Blogiarhiiv

laupäev, 24. detsember 2011

MASU

http://www.e24.ee/680334/kattel-majanduslangus-pole-valistatud-ka-eestis/

http://uudised.err.ee/index.php?06241700

Võru volikogu reformierakondlasest esimehe Erki Saarmani sõnul tuleb linnajuhtidele hästi maksta, et nad oleksid motiveeritud saavutama suuri tulemusi...

Ei teised ametnikud ega töötajad pole meie riigis väärt kõrgemat palka, et olla motiveeritud?Pole oodata ka erilist motiveeritust ega ausust!
Leidke siit masu üks põhjusi...

Mina muide tean, millal saabub masu põhi... Sellepärast ma sellele kaasa ei aitagi! Parem teen tööd.

5 kommentaari:

  1. Tere ja häid jõule!

    Kirjutate, et tööd vaja teha. Miks aga petustes pole infi selle kohta, kus on nood lühikesed platvormid? Mis saab peale tulles, kui ma enne seda infi ei saa? Kas ootate, et hakkan lapsevankriga läbi vagunite ukerdama?

    Üldiselt mulle meeldib rongiga sõita ja väikse lapsega on eriti mugav.
    Jõudu kirjutamiseks!

    VastaKustuta
  2. Tänud ja häid talvepühi!

    Peatustes? Mnjah, valus koht! Nägin seda ka kõige uuemates ja värskemates sõiduplaanides. Et ei ole. Olen juba aastaid püüdnud selgitada, et igal pool on vaja viidet selle kohta. Vaatasin igaks juhuks ka koduleheküljel, aga veel pole jõutud ka seal märget teha lühikese platvormi kohta, tabelivariandis.

    Kunagi muide plaaniti kampaaniat, kutsumaks lastega rongiga sõitma. Siis tesitatud mõtet jooksid ka vist liiva...
    Aga sõitke ikka. Kasvõi kirjutage mulle kui on küsimusi. Vastan tasuta, erinevalt mittemidagiteadvast infotelefonist.

    Parimad soovid!

    VastaKustuta
  3. Kauneid jöulupühi blogi meeskonnale!!!!!
    Täitugu köik Te soovid uuel aastal ja tulevikus!!!

    VastaKustuta
  4. Loodame et jöulude ajal masu ei saabu!!!

    VastaKustuta
  5. Häid talvepühi, Pirtsu!

    Loodame! Kui kaob lootus, siis juba hilja. Eks ise peame rihma koomale tõmbama ja rohkem mõtlema!

    VastaKustuta