeme SihvMajandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
2. november 2014. a. ·
Millal me jõuame nii kaugele, et asju mitte ei parseldata maha, aga kingitakse muuseumitele?
http://elron.ee/elron-paneb-muuki-ajaloolise-mev-veduri/
Elron paneb müüki ajaloolise MEV veduri
Elron otsustas müüki panna oma depoos seisva manööver-elektri-veduri, mida kasutati vanade, ER2 elektrirongide liigutamiseks Elroni depoos. Antud vedur otsustati müüki panna, kuna sellele ei lei...
ELRON.EE
Neeme Sihv
Like · Kommentaar · Jaga · 1
See meeldib kasutajale Neeme Jüri P. Sihv.
***********************************
Neeme Sihv
5. mai 2014. a. ·
Mis nüüd saab? Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium peab vist midagi ette võtma, sest nii on rongireisijate arv kahekordistunud juba tänavu või tuleval aastal!? ja me teame, mida see tähendab! Rohkem kui 0-20 inimest Haapsalu rongis...
Muidugi, selle valguses ka selge, et Pärnu. Koidula, Elva ja Narva liinidel ei tohigi ronge väga tihedalt käima panna, las parem seisavad...
http://arileht.delfi.ee/…/rongireiside-arv-kasvas-aprillis-…
Rongireiside arv kasvas aprillis 50%
Eesti reisirongiliiklust korraldava Elroni rongidega tehti aprillis üle 460 000 sõidu. Eelmise aasta aprilliga võrreldes kasvas rongidega tehtud sõitude arv ligi 50 protsenti.
ARILEHT.DELFI.EE|AUTOR: DELFI
Like · Kommentaar · Jaga · 319
Kasutajatele Neeme Jüri P. Sihv, Vassili Garibaldi ja Lagle Pohlak meeldib see.
Neeme Sihv Ja oleks piletimüük lõpuks "paika loksunud", oleks piletitulu veel suurem! Aga loksumise asemel oleks vaja hakata ükskord tööd tegema.
5. mai 2014. a. kell 18:12 · Like · 3
Tanel Mazur Siin on vist peidus informatsioon, mida mõned MKMi spetsialistid tegelikult kuulda ei tahaks. Raisad, hakkasidki rongiga sõitma! "Teoreetriline" porgandite lisatellimus riigihankes võib tõeks saada. Aga kui kasv on samas joones, siis tuleb sellelegi veel lisaks osta.
5. mai 2014. a. kell 18:27 · Like · 1
Neeme Sihv Pole midagi. Juba aastaid tagasi ütles üks ametnik teoreetilisele võimalusele vastuseks, et kui ei mahu, tõstame pileti hinda!
5. mai 2014. a. kell 18:41 · Like · 3
Kadi Kadak Siis küsivad: Kus on reisijad ? Vähendame väljasõite.
5. mai 2014. a. kell 19:01 · Eemalda lemmikutest · 2
Tanel Vainumäe Äkki kasvas see reisijate arv uudishimust, et mida see porgand siis endast kujutab. Kõik muu alates sõiduplaanist, ruumist ja hinnapoliitikast tundub selle vastu rääkivat...
6. mai 2014. a. kell 14:26 · Like · 1
Neeme Sihv Mingil määral kindlasti. Tegelikkuses on suurim mõjutaja remondid mullu ning osaline sõiduplaani tihenemine Muidugi ka tasuta transport.
6. mai 2014. a. kell 14:41 · Like · 2
Tarmo Pill Vöibolla eelmine aasta tahtlikult esitati valesi andmeid?
6. mai 2014. a. kell 17:09 · Like
Tanel Mazur See oleks tähendanud ju väiksemat dotatsiooni riigilt. Vaevalt. Aga elektrikate puhul pole muidugi välistatud.
6. mai 2014. a. kell 17:10 · Like
Tarmo Pill Eelmine aasta oli veel üks teine firma.
6. mai 2014. a. kell 17:14 · Like
Tanel Mazur Seda ma mõtlengi, et Edelal ei oleks olnud ju mingit huvi vähem dotatsiooni saada. Elektriraudteel võis trikitamisest ehk isegi millekski kasu olla.
6. mai 2014. a. kell 17:15 · Like
Tarmo Pill Pigem ikka vähem reisijaid ja suurem dotatsioon.
6. mai 2014. a. kell 17:35 · Like · 1
Neeme SihvAlati võib mängida, kuigi ma ei usu, sest ei näe põhjust. Kuigi, kui varem näidati vähem, siis võinuks olla põhjuseks tagada tunne, et pole vaja pikemaid koosseise (sest vagunitega ja remondiga ju koonerdati) ja pole vaja ka rongiliiklust tihendada. Kuigi vaja oli juba aastaid tagasi. Tänavuse numbri tõesus samuti vale, sest väga suur osa jäi lihtsalt viletsa organiseerimise tõttu piletita. Seega tegelik reisijate arv ehk apriliis 10-30 tuhat inimest rohkem.
6. mai 2014. a. kell 18:38 · Like
Neeme Sihv Ka siin ei ole ministeeriumil võimalik tunnistada oma vale lähenemist?
29. mai 2014. a. kell 20:50 · Like
Meelis Allika Raudteeliiklus peaks riigis eelisarengu saama. Miks peaks rahvas ennast Tallinn-Tartu kiirteel roolis väsitama. Selle asemel sõba silmal mugavalt/kiirelt rongiga. Raplast sai minu poisikese aegu rongiga Rumba kalale. Artur Rinnegi põrutas alatihti niimoodi kalavetele. Tallinnas oleks aga viimane aeg hakata metroole mõtlema. Lõpppeatusega Helsingis.
30. mai 2014. a. kell 0:54 · Eemalda lemmikutest · 1
Neeme Sihv Tunnel oleks hea, aga hirmkallis. Aga raudtee peaks tõepoolest olema prioriteet, mitte ainult sõnades. Pühapäevast uus graafik, Tartu suunal parem, mõnest teises halvem
30. mai 2014. a. kell 9:14 · Like · 1
Andrus Metsma Reisijate arvu on veelgi võimalik suurendada, korraldades Tartu rongil Tapal, kas ümberistumise või vähemalt uue pileti müügi, nagu tehakse Tallinn - Tartu - Valga liinil.
30. mai 2014. a. kell 9:20 · Like · 2
Andrus Metsma Ja ümberistumine ongi lahe. Täna hommikuse Pärnu - Lelle rongi klienditeenindaja ei suutnud tuvastada eelmüügist ostetud piletit ja tahtis uue ostmist. Õnneks oli Viljandi liinil kompetentne klienditeenindaja ja naeratades suutis aparaadist ka minu pileti üles leida. Ilma ümberistumiseta oleksin pidanud aga topelt maksama ja Elroni sõitjate arv oleks kasvanud.
30. mai 2014. a. kell 9:25 · Eemalda lemmikutest · 3
Neeme Sihv Ja Kaareste jaoks on ümberistumised põnev väljakutse, nii et lootust on!
30. mai 2014. a. kell 9:26 · Like · 3
Andrus Metsma See jui Kaareste aasta tegu ja loodan et järgmine aasta on ta vabariigi aastapäeval presidendi vastuvõtule kutsutute hulgas.
30. mai 2014. a. kell 9:28 · Eemalda lemmikutest · 2
**********************************************************
Neeme Sihv
7. mai 2014. a. · Muudetud ·
Elron ja Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium!
Käes on maikuu! Õpilastel parim aeg minna ekskursioonidele ja matkajad alustavad. Kus on Piusa rong? Mõistan kui te selle lihtsalt ära unustasite. Teil on täiesti võimalik siin kommenteerida, HRT ei ole teid blokeerinud!
Like · Kommentaar · Jaga · 2015
See meeldib kasutajatele Neeme Jüri P. Sihv, Andres Tammsaar, Liilia Laurimäe ja veel 17-le.
Neeme Sihv Tööpäev algab kell 8 ja siis kuuleme-loemegi nende arvamusi! Natuke kannatust veel!
7. mai 2014. a. kell 22:29 · Like · 2
Neeme Sihv Muidugi tahaks ka selgust, kauaks ma jäöän Elron`i jaoks terroristiks, aga see vaid minu mure. Seni nad vaesekesed vaid kardavad....
7. mai 2014. a. kell 22:41 · Like · 2
Tanel PraakliUus sõiduplaan paistab nüüd ka kinnitatud olevat, sõiduplaaniotsingus on sees, koos kõikide lollustega.
Ma ei saa aru, miks ei võiks rong ikkagi Võrru käia, sobiks ju ka kui Koidula rongid Võruni sõidaksid, nagunii seisavad niisama päev otsa Koidulas. Kiirused pole ju oluliselt madalamad kui Lelle-Pärnu lõigul? Vasalemma-Riisipere vahel käivad küll rongid ikka, missest, et reisijaid on seal vähe ning enne remonti võis rongil rattaga kõrval sõita.
7. mai 2014. a. kell 22:55 · Eemalda lemmikutest · 3
Andrus Metsma Rong ei seisa päev otsa tarbetult ainullt Koidulas, vaid ka Pärnus.Küsimuse peale,miks ei võiks see rong teha ühe päevase lisareisi ka Lelle ,kus oleks olemasolevate sõiduplaanide juures võimalus mõlemasuunalisteks ümberistumisteks, oli Elron i vastus lühike - puudub riiklik tellimus.
7. mai 2014. a. kell 23:09 · Eemalda lemmikutest · 3
Tanel Praakli Kuskilt on mul silma jäänud selline lause:" Sellisel juhul saame teha riigile ettepaneku tellimuse esitamiseks." Veeretavad endalt vastutust ära lihtsalt.
7. mai 2014. a. kell 23:11 · Like · 2
Andrus Metsma Ja nii ongi - terve see Elroni jama saigi alguse just riigipoolsest suhtumisest või õigemini riigi rahakoti paksusest.Usun,etElron püüab omalt poolt teha hästi, aga välja kukub nagu alati. Nii on tavaks meie suure idanaabril juures öelda.
7. mai 2014. a. kell 23:18 · Like · 2
Neeme Sihv Küllap on MKM ja Elron omavahel neid asju rääkinud. Nähakse, et süitjaid vähe (teoreetiliselt oht olemas), samas on see lühinägelik pik. Pane rongid käiku ja inimeste sõiduvõimalused muutuvad paremaks, tuleb ka sõitjaid. Piusalt Tartusse kindlasti. Niigi ei hakka ju ratturid ära mahtuma. Võrru pole perroone, mökutatakse nende ehitusega ja kiirused 60 ning vähemgi.
8. mai 2014. a. kell 8:14 · Like
Neeme Sihv Muidugi, mingigi pildi saaks ette, kus sõidetakse ja kuidas.
8. mai 2014. a. kell 8:15 · Like
Neeme Sihv Alles 1. juunist, aga saab Piusale!
27. mai 2014. a. kell 11:08 · Like · 1
Mirjam Heinmann Kahju vaid, et Piusal vähem, kui kolm tundi olla saab. Tegelikult polegi aru saanud, kellele need kellaajad sobivad? Tartust 10.26 ja Piusalt 14.57. Samas parem, kui üldse mitte midagi. Telk kaasa.
27. mai 2014. a. kell 23:31 · Eemalda lemmikutest · 3
Anne Nigul peaks ka sel aastal sellise matka ette võtma!
28. mai 2014. a. kell 0:02 · Eemalda lemmikutest · 2
Neeme Sihv Kui rattaga minna, siis saab plaanida ka õhtuse rongiga. Ööbimiseks hea ka Ilumetsa metsaonn.
28. mai 2014. a. kell 8:06 · Like · 2
Neeme Sihv Näed, 1. juunist juba ongi see rong. MKM aga ei suutnud üle saada sellest, et ennast kuidagigi süüdi tunnistada. Sest terve kuu pole seda rongi käigus olnud...
29. mai 2014. a. kell 20:49 · Like
Neeme Sihv Ja nagu näha, ei tule ka ühtegi vastust? Kas puudub kompetents?
8. august 2014. a. kell 18:27 · Like
Neeme Sihv Rohkem kui kolme kuu jooksul polegi suudetud kommenteerida, miks Piusa rong käivitati nii hilja!
27. august 2014. a. kell 17:22 · Like
No Comment, nagu väljamaa keeles öeldakse. Mulle meenutab see võitlust tuldsülitava draakoniga, kellele ühe maharaiutu pea asemele kasvab mitu uut. Või Paunvere kellamehe Lible ja Kirovi kalurikolhoosi lood jõe voolusuuna muutmisest. Kurb, et asjadel lastakse isevoolu minna ja kui keegi julgeb ölda, siis tunub see võitlus olema sama mõttetu.. Väga kahju on, et need mängu toimuvad maksumaksja rahadega ja sisuliselt ei vastuta (väär)otsuste eest mitte keegi.
ReplyDeleteMis parata, Andrus. Lolli mängimine ja vait olemine pole ju parem variant, mõistad seda isegi!
Iga tilkm uuristab kivi, kasvõi natukene see abiks. Äkki lööb kellelgi mingi hetk mõistuse lahti!?