Kuuldavasti säilib õhkõrn lootus, et sõiduplaani lisatakse Kärkna peatus enne kui planeeritud. Tasub pöialt hoida!
ESTONIAN BLOG
Soovi korral võite kirjutada ka meilile
loodusemees@gmail.com
Kui avaldate arvamust blogis, tuleb raport postkasti Teie külastusest, nii et saan esimesel võimalusel Teile siinsamas vastata.
Olen tänulik nii toetavate kui kriitiliste arvamuste eest. Ka sarnastest teemadest välismaal. Tähtsaim on see, et arvamused olulised mulle kui ka neile, kellest sõltuvad paljud otsused. Kommenteerige julgelt, see oodatud!
Päikest!
Vaadake ka EESTIMAA BLOGI 2
http://eestimaablogi2.blogspot.com/
ja Looduse Blogi
http://llooduseblogi.blogspot.com/
Soovi korral võite kirjutada ka meilile
loodusemees@gmail.com
Kui avaldate arvamust blogis, tuleb raport postkasti Teie külastusest, nii et saan esimesel võimalusel Teile siinsamas vastata.
Olen tänulik nii toetavate kui kriitiliste arvamuste eest. Ka sarnastest teemadest välismaal. Tähtsaim on see, et arvamused olulised mulle kui ka neile, kellest sõltuvad paljud otsused. Kommenteerige julgelt, see oodatud!
Päikest!
Vaadake ka EESTIMAA BLOGI 2
http://eestimaablogi2.blogspot.com/
ja Looduse Blogi
http://llooduseblogi.blogspot.com/
FACEBOOK
https://www.facebook.com/groups/685489471517376/?fref=ts

http://www.vabalog.ee/2011/12/16/kuidas-iga-rongipilet-on-tegelikkusest-poole-odavam/
VastaKustutaAny comments?
Päris huvitav ja ega vastu ei vaidle.
VastaKustutakindlasti oleks dotatsiooni osakaal palju väiksem, kui kogu riigi transport kuuliks ühele, riigifirmale.
Kindlasti oleks dotatsiooni osakaal oluliselt väiksem kui suur osa sellestsamast dotatsioonist ei tuleks riigile tagasi infratasude näol.
Kindlasti oleks dotatsiooni osakaal väiksem kui seotus omavahel oleks tasemel.
Kindlasti oleks dotatsiooni sakaal väiksem, kui paljud ametnikud jt sõidaks ka rongiga. sest vagunites ruumi ju on!
Mingi dotatsioon jääb alati, sellest me ei pääse. ja loomulikult onkasulikkuse ja majandusliku põhjendatuse küsimus palju laiahaardelisem kui ühest lühikesest kirjutisest vabalog`is aimu võiks saada.
Juba ainuüksi tuhendete autode saaste, mis olemata ja veelgi rohkem umbes maanteed. surmamaanteed näiteks...
Dotatsiooni majanduslikest jt aspektidest on piisavalt kirjutanud ka Äripäev. Ja eks läbipaistvus asjades hoiaks asamuti dotatsiooni osakaalu väiksemana
Kõik need asjad koos ja võiks öelda, et rongiliiklus oleks lausa isetasuv...
Aga aitäh huvitava lingi eest. Loen Jüri Saart ka edaspidi...
VastaKustutaAhjaa! Kärkna muide pole kallis peatus, küll aga täiendab tühjemalt sõitvaid ronge. Ja inimestele vajalik.
VastaKustutaNii mõnigi auto jäetakse ka seal edaspidi koju...
Mida kiiremini Kärkna käiku läheks, seda rohkem oleks piletitulu ja reisijaid. ja väheneks dotatsiooni osakaal...