Blogiarhiiv

laupäev, 23. oktoober 2021

Toimiv ühistransport? Dets 2012.

 

Thursday, December 27, 2012

Toimiv ühistransport?



http://www.tarbija24.ee/1086138/reisijad-ei-mahtunud-viie-tunni-jooksul-uhtegi-bussi

************************************

 http://www.tarbija24.ee/1086208/inimesed-ootasid-tartu-rongi-40-minutit-teadmatuses

Nojah! Seda, et peatustes ei suudeta tänapäeval audioteavitamist rakendada, on ikka tahtmises kinni. See, et aku tühjaks võib saada või et infotelefon ei vasta, ei huvita kedagi.


27.12.2012 17:18
 Vasja :
Sama lugu 1. jõulupühal (25.12.12) Türi jaamas. Rong pidi lahkuma Viljandi poole 15.02, kell 15.15 teatati perroonile, et rong saabub kolme minuti pärast, tegelikult jõudis kohale 15.20, lahkus 15.22, seega 20-minutiline hilinemine. Infot võimaliku hilinemise kohta mitte piuksugi, ka ei vabandatud.
  Mimm :
Rongid ja meie Eesti. Ohh õudust.
Suvel käisid vanemad rongiga Tartust-Tallinna külas, hea oli et viimases peatuses väljusid, terve teekond esimeses klassis istudes ei teavitatud mis peatus on ja mis tuleb.
Ma läksin vastu, enda arust ma tark, poole Euroopa ühistanspordiga sõitnud, kuid meie Balti jaamas olin nagu peata kana.
Ainult ehitus käis, see kust rongid tulevad või lähevad-seda infot üleval ei ole. Õnneks on liiklus väike, jooksin saabuva rongi juurde ja sain enda vanemad kätte, hiline rong, jaam oli juba kinni.
Parem üllatus oli aga siis kui nad hakkasid Tallinnast Tartusse minema. Viisin nad raudteejaama vaatan et nad rongile jõuaksid-aga ühetgi rongi ei ole väljumas. Jooksevad siis ühe perrooni juurest teiese juurde, ei midagi. Siis uurime vanaaegset infotahvlit-seal on suurelt rongide väljumise plaan-kell õige aga rongi ei ole. Uurin veel ja mida ma näen, suure trükitud plaani kõrval väikselt on uus silt pandud, millel on uus rongi väljumise aeg-paraku 10 minutit varem. No halloo!! Ei saanud siis vana kehtetut plaani maha võtta? Panna korralikud tablood enne seda kui hakkad rööpaid paigaldama, et äkki on raudtee ikka inimestele mõeldud?
Totaalselt vanaaaegane.

27.12.2012 16:09
 cvb :
palju sõnu ja soovitusi, aga mitte ühtegi vabandust firma poolt? isegi kui polnud nende süü, et nende rong hilines, oleks ikkagi viisakas vabandada, mitte rääkida interneti kasutamisest (mis on pealegi tasuline - miks peaks inimene oma ressursse kulutama selleks)
vasta_kommentaarile teata ebasobivast kommentaarist
-4 -1  +1 +51

27.12.2012 16:12
 njah :
tüüpiline eestlaslik suhtumine ju. "meie oleme kõik võimalused loonud, oma viga, et neid ei kasutanud". mis sellest, et mingil põhjusel ehk ei saanud neid võimalusi kasutada. aga see on juba rumala kliendi enda probleem. linnuke-kirjas-suhtumine on meil kõigis valdkondades, miks siis mitte ka transpordis?

27.12.2012 18:56
 Reisija :
Ka eile, 26. detsembril jõudis Tallinn - Tartu rong Tamsalu jaama pool tundi hijem (ca 15.45) ja teated ei osanud hilinemise kohta midagi kosta

27.12.2012 19:28
 Sm. Tasku :
Mina ootan alates oktoobri lõpust Edelaraudteelt vastust oma kirjale koos kahe meeldetuletusega. 2 kuud saanud täis, kuid vastust ei ole siiani saanud. See näitab suhtumist, kus ettevõte ei austa kliente ega vist iseennastki. Kui meedia hakkab asja sekkuma, siis alles hakatakse liigutama. Ei saa aru, mille eest saavad palka selle ettevõtte vastutavad isikud, kelle ülesanne on tegeleda kliendiheaoluga.
Ei hakata ka siis tegelema...

*********************
 http://www.tartupostimees.ee/1085908/tartu-aasta-tegu-on-vaksalihoone-ootesaali-valmimine/

Tegemata tegu aga ülekäikude puudumine, valjuhääditega teavitamise puudumine ja veel üht-teist

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar