Blogiarhiiv

reede, 29. oktoober 2021

Mustrid looduses linnuvaatlusel muudki kui linde ja Moonika sai rööbastele. Märts 2015.

 laupäev, 7. märts 2015

Mustrid.

1.

Pildid tehtud 7. 03 Lääne-Nigula vallas. 
Lisan ka numbrid, kui keegi määrab miskit.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8. 

9. Männi koor võib samuti olla vahel väga mustriline ja dekoratiivne.

10. Sama mänd.

11. Sirel.

12. sama.



13. sama.

14. 


15 ja 16. Suurendus.


17.

Pildid Harjumaal, täpsemalt Riisiperes ja Kulnas.

18. Sirelil

19.

20.

21.

22.

23.

24

25. Mänd.

26.

27.

28..


29. 

30.

31.

32.

33.

34.


35.

36.

37.

38.

39.

40.

41.

42.

43.

44.

45.

46.

47.

48.

49.

50. Paremal ülal tundub keegi olevat vees!? Harivesilik?

51.

52.

53.

54.

55.

56.

57.

58.

59.

60.


61.

62.

63.

64.

65.

66.

67.

68.

69.

70.

71.

72.

73. Tehismustrid kellegi lollaka poolt!

73. 

74.

75.

********************************************************

pühapäev, 29. märts 2015

Paralleelselt linnuvaatlusega.



































































2 kommentaari:

  1. Aitäh!

    Loodus oo tõeliselt kaunis küll!



***************************************************************

Tuesday, March 31, 2015

Moonika sai rajale.


Täna jõudsin siis enne kl 13 Vana-Lõuna peatusesse, kus tramm nimega iha..., ee, vabandust, Moonika juba kohal oli Välimuselt päris ilus, kuigi ikka mina ehk nostalgitsen "vana malli järgi"! Ometi meeldis mulle seegi.


Mürtsub trumm ja pillid hüüavad...


...Kalle Mihkels saab valmis sätitud ja lähevadki kõned lahti! Peale tema siis Taavi Aas ja paljud teised, isegi Hispaania saatkonnast oli keski kohal.




Üks rõõmustav asi torkas veelgi silma. Alles oli "kronstein" kontaktvõrgul, mis näitab, et saab küll vana säilitada, kui tahetakse. Isegi siis, kui post on "enesetapjate rõõm", mida ju kuidagi ei tohtivat alles jätta!? Loodan, et ka mujal jätkub seda talupojamõistust, sest tegu pole pisiasjaga, nagu tundub. Vaadake või esimestelt piltidelt, kui palju see juurde annab!





Abilinnapea Taavi Aasa näol oli märgata kerget uhkusevarjundit! Eks ole ka põhjust.







Trammijuhte igast kandist, ka mu enda kodukandist.













Peagi alustasime sõitu Tondile ja seejärel Kadrioru suunas. Tramm sõitis vaikselt, väga vaikselt. Tõmme oli hea, sujuvus sõltub muidugi eelkõige juhist. Tore oli ka see, et selle kõleda ilmaga tramm köetud oli.
Kindlasti tuleb veel palju arutelusid, mis hea, mis mitte. Miinuspoole pealt torkas silma istmete kitsus ja loomulikult ka see, et vahekäik oli väga kitsas. Visuaalselt tundus, et kitsam kui olemasolevates, samas võis see mulje petlik olla. Üksteisest möödumine küll parajalt probleemne, seega võib suurim miinus olla istuja jõudmine seisjate vahelt ukseni. Eks siin sõltub palju ka "tihedast sõiduplaanist", see juba tuttav väljend...
Uksi saab avada nupust, nagu ka porganditel. Kuulsin, kui spetsialistid arutasid mõlemat varianti, seni vast teadmata, kumb rakendub. Arvestades seda, et tramm ikkagi linnatransport ja tõenäoliselt on enam-vähem pidevalt reisijaid iga ukse juures, oleks õigem kui uksed avaks trammijuht!? Sest väga palju ku neid, kellel mõlemad käed kinni ja siis nupuvajutus just kõige mugavam ei ole. Nupulevajutamise kasuks räägib tõesti ehk külmal ajal võimalus mitte energiat raidsata ehk sooja välja lasta. On neid hetki aga palju?
Eks aeg annab arutust...

kahjuks ei jõudnud jäkgida kõike trammis, tablood igatahes tundusid korralikud. Eks näis, kui korralikult suudetakse meil aga infot ANDA!?
Näiteks trammipeatustes ju tase eriti vilets, see näitab, milline on trammitrusti tase. Koos linnavalitsusega muidugi. 

3. pilti mujalt ehk mõned päevad varem!!!




Miks ei suudeta ükskord mõista, et infotahvel peaks olema ootekojas, mitte eraldi posti küljes? kas reisija peab liduma ringi, postide juures jalga tõstma ja igaks juhuk ka nurgatagused üle vaatama? ma saan aru, kui nii mõtleb algklassi laps, kel veel arusaamad puuduvad, kuid palgalised ametnikud peaks olema targemad!
On ju olemas einevaid infoaluseid, mida saaks paigaldada ootekodadesse, kõrvuti transpordiskeemiga, seda enam, et infot (muudatusi jm), mida reisijad vajavad, on palju rohkem! no ei ole piisav see, kui sellist infot saab vaid kodulehel ja sedagi pahatihti vaid seal ringi tuulates! 

Muidugi võib loota, et KÕIKIDESSE peatustesse ilmuvad elektroonilised tablood, aga millal see Tallinnas juhtub? Millal juhtub, et kogu ühistranspordi info juhtimine hakkab toimuma ühest kohast ja nii, et igasugused muudatused jm, olenemata ühistranspordiliigist, jõuaks reisijateni? Mitte vaid täna, vaid ka hilisemate päevade kohta? Kus on see riigiasutus, kes sellega tegeleb?



Aga tagasi tänasesse päeva!



"Sõlmjaam" Tondi.






Koolipoisidki said esimese trammiga sõitma!




Päikest, Moonika ja teised!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar