Tuesday, December 11, 2012
Rullnokad pläralas.
Ei aita ei 4-, 6- ega 8-realised maanteed. Valdava enamuse õnnetuste põhjuseks on ühel või teisel moel rullnoklik mõtlemine". Alati kui on artikkel liiklusest, olgu tegemist jalakäijate, ratturite ja utojuhtide vastasseisuga, avariidega või teehooldusega, tekib tohutul hulgal plärajaid. Pean ütlema, et üldjuhul tundib normaalset mõtlemist (ja seega ka liiklejaid maanteel?) rohkem kui kääbikuid. Ei ole midagi, sellise mentaaliteedi puhul peabki sõimama. Eriti kui nende kääbiknokkade seisukohtade toone jälgida. Enamasti kumab läbi sealt ikka: mina, mina, mina... Ükskõik mis nurga alt. Ja enamasti ei nurise rulnokad mitte kihutamise, ülbete möödasõitude ega muu sarnase pärast, vaid sellepärast, miks teised teda mööda ei lase ja miks segatakse kihutamast ja miks talvel lund lastakse sadada. Kindlasti on liikluses ka suht pahatahtlikke egosid, kuid enim neid just selliste kääbikute julgas.
http://www.tallinnapostimees.ee/1070094/juriidiline-segadus-veerenni-raudteeulesoidu-sulgemise-umber-jatkub
Mikk, 07:31, 11. detsember 2012
Ants igati õige kommentaar.. tatipritsijad pange end põlema... minge käige autokoolis ära ja õppige sõitma. Pooled liiklejad tuleb tagasi saata. Just nimelt ütleb seadus, et aeglasemalt liikuja ees peab võimaldama möödasõidu! Rohkem polegi ju midagi öelda! ja kui kobisete et viaduktil, siis mööda hakkas ta sõitma ennem, lihtsalt oligi asi selles, et väike ei lasknud mööda. THATS IT, JA EI MINGIT KOBINAT JA PARASTAMIST ENAM, EKS... Kõik tuleb muide endale tagasi, mida teistele soovid ja kes soovib siiski, loodan et saate kiirelt kätte oma palga! :)
On ju? Tagasi tuleb saata need, kes Mikku mööda ei lase? Ja möödasõiduks peab Mikk, nagu kadunud Raua-Robert maanteed kogu ulatuses? Vaid arvanuse lõpp näitab, et mõistust ja lootust veel on natuke...
Veel üks lollakas, kes arvab, et elu seisabki ainult möödasõitudes. Ometi, sõna talv kirjutades, peaks eeldama, et ta ikka natuke mõistab, mida see tähendab? Aga paistab, et lootusetult ülakorrusel miski kängunud...
Talv, 07:38, 11. detsember 2012
Kaastunne rekkajuhi lähedastele... Kõik maanteed on selliseid MARGARITASID täis, kes ise ei sõida ja teistel normaalselt liigelda ei lase. Huiavad 70 - 75 sõita. Tallinn - Tartu maantee on reedeti neist eriti pungil. Rekkal on kiiruse piiraja peal, ning ei kihuta, eks ta üritas huiarist mööduda. Olen ka sunnitud IGA PÄEV selliste Margarita´dega maanteed jagama. Osad tohmanid ronivad jälle rekka taha ritta - "järjekorda" ja kardavad ka siis möödasõita, kui selleks on normaalne võimalus.
Hoolikalt sõnastust jälgides on paugupealt selge, kui kirjutab normaalse, teisi mõistva mõistusega inimene.
Miranda, 07:47, 11. detsember 2012
Nii palju kui on inimesi on ka arvamusi ja mille jaoks see "kommentaaride" koht siis on,kui oma arvamust ei või avaldada?? Kas ainult pos.kommide jaoks?
to MIKK , kes ütleb et ma PEAN 90ga sõitma? See on max. lubatud kiirus ja sõidan vastavalt ilmaoludele ja teeoludele, mina ütlen julgelt,et pimedas ja selle libeda/lumega sõidan 70-80ga, kuna mul ka väiksed lapse autos,siis ei hakka nende eludega riskima,aga sihtkohta on vaja jõuda. Muidugi siis ma lasen tagant tulija mööda ja võtan veelgi hoogu maha,et ta ohutumalt mööda saaks.
to MIKK , kes ütleb et ma PEAN 90ga sõitma? See on max. lubatud kiirus ja sõidan vastavalt ilmaoludele ja teeoludele, mina ütlen julgelt,et pimedas ja selle libeda/lumega sõidan 70-80ga, kuna mul ka väiksed lapse autos,siis ei hakka nende eludega riskima,aga sihtkohta on vaja jõuda. Muidugi siis ma lasen tagant tulija mööda ja võtan veelgi hoogu maha,et ta ohutumalt mööda saaks.
Muidugi ei muuda mu kirjutis siin mitte midagi. Aga lihtsalt üle hakkab viskama haige mõtlemise leviala suurenemine! oleks vaja tõepoolest trahvima hakata ohtlike manöövrite eest ja niikaua, kuni mõistus hakkab tulema. Kindlasti peaks talvise kiiruse langetama 80-ni!
Hiljuti bussiga sõites selgus, et busside sõiduplaane on kiiremaks tehtud. Ja tõepoolest, bussijuht peab hoidma kiirust pidevalt piiri peal! Kas sellised firmaomanikud, kes arvavad, et kiirus on konkurentsi võti ja plaksutavad käsi kui saavad bussijuhile paarikümne minuti tööaja palga maksmata jätta, pole mitte ühed süüdlased?
kahju, 08:08, 11. detsember 2012
Veel rohkem kastunnet teistele kannatajatele. Nende kannatuste peapõhjuseks ei ole sageli ei teeolud, sellele mittevastav kiirus vaid teehooldus kohati ja eelkõige just rullnokklik mõttelaad.
mh, 08:16, 11. detsember 2012
TOkahju: kui lubatud piirkiirus on 90 ja sina koperdad 50ga, siis on selge, et sa takistad liiklust, mida samuti teha ei tohi. Ja üldse kui ei julge sõita lubatud kiirusel siis ärge istuge rooli,,,mingi uimerdise pärast kes koperdas keset teed ja siis möödasõitu üritavat sõidukit takistas ongi selles surmas praegu süüdi!!!!! Rekkameestel on arvatavasti ikka palju rohkem kogemust ja oskust liigelda, ning kunagi nad ei hakka möödasõitu tegevat autot takistama või kiirendama ise, pigem tõmbavad tee äärde, et lasta mööda.
See uimerdis, kes ees koperdab võib väikse autoga tajuda, et teeolud ei ole head. ja halbades oludes ei ole ükski aeglasem sõitja takistajaks. Rekkamehe oma kogemustega ja suurte autodega võivad end turvalisemalt tunda, kuid võivad ka valvsuse kaotada. Eriti kui tööandja nuudiga selja ja rahaahnus põues...
Aga süüdistada rahulikku sõitjat surmas, kus tõenäoliselt ei olnud ligilähedaltki tema süüdi... Kas Mh ei peaks saadetama kontrolli?
lops, 08:32, 11. detsember 2012
Ebanormaalsetele inimestele, 08:34, 11. detsember 2012
Ka normaalsetel inimestel võib üle visata ja kirutakse kuidas jaksatakse! Ebanormaalne inimesi, kes õpetama kipub (pidades ennast normaalseks, mis aga teksti järgi kohe jama tundub), võiks lugeda, mida Lops kirjutab. Ja ükskord aru saada, et normaalsed inimesed mõistavad, et õnnetust ei põhjusta mitte aeglaselt sõitja vaid möödasõitja! Milles on asi, et ebanormaalsed seda mõista ei suuda? Muide, väga tüüpiline on, et ollakse valmis hirmsasti kaastunnet avaldama, kuid märgatakse vaid hukkunut, aga mitte neid, mitmeid inimesi, kes ka kannatasi, kuid siiski ellu jäid. Mis nende, KANNATANUTE, lähedased tunnevad? Hirmul, teadmatuses jne? Kes lihtsalt sõitsid.
Tipp?
Sass, 08:56, 11. detsember 2012
Äärmiselt segane ja vastuoluline! Misasi on normaalne ja mis on legaalne kiirus? Natuke põrutada saanud? Nii et kui kõik hakkame aina üksteist mööda laskma, siis selliseid avariisid ei juhtu??? Millised siis juhtuvad? Kui juht suudab tagada halbade teeoludega NORMAALSE kiiruse!!!! Sinu arvates on normaalne vaid 90, minimaalselt, sest sa ei kannata ees töllerdajaid? Minu arvates normaaln, mis arvestab olusid. Seega kasvõi 70. Kes aga tahab sõita sinu arvates normaalsel kiirusel, ongi ju see, kes jätkab suviste maneeridega??? Nii et oled potentsiaalne oht, Sass: Just mõtlemisvõime puudumise pärast!
Ja siin ta on!
surramurra, 09:22, 11. detsember 2012
Ei aita ka kiiruse langetamine talvel 80ni. Tuleks siis juba langetada 50ni, sest nii aeglaselt olen sel talvel maanteel autos sõitnud ja ei saanud kiiremini, sest edasi puudus nähtavus. See oli nüüd pisike iroonia asja juurde.
ReplyDeletePiirkiirus jäägu 90-le, lihtsalt telereklaamid ja teavituskampaaniad peaks inimest valgustama, misasi see teeoludele vastav sõidukiirus on. 90 ei ole olnud kohustuslik kiirus ja uuest liiklusseadusestki on ära korjatud liiklusmärk, mida oma silmaga ei ole näinud: "vähim sõidukiirus". Maanteedel ikka sõidan aegajalt, eriti Tallinn-Saku kiirteel nr 340, ning peale suvist kampaaniat "Piirkiirusel on põhjus", oli tõepoolest näha, et neid "sõidan sajaga" mehi on tunduvalt vähemaks jäänud.
Kordan veel, et piirkiiruse vähendamine ei ole hetkel minu arvates kasulik, vaid peaks rohkem suunama riik pilgu teavitustöö suunas. Muidu on Eesti taas inimvaenulik riik jaloobib oma inimestele kaikaid kodarasse.
Aitäh MPK!
Iroonia on tihtipeale hea asi...
Kaikaid ratastesse, tahtsid öelda? Ma ei tea, Soomes on 80 ja talv ikka hoopis erinev suvest. Muidugi, olen nõus, tulusat teavitust tuleb ikka teha! Aga Tallinn-Saku kiirtee....aitäh hea termini eest! Nael kummi igatahes!